|
|
| Pagina 9 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Serre, ik denk niet echt dat er problemen zijn met de inhoud van uw bericht, het is ook duidelijk dat je dit op het forum gooit net omdat het je heeft geraakt, en je het goed voor hebt met de club.
Maar die topictitel, die was er misschien een beetje over, denk je niet? Enfin bon, ik ben allergisch aan hoofdletters, dus misschien ligt het aan mij. |
| 27 Okt 2011, 12:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
SERRE schreef: Graag zou ik nog één keer reageren. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om hier de boel op stelten te komen zetten door deze topic aan te maken. Wie mij persoonlijk kent weet dat ik al bijna 20 jaar alle wedstrijden van onze ploeg heb bijgewoond, zowel uit als thuis, ook toen we in vierde klasse tegen Janneke en Mieke de wei in moesten. Wees gerust, ook ik ben heel erg begaan met wat er zich momenteel weer allemaal afspeelt binnen onze club, ik heb namelijk zoals velen hier de vorige vereffening meegemaakt. Het heeft mij dan ook geraakt als ik de vele schimpende reacties hier heb gelezen. Ik wou jullie gewoon inlichten hoe het er dinsdagavond na de jeugdtrainingen aan toe is gegaan. Mijn informatie was wel degelijk correct want ik heb de SMS zelf gelezen die een ouder van één van onze jeugdspelers heeft ontvangen van zijn trainer. Volgens mij dienen fora toch nog steeds om met elkaar zaken uit te wisselen die in dit geval onze club aangaan. Er wordt hier zoveel gepost en ik vond dat jullie toch allen mochten weten wat er gaande was dinsdag. Daarom mijn post. Maar goed, ik heb al een tijdje geleerd dat je hier enkel iets mag posten als het past in de “goed-nieuws-show”. Zoniet wordt je hier onmiddellijk neergesabeld. Dat vind ik toch wel jammer. Daarom zal ik mij in de toekomst enkel nog aanmelden om mee te lezen. Als ik zelf nog iets te melden heb dan zal dat zoals Dirk hier iets hoger aanhaalt via PM aan een beperkt aantal mensen zijn. Rudy Jij hebt inderdaad het recht om die zaken te posten, maar anderen hebben toch even goed het recht om hun mening te verkondigen en je van een repliek te dienen (bij je toch wel érg scherpe post)? Misschien moeten we teruggaan naar het officiële forum, dat was al lang gesloten hoor... |
| 27 Okt 2011, 14:08 |
|
|
Toch ook even een reactie, als ouder van een jeugdspeler in zijn 4e seizoen EA
De jeugdopleiding die de voorbije jaren werd gegeven, zowel op als naast het veld, is echt wel kwaliteit. Ik nodig iedereen uit om eens een jeugdtraining/wedstrijd te volgen en dit te vergelijken met de manier waarop er in vele omringende clubs gewerkt wordt, het contrast is vaak groot. Verschillende kinderen, destijds begonnen als middelmatige voetballers met verlegen karakters, hebben zich dankzij de opleiding bij EA en het basismotto 'DURF' ondertussen ontwikkeld tot goede spelers die met vertrouwen op het veld staan. En, nog belangrijker' ze nemen dit vertrouwen ook mee in de andere activiteiten in hun dagelijks leven. Voor het eerst in 4 jaar heb ik afgelopen zaterdag wenende kinderen gezien door de gebeurtenissen, dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Wat de evaluatie betreft : binnen onze groep van kinderen zijn deze steeds objectief gebeurd, ongeacht de club- of 'kantine'-betrokkenheid van de ouders. Ga meer eens kijken op een ander... Wat de doorstroming betreft : probleem is dat talentvolle spelers reeds op jonge leeftijd weggeplukt worden door eerste klasse clubs (met meer dan 2 coördinatoren, laat dit toch duidelijk zijn). Ook hier was echter beterschap. Ik ken verschillende spelers die vorig jaar gevraagd werden door eerste klasse clubs, maar er toch voor gekozen hebben dit jaar bij EA te blijven. Omdat ze zich goed voelen bij EA, omdat zij en hun ouders geloofden in het project. Het zal een uitdaging zijn voor de nieuwe ploeg dit vertrouwen te herstellen. De bedroevende reactie van de waarnemende voorzitter gisteren op TV Oost geeft in dit kader alleszins weinig hoop. TV Oost was trouwens ook vorig jaar reeds aanwezig met een reportage over de hartscreening bij Dr Brugada, nog een realisatie van de denkcel die we als ouder alleen maar konden toejuichen. Of is er iemand die een jong kind wil zien sterven op het plein ? |
| 27 Okt 2011, 14:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
