Nooit Off-topic - Pagina 683 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 681 682 683 684 685 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Nooit Off-topic
Vrijend koppel doet alarm afgaan in museum :love: :lol:

De politie van Charleston in South Carolina (VS) rukte zaterdagochtend uit naar het stedelijk museum nadat het alarm was afgegaan. Daar vonden de verbalisanten tot hun grote verbazing een dronken koppel dat op de vloer de liefde aan het bedrijven was.
De 29-jarige man was poedelnaakt. Zijn 22-jarige partner was nog gedeeltelijk aangekleed. Toen ze overeind kwam, bleef haar slipje in haar hak haken.
In de zaal hing een drugs- en drankgeur. Het koppeltje, dat werd opgepakt, verklaarde dat het mekaar die avond had leren kennen in een bar en dat de deur van het museum open stond.

23 Okt 2011, 11:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Had deze middag problemen met internetverbinding.Ik kreef ze niet direct opgelost en bel ik dus naar de helpdesk van telenet0800-lijn). Een computerstem helpt me op weg om op het eind volgende melding te geven: om uw verbindingsproblemen te zoeken surf naar onze website :wadde:
Ondertussen opgelost met naar een betaalnummer te bellen (070-lijn)
dan konden ze me plots wel helpen.

23 Okt 2011, 14:07
Ancien

Leeftijd: 56
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... #reactions

En t'was toch zo nen braven, hij ging daar gewoon ongevraagd binnen en dan zoiets... :fuck: Het zal daar weer schoon worden de komende dagen. Dus in feite moet je daar zeggen: kom binnen en pak wat je nodig hebt. :hmm: :kots: :stom:

24 Okt 2011, 9:50
Ancien

DavidSeal schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1337917/2011/10/23/Man-die-inbreker-in-Borgerhout-doodde-niet-aangehouden.dhtml#reactions

En t'was toch zo nen braven, hij ging daar gewoon ongevraagd binnen en dan zoiets... :fuck: Het zal daar weer schoon worden de komende dagen. Dus in feite moet je daar zeggen: kom binnen en pak wat je nodig hebt. :hmm: :kots: :stom:

Hij is simpelweg gestraft voor zijn laffe daad om een 86 jarige te willen overvallen en zijn compaan is nog laffer want hij laat zijn vriend al stervende achter.
't Zou straf zijn om diene brave man aan te houden, onder druk van groepjes je weet wel :kots: die komen provoceren. :fuck:

24 Okt 2011, 10:33
Ancien

DavidSeal schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1337917/2011/10/23/Man-die-inbreker-in-Borgerhout-doodde-niet-aangehouden.dhtml#reactions

't Was toch zo nen braven want hij beroofde enkel oudere mensen en nen eerlijken was hij ook want hij ging de buit eerlijk verdelen met zijn kompaan.
Hij was ook nog maar x-aantal keren veroordeeld voor gelijkaardige feiten en had slechts één (1) keer vastgezeten in een jeugdinstelling.
Ze zouden ook direkt alle messen bij ouderen weghalen want dat maakt van hen potentieële moordenaars.

24 Okt 2011, 15:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
zotvawies schreef:
Had deze middag problemen met internetverbinding.Ik kreef ze niet direct opgelost en bel ik dus naar de helpdesk van telenet0800-lijn). Een computerstem helpt me op weg om op het eind volgende melding te geven: om uw verbindingsproblemen te zoeken surf naar onze website :wadde:
Ondertussen opgelost met naar een betaalnummer te bellen (070-lijn)
dan konden ze me plots wel helpen.

ik had onlangs problemen met mijn telemeter, was te wijten aan een algemeen defekt die dag bij telenet met de modem, waardoor de opgemeten waarden tilt sloegen en ik dus ongewenst zou moeten bijbetalen die maand omdat ik mijn capaciteit overschreden had, wat in werkelijkheid niet kon, want ik zat nog onder de maandelijkse volume inbegrepen in mijn abbo. Telefoonkosten op dat 070-nr bedroegen 10 euro, totdat de man aan de andere kant van de telefoonlijn doorhad dat de fout bij Telenet lag en hij daar aan de computer de waarden corrigeerde, maar tegelijkertijd zei dat hij aan die telefoonkosten niks kon veranderen. Ik heb dan iets later op de site van Tlenet een klachtenformulier ingevuld, met als gevolg een commerciele geste van telenet: geen extra telefoonkosten en een tegemoetkoming van een halve maand abbo terugbetaald ! Zo zie je maar, je moet mondig zijn en je niet laten doen, als je in je recht bent moet je reclameren en dit haalt toch iets uit.

