CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Gilles schreef:
Ik vind dat Markey daar ook geen goeie indruk maakt hoor bij het interview. o.a. met die huur van de sporthal. :hmm:

Was klaarblijkelijk niet goed ingelicht.Begrijp wel de ouders niet,als hun kinderen spelen en trainen is toch het belangrijkste.Hun lidgeld zal wel al op zijn maar als er de volgende maanden geld van de eerste ploeg naar de jeugd gaat is alles toch opgelost.Nu wordt er onder een nieuw bestuur een jeugdvzw geeist;de vier jaar onder de de ontslagen coordinatoren(onder het vorig bestuur) sprak men daar niet van..Heel raar.

26 Okt 2011, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
ZUCHT... :(

Is het nu zo moeilijk om allemaal, eendrachtig, aan tzelfde zeel te trekken? Den iendracht heeft ons nodig nu, meer dan ooit! Al deze cinema, achterklap, en tweedracht.. Stop ermee!

Wie ni mee wil gaan voor de redding van de club, ga weg!! Maar stop ermee de enkele die den boel nog willen proberen te redden in discrediet te brengen! Stop ermee met de goeie naam die Eendracht Aalst had, naar de vaantjes te helpen! Ik word ziek van ulle!! :stom:

26 Okt 2011, 19:31
Scholier

hansken schreef:

Is het nu zo moeilijk om allemaal, eendrachtig, aan tzelfde zeel te trekken? Den iendracht heeft ons nodig nu, meer dan ooit! Al deze cinema, achterklap, en tweedracht.. Stop ermee!

Wie ni mee wil gaan voor de redding van de club, ga weg!! Maar stop ermee de enkele die den boel nog willen proberen te redden in discrediet te brengen! Stop ermee met de goeie naam die Eendracht Aalst had, naar de vaantjes te helpen! Ik word ziek van ulle!! :stom:

(y) (y)

26 Okt 2011, 19:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60

Wie ni mee wil gaan voor de redding van de club, ga weg!! Maar stop ermee de enkele die den boel nog willen proberen te redden in discrediet te brengen! Stop ermee met de goeie naam die Eendracht Aalst had, naar de vaantjes te helpen! Ik word ziek van ulle!! :stom:[/quote]

Dat is mijn gedacht ook Hansken, laat ons op een constructieve, positieve manier verder achter den Eendracht blijven staan en laat die tweedracht endelijk STOPPEN !!
T is om ziek van te worden hoe sommige ZOGENAAMDE EENDRACHTSUPPORTERS hier alles en iedereen zitten af te breken. Als alles goed gaat dan hoor je of zie je ze niet op het forum maar als er eens iets gedaan moet worden voor de club, als het eens minder goed gaat dan zijn ze daar DUBBEL en DIK !!!

26 Okt 2011, 19:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ik vin et eirgste da ze nor't schenjt allemol een iejndracht ert emmen, mor der toch efkes boivermeljden da ze bé nen derden provincialer miejr mochten in eir zakken steken.
Ze moeten ginder op de zanbeirg isj goe beseffen dat er zonder iejste ploeg giejn jeugdweirking nimmer es.

26 Okt 2011, 19:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
(y)

26 Okt 2011, 19:38
toevallige voorbijganger

Allen,

ondanks de warme oproep van het bestuur naar alle ouders toe om te komen trainen, heb ik vandaag toch geconstateerd dat er bitter weinig (om te zeggen bijna niet) is getraind in de onder/middenbouw, daar waar ze er de schaar het meest hebben ingezet.

Dat getuigt toch van heel veel respect van de ouders naar de trainers toe die het initiatief hebben genomen om niet te trainen.

26 Okt 2011, 19:48
Freak

Leeftijd: 45
Ouder schreef:
Allen,

ondanks de warme oproep van het bestuur naar alle ouders toe om te komen trainen, heb ik vandaag toch geconstateerd dat er bitter weinig (om te zeggen bijna niet) is getraind in de onder/middenbouw, daar waar ze er de schaar het meest hebben ingezet.

