CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
@Davy:
Eén van de eerste genuanceerde reacties, ik had verwacht dat ze nooit zou komen. Uiteraard dienen er andere belangen maar velen, ook ouders inderdaad, bekijken het enkel door hun bril (begrijpelijk, maar in sommige gevallen is het hier wel wat extreem). Echter, hoe door sommigen hier gesproken wordt over jullie jeugdwerking, de medewerkers, naar ouders van jeugdspelers toe of zelfs over jeugdspelers is beneden alle peil en getuigt van weinig respect, kritisch vermogen, klasse en nuancering. Een beetje meer respect ten opzichte van jullie jeugdopleiding, toch een uithangbord sinds enkele seizoenen, mag wel.

Kunnen jullie dus over bepaalde zaken allemaal eens nuchter en kritisch nadenken en met gefundeerde argumenten reageren?
Als je denkt dat je uw doorstroming gaat verbeteren door "die mannekes gewoon wat te laten sjotten tegen elkaar" en de rest niet zoveel uitmaakt, dan heb je niet veel kennis van hoe er heden ten dage getraind wordt bij topclubs (of eerder, clubs die het goed menen met hun jeugdwerking).
Trouwens, over die doorstroming, een project dat nog maar juist zijn 5de jaar ingaat (gestart in 2007, niet?), daar kan je volgens mij nog niet de vruchten van plukken naar de eerste ploeg toe. Of wel dan? Of verwachten jullie allemaal toptalenten die er al op hun 16de staan? Dit is nog maar het 2de seizoen dat Aalst het nationale A label heeft, dus dan moet je geduld oefenen om resultaten hiervan te zien. Geduld is zowat het sleutelwoord bij goede jeugdopleiding en -begeleiding (naar eerste ploeg).
Hoe past 3 mensen ontslaan en onmiddellijk 2 nieuwe aanwerven in een politiek van "besparingen"? Ik ken de loonkost niet, maar ik vind dit toch bizar. Dat Markey zegt op TV Oost dat de gemiddelde eersteklasser maar 1 à 2 coördinatoren heeft...was ik een eersteklasser ik had hem eens goed met de neus op de feiten gedrukt. Ik hoop niet dat iemand van jullie zulk fabeltje gelooft? Maar ik vermoed dat hij zich missproken heeft en "de gemiddelde 2de klasser" bedoelde, maar zelfs dat lijkt mij nog een straffe stelling. Bij Wolvertem hebben ze zelfs 6 coördinatoren (akkoord, één voor de logistiek, maar hij wordt toch ook betaald...) en die spelen in 1ste provinciale maar hebben wel hun nationaal label voor de jeugd.

@Calimero:
De scouting (bij jullie onderbouw) gebeurt voornamelijk door de trainers, de delegués, de coördinatoren en dan hier en daar een verdwaalde tipgever. Ik begrijp dat je dit niet kan weten, ik denk niet dat er iemand van jullie hoofdbestuur is die de volledige werking van jullie jeugdopleiding kent (ik ook niet).
Alsook, die vele vergelijkingen met andere 2de klassers...je bent verdorie Eendracht Aalst, met een eigen identiteit en enorm veel potentieel toch? Creër zelf kwaliteit naar eigen mogelijkheden en die reiken toch, met jullie achterban, tot in eerste klasse?
Als jullie sportieve kwaliteit halen met jullie eerste ploeg (kampioen, linkerkolom 2de klasse,...) en er moet bespaard worden, dan las ik hier toch ook veel dat men zijn topspelers niet moest verkopen. Wel, dat is, naar mijn mening, toch wel wat nu gebeurd is, "de topspelers" van de jeugdwerking. Ik betwijfel of De Saedeleer en Limpens die kwaliteit kunnen brengen en al die taken op zich kunnen nemen. Misschien met een inloopperiode in het tussenseizoen, maar in oktober...??? Logisch dat zo een beslissing veel onrust veroorzaakt bij alle betrokkenen.