24 Okt 2011, 16:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:

Hij is simpelweg gestraft voor zijn laffe daad om een 86 jarige te willen overvallen en zijn compaan is nog laffer want hij laat zijn vriend al stervende achter.
't Zou straf zijn om diene brave man aan te houden, onder druk van groepjes je weet wel :kots: die komen provoceren. :fuck:

Ze zouden die 86-jarige man verdorie een standbeeld moeten geven! Heel vroeger hakten ze bij dieven een hand af, nu krijgen ze een gratis onderdak en achteraf met wat geluk nog eens een schadevergoeding voor de opgelopen trauma's in de gevangenis. Ik ben absoluut geen racist maar dit gaat er toch wel weer over.

25 Okt 2011, 9:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Het zal je maar gebeuren :plat:

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1339391/2011/10/26/Mijn-prostituee-veranderde-tijdens-de-daad-in-een-ezel.dhtml

26 Okt 2011, 15:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52

Ik ben al 10 joar bé d'ons en bé toid peizek toch insj 't zelde.. :p

26 Okt 2011, 17:06
Ancien

Schepper schreef:

Palm drinken kan zware gevolgen hebben. ;) :lol:

26 Okt 2011, 18:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
jammen schreef:
Schepper schreef:

Palm drinken kan zware gevolgen hebben. ;) :lol:

Lol :lol:

26 Okt 2011, 18:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Filipovic inspireert blijkbaar ook muzikanten!

http://poppunt.be/magazine/articles/article.jsp?id=6957

"Niet de bestemming, maar de weg ernaartoe"
Het is in het Manchester van Vlaanderen – althans dat zeggen de Aalstenaars zelf over hun stad – dat we de man achter het mysterieuze electronicaproject Filipovic ontmoeten. Kwinten heeft blijkbaar heel wat meer in zijn mars want maakt of maakte furore met onder meer Ondine, 80000 en Steamer Cry Wolf. Een gesprek over zijn parcours, carrière maken en online profilering ...

Wie of wat is Filipovic?
Kwinten: "Dat is Kwinten Callens uit Aalst. Ik ben al zo goed als mijn hele leven met muziek bezig. Filipovic is iets heel recents. Ik had een groot aantal nummers op mijn computer staan en op een avond besloot ik die op het net te gooien. Een goeie maand later heeft SX mijn nummer geselecteerd voor vi.be ON AIR. Waarvoor dank!"

Wat moet ik me voorstellen bij 'met muziek bezig?'
Kwinten: "Ik heb in heel wat bands gespeeld, waaronder lange tijd als bassist bij Steamer Cry Wolf. Als we goed waren, waren er erg goed. Als we slecht waren, erg slecht. (lacht) Een jaar of drie geleden zijn we daarmee gestopt. Deze band is min of meer overgegaan in Ondine, waarin ik nog steeds actief ben. Nu ligt dat project even stil, maar binnenkort nemen we de draad weer op. Wij, dat zijn Patrick Van Neck, die ook al bij Steamer speelde, Tom Wolf en onze drummer Stef Van Straelen, ook actief bij Yevgueni."

Maar Filipovic ben jij solo dus. Vanwaar die naam?

Kwinten: "Toen ik die songs op het net plaatste, zat daar niet echt een redenering achter. Ik vond de nummers bij elkaar passen en heb daar dan een naam opgekleefd. Filipovic is eigenlijk een verwijzing naar de linksachter van Eendracht Aalst, toch wel hun sterkhouder. Ik ben een grote fan van het team. Ik kom hem af en toe tegen op straat, maar ik heb hem nog niet gezegd dat ik zijn naam gebruikt heb. (lacht)"

Je kan hem op de hoes van je eerste album plaatsen ...

Kwinten: "Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het is zeker het overwegen waard. Het zal dan wellicht een gemuteerde of verknipte versie zijn, net zoals mijn songs dat zijn."

Bij mij is het nooit de bestemming die belangrijk is, maar de weg ernaartoe.
Is dat dan je handelsmerk?
Kwinten: "Zeker binnen het geheel van Filipovic. Ik vertrek altijd van bestaande samples die ik manipuleer tot gemuteerde popmuziek. Of gedeconstrueerde hiphop. Hoe je het ook wil noemen."