Dat getuigt toch van heel veel respect van de ouders naar de trainers toe die het initiatief hebben genomen om niet te trainen.

het lijkt me evident dat de ouders niet komen meetrainen :D

26 Okt 2011, 19:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Ouder schreef:
Allen,

Dat getuigt ook van veel respect naar het nieuwe bestuur toe,jullie zouden beter naar het oude bestuur eens een steen werpen.

26 Okt 2011, 19:53
Ancien

Verdomme wat is dat hier allemaal, kom gewoon met die kleine mannen naar de zandberg en laat die gastjes doen hetgene dat ze 't liefste doen en dat is voetballen, wie de trainingen gaat geven of wie de zandberg bestuurt daar liggen die kleine mannen niet wakker van, de ouders daarentegen.. :hmm:
Laat je kinderen niet het slachtoffer worden van het gedoe van (volwassenen).
En is er gienen trainer loat ze dor mor a wa shotten me de kameroadjes en ondertussen kunt ge eens :drank:

26 Okt 2011, 20:00
Freak

Leeftijd: 42
De jeugd is een (belangrijk) onderdeel van Eendracht Aalst. Als de toestand op de zandberg zo erg is, is dat zeker geen goed nieuws voor de volledige club.
Ik ken de achtergrond totaal niet en wil dus geen van beide kampen beschuldigen maar het is toch weer een teken dat het erg slecht gaat.
Of zijn er hier die de jeugd willen afstoten mss?

26 Okt 2011, 20:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
ik vraag me af waarom die ouders nu zitten klagen ?
hun lidgeld is betaald , en nu willen ze uitleg van het bestuur waar het naartoe is :crazy:
ik vraag me af waarom ? krijgen de kinderen geen goede opleiding meer ?
zijn de velden niet meer bereikbaar ? hebben ze geen goede trainers meer ? wat is feitelijk het probleem?
kunnen de ouders bij andere ploegen hun 500 euro volgen misschien waarvoor het wordt gebruikt :wadde:

26 Okt 2011, 20:04
toevallige voorbijganger

Mannen,

ik weet niet wat het ouwe bestuur is en ik weet niet wat het nieuwe bestuur is ...
Maar voor ze gewoon wat met mekaar te laten sjotten, vind ik 475 EUR toch veel geld hoor. Ik ben ook maar een werkende mens hé ...
Anderzijds is het waar .. die gasten willen niets liever doen dan met mekaar te voetballen en zich amuseren.

26 Okt 2011, 20:07
Ancien

witteken schreef:
ik vraag me af waarom die ouders nu zitten klagen ?
hun lidgeld is betaald , en nu willen ze uitleg van het bestuur waar het naartoe is :crazy:
ik vraag me af waarom ? krijgen de kinderen geen goede opleiding meer ?
zijn de velden niet meer bereikbaar ? hebben ze geen goede trainers meer ? wat is feitelijk het probleem?
kunnen de ouders bij andere ploegen hun 500 euro volgen misschien waarvoor het wordt gebruikt :wadde:

Misschien overlopen naar Terjoden, ah nee, want die gaan met de jeugd samenwerken van FC Dender en daardoor gaan er daar ook een groot pak uit den boot vallen. :kots:
Miljaarde, ik denk met de aanstelling van Luc Limpens en De Saedeleer dat dit zeker geen slechte zaak is.
Ex-Iendrachters die zich met de jeugd willen bezig houden, dit kan ik alleen maar toejuichen.

26 Okt 2011, 20:10
Scholier

Ouder schreef:
Mannen,

ik weet niet wat het ouwe bestuur is en ik weet niet wat het nieuwe bestuur is ...
Maar voor ze gewoon wat met mekaar te laten sjotten, vind ik 475 EUR toch veel geld hoor. Ik ben ook maar een werkende mens hé ...
Anderzijds is het waar .. die gasten willen niets liever doen dan met mekaar te voetballen en zich amuseren.

Awel,dat begrijp ik nu niet.Waarom zich moeien,als ge op reis gaat voor 475 euro ga je U ook niet moeien met het beleid van het hotel.Je verlangt alleen dat je krijgt waar je recht op hebt.Dus waarom zeggen dat je achter de trainers staat,uw kind is de dupe. :? :?

26 Okt 2011, 20:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 27