@El Corredor:
"en wat die mannen betreft die gebleven zijn voor het project. Welk project? En zijn ze echt gevraagd door eersteklassers of denken ze dat ze gevraagd zijn? een redelijke nuance als je het mij vraagt."
Inderdaad een redelijke nuance. Maar de vraag stellen "Welk project?" is zeer neerbuigend geformuleerd t.o.v. wat medewerkers, delegués, trainers, coördinatoren allemaal verwezenlijkt hebben.

@DT:
Je hebt een aantal zeer goede punten en je bekijkt ten minste beide kanten. Er valt zeker iets te zeggen in verband met het rendement dat er gehaald wordt als je het puur cijfermatig bekijkt maar zie supra. Vergeet ook niet dat je als (recente) tweedeklasser een kweekvijver bent voor eersteklassers. Anderlecht, Lokeren, Gent,...ze liggen allemaal niet ver af en komen wekelijks kijken.
Wanneer een onderneming in moeilijkheden komt, men eerst kijkt naar het topmanagement, dat weet ik toch zo niet :). Die vertrekken dan alleszins met riante ontslagvergoedingen en dat lijkt mij veelal een "symbolische" daad naar aandeelhouders toe. Maar goed, ik geef eerlijk toe dat ik daar geen verstand van heb dus negeer wat ik heb getypt :).
Dat de ontslagen mensen gebruik hebben gemaakt van de instabiele toestand, daar kan ik zeker inkomen. Echter, als je geen actief "jeugdbestuur" meer hebt en er niks meer gebeurd, kan je als sportieve cel toch niet blijven toekijken hoe de impasse ook de jeugdopleiding beïnvloedt? Of men echt zijn "bevoegdheden" te buiten ging, dat weet ik natuurlijk niet maar dat zullen er maar weinigen weten en zelfs als dat geweten is, moet men zich ook nog altijd afvragen waarom. Dat laatste gebeurt, alvast in deze topic, toch wel iets te weinig.

In de rand:
Komt er een nieuwe ITEA eigenlijk? Leuk toernooi waar ik altijd graag naar ging kijken. Of dat er nu nog komt met al die ontslagen mensen (was dat niet De Roose die daar het gezicht van was?)...

Enfin, veel succes iedereen. Ik hoop dat jullie club eruit geraakt maar werk samen en bekijk het vanuit elkaars standpunt. Vanwege een jeugdtrainer, scout en volger.

27 Okt 2011, 20:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik kan me perfect vinden in je voorgaande post, maar is het dan echt zo dat jullie geloven (of is het omdat men dat zo voorstelt ? ) dat er op Eendracht Aalst geen jeugdopleiding was voor 2007 ?

Heel het project (om ook dat woord eens te gebruiken) wordt voorgesteld alsof het warm water heruitgevonden werd. Laat ons toch wel eventjes verduidelijken dat er op Eendracht Aalst al jarenlang een jeugdopleiding is, en dat die in het verleden ook al tot de top van België behoorde.
In die tijd had men zelfs nog geen label nodig om dat te kwantificeren, neen, in die tijd telde men gewoon het aantal eigen jeugdspelers in de A-kern. En dat waren er de laatste 3 jaar in 1ste klasse (een aantal klasses hoger dus) meer dan er de laatste 5 jaar in 4de en 3de zijn doorgekomen hoor.

