|
|
| Pagina 81 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ex-spelers
"Dries Mertens is een 'Messi-achtige' speler"
http://www.hln.be/hln/nl/1300/Eredivisie/article/detail/1311035/2011/08/29/Dries-Mertens-is-een-Messi-achtige-speler.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Aug 2011, 13:00 |
|
|
Ancien
Weggestuurde Björn De Wilde haalt op Twitter uit naar Waasland Beveren
Björn De Wilde (32) -ex-spits van E. Aalst, Lierse, KV Oostende, Westerlo, Beerschot en Roeselare- heeft van tweedeklasser Waasland Beveren een aangetekende brief gekregen waarin staat dat hij niet meer welkom is bij de club. Het relaas van zijn vertrek heeft hij de voorbije weken nauwkeurig bijgehouden op zijn Twitter. Een bloemlezing die begint in juni. Gisteren het nieuws gekregen dat ik niet bij Waasland Beveren mag blijven. In juli en augustus volgden dan volgende berichten: Begonnen met de trainingen bij Waasland Beveren met de B-kern. Hopelijk vind ik snel een nieuwe ploeg. Niet mogen meespelen (bewust) om mij het leven zuur te maken zodat ik mijn contract zou verbreken. Ze zijn mij aan het pesten door mij altijd te selecteren maar mij dan 90 minuten op de bank te laten. Moet vertrekken naar de wedstrijd tegen Mariekerke met de B-kern van Waasland Beveren om weer op de bank te zitten en niet te mogen spelen. Gewoon een mens proberen te kraken omdat hij zijn contract zou verbreken! Geen respect in de (sic) voetbal! De voorbije dagen kwam het dan tot een apotheose. Gisteren een belletje gekregen van Waasland-Beveren sportief directeur om te zeggen dat ik niet meer welkom ben om te trainen. Dus wachten op die aangetekende brief. Vandaag ben ik geweigerd op de training van Waasland-Beveren. Ik mag niet meer op de club komen. Ik ben benieuwd. De Wilde maakte vorig seizoen nog 6 goals in de 13 wedstrijden die hij speelde voor Waasland Beveren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Sep 2011, 19:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dries Mertens (foto) maakte er wel 0-2 van, waardoor hij voor de vijfde competitiematch op een rij wist te scoren. Enkel Willy van der Kuil (1961) en Mateja Kezman (2003) deden hem dat voor in een PSV-shirt. Mertens blijft ook topschutter in de Eredivisie. (Bron: sporza.be)
|
| 11 Sep 2011, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De Bilde (40) heeft toekomst bij Relegem
Gilles De Bilde houdt nog van het spelletje. De ex-Gouden Schoen trekt zijn voetbalschoenen weer aan en gaat aan de slag bij Toekomst Relegem, een 2e-provincialer in Vlaams-Brabant. "Bij de reserven", zegt de club in Het Laatste Nieuws. De krant sluit een optreden in de eerste ploeg niet uit. |
| 04 Okt 2011, 10:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: De Bilde (40) heeft toekomst bij Relegem Gilles De Bilde houdt nog van het spelletje. De ex-Gouden Schoen trekt zijn voetbalschoenen weer aan en gaat aan de slag bij Toekomst Relegem, een 2e-provincialer in Vlaams-Brabant. "Bij de reserven", zegt de club in Het Laatste Nieuws. De krant sluit een optreden in de eerste ploeg niet uit. Hij kan daar idd nog van dienste zijn, Relegem kreeg afgelopen zondag een draai rond de oren van de Leeuwkens. Het werd 0 - 6!!!!! _________________ geer'n bè |
| 04 Okt 2011, 11:13 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
panoleon schreef: eendrachter'80 schreef: De Bilde (40) heeft toekomst bij Relegem Gilles De Bilde houdt nog van het spelletje. De ex-Gouden Schoen trekt zijn voetbalschoenen weer aan en gaat aan de slag bij Toekomst Relegem, een 2e-provincialer in Vlaams-Brabant. "Bij de reserven", zegt de club in Het Laatste Nieuws. De krant sluit een optreden in de eerste ploeg niet uit. Hij kan daar idd nog van dienste zijn, Relegem kreeg afgelopen zondag een draai rond de oren van de Leeuwkens. Het werd 0 - 6!!!!! Van draaien rond de oren hebben ze wel de goeien gepakt ![]() _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 04 Okt 2011, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
