|
|
| Pagina 222 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Diene nacht van den Iendracht, zeker Raf Coppens niet vergeten te contacteren is of was toch nen Iendrachtsupporter.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 19:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Hugo schreef: Diene nacht van den Iendracht, zeker Raf Coppens niet vergeten te contacteren is of was toch nen Iendrachtsupporter. Misschien Sergio? Das toch zo ne vurigen Iendrachter ![]() |
| 28 Okt 2011, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Neutralboy schreef: Het was inderdaad maar een flauwe bedoening kwa NIEUWS . Al hetgeen gezegd is was al geweten. En wat weten we nu eigenlijk concreet: Dringend 300000 euro nodig voor het behalen licentie, vragen over nieuwe sponsors werden ontwijkend beantwoord ( zijn ermee bezig of zijn getekend maar kunnen nu nog niets zeggen). Het enige wat mij kon boeien was de uitleg van Cottijn ivm zijn idee over mannen met geld maar zonder gezond verstand en omgekeerd .Ook de aanwezigheid van een persoon als Krauch gaf mij een gevoel van hoop . En Michel : Michel heeft een hart van goud maar heeft o zo veel schrik lijkt me om eens echt te zeggen waar het op staat en moet steeds weer nen uitleg geven die telkens het zelfde zegt maar niks inhoudelijk betekend. Toch respect voor Michel de manier waarop hij steeds weer in de vuurlinie durft te komen en zich steeds blijft inzetten. Het komt er volgens mij op neer dat wij supporters NOGMAALS de meeste kastanjes uit het vuur zullen moeten halen en Alles zullen moeten geven om de beoogde licentie te behalen ik denk dat daar de sleutel tot de redding ligt. Dus laat ons ALLEMAAL nogmaals alles geven , het kan de laatste keer zijn! Me maan en macht ver den iendracht ! PS: Zondag is er nog MASSALE hulp nodig om het mosselfestijn in goede banen te leiden. Ms voor 1 keer de match zo laten met een paar man en helpen op het mosselfestijn? En JA ik zal er ook zijn! Ze zijn echt wel nog met nieuwe sponsers bezig hoor, waaronder 1grote! MAAR ik denk dat wij toch wel iets kunnen betekenen daarin! Als ze zien dat wij eendrachtig ons inzetten om het voortbestaan van onze club te kunnen garanderen, da geeft een positief signaal denk ik.. Een signaal dat sponsers die twijfelen mss toch over de streep zal trekken! Ik had langs de andere kant wel gehoopt op een nieuwe voorzitter, of toch een uitbreiding van ons bestuur met wat capabele mensen! Mjah, dat zal wel nog komen zeker? Komaan gaste, als iedereen zich inzet en er een beetje voor gaat, moet dat toch lukken? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Okt 2011, 19:56 |
|
|
Vaste Waarde
Awel ge lacht dor mee mor de sergio zou da volgens lij me veel plezier doen ! als tegenprstatie kunnen we mischien 12 november in zijn cafe ene gaan drinken met de match op lommel. Als ik in de week in leopoldsburg verblijf ga ik daar regelmatig enen schellen. Heel leuk ambicafe in het lommelse centrum.
|
| 28 Okt 2011, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Neutralboy schreef: Awel ge lacht dor mee mor de sergio zou da volgens lij me veel plezier doen ! als tegenprstatie kunnen we mischien 12 november in zijn cafe ene gaan drinken met de match op lommel. Als ik in de week in leopoldsburg verblijf ga ik daar regelmatig enen schellen. Heel leuk ambicafe in het lommelse centrum. Bwaa ik lach daar nie echt mee ze Willy Sommers brengt uk amusement, maar aje de kostprijs ziet ![]() |
| 28 Okt 2011, 19:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Neutralboy schreef: Awel ge lacht dor mee mor de sergio zou da volgens lij me veel plezier doen ! als tegenprstatie kunnen we mischien 12 november in zijn cafe ene gaan drinken met de match op lommel. Als ik in de week in leopoldsburg verblijf ga ik daar regelmatig enen schellen. Heel leuk ambicafe in het lommelse centrum. Ik ga da zowiezo doen, kben al van smiddags in lommel _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Een verslag waarin 300 000 € vernoemd wordt dat dringend moet gevonden worden en waar de oplossingen mosselfestijnen en penaltycups zijn, dan lijkt dit eerder Dender
Kmoet eerlijk zeggen dat ik er voor het eerst echt begin voor te vrezen ... Maar morgen zijn we wel present op het mosselfestijn. Al ist maar voor de mossels ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
|
|
Ancien
Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden.
Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Of een oud-speler met gouden schoenen om te verkopen? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Hugo schreef: Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden. Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 20:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Hugo schreef: Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden. Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... Het is vooral tonen aan de buitenwereld en zakenwereld dat iendracht veel supporters heeft en dat hier potentieel zit. Als iedereen hier zijn kop laat hangen, zullen sponsors ook minder geneigd zijn om hier te investeren. |
| 28 Okt 2011, 20:14 |
|
|
Ancien
Verbechio schreef: Hugo schreef: Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden. Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... Normaal gezien zullen we toch snel de plannen vernemen van het bestuur van het actiecomité, want veel tijd rest ons niet om het gewenste bedrag te halen, ze kunnen alvast een rekeningnummer van het actiecomité openen, zodanig dat diegene die den Iendracht financieel willen steunen alvast iets kunnen storten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:19 |
|
|
Romario schreef: Verbechio schreef: Hugo schreef: Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden. Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... Het is vooral tonen aan de buitenwereld en zakenwereld dat iendracht veel supporters heeft en dat hier potentieel zit. Als iedereen hier zijn kop laat hangen, zullen sponsors ook minder geneigd zijn om hier te investeren. Ik denk dat potentiele sponsors dit al lang weten. Misschien willen of durven ze niet investeren ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 20:20 |
|
|
Freak
teis est?boeken toe ten.
|
| 28 Okt 2011, 20:22 |
|
|
Hugo schreef: Verbechio schreef: Hugo schreef: Bij het reddingsplan van KV Mechelen hadden ze Marc Uytterhoeven, Fi Van Hoof en Piet Den Boer om de kar te trekken, hebben jullie een BV uit het Aalsterse gecontacteerd om peter van het reddingsplan te worden. Daar was toch van gesproken dat ze een mediafiguur gingen vragen zoals stand-upcomedian Bert Kruismans of Raf Coppens enz.. ![]() Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... Normaal gezien zullen we toch snel de plannen vernemen van het bestuur van het actiecomité, want veel tijd rest ons niet om het gewenste bedrag te halen, ze kunnen alvast een rekeningnummer van het actiecomité openen, zodanig dat diegene die den Iendracht financieel willen steunen alvast iets kunnen storten. Sorry Hugo, maar de duizenden €'s die wij als supporters al uitgegeven hebben op EA, zijn nooit goed beheerd geweest en zelfs verdwenen in enkelen hun zak. Nu nog wat giften gaan storten, dat lijkt mij meer dan 1 brug te ver ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 20:23 |
|
|
Vaste Waarde
Er zal ook niet geinvesteerd worden ( volgens mij persoonlijk) voor het duidelijk wordt dat het deze keer echt menens is met een serieuze aanpak van onze club.
Daarom ook dat ik een goed gevoel had bij marc cotiijn zijn visie daarnet. Eerst bewijzen dat er potentieel is ( WIJ DUS) en dat er deze keer gezond wordt omgesprongen met elke eurocent. |
| 28 Okt 2011, 20:24 |
|
| Pagina 222 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 289 Volgende |