Voor er iemand is die denkt dat ik hiermee de huidige jeugdwerking aanval: absoluut niet, maar waarom blindstaren op dat A-label. Wordt er daarom in praktijk betere trainingen gegeven eigenlijk?
Als ik hoor dat een speler uit de A-kern met ettelijke jaren 1ste klasse-ervaring zich had aangeboden op de jeugd om training te geven, en hij door de hoofdcoördinator instructies kreeg van welke spelers opgesteld diende te worden (om het dan uiteraard meteen voor bekeken te houden).... dan frons ik toch wel de wenkbrauwen en stel ik mij vragen bij dat label.
Om daar eventjes op door te gaan: ik zou zoiets zeker en vast als een doel (blijven) stellen want je kan hiermee inderdaad naar buiten komen om ouders en spelers te overtuigen van de jeugdopleiding op Eendracht Aalst. Maar je mag het toch niet gaan gebruiken als het ultieme bewijs van perfectie ? Laat staan het in dat opzicht te gaan misbruiken ?

27 Okt 2011, 20:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ik denk dat de meesten bedoelen dat het bij een club in moeilijkheden normaal is dat er gesaneerd wordt, en die sanering moet gebeuren in alle onderdelen van de club.
Het verdient zeker respect dat de jeugdwerking goed werk levert met het behalen van die labels, maar ik vraag me af of het alleen maar de verdienste is van die drie personen die nu hun ontslag gekregen hebben ? Dat betuigt pas weinig respect t.o.v. de andere trainers, begeleiders enz.
Dat er wanbeleid was, is iedereen nu wel duidelijk. Maar er blijven over "melken" helpt je ook niet vooruit. Iedereen heeft wel eens tegenslag in zijn leven, je blijft dan toch ook niet bij de pakken zitten en mijmeren over hoe het was. Neen je tracht eruit te geraken.
Het nieuwe bestuur probeert dat nu ook, met veel vallen, maar geef ze dan ook de kans om terug op te staan.
Dat de impasse ook de jeugdopleiding beinvloedt is toch normaal ? Het voornaamste is dat we nu de licentie behalen, zodat we kunnen proberen op hetzelfde niveau verder te werken. In het andere geval is het terug naar af en moeten we ons over niks meer druk maken want dan zal er geen Eendracht Aalst meer zijn.

27 Okt 2011, 20:50
Freak

Leeftijd: 45
Inderdaad een redelijke nuance. Maar de vraag stellen "Welk project?" is zeer neerbuigend geformuleerd t.o.v. wat medewerkers, delegués, trainers, coördinatoren allemaal verwezenlijkt hebben.

@Freebird: wat denk je dan van de brief die die vier jeugdcoördinators hebben gemaild? Die brief maakt gans de club met de grond gelijk...

ik ben zeker niet neerbuigend, maar ze hadden hun ontslag als grote jongens kunnen aanvaarden in plaats van na te trappen.

27 Okt 2011, 20:52
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
tussentijdse balans :

- Meer dan een miljoen € schuld.
- Na dit seizoen bijna geen enkele speler meer onder contract en geen uitzicht op contractverlengingen.
- Bouwvallig stadion die elk tussenseizoen moet worden opgelapt.
- Geen bestuur, laat staan geldschieter die de boel kan recht trekken.
- Jeugdwerking die ook in onrustig vaarwater is gekomen en moet bezuinigen met ontslag van een gedeelte van de staf tot gevolg.

Dat ouders zich zorgen beginnen te maken mag toch niet verwonderlijk zijn. Ik heb geen zoon bij de jeugd van EA maar ik kan me wel in hun situatie van onzekerheid wat de toekomst betreft inleven.

27 Okt 2011, 20:52
Ancien

Dit is niet goed dat is niet goed, wat willen jullie feitelijk?
Het vorige bestuur laat zich zo maar aan kant zetten, daar moet ik mee lachen hoor, misschien zullen ze nog een fles champagne gekraakt hebben dat ze van de shit vanaf waren.
Zie je bij Anderlecht, Vanden Stock zich zomaar laten wegstemmen of ontslaan door het bestuur?
Voor mijn part zagen alle partijen dit als de enig mogelijke oplossing, zeg nu zelf eens, onze voorzitter is nu al voor de derde keer opgestapt. :crazy:
Waar gebeurt zoiets?
Nu zitten we met een noodbestuur en moeten we met dit bestuur noodgedwogen verder werken om uit het moeras te geraken.
Ik zou ook liever een kapitaalkrachtige voorzitter aan het roer van de club zien, met de nodige voetbalkennis, weet jullie soms iemand, laat dan vlug iets weten. :hmm:

27 Okt 2011, 20:53
Freak

Leeftijd: 45
Hugo schreef:
Het vorige bestuur laat zich zo maar aan kant zetten, daar moet ik mee lachen hoor, misschien zullen ze nog een fles champagne gekraakt hebben dat ze van de shit vanaf waren.
Zie je bij Anderlecht, Vanden Stock zich zomaar laten wegstemmen of ontslaan door het bestuur?
Voor mijn part zagen alle partijen dit als de enig mogelijke oplossing, zeg nu zelf eens, onze voorzitter is nu al voor de derde keer opgestapt. :crazy:
Waar gebeurt zoiets?
Nu zitten we met een noodbestuur en moeten we met dit bestuur noodgedwogen verder werken om uit het moeras te geraken.
Ik zou ook liever een kapitaalkrachtige voorzitter aan het roer van de club zien, met de nodige voetbalkennis, weet jullie soms iemand, laat dan vlug iets weten. :hmm:

slecht voorbeeld Hugo, Anderlecht is een NV, en meer dan de helft van de aandelen is in handen van de familie (of schoonfamilie) Van Den Stock ;)

27 Okt 2011, 21:01
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Hugo schreef:
Waar gebeurt zoiets?

slecht voorbeeld Hugo, Anderlecht is een NV, en meer dan de helft van de aandelen is in handen van de familie (of schoonfamilie) Van Den Stock ;)

bovendien hebben die al nekeer wa inkomsten gemist de laatste tijd, zo slecht als ons staan ze'r ni voor he. dus wel een wat manke vergelijking.

duimen voor het noodbestuur... 't is ni anders

27 Okt 2011, 21:04
Ancien

Miljaarde ik krijg hier 't schijt van al da gezeur, gezeik, gezanik, gezift, gezever, gedonder, gesodemieter, gekift, gelul, geleuter, geklaag, gemieter, gemier, gemuggezift….
Als men denkt om deze manier de problemen op te lossen. :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom:

27 Okt 2011, 21:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Hugo schreef:
Miljaarde ik krijg hier 't schijt van al da gezeur, gezeik, gezanik, gezift, gezever, gedonder, gesodemieter, gekift, gelul, geleuter, geklaag, gemieter, gemier, gemuggezift….
Als men denkt om deze manier de problemen op te lossen. :stom: :stom: :stom: :stom: :stom: :stom:

Toerke gaan lopen Hugo, da helpt :-) én goe voor de lijn! :lol:

27 Okt 2011, 21:10
Vaste Waarde

BVW schreef:
Hugo schreef:

Toerke gaan lopen Hugo, da helpt :-) én goe voor de lijn! :lol:

Hugo, het hangt hier bij iedereen de kl*t*n uit, ge zou bang zijn om dees dagen het forum nog te lezen, alle dagen andere negatieve berichten, pffff...

27 Okt 2011, 21:14
Scholier

Bram schreef:
Ik kan me perfect vinden in je voorgaande post, maar is het dan echt zo dat jullie geloven (of is het omdat men dat zo voorstelt ? ) dat er op Eendracht Aalst geen jeugdopleiding was voor 2007 ?

Heel het project (om ook dat woord eens te gebruiken) wordt voorgesteld alsof het warm water heruitgevonden werd. Laat ons toch wel eventjes verduidelijken dat er op Eendracht Aalst al jarenlang een jeugdopleiding is, en dat die in het verleden ook al tot de top van België behoorde.
In die tijd had men zelfs nog geen label nodig om dat te kwantificeren, neen, in die tijd telde men gewoon het aantal eigen jeugdspelers in de A-kern. En dat waren er de laatste 3 jaar in 1ste klasse (een aantal klasses hoger dus) meer dan er de laatste 5 jaar in 4de en 3de zijn doorgekomen hoor.