kanderniopkommen schreef: panoleon schreef: eendrachter'80 schreef: De Bilde (40) heeft toekomst bij Relegem Gilles De Bilde houdt nog van het spelletje. De ex-Gouden Schoen trekt zijn voetbalschoenen weer aan en gaat aan de slag bij Toekomst Relegem, een 2e-provincialer in Vlaams-Brabant. "Bij de reserven", zegt de club in Het Laatste Nieuws. De krant sluit een optreden in de eerste ploeg niet uit. Hij kan daar idd nog van dienste zijn, Relegem kreeg afgelopen zondag een draai rond de oren van de Leeuwkens. Het werd 0 - 6!!!!! Van draaien rond de oren hebben ze wel de goeien gepakt ![]() daar hebben ze bij de leeuwkens ook een handje van weg, 5 wedstrijden ver en nog geen enkele wedstrijd met 11 spelers (en niet omdat ze geblesseerd waren ) uitgedaan._________________ geer'n bè |
| 04 Okt 2011, 13:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
In het laatste nieuws stond dat Gaston Van Der Elst Zaterdag een zware hartaanval heeft gehad... hij zou zelfs op een gegeven moment klinisch dood zijn geweest en ligt nu in coma.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Okt 2011, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
davy1919 schreef: In het laatste nieuws stond dat Gaston Van Der Elst Zaterdag een zware hartaanval heeft gehad... hij zou zelfs op een gegeven moment klinisch dood zijn geweest en ligt nu in coma. Potverdekke das ook verschieten seg,heb nog vorige week met hem staan praten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Okt 2011, 12:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
davy1919 schreef: In het laatste nieuws stond dat Gaston Van Der Elst Zaterdag een zware hartaanval heeft gehad... hij zou zelfs op een gegeven moment klinisch dood zijn geweest en ligt nu in coma. Vanmorgen ook gelezen, hopelijk komt alles goed. Spoedig herstel. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Okt 2011, 12:20 |
|
|
Ancien
davy1919 schreef: In het laatste nieuws stond dat Gaston Van Der Elst Zaterdag een zware hartaanval heeft gehad... hij zou zelfs op een gegeven moment klinisch dood zijn geweest en ligt nu in coma. Allez jongens, ik heb hem nog een fotoalbum gemaakt met jeugdfoto's en foto's van zijn voetballoopbaan bij den Iendracht, hij was er dolgelukkig mee. Ik hoop dat de Gaston er door komt zenne, is een van onze grootste voetbalmonumenten. Jongens toch, daar ben ik echt ni goe van. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Okt 2011, 14:29 |
|
|
Hugo schreef: davy1919 schreef: In het laatste nieuws stond dat Gaston Van Der Elst Zaterdag een zware hartaanval heeft gehad... hij zou zelfs op een gegeven moment klinisch dood zijn geweest en ligt nu in coma. Allez jongens, ik heb hem nog een fotoalbum gemaakt met jeugdfoto's en foto's van zijn voetballoopbaan bij den Iendracht, hij was er dolgelukkig mee. Ik hoop dat de Gaston er door komt zenne, is een van onze grootste voetbalmonumenten. Jongens toch, daar ben ik echt ni goe van. is idd correct, heb zijn dochter vandaag nog aan de lijn gehad. Zijn toestand is nog steeds kritiek _________________ geer'n bè |
| 24 Okt 2011, 15:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Voor de liefhebbers van De Gilles
http://www.benl.ebay.be/itm/Nike-DE-BILDE-PSV-Eindhoven-home-Holland-football-shirt-97-98-Belgium-size-L-/110763430158?pt=UK_SportsLeisure_Football_FootballShirts&hash=item19ca03d10e _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Okt 2011, 23:36 |
|
|
Ancien
Ferrera geblesseerd bij vieren strafschop van Melli
Assistent-coach Manu Ferrera blesseerde zich woensdag tijdens de bekermatch tegen Club Brugge (4-4) na de beslissende penalty van Melli in de strafschoppenreeks (4-2). Ferrera sprong iets te enthousiast recht en liep daarbij een flinke spierscheur op in de hamstring. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Okt 2011, 8:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Hugo schreef: Ferrera geblesseerd bij vieren strafschop van Melli Assistent-coach Manu Ferrera blesseerde zich woensdag tijdens de bekermatch tegen Club Brugge (4-4) na de beslissende penalty van Melli in de strafschoppenreeks (4-2). Ferrera sprong iets te enthousiast recht en liep daarbij een flinke spierscheur op in de hamstring. in het vervolg moet hij zich voor de match mee opwarmen met de spelers ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Okt 2011, 11:41 |
|
| Pagina 81 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 215 Volgende |