contador schreef: Toch ook even een reactie, als ouder van een jeugdspeler in zijn 4e seizoen EA De jeugdopleiding die de voorbije jaren werd gegeven, zowel op als naast het veld, is echt wel kwaliteit. Ik nodig iedereen uit om eens een jeugdtraining/wedstrijd te volgen en dit te vergelijken met de manier waarop er in vele omringende clubs gewerkt wordt, het contrast is vaak groot. Verschillende kinderen, destijds begonnen als middelmatige voetballers met verlegen karakters, hebben zich dankzij de opleiding bij EA en het basismotto 'DURF' ondertussen ontwikkeld tot goede spelers die met vertrouwen op het veld staan. En, nog belangrijker' ze nemen dit vertrouwen ook mee in de andere activiteiten in hun dagelijks leven. Voor het eerst in 4 jaar heb ik afgelopen zaterdag wenende kinderen gezien door de gebeurtenissen, dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Wat de evaluatie betreft : binnen onze groep van kinderen zijn deze steeds objectief gebeurd, ongeacht de club- of 'kantine'-betrokkenheid van de ouders. Ga meer eens kijken op een ander... Wat de doorstroming betreft : probleem is dat talentvolle spelers reeds op jonge leeftijd weggeplukt worden door eerste klasse clubs (met meer dan 2 coördinatoren, laat dit toch duidelijk zijn). Ook hier was echter beterschap. Ik ken verschillende spelers die vorig jaar gevraagd werden door eerste klasse clubs, maar er toch voor gekozen hebben dit jaar bij EA te blijven. Omdat ze zich goed voelen bij EA, omdat zij en hun ouders geloofden in het project. Het zal een uitdaging zijn voor de nieuwe ploeg dit vertrouwen te herstellen. De bedroevende reactie van de waarnemende voorzitter gisteren op TV Oost geeft in dit kader alleszins weinig hoop. TV Oost was trouwens ook vorig jaar reeds aanwezig met een reportage over de hartscreening bij Dr Brugada, nog een realisatie van de denkcel die we als ouder alleen maar konden toejuichen. Of is er iemand die een jong kind wil zien sterven op het plein ? Uw reactie is zeer mooi en doet me plezier! Wat betreft de waaarnemend voorzitter: TJA....van stoofhout kunt ge geen meubels maken hé....hopelijk komt er snel iemand en met goede bedoelingen maar mét wat deftige pr en zakengevoel. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Okt 2011, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
contador schreef: Toch ook even een reactie, als ouder van een jeugdspeler in zijn 4e seizoen EA De jeugdopleiding die de voorbije jaren werd gegeven, zowel op als naast het veld, is echt wel kwaliteit. Ik nodig iedereen uit om eens een jeugdtraining/wedstrijd te volgen en dit te vergelijken met de manier waarop er in vele omringende clubs gewerkt wordt, het contrast is vaak groot. Verschillende kinderen, destijds begonnen als middelmatige voetballers met verlegen karakters, hebben zich dankzij de opleiding bij EA en het basismotto 'DURF' ondertussen ontwikkeld tot goede spelers die met vertrouwen op het veld staan. En, nog belangrijker' ze nemen dit vertrouwen ook mee in de andere activiteiten in hun dagelijks leven. Voor het eerst in 4 jaar heb ik afgelopen zaterdag wenende kinderen gezien door de gebeurtenissen, dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Wat de evaluatie betreft : binnen onze groep van kinderen zijn deze steeds objectief gebeurd, ongeacht de club- of 'kantine'-betrokkenheid van de ouders. Ga meer eens kijken op een ander... Wat de doorstroming betreft : probleem is dat talentvolle spelers reeds op jonge leeftijd weggeplukt worden door eerste klasse clubs (met meer dan 2 coördinatoren, laat dit toch duidelijk zijn). Ook hier was echter beterschap. Ik ken verschillende spelers die vorig jaar gevraagd werden door eerste klasse clubs, maar er toch voor gekozen hebben dit jaar bij EA te blijven. Omdat ze zich goed voelen bij EA, omdat zij en hun ouders geloofden in het project. Het zal een uitdaging zijn voor de nieuwe ploeg dit vertrouwen te herstellen. De bedroevende reactie van de waarnemende voorzitter gisteren op TV Oost geeft in dit kader alleszins weinig hoop. TV Oost was trouwens ook vorig jaar reeds aanwezig met een reportage over de hartscreening bij Dr Brugada, nog een realisatie van de denkcel die we als ouder alleen maar konden toejuichen. Of is er iemand die een jong kind wil zien sterven op het plein ? Ronduit belachelijk hoe jij op de emotie probeert te spelen, alsof het één uberhaupt iets met het ander te maken heeft. Ik frons ook de wenkbrauwen bij het vertrek van capabele mensen, en hoor veel verhalen, maar zonder sanering is het nu eenmaal gedaan met den Iendracht. En dan zullen het niet alleen de kinderen zijn die wenen, maar alle supporters... |
| 27 Okt 2011, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: Uw reactie is zeer mooi en doet me plezier! Wat betreft de waaarnemend voorzitter: TJA....van stoofhout kunt ge geen meubels maken hé....hopelijk komt er snel iemand en met goede bedoelingen maar mét wat deftige pr en zakengevoel. Dit is nu wel heel laag bij de grond ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2011, 15:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
contador schreef: Toch ook even een reactie, als ouder van een jeugdspeler in zijn 4e seizoen EA De jeugdopleiding die de voorbije jaren werd gegeven, zowel op als naast het veld, is echt wel kwaliteit. Ik nodig iedereen uit om eens een jeugdtraining/wedstrijd te volgen en dit te vergelijken met de manier waarop er in vele omringende clubs gewerkt wordt, het contrast is vaak groot. Verschillende kinderen, destijds begonnen als middelmatige voetballers met verlegen karakters, hebben zich dankzij de opleiding bij EA en het basismotto 'DURF' ondertussen ontwikkeld tot goede spelers die met vertrouwen op het veld staan. En, nog belangrijker' ze nemen dit vertrouwen ook mee in de andere activiteiten in hun dagelijks leven. Voor het eerst in 4 jaar heb ik afgelopen zaterdag wenende kinderen gezien door de gebeurtenissen, dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Wat de evaluatie betreft : binnen onze groep van kinderen zijn deze steeds objectief gebeurd, ongeacht de club- of 'kantine'-betrokkenheid van de ouders. Ga meer eens kijken op een ander... Wat de doorstroming betreft : probleem is dat talentvolle spelers reeds op jonge leeftijd weggeplukt worden door eerste klasse clubs (met meer dan 2 coördinatoren, laat dit toch duidelijk zijn). Ook hier was echter beterschap. Ik ken verschillende spelers die vorig jaar gevraagd werden door eerste klasse clubs, maar er toch voor gekozen hebben dit jaar bij EA te blijven. Omdat ze zich goed voelen bij EA, omdat zij en hun ouders geloofden in het project. Het zal een uitdaging zijn voor de nieuwe ploeg dit vertrouwen te herstellen. De bedroevende reactie van de waarnemende voorzitter gisteren op TV Oost geeft in dit kader alleszins weinig hoop. TV Oost was trouwens ook vorig jaar reeds aanwezig met een reportage over de hartscreening bij Dr Brugada, nog een realisatie van de denkcel die we als ouder alleen maar konden toejuichen. Of is er iemand die een jong kind wil zien sterven op het plein ? Ik herhaal mijn vraag - gaat dit alles dan verdwijnen met het ontslag van de 3 jeugdcoördinatoren? Ik kan me voorstellen dat al die schema's, planning, enz. wel nog beschikbaar zullen zijn op de Zandberg of niet? Nogmaals, die mensen hebben heel veel verdienste maar zal alles wegvallen door het ontslag van die mensen of zou men - misschien op bepaalde vlakken financieel realistischer - niet op de ingeslagen weg kunnen verder gaan met andere mensen? Was het overigens niet zo dat met het vertrek van Steven Smet er plots nogal lachering werd gedaan over het Project 90? Nogmaals, ik denk niet dat het de bedoeling is om te saneren zonder meer en in het eigen vel te snijden - ik zie ook niet in waarom het nieuwe team niet dezelfde koers zal varen als het toch allemaal zo goed was... Steven Smet en Bart De Nul waren tot eind vorig seizoen toch ook leden van die Denkcel en daar is toch allemaal minder ophef over gemaakt dacht ik. Nogmaals - of de maatregel de juiste keuze was, dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Feit is dat we amper doorstroming hebben naar de eerste ploeg toe (ook al vinden sommige ouders dat een belachelijke stelling) en de werking misschien wel beter is maar ook een pak duurder dan de gemiddelde tweedeklasser. Als je dan uw investering moet toetsen aan het rendement in tijden dat je moet besparen, valt er denk ik wel iets voor te zeggen. Ik vind het heel snel dat de ouders alle vertrouwen verliezen door het ontslag van 3 mensen - wel een straffe prestatie van die gasten dan... |
| 27 Okt 2011, 15:51 |
|
|
Scholier
Mensen brainwashen zal wel een kunst zijn zeker.
|
| 27 Okt 2011, 16:41 |
|
|
Freak
Ik zou het hier toch even willen oppakken voor Serre. Toen we in vierde en derde speelden, stond hij er ook op pakweg cappellen om de ploeg aan te moedigen.
Zijn titel (cfr. Chaos) was misschien wat ongelukkig gekozen, maar om hem daarvoor nu zo aan te pakken, dat vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig. Ik bekijk het anders, dankzij Serre zijn post is er hier door ons en de heer Markey ingegrepen en een staking vermeden. De post van Serre kwam er op basis van een sms van een trainer, niet van een “ik heb horen zeggen van ne speler zijn vader, daar ne neef van, dienen zijn broer”-roddel. Wat die ouders betreft die ze daar gisteren staan te interviewen, daar moet ik eerlijk gezegd wel eens mee lachen. Die madam (een zekere Corinne dacht ik) dat daar Markey staat op te hitsen met haar “credibiliteit”… Tja, buiten het feit dat het waarschijnlijk een schoolmeesteres is, maakt ze zich daar belachelijk aangezien ze zich nu pas blijkbaar begint af te vragen waar haar 475 euro naartoe gaat. Nu is alles ineens slecht, sorry hé zeg, maar de problemen die er nu zijn, zijn er al jaren. |
| 27 Okt 2011, 17:33 |
|
|
Freak
contador schreef: De bedroevende reactie van de waarnemende voorzitter gisteren op TV Oost geeft in dit kader alleszins weinig hoop. TV Oost was trouwens ook vorig jaar reeds aanwezig met een reportage over de hartscreening bij Dr Brugada, nog een realisatie van de denkcel die we als ouder alleen maar konden toejuichen. Of is er iemand die een jong kind wil zien sterven op het plein ? goh ja, redelijk onthutsend dat je als ouder zoiets dergelijks durft posten. Maar ik zal mijn duit in het zakje doen, moet ge op een onderzoek van een club wachten om je sportend kind te controleren??? als duursporter zeg ik dan, ik laat mijn kind zelf controleren vooraleer het begint te sporten... en wat die mannen betreft die gebleven zijn voor het project. Welk project? En zijn ze echt gevraagd door eersteklassers of denken ze dat ze gevraagd zijn? een redelijke nuance als je het mij vraagt. Laatst gewijzigd door El Corredor op 27 Okt 2011, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Okt 2011, 17:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Ik zou het hier toch even willen oppakken voor Serre. Toen we in vierde en derde speelden, stond hij er ook op pakweg cappellen om de ploeg aan te moedigen. Zijn titel (cfr. Chaos) was misschien wat ongelukkig gekozen, maar om hem daarvoor nu zo aan te pakken, dat vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig. Ik bekijk het anders, dankzij Serre zijn post is er hier door ons en de heer Markey ingegrepen en een staking vermeden. De post van Serre kwam er op basis van een sms van een trainer, niet van een “ik heb horen zeggen van ne speler zijn vader, daar ne neef van, dienen zijn broer”-roddel. ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Okt 2011, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Ik zou het hier toch even willen oppakken voor Serre. Toen we in vierde en derde speelden, stond hij er ook op pakweg cappellen om de ploeg aan te moedigen. Zijn titel (cfr. Chaos) was misschien wat ongelukkig gekozen, maar om hem daarvoor nu zo aan te pakken, dat vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig. Ik bekijk het anders, dankzij Serre zijn post is er hier door ons en de heer Markey ingegrepen en een staking vermeden. De post van Serre kwam er op basis van een sms van een trainer, niet van een “ik heb horen zeggen van ne speler zijn vader, daar ne neef van, dienen zijn broer”-roddel. Ik kan uw post alleenmaar toejuichen ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 27 Okt 2011, 17:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Ik zou het hier toch even willen oppakken voor Serre. Toen we in vierde en derde speelden, stond hij er ook op pakweg cappellen om de ploeg aan te moedigen. Zijn titel (cfr. Chaos) was misschien wat ongelukkig gekozen, maar om hem daarvoor nu zo aan te pakken, dat vind ik eerlijk gezegd ook niet nodig. Ik bekijk het anders, dankzij Serre zijn post is er hier door ons en de heer Markey ingegrepen en een staking vermeden. De post van Serre kwam er op basis van een sms van een trainer, niet van een “ik heb horen zeggen van ne speler zijn vader, daar ne neef van, dienen zijn broer”-roddel. Wat die ouders betreft die ze daar gisteren staan te interviewen, daar moet ik eerlijk gezegd wel eens mee lachen. Die madam (een zekere Corinne dacht ik) dat daar Markey staat op te hitsen met haar “credibiliteit”… Tja, buiten het feit dat het waarschijnlijk een schoolmeesteres is, maakt ze zich daar belachelijk aangezien ze zich nu pas blijkbaar begint af te vragen waar haar 475 euro naartoe gaat. Nu is alles ineens slecht, sorry hé zeg, maar de problemen die er nu zijn, zijn er al jaren. Waarschijnlijk was da madammeken opgehitst door een van die sms-trainers he, en wou ze haar paar minuten in de spotlights...awel ze heeft ze nu gehad, ze mag inpakken.Dat ze van haar k.. maakt tegen de pers, akkoord, maar zo iemand frontaal gaan aanpakken zonder goed op de hoogte te zijn?! En aan wit-zwet, wees blij dat er nog mensen zijn zoals Michel Markey of je kon naar cafevoetbal gaan kijken. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Okt 2011, 17:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: witzwet schreef: Uw reactie is zeer mooi en doet me plezier! Wat betreft de waaarnemend voorzitter: TJA....van stoofhout kunt ge geen meubels maken hé....hopelijk komt er snel iemand en met goede bedoelingen maar mét wat deftige pr en zakengevoel. Dit is nu wel heel laag bij de grond ![]() De juiste man op de juiste plaats hé. Met goede bedoelingen alleen kom je er niet hé...er moet meer zijn. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Okt 2011, 18:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
witzwet schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Uw reactie is zeer mooi en doet me plezier! Wat betreft de waaarnemend voorzitter: TJA....van stoofhout kunt ge geen meubels maken hé....hopelijk komt er snel iemand en met goede bedoelingen maar mét wat deftige pr en zakengevoel. Dit is nu wel heel laag bij de grond ![]() De juiste man op de juiste plaats hé. Met goede bedoelingen alleen kom je er niet hé...er moet meer zijn. Dat kan allemaal goed zijn, met uw laatste post ga ik zelf akkoord, Maar een minimum aan respect mag je toch hebben voor Michel die nu niet bepaald een dankbare, laat staat plezierige rol vervult he vandaag. Begin er maar eens aan, een sterke man vinden die deze boel wil overpakken. Mocht Michel de drang hebben om kostte wat het kost zélf de nieuwe leider te worden, ik zou dat soort uitval nog verstaan... Het zal allemaal niet volgens de regels van de kunst zijn, hij doet het toch maar. Want ja, iemand moet het doen, hé... en voor wat of voor wie kan je je dan soms afvragen... |
| 27 Okt 2011, 20:17 |
|
| Pagina 9 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 27 Volgende |