Voor er iemand is die denkt dat ik hiermee de huidige jeugdwerking aanval: absoluut niet, maar waarom blindstaren op dat A-label. Wordt er daarom in praktijk betere trainingen gegeven eigenlijk?
Als ik hoor dat een speler uit de A-kern met ettelijke jaren 1ste klasse-ervaring zich had aangeboden op de jeugd om training te geven, en hij door de hoofdcoördinator instructies kreeg van welke spelers opgesteld diende te worden (om het dan uiteraard meteen voor bekeken te houden).... dan frons ik toch wel de wenkbrauwen en stel ik mij vragen bij dat label.
Om daar eventjes op door te gaan: ik zou zoiets zeker en vast als een doel (blijven) stellen want je kan hiermee inderdaad naar buiten komen om ouders en spelers te overtuigen van de jeugdopleiding op Eendracht Aalst. Maar je mag het toch niet gaan gebruiken als het ultieme bewijs van perfectie ? Laat staan het in dat opzicht te gaan misbruiken ?

Als je de uitslagen van de jeugdploegen ziet van de U12 tot U19 (de kleinere ploegen hebben geen rangschikking) op de KBVB en de stand ,zitten er behalve één ploeg alle ploegen in de rechterkolom(gemiddeld vierde laatste).In eerste klasse was de jeugd een veel grotere kweekvijver oa persoons(eerste klasse)Michael Seminck en nog vele andere.Dus alles is relatief,gaan ploegen die minder geld in hun jeugdwerking steken mindere toppers opleveren.Mijn ervaring leert van niet.Goeie begeleiding kan ook zonder veel geld en veel poespas.In 2005- 2006 met de gebroeders spotbeen,podevijn ea(kampioen U17) had je een lichting die zonder veel middelen ook doorbrak.Toen was er één algemeen coordinator en moesten de coordinatoren onderbouw en provinciaal ook een ploeg doen=kostprijs minder dan één coordinator nu.Ieder heeft zijn eigen idee over jeugdwerking.

27 Okt 2011, 21:37
Ancien

Leeftijd: 46
[quote="Free Bird"]
@DT:
Je hebt een aantal zeer goede punten en je bekijkt ten minste beide kanten. Er valt zeker iets te zeggen in verband met het rendement dat er gehaald wordt als je het puur cijfermatig bekijkt maar zie supra. Vergeet ook niet dat je als (recente) tweedeklasser een kweekvijver bent voor eersteklassers. Anderlecht, Lokeren, Gent,...ze liggen allemaal niet ver af en komen wekelijks kijken.
Wanneer een onderneming in moeilijkheden komt, men eerst kijkt naar het topmanagement, dat weet ik toch zo niet :). Die vertrekken dan alleszins met riante ontslagvergoedingen en dat lijkt mij veelal een "symbolische" daad naar aandeelhouders toe. Maar goed, ik geef eerlijk toe dat ik daar geen verstand van heb dus negeer wat ik heb getypt :).
Dat de ontslagen mensen gebruik hebben gemaakt van de instabiele toestand, daar kan ik zeker inkomen. Echter, als je geen actief "jeugdbestuur" meer hebt en er niks meer gebeurd, kan je als sportieve cel toch niet blijven toekijken hoe de impasse ook de jeugdopleiding beïnvloedt? Of men echt zijn "bevoegdheden" te buiten ging, dat weet ik natuurlijk niet maar dat zullen er maar weinigen weten en zelfs als dat geweten is, moet men zich ook nog altijd afvragen waarom. Dat laatste gebeurt, alvast in deze topic, toch wel iets te weinig.

