|
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
CALIMERO schreef: Ouder schreef: Zelf ben ik ouder van een jeugdspeler van E. Aalst. Door het ontslag van de 3 jeugdcoördinatoren zijn er inderdaad heel veel ouders hun vertrouwen kwijt. De redenen van het ontslag van de 3 betreffende personen was immers lachwekkend: - te weining doorstroming naar de 1ste ploeg toe (het gaat hier om jeugdcoördinatoren van spelertjes onder de 14 jaar !!) - eigen initiatief om te onderzoeken of het mogelijk zou zijn om eigen fondsen te kunnen verwerven om de jeugdtrainers te kunnen betalen. Bij mijn weten nog altijd een nobel initiatief. En dan hebben ze maar onmiddellijk gezorgd voor vervanging door 2 "alom gekende veteranen" terug binnen te halen. Twee mannen die het zinkende schip indertijd hebben verlaten ... De ziel en de kwaliteit is weg. En mijn 475 EUR lidgeld is blijkbaar ook al lang in rook opgegaan ... Beste vriend,degene die al twee maal als eerste het schip verlaten heeft is wel Guy De Smet,de eerste keer in 2001 en de tweede keer in 2006 omdat hij twee maand nog niet betaald werd.En dan spreken we nog niet over het over de balk gooien van geld tijdens de laatste drie jaar in de jeugdwerking.In 2005 was het lidgeld slechts 200 euro en vijf jaar later 475 euro ,in 2005 was er geld over en nu tekort.Waarom vallen jullie de mensen niet aan die het lidgeld opgesoupeerd hebben en dat is niet het huidig bestuur.En daar horen ook de drie coordinatoren bij.Veel blabla is er verkocht,en wat heeft het opgeleverd.Het personeelsbudget en andere kosten zijn een pak hoger dan in eerste klasse.Vlug een aparte VZW maken zodat men kan doen wat men wil zonder te beseffen dat er zonder een eerste ploeg er geen jeugdwerking zou zijn. @ouder schreef, weet je dan ook wat die 3 jeugdcoördinatoren te samen per maand op streken aan eurokes, ik weet het hoor, maar ik ga dat hier niet posten maar ik ben er zeker van dat je zal achterover vallen, daar moeten veel mensen een paar maand voor gaan werken Laatst gewijzigd door zwetwit op 26 Okt 2011, 9:17, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2011, 8:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetwit schreef: @calimero, weet je dan ook wat die 3 jeugdcoördinatoren te samen per maand op streken aan eurokes, ik weet het hoor, maar ik ga dat hier niet posten maar ik ben er zeker van dat je zal achterover vallen, daar moeten veel mensen een paar maand voor gaan werken zwetwit, ik peis dat ge op de verkeerde schiet ![]() |
| 26 Okt 2011, 8:50 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: Ik hoorde deze ochtend op de trein ook een ouder (die ik niet ken) er over praten. Zij zei ook dat de trainingen vandaag niet doorgaan en de matchen dit weekend ook niet. Alle spelers\ouders hadden deze ochtend een mail gekregen van de trainer. Er zou deze avond wel een algemene vergadering voor de ouders zijn. Heel erg.Ontslagen worden en chaos creeeren.Ik kan me al voorstellen wat dat deze avond gaat worden.Het lijkt hier wel op hol geslagen.Ik heb vele vragen zoals waarom werden de lidgelden de laatste jaren cash ontvangen werden ipv gestort(verplicht!!!).Dat stinkt allemaal voor mij.De onruststokers zullen hun aanhangers vanavond wel opjutten .Het bestuur zal niet over één nacht ijs gegaan zijn,dat ze mij eens anders uitleggen wat belang dat ze hebben met die drie te ontslagen.Dit zal weldoordacht zijn. |
| 26 Okt 2011, 9:00 |
|
|
Ancien
Het zal ieder zijn waarheid zijn, maar een ding is zeker, het gaat de slechte weg op met de club en wat de toekomst betreft zie ik het alles behalve rooskleurig in.
