|
|
| Pagina 223 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 221 222 223 224 225 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Wat een enorme afknapper. Je kan enkel hopen dat er ergens een grote sponsor op het punt staat een lucratief contract te ondertekenen met onze club, want met wat veredelde wafelenbakken kom je er echt niet, vrees ik.
|
| 28 Okt 2011, 20:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Neutralboy schreef: Er zal ook niet geinvesteerd worden ( volgens mij persoonlijk) voor het duidelijk wordt dat het deze keer echt menens is met een serieuze aanpak van onze club. Daarom ook dat ik een goed gevoel had bij marc cotiijn zijn visie daarnet. Eerst bewijzen dat er potentieel is ( WIJ DUS) en dat er deze keer gezond wordt omgesprongen met elke eurocent. |
| 28 Okt 2011, 20:28 |
|
|
Ancien
Het mosselfestijn dat dit weekend in het clubrestaurant van het Pierre Cornelis-stadion plaatsvindt, is slechts een eerste van vele acties.
Andere voorstellen die door de supporters werden geopperd, zijn onder andere: - een strafschoppentornooi voor de supporters - clubtruitjes waarop supporters tegen betaling hun eigen naam kunnen laten plaatsen - een veiling van oud Eendracht Aalst-materiaal - een steunactiedorp op de parking vóór het stadion tijdens elke thuismatch - ambiance-activiteiten in de kantines - nacht van den Iendracht met optredens Er staan daar zaken bij, waar ik mij toch serieuse vragen bij stel, of je hiermee je doelstellingen zal halen. Komaan mannen, waar zitten de managers hier van het forum, laat jullie hersenpan werken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Verbechio schreef: Romario schreef: Verbechio schreef: Den torenpoeper zal da wel doen. Ze is met haar stoten zelfs in heel Europa bekend geworden ... PS Ik heb veel respect voor alle supporters die zich volledig willen inzetten voor het voortbestaan van de club, maar met enkele duizenden € winst van een activiteit gaan we er niet komen. Ze kunnen misschien weer in iemands zak verdwijnen ook .... Het is vooral tonen aan de buitenwereld en zakenwereld dat iendracht veel supporters heeft en dat hier potentieel zit. Als iedereen hier zijn kop laat hangen, zullen sponsors ook minder geneigd zijn om hier te investeren. Ik denk dat potentiele sponsors dit al lang weten. Misschien willen of durven ze niet investeren ... Was toch ook wat ontgoocheld met wat ik hier lees. Er moet dringend een (nieuwe) positieve dynamiek rond de club komen. Het is goed en nodig dat de supporters er hun schouders onder zetten, maar kandidaat-sponsors die niet zouden doorhebben dat het hier qua supporters top van tweede klasse is die zijn ofwel pas geland van Mars ofwel doen ze niet de moeite om zich een beetje te informeren. Wat niet belet dat elke positieve dynamiek van de supporters uit meegenomen is. Als die er al niet meer in zouden geloven, wat zou een nieuwe sponsor er dan in moeten geloven? De nieuwe dynamiek moet er mijns inziens echter vooral komen door een bestuur dat iets slagkrachtiger is en er staat met een duidelijk project. En dat is er (helaas) nog niet echt... De verwijzing naar KV Mechelen is in dat opzicht interessant. Daar had je een paar bekende mensen met verstand van voetbal en vooral veel wijsheid en integriteit die er hun schouders onder zetten en ze waren vertrokken. Maar ja, waar vind je integere mensen in Aalst? De burgemeester? Gilles De Bilde? Keizer Kamiel, ja, maar die ligt in de lappenmand... |
| 28 Okt 2011, 20:30 |
|
|
Vaste Waarde
Waarom niet de drankprijs meteen opvoeren naar 2 euro per pintje MAAR tegelijkertijd een zuipkaart aanbieden aan 20 euro voor tien plus 1 gratis? Gemakkelijk te rekenen , te gebruiken en belangrijkste te controleren aan de hand van een afscheurstrook.