Free Bird, uiteraard zijn er heel wat nuances nodig in dergelijke ingewikkelde materie en ik wil mijn posts niet langer doen uitvallen, dan ze al zijn maar ik kan wel begrijpen dat er door de huidige toestand soms rigoureuze maatregelen worden genomen. Ik weet ook dat je in principe op lange termijn moet kijken om effectief vruchten te gaan plukken, maar helaas krijg je die kansen niet om 10 jaar rustig uw gang te gaan. Dat heeft Aalst niet, maar dat heeft niemand in de huidige voetbalcultuur... tenzij je zoals Genk meteen twee superdoelmannen op hetzelfde moment kan verkopen voor een aardige cent (maar je eerste ploeg dat kwaliteitsverlies duidelijk niet kan compenseren...). Vorig seizoen kampioen, nu ook allemaal kommer en kwel eigenlijk wegens tegenvallende prestaties... Tenzij je ergens een zak geld over hebt natuurlijk. En inderdaad, er zit talent tussen maar 2 spelers effectief laten doorstromen sinds 2007 is toch wel wat weinig niet? Bij wie die schuld ligt, dat zal uiteraard niet alleen van de jeugdcoördinatoren afgehangen hebben maar vroeg of laat moet je echt resultaat kunnen voorleggen... Dat een paar spelers op hun 12de worden weggehaald door Zulte Waregem of Club Brugge, kan misschien wel zijn, maar als "investeerder" wil je graag toch zelf enigzins return... Als je zou kunnen aangeven dat je uitgaven niet zijn gestegen, heb je nog enigzins iets in handen... Maar er is hier al gepost dat het lidgeld op enkele jaren tijd verdubbeld is en toch blijft de doorstroming even beperkt... Dan wordt de omgekeerde redenering toegepast hé: ok geen doorstroming, is geen must meer maar dan gaan we snoeien in de kosten ook... En daar kan je weinig tegen in brengen... Als je dan de totale schuldenberg bekijkt, dan weet je dat er vroeg of laat zal moeten worden ingegrepen. Anderzijds zal je toch ook moeten toegeven dat wat Lokeren bij ons doet bijvoorbeeld, wij toch ook wel zullen doen bij andere - lager geklasseerde - streekploegen. Ik denk niet dat alle jeugdspelers geboren en getogen Aalstenaars zijn die van de duiveltjes stap voor stap zijn doorgegroeid en de volledige cyclus hebben doorlopen... Er zullen er zijn, maar er zijn er toch ook die weggekaapt zijn bij iets mindere goden uit de omgeving.

Die vergelijking met het topmanagement van de ondernemerswereld was ironisch bedoeld - in reactie op het feit dat blijkbaar heel veel mensen het concept "als het regent bij de eerste ploeg, dan druppelt het bij de jeugd" niet voor waar aannemen... Vandaar dat ik wil aangeven dat het niet zo opmerkelijk hoeft te zijn dat ook de jeugd een deel getroffen wordt door de sanering... Dat de heren jeugdcoördinatoren dan dachten dat ze even snel op eigen benen gingen kunnen staan, vond ik dus hopeloos naïef... Alle simulaties ten spijt, als je geen boekhouding hebt waarin je de evolutie kan zien van wat er is binnengekomen en wat uw kosten zijn, dan zou ik echt niet staan springen voor zo'n aparte vzw... En als je dat doet, moet je daarmee al lang gestart zijn in het tussenseizoen... Hoe sterk je ook gelooft in uw eigen project/capaciteiten, je hangt af van de uitstraling van je eerste ploeg... Als die in de malaise zit, wreekt zich dat ook op de jeugd.