De persconferentie afwachten, ok, maar geloof je nu zelf dat ze ware feiten gaan verkondigen, ze zouden moeten zot zijn, want dan slaan ze hun eigen ruiten uit. Allez, ik hoop nog op de ware Messias die ons komt redden, anders mogen we binnenkort een expo houden over het ter ziele gaan van den Iendracht. Veel veel veel moed en sterkte toegewenst aan de fans die meewerken aan acties, om geld in het laadje te brengen, voor die gasten heb ik ongelooflijk veel respect, maar voor de rest... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Okt 2011, 9:10 |
|
|
Scholier
DT schreef: zwetwit schreef: @calimero, weet je dan ook wat die 3 jeugdcoördinatoren te samen per maand op streken aan eurokes, ik weet het hoor, maar ik ga dat hier niet posten maar ik ben er zeker van dat je zal achterover vallen, daar moeten veel mensen een paar maand voor gaan werken zwetwit, ik peis dat ge op de verkeerde schiet ![]() inderdaad, sorry calimero ik bedoelde @ouder schreef |
| 26 Okt 2011, 9:16 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bericht aan DT en Fillou:
wij kennen inderdaad maar het verhaal vanuit 1 kant: die van de Zandberg en geschetst door Gerd. Waarom neemt het nieuwe bestuur dan geen initiatief naar alle ouders / begeleiders / opleiders toe en doen zij geen open communicatie? Als ouder begrijp je het toch niet: je wordt aangesproken door een club om je zoon daar te laten spelen. Je hoort fantatische dingen over die club. Het seizoen begint, iedereen doet vol enthousiasme zijn ding, er wordt positief getraind, de ouders krijgen via een infosessie meer uitleg over de jeugdwerking, de kleinste jeugdspelers krijgen tijdens een gezond ontbijt een tandencontrole, er is mogelijkheid tot voetcontrole/loopganganalyse en hartanalyse (zelf te financieren, maar geen probleem). Kortom, het volledige plaatje klopt. En dan krijg je plots te horen dat er 3 bekwame mensen op straat worden gezet, bezielers van de jeugdwerking en het uithangbord naar de ouders toe. Je gaat me toch niet vertellen dat zij met (330 x 475 EUR) = 156 750 EUR zomaar zijn gaan lopen?? Als ouders zijn we echt vragende partij voor meer uitleg, vanuit het bestuur. Want de meeste ouders kennen of weten waarschijnlijk niets af van een "oud" bestuur of een "nieuw" bestuur ... We zijn gewoon bang dat er van de goeie jeugdwerking niets meer zal overschieten. Want de trainers trekken (terecht !!) aan 1 en dezelfde koord: alle traingenen en wedstrijden zijn inderdaad afgelast tem zondag. Inderdaad zijn onze kinderen daar de dupe van. Maar de jeugdtrainers kennende, hebben zij daar allicht zeer goeie redene voor ... |
| 26 Okt 2011, 9:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Ouder schreef: Bericht aan DT en Fillou: wij kennen inderdaad maar het verhaal vanuit 1 kant: die van de Zandberg en geschetst door Gerd. Waarom neemt het nieuwe bestuur dan geen initiatief naar alle ouders / begeleiders / opleiders toe en doen zij geen open communicatie? Als ouder begrijp je het toch niet: je wordt aangesproken door een club om je zoon daar te laten spelen. Je hoort fantatische dingen over die club. Het seizoen begint, iedereen doet vol enthousiasme zijn ding, er wordt positief getraind, de ouders krijgen via een infosessie meer uitleg over de jeugdwerking, de kleinste jeugdspelers krijgen tijdens een gezond ontbijt een tandencontrole, er is mogelijkheid tot voetcontrole/loopganganalyse en hartanalyse (zelf te financieren, maar geen probleem). Kortom, het volledige plaatje klopt. En dan krijg je plots te horen dat er 3 bekwame mensen op straat worden gezet, bezielers van de jeugdwerking en het uithangbord naar de ouders toe. Je gaat me toch niet vertellen dat zij met (330 x 475 EUR) = 156 750 EUR zomaar zijn gaan lopen?? Als ouders zijn we echt vragende partij voor meer uitleg, vanuit het bestuur. Want de meeste ouders kennen of weten waarschijnlijk niets af van een "oud" bestuur of een "nieuw" bestuur ... We zijn gewoon bang dat er van de goeie jeugdwerking niets meer zal overschieten. Want de trainers trekken (terecht !!) aan 1 en dezelfde koord: alle traingenen en wedstrijden zijn inderdaad afgelast tem zondag. Inderdaad zijn onze kinderen daar de dupe van. Maar de jeugdtrainers kennende, hebben zij daar allicht zeer goeie redene voor ... Ik vind het dom om niet te wachten tot je de rest van het verhaal hoort. Vooral omdat je daarmee een ongelooflijke bom legt onder de toekomst van onze club. Liever vandaag de kop uitwerken dan volgend jaar nog een ploeg te hebben voor je zoon. Foute redenering, als je't mij vraagt. Laatst gewijzigd door Fillou op 26 Okt 2011, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2011, 9:26 |
|
|
forumlegende
Ja, misschien is wachten tot iedereen zijn zeg gedaan heeft wel het meest verstandige.