Idee 2 : Sponsor (de ras ) aanspreken voor het ter beschikking stellen van een culinair weekend voor 2 personen twv 500 euro ofzo. En hiervoor tombolakaarten verkopen aan 10 euro stuk met twee trekkingskansen : weinig investering en veel opbrengst!! |
| 28 Okt 2011, 20:32 |
|
|
Vaste Waarde
Nog een ideetje:
Fifa 2012 Tornooi op groot scherm in het restaurant bv. 10 euro inleg winnaar krijgt gratis ticket of zo iets. Geen investering redelijk wa opkomst denk ik en redelijk wa drankverkoop . Idem voor pokertornooien bv in houten chalet op vrijdagavond bv. |
| 28 Okt 2011, 20:34 |
|
|
Vaste Waarde
Nog een idee:
Op Thuismatchen waar het restaurant nie zo goed loopt een budgetmenu aan bieden voor 25 euro bv : Soep- hoofdgerecht-desser tmet koffie. Is misschien een idee om de anders toch wel dure lege plekken op te vullen. Men kan bij deze formule dan de sponsors scheiden van de budgetmenus zodat elk zijn gading vind. Ale zo goed hugo? De rest moet zijn eigen hier ook niet inhouden om na te denken e! Alle voorstellen zijn goed en bespreekbaar denk ik! Bram? |
| 28 Okt 2011, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Neutralboy schreef: Nog een ideetje: Fifa 2012 Tornooi op groot scherm in het restaurant bv. 10 euro inleg winnaar krijgt gratis ticket of zo iets. Geen investering redelijk wa opkomst denk ik en redelijk wa drankverkoop . Idem voor pokertornooien bv in houten chalet op vrijdagavond bv. ge had da hier al eens gepost morgen komt het actiecommité samen en ik zal da zeker is voorstellen._________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Okt 2011, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ik vind dat die vergelijking met KVM echt niet opgaat. Eerst en vooral hebben ze toch een ruimere aanhang en ten tweede hadden ze het enorme voordeel dat Mark Uytterhoeven de redding van KVM zowat elke dag op nationale tv kon verkopen. Dat kunnen wij vooralsnog niet.
|
| 28 Okt 2011, 20:39 |
|
|
Freak
malder schreef: Ik vind dat die vergelijking met KVM echt niet opgaat. Eerst en vooral hebben ze toch een ruimere aanhang en ten tweede hadden ze het enorme voordeel dat Mark Uytterhoeven de redding van KVM zowat elke dag op nationale tv kon verkopen. Dat kunnen wij vooralsnog niet. ook niet vergeten dat er daar een pak supporters ieder 1000 euro hebben neergelegd, dat zie ik bij ons nooit gebeuren... |
| 28 Okt 2011, 20:40 |
|
|
Vaste Waarde
Ons ilse komt anders toch wel nog elke dag in een of ander radio/ TV - programma ter sprake
GO ILSE ALS METER VAN DE ACTIES SAMEN ME DE SERGIO?? ![]() |
| 28 Okt 2011, 20:41 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Waarom niet de drankprijs meteen opvoeren naar 2 euro per pintje MAAR tegelijkertijd een zuipkaart aanbieden aan 20 euro voor tien plus 1 gratis? Gemakkelijk te rekenen , te gebruiken en belangrijkste te controleren aan de hand van een afscheurstrook. Idee 2 : Sponsor (de ras ) aanspreken voor het ter beschikking stellen van een culinair weekend voor 2 personen twv 500 euro ofzo. En hiervoor tombolakaarten verkopen aan 10 euro stuk met twee trekkingskansen : weinig investering en veel opbrengst!! Dit zou ideaal zijn, maar ik vrees als je iets degelijks op poten wilt zetten, dat je toch eerst een kleine investering zult moeten doen, daarvoor moeten of moesten de nodige sponsors gezocht worden. Wat het geld storten betreft, iedereen is vrij van geven, als nen Iendrachter denkt op deze manier zijn steentje bij te dragen voor het reddingsplan kan ik dit alleen maar toejuichen. Als we nu al de koppen laten hangen dan zijn we gedoemd om geschrapt te worden van de bondslijsten, maar aan dit scenario durf ik nog niet te denken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:42 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: malder schreef: Ik vind dat die vergelijking met KVM echt niet opgaat. Eerst en vooral hebben ze toch een ruimere aanhang en ten tweede hadden ze het enorme voordeel dat Mark Uytterhoeven de redding van KVM zowat elke dag op nationale tv kon verkopen. Dat kunnen wij vooralsnog niet. ook niet vergeten dat er daar een pak supporters ieder 1000 euro hebben neergelegd, dat zie ik bij ons nooit gebeuren... Met een nulleken minder zou ook al mooi zijn, ik heb maar een klein pensioen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Allemaal makkelijk gezegd en kzou kik graag 10000 euro geven, maar er moeten er nog altijd zijn wie ze hebben en het dan nog eens willen geven ook.
De voorstellen van Neutralboy vind ik goed en uitwerkbaar. Een fifa-tornooi kan mits wat goede wil kosteloos verlopen(tv's en playstations van supporters of spelers). De inkom volledig als winst en ook de drank geeft opbrengst. |
| 28 Okt 2011, 20:45 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: Allemaal makkelijk gezegd en kzou kik graag 10000 euro geven, maar er moeten er nog altijd zijn wie ze hebben en het dan nog eens willen geven ook. De voorstellen van Neutralboy vind ik goed en uitwerkbaar. Een fifa-tornooi kan mits wat goede wil kosteloos verlopen(tv's en playstations van supporters of spelers). De inkom volledig als winst en ook de drank geeft opbrengst. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:49 |
|
| Pagina 223 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 221 222 223 224 225 … 289 Volgende |