Wanneer ben je dan effectief begonnen met het maken van muziek?
Kwinten: "Ik was vijftien toen ik een basgitaar kocht om met een paar vrienden een groepje op te starten. We noemden onszelf Trotski's Perfume. Hier en daar hebben we wat opgetreden. We voelden ons de Joy Division van Aalst. Stef was er trouwens op dat moment al bij. Met de band die daarop volgde, hebben we eens een wekelijkse demowedstrijd op Studio Brussel gewonnen, toen nog in het programma 'Update'. Geleidelijk aan is dan Steamer ontstaan, dat enkele jaar later Steamer Cry Wolf werd. In die periode had ik me ook een sampler gekocht en begonnen zowel Patrick als ikzelf te experimenteren met elektronische muziek. Samen zijn we dan Quintrickx begonnen. Dat project is eigenlijk nooit gestopt, al heeft het de laatste jaren stilgelegen. We hebben vele optredens gedaan, vaak in het breakcore-circuit, waaronder in Berlijn en Londen. Wat wij deden was, zeker geen pure breakcore. Het was eerder verknipte en versnelde pop. Maar we hebben heel wat opgetreden met Venetian Snares, wat uiteraard fijn was."

Is dat dan het project waar je het meest mee bereikt hebt?
Kwinten: "Wellicht wel als in het grootste publiek. In Waregem speelden we eens voor een 700-tal, wat echt wel een unieke ervaring was. Maar met Steamer hebben we ook wel wat 'bereikt', al gebruik ik dat woord niet graag want met mijn muziekprojecten is het nooit mijn bedoeling geweest carrière te maken."

Je zou niet voor een full time job als muzikant tekenen?
Kwinten: "Ik heb gestudeerd en altijd gewerkt, naast mijn hobby als muzikant. Ik vind het gewoon belangrijk dat je je inkomsten elders haalt, zodat je geen muzikale compromissen moet maken. Eerlijk gezegd vind ik dat veel jonge gasten er wel nogal op gebrand zijn het absoluut te willen maken als muzikant. Het is zeker niet verkeerd om ergens voor te gaan, vooral als je jong bent, maar de kans is klein dat je hier in België voldoende verdient met je muziek. Tenzij je vele toegevingen wil doen, en dat is ieders keuze natuurlijk. Bij mij was het nooit de bestemming die belangrijk was, maar de weg ernaartoe. Om het met een cliché te zeggen."

Maar terug naar je projecten ...
Kwinten: "We spreken er al lang over om Quintrickx te laten reïncarneren, dus hopelijk komt het er nog eens van. Met Patrick en mijn zus als vocaliste heb ik nog Dardadrome opgericht. We hadden toen een single uitgebracht, 300 exemplaren verdeeld in Londen en die waren weg op twee weken. Maar ook dat is gestopt. Ik ben altijd op zoek naar iets anders."

En dat is nu Filipovic.
Kwinten: "Klopt. Maar ook 80000, dat al iets langer bestaat. Dat is een ander soloproject van me. Daar werk ik meer uitgesponnen, met drones en zo. Ik heb al regelmatig soundtracks mogen maken voor films en documentaires. Onlangs nog voor Canvas. Binnenkort breng ik met 80000 en cd'tje uit op mijn eigen internetlabel 'Ultranostalgische Pop' (op zijn Duits uit te spreken, red.). Ik ben van plan het in beperkte oplage te branden en ook nog digitaal te versrpreiden. Aan Filipovic en 80000 ben ik voortdurend bezig, vaak 's nachts in mijn homestudio. Om het nog wat ingewikkelder te maken, is er ook nog Cleromancer. Daar werk ik meer met noise en 4/4 beats."

"Het positieve is dat ik dat allemaal online kan zetten zonder effectief te moeten gaan netwerken, wat dat is mijn ding niet. Ik werk liever thuis aan mijn muziek dan me te gaan mengen onder de hipsters. Internet maakt het allemaal veel eenvoudiger. Nadat ik door SX was opgepikt, kreeg ik van verschillende mensen de vraag of ik niet live wilde komen spelen, maar daar moet ik voorlopig negatief op antwoorden, vrees ik. Ik vind dat ook niet zo aantrekkelijk, een gast achter een laptop. Je kan wel met visuals werken en daar ben ik zeker ook mee bezig. Ik heb een opleiding film genoten. Tegenwoordig kan je dat allemaal goedkoop doen. Je hebt een digitale camera en je monteert met iMovie. Ik heb de indruk dat je vandaag een videoclip online moet zetten om op te vallen. Goed dan dat het zo goedkoop kan."

Zit er een strategie achter je profilering op internet? Je gebruikt wel de gekende kanalen om je muziek te verspreiden maar nergens staat wie jij bent...
Kwinten: "Dat is inderdaad bewust. Ik heb ook geaarzeld om dit interview te doen hoor. De muziek van Filipovic en 80000 roept sferen op en daar hoeft wat mij betreft geen gezicht op te staan. Dat kan de beleving beïnvloeden. Veel elektronische muziek is gezichtsloos."

Ben je dan dagelijks bezig met je internetkanalen in stand te houden of te updaten?
Kwinten: "Zelden eigenlijk. Ik ben bezig met muziek maken, en met clips in mindere mate. Wanneer ik nieuwe nummers heb, gooi ik die online, maar daar houdt het ook mee op. Ik heb er geen tijd voor, jammer genoeg. Uiteraard maak ik mijn muziek ook voor mezelf, maar reacties en interactie zijn zeer leuk. Wellicht brengt een vriend van me, duivvv van het vroegere Penguins Know Why binnen een tweetal maanden een Filipovic-release op zijn nieuwe tapelabel Sad Coven uit. Hopelijk slaagt hij er wat beter in om mijn muziek te promoten. (lacht)"

Zijn je elektronische projecten dan zuiver digitaal?
Kwinten: "De laatste tijd toch wel. Vroeger was 80000 bijvoorbeeld een stuk organischer, met live-instrumenten, maar alles is naar pure computermuziek geëvolueerd. Ik vind dat mooi, dat muziek iets puur mentaals kan zijn en geen fysieke handeling meer inhoudt. Dat hoor je wel in Filipovic. In de tijd van Reflex en Aphex Twin noemden ze dat brain dancing. Daar kan ik me wel goed in vinden."

27 Okt 2011, 19:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
:lol:

ik wil flippo zen gezicht wel zien als die kerel hem dat komt vertellen

27 Okt 2011, 20:14
Ancien

Herwig Van den Bossche vermist

Alweer Aalstenaar vermist

Op dinsdag 30 augustus 2011 vertrok de 53-jarige Herwig Van den Bossche uit Aalst op rondreis in Europa. Hij vertrok met de trein en had een plooifiets bij zich. Regelmatig had hij nog contact met zijn familie, eerst vanuit Amsterdam en Praag, vervolgens ook uit Spanje en Portugal.
Op 18 september moest Herwig terug op zijn werk verschijnen, maar de man kwam niet opdagen. Sindsdien ontbreekt ieder spoor.

De heer Van den Bossche is ongeveer 1m70 groot en struis gebouwd. Hij heeft halflang grijzend haar, naar achter gekamd, en een baard. Het kan opvallen dat de man een beetje mankt bij het stappen.

Hebt u de vermiste gezien of weet u waar hij verblijft, neem dan contact op met de speurders via het gratis nummer: 0800/30.300 of online

27 Okt 2011, 21:31
Ancien

Dit willen vrouwen veranderen aan hun man :wow:

Alles kan beter, ook wat je partner betreft: zeven op tien vrouwen onderwierp haar man aan een make-over, zo bleek uit een enquête.

Uit een rondvraag bij 2.000 vrouwen bleek dat vooral de kledingstijl van hun man er aan moest geloven. Zestig procent van de vrouwen vond dat ze beter over de stijl van haar partner kon oordelen dan hijzelf. Andere pijnpunten waren de baard en het kapsel van de man. 51 procent van de vrouwen zei dat ze haar man een gezonder eetpatroon bijbracht, 32 procent moedigede haar wederhelft aan meer te sparen.

Bijna de helft van de vrouwen beschouwde het als haar taak om haar partner een make-over te geven, een kwart daarvan gaf toe daar al na een relatie van twee weken aan te beginnen.

Wat vrouwen willen veranderen aan hun man:

1. Zijn kledingstijl

2. Zijn scheergewoonten

3. Zijn kapsel

4. Zijn neus- en oorhaar moet getrimd

5. De keuze van zijn schoenen

6. Zijn aftershave

7. Zijn wenkbrauwen

8. Zijn snor moet er af (Den Onderkroiper heeft het zitten! :D )

9. Meer hygiëne: een dagelijkse douche wordt aanbevolen

10. Het gebruik van een dagcrème wordt geïntroduceerd

11. Zijn eetgewoonten moeten gezonder

12. Hij moet meer financiële verantwoordelijkheid tonen: sparen i.p.v. zijn geld uit te geven op den Iendracht.

13. Minder alcohol drinken ( :stom: )

14. Meer praten over zijn gevoelens

15. Van tijd tot tijd mee een vrouwenfilm kijken :lol:

16. Meer tijd spenderen met zijn familie

17. De toiletbril naar beneden zetten na gebruik :fuck:

18. Minder vloeken

19. De afstandsbediening delen

20. Leren koken wordt ten sterkste aanbevolen

Laatst gewijzigd door Hugo op 27 Okt 2011, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Okt 2011, 21:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 681 682 683 684 685 885