Maar de emoties laaien momenteel overal hoog op. Ik zie de toekomst van deze prachtige ploeg somber in... |
| 26 Okt 2011, 9:37 |
|
|
|
Hallo iedereen,
ikzelf ben vader van een voetballende zoon bij Aalst. Het grote probleem in dit verhaal is de communicatie: men hoort langs alle kanten verhalen over het hoofdbestuur, de denkcel, de financiële situatie, enz... maar uiteindelijk is er niemand die officieel iets wil of kan zeggen. De grote dupe zijn de spelers die nu gebruikt worden, terwijl zij alleen maar vragen om te kunnen voetballen. De boel platleggen zou misschien een averechts effect kunnen hebben, dus bezint eer ge begint.... |
| 26 Okt 2011, 10:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: Het klopt effectief wat ik hier heb aangehaald! Tenzij er opnieuw een staatsgreep plaatsvindt wordt er niet meer getraind, noch wedstrijden gespeeld tot en met het komende weekend! Maar iedereen is vrij om dit bericht als "gebakken lucht" te beschouwen. Hier op mijn werk is er ook een ouder van een speler en die heeft gisteren gewoon getraind, gaat dit weekend spelen, vanwaar kom jij met deze info ![]() |
| 26 Okt 2011, 11:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zijn er dan 2 jeugdwerkingen bij Aalst?
Man, man, wat een berichten weer !!! Om zot van te worden, we zullen maar afwachten zeker, het is allemaal te gek voor woorden. _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 26 Okt 2011, 11:22 |
|
|
Vaste Waarde
Dit bericht is daarstraks naar de webmaster gestuurd om op de officiële site en de jeugdsite te plaatsen.
De laatste dagen werden er enkele herschikkingen doorgevoerd binnen onze jeugd. Drie jeugdcoördinatoren, Guy De Smet, Pascal Van der Mynsbrugge en Evert Walravens, werden vervangen door Luc Limpens en Freddy De Saedeleer met ervaring in eerste en tweede klasse. We willen als bestuur benadrukken dat we jeugdwerking zeker niet willen afbouwen, integendeel. We zullen er dit seizoen en de volgende seizoenen voor zorgen dat alle maatregelen worden genomen om een kwaliteitsvolle jeugdwerking te waarborgen. We zullen hierbij worden bijgestaan door een nieuw jeugdbestuur. Alle jeugdtrainers zijn en zullen de volgende maanden telkens op het einde van de maand correct worden betaald. De club zet zich verder in voor de verfraaiing van het gebouw en de terreinen op de Zandberg. Tevens blijven alle jeugdtrainers bij hun vertrouwde ploeg werken. Indien sommige jeugdtrainers zouden willen vertrekken, dan zullen ze worden vervangen door waardige opvolgers. De wedstrijden en de trainingen gaan, ook vandaag, gewoon door. Deze namiddag zullen spelers van de eerste ploeg de jeugdtrainingen zelfs mee begeleiden. Namens het bestuur Michel Markey Waarnemend voorzitter |
| 26 Okt 2011, 11:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bedankt Michel om dit weer even toe te lichten want de cowboyverhalen duiken hier weer op langs alle kanten, toch erg hé.