Akkoord dat je alles niet op zijn beloop kunt laten bij een impasse, maar alles zal wel deel uitmaken van een oorzaak-gevolg... Als drie mensen onderling het niet eens geraken, kan een vierde zich bijvoorbeeld wel heel makkelijk en heel snel een baan zoeken om zijn ding te doen... Iedereen weet dat het nogal chaotisch is verlopen de laatste maanden en dan kan ik me voorstellen dat de eerste bekommernis is om de eerste ploeg van al te veel schade te vrijwaren... Nu was de jeugd aan de beurt... En wat die brief betreft - laat ons zeggen dat daaruit blijkt dat ze zich toch iets te zeer hebben vergallopeerd en toch wel buiten hun lijntjes zijn gaan kleuren... Een evolutie is goed, maar met een revolutie is natuurlijk niet iedereen gediend... Als er plots wordt aangegeven dat bepaalde mensen geen toegang meer krijgen tot de Zandberg wegens deel uitmakend van de eerste ploeg, heeft dat toch wel bitter weinig te maken met sportieve evolutie...

Nogmaals - deze situatie is voor niemand leuk en ik kan me heel goed inbeelden dat ze al lang met hun grieven naar het bestuur zijn gestapt, meer dan waarschijnlijk al onder het vorige bewind ook... Helaas is het heel vaak zo dat nieuwe bazen ook nieuwe wetten met zich meebrengen en als het nieuwe project sinds het begin van het seizoen dan eigenlijk is "op eigen benen staan, eigen belangen vrijwaren, los van de eerste ploeg", dan moet je toch ook wel inzien dat hun acties niet bepaald in goede aarde gingen vallen.

Misschien bekijk ik het allemaal iets te economisch en te overkoepelend maar ik draai ook graag eens de zaken om -> wat als er niks werd ondernomen en alles op zijn beloop werd gelaten, zowel op de jeugd als bij de eerste ploeg met als gevolg dat we geen licentie zouden krijgen. Wie van de drie jeugdcoördinatoren zou dan nog kost wat kost een aparte vzw willen oprichten voor de jeugd om een paar reeksen lager hetzelfde project te willen handhaven? Zouden ze überhäupt nog bij de club blijven - de geschiedenis indachtig, ik denk het niet... Daarom dat ik wat er de laatste dagen is gebeurd niet echt netjes vind... Begrijpelijk ja, maar enkel schieten van ik was het niet, het waren de anderen... dat vind ik er toch wat over... Ik denk ook dat ze moeten toegeven dat ze door hun wil door te drukken om apart te gaan, hun eigen graf hebben gedolven... Hoe gingen ze dat dan doen naar relatie met de eerste ploeg toe bijvoorbeeld? Ging de eerste ploeg moeten betalen om eventueel ooit iemand van de jeugd te gebruiken? Het idee kon dan misschien heel goed bedoeld zijn, de timing, het opzet en de manier waarop was gewoonweg niet slim... En dat hebben ze enkel aan hunzelf te danken... Nogmaals: ik zou het ook niet dulden dat er werknemers van mij - die tenslotte wel mooi betaald worden door de club, wat ze precies ook vergeten waren - een andere agenda op na houden en dan zonder mijn medeweten bepaalde zaken opzetten... Dat is niet enkel een impasse proberen doorbreken, dat is gewoon van binnenuit de aanval inzetten...

Laatst gewijzigd door DT op 28 Okt 2011, 0:09, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Okt 2011, 0:02
Freak

Leeftijd: 35
Wat de trainingen van vandaag betreft hebben de N12,N13,P13,P19,N19 en de beloften normaal en met de volledige kern getraind.Verwacht wordt dat zaterdag en zondag elke ploeg gewoon zijn match afwerkt.

28 Okt 2011, 0:08
Miniem

Leeftijd: 51
Iendrachter90 schreef:
Wat de trainingen van vandaag betreft hebben de N12,N13,P13,P19,N19 en de beloften normaal en met de volledige kern getraind.Verwacht wordt dat zaterdag en zondag elke ploeg gewoon zijn match afwerkt.

Allen achter en veur den Iendracht :EA:

28 Okt 2011, 7:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 27