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 26 Okt 2011, 11:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ouder schreef: Bericht aan DT en Fillou: wij kennen inderdaad maar het verhaal vanuit 1 kant: die van de Zandberg en geschetst door Gerd. Waarom neemt het nieuwe bestuur dan geen initiatief naar alle ouders / begeleiders / opleiders toe en doen zij geen open communicatie? Als ouder begrijp je het toch niet: je wordt aangesproken door een club om je zoon daar te laten spelen. Je hoort fantatische dingen over die club. Het seizoen begint, iedereen doet vol enthousiasme zijn ding, er wordt positief getraind, de ouders krijgen via een infosessie meer uitleg over de jeugdwerking, de kleinste jeugdspelers krijgen tijdens een gezond ontbijt een tandencontrole, er is mogelijkheid tot voetcontrole/loopganganalyse en hartanalyse (zelf te financieren, maar geen probleem). Kortom, het volledige plaatje klopt. En dan krijg je plots te horen dat er 3 bekwame mensen op straat worden gezet, bezielers van de jeugdwerking en het uithangbord naar de ouders toe. Je gaat me toch niet vertellen dat zij met (330 x 475 EUR) = 156 750 EUR zomaar zijn gaan lopen?? Als ouders zijn we echt vragende partij voor meer uitleg, vanuit het bestuur. Want de meeste ouders kennen of weten waarschijnlijk niets af van een "oud" bestuur of een "nieuw" bestuur ... We zijn gewoon bang dat er van de goeie jeugdwerking niets meer zal overschieten. Want de trainers trekken (terecht !!) aan 1 en dezelfde koord: alle traingenen en wedstrijden zijn inderdaad afgelast tem zondag. Inderdaad zijn onze kinderen daar de dupe van. Maar de jeugdtrainers kennende, hebben zij daar allicht zeer goeie redene voor ... Ik volg jullie volledig als het gaat over die signalen van het nieuwe bestuur uit maar ik mag aannemen dat dat onderhoud zeker zal volgen naar jullie. Wat ik niet helemaal begrijp, is waarom jullie dan nu alles meteen in vraag stellen en gewoon akkoord gaan met die algemene staking? Zoals Fillou zegt, zomaar akkoord zonder de andere kant van het verhaal te kennen, maar toch blindelings erin mee. En dan maar aangeven dat jullie zonen er het slachtoffer van zijn??? Jullie mogen het niet eens zijn met de beslissing maar dat hoeft nog geen reden te zijn om jullie zonen verbieden om te spelen dacht ik. Zoals jullie het nu voorstellen, lijkt het wel alsof je enkel voor die 3 mensen naar Aalst bent gekomen... Ik dacht dat jullie eerst en vooral inzaten met de voetbaltoekomst van jullie zonen, de club, enz. Die hypothekeer je nu zelf door ondoordacht op de kar te springen... Ik val mensen van het oude bestuur niet af en verdedig ook het nieuwe niet, maar iedereen zal toch alles eenmaal in perspectief dienen te plaatsen. Lees de rubriek eens "Ontslag voorzitter en bestuursproblemen" hier op het forum - de buil is inderdaad nu gebarsten, maar iedereen rond Eendracht Aalst wist dat dit er vroeg of laat ging van komen. Er was een pak volk ontevreden en dit ging niet en dat ging niet, dan worden er maatregelen genomen (nogmaals, wie ben ik om te zeggen dat ze goed zijn of niet) en dan wordt alles wat op het moment zelf zo slecht was, achteraf de hemel in geprezen... De waarheid ligt altijd ergens in het midden, maar door zelf gewoon mee te springen op die emotrein daar bewijs je niemand een dienst mee: gaat de bruggen alleen verder opblazen, je gijzelt er de club mee en je zet uw zonen vast voor iets waar zij eigenlijk totaal geen vat op hebben. En nogmaals: waarom? Heb je een signaal gekregen dat alles gaat veranderen misschien? |
| 26 Okt 2011, 11:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wie heeft dan eigenlijk die mails/sms'en naar spelers/ouders gestuurd om te zeggen dat er geen training/match is?
Mooi dat er een duidelijk bericht op de site komt, maar best de spelers/ouders toch ook per mail/sms proberen contacteren om de valse berichten te counteren. |
| 26 Okt 2011, 11:40 |
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |