|
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 110 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Wedstrijden van de beloften dit seizoen
Bartos schreef: Ik weet nu niet direct waar het te zetten, maar Centraal-Afrikaanse Republiek verloor vandaag en Marokko won, dus Marokko gaat ten kost van Centraal-Afrikaanse Republiek naar de Africa Cup. We moeten dus Gbarssin geen maand missen in januari. |
| 11 Okt 2011, 8:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Didjeeken schreef: Is Yombo zich wat aan het herpakken? Zit ondertussen toch al weer een tijdje in de a-kern. |
| 13 Okt 2011, 15:31 |
|
|
Vaste Waarde
De beloften hebben gisteren met 4-1 gewonnen tegen St.Niklaas. De doelpunten waren van De Gussemé (strafschop), De Block (2x) en Jelle De Crick.
|
| 29 Okt 2011, 14:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ode heeft zijne beste kant laten zien blijkbaar,weigerde mee te spelen
|
| 31 Okt 2011, 12:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: Ode heeft zijne beste kant laten zien blijkbaar,weigerde mee te spelen Hopelijk raken we daar in januari vanaf. |
| 31 Okt 2011, 13:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Ode heeft zijne beste kant laten zien blijkbaar,weigerde mee te spelen Hopelijk raken we daar in januari vanaf. Van mij mag die ook vertrekken, weeral kosten gespaard. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Okt 2011, 13:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Ode heeft zijne beste kant laten zien blijkbaar,weigerde mee te spelen Hopelijk raken we daar in januari vanaf. Vond het een vreemde transfer en ik krijg elke speeldag - tot mijn grote spijt - meer en meer gelijk. Verkopen aan een derdeklasser en een vinniger, sneller type aanvaller halen. Gaat veel meer renderen in ons huidig systeem... |
| 31 Okt 2011, 13:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mja, dat kon je al van voor die hier een bal getrapt had, voorspellen dat het zo ging aflopen. Het heeft eigenlijk nog lang geduurd zelfs. Toch wel echt een blunder van jewelste om die hier binnen te halen.
|
| 31 Okt 2011, 13:33 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Joren schreef: zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Ode heeft zijne beste kant laten zien blijkbaar,weigerde mee te spelen Hopelijk raken we daar in januari vanaf. Vond het een vreemde transfer en ik krijg elke speeldag - tot mijn grote spijt - meer en meer gelijk. Verkopen aan een derdeklasser en een vinniger, sneller type aanvaller halen. Gaat veel meer renderen in ons huidig systeem... kan dit geen dringende reden zijn? werkweigering? dat zou pas kosten besparen... ik denk dat dat veel meer zal opbrengen dan ne penaltycup om eerlijk te zijn. hij zou verdomme blij moeten zijn dat hij de kans krijgt om bij te trainen... wa ne miskoop zeg |
| 31 Okt 2011, 13:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Davy schreef: Joren schreef: zwawi schreef: Hopelijk raken we daar in januari vanaf. Vond het een vreemde transfer en ik krijg elke speeldag - tot mijn grote spijt - meer en meer gelijk. Verkopen aan een derdeklasser en een vinniger, sneller type aanvaller halen. Gaat veel meer renderen in ons huidig systeem... kan dit geen dringende reden zijn? werkweigering? dat zou pas kosten besparen... ik denk dat dat veel meer zal opbrengen dan ne penaltycup om eerlijk te zijn. hij zou verdomme blij moeten zijn dat hij de kans krijgt om bij te trainen... wa ne miskoop zeg Idd, bij werkweigering kan je onmiddellijk ontslaan wegens disfunctioneren. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Okt 2011, 15:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
witzwet schreef: Davy schreef: Joren schreef: Vond het een vreemde transfer en ik krijg elke speeldag - tot mijn grote spijt - meer en meer gelijk. Verkopen aan een derdeklasser en een vinniger, sneller type aanvaller halen. Gaat veel meer renderen in ons huidig systeem... kan dit geen dringende reden zijn? werkweigering? dat zou pas kosten besparen... ik denk dat dat veel meer zal opbrengen dan ne penaltycup om eerlijk te zijn. hij zou verdomme blij moeten zijn dat hij de kans krijgt om bij te trainen... wa ne miskoop zeg Idd, bij werkweigering kan je onmiddellijk ontslaan wegens disfunctioneren. dus, dat ze dat dan maar snel doen _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 31 Okt 2011, 18:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Idd, buiten en opgelost...
|
| 31 Okt 2011, 22:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: witzwet schreef: Davy schreef: kan dit geen dringende reden zijn? werkweigering? dat zou pas kosten besparen... ik denk dat dat veel meer zal opbrengen dan ne penaltycup om eerlijk te zijn. hij zou verdomme blij moeten zijn dat hij de kans krijgt om bij te trainen... wa ne miskoop zeg Idd, bij werkweigering kan je onmiddellijk ontslaan wegens disfunctioneren. dus, dat ze dat dan maar snel doen Voor zover ik op de hoogte ben van reglementering moet ontslag volgen binnen de 72 uren na de feiten Te laat zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Nov 2011, 0:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: ajoin54 schreef: witzwet schreef: Idd, bij werkweigering kan je onmiddellijk ontslaan wegens disfunctioneren. dus, dat ze dat dan maar snel doen Voor zover ik op de hoogte ben van reglementering moet ontslag volgen binnen de 72 uren na de feiten Te laat zeker ![]() Gewoon nog eens selecteren voor de beloften, hem een uur laten opwarmen en één minuut voor tijd vragen om in te vallen. En dan gebeurt het volgende: Hij zal Veel kans dat hij doet,Hij vraagt of de trainer is, En dan doen wij ,De dag nadien krijgt hij zijn ontslagbrief Hij is eerst En dan Wij kunnen dan eerst Om later te En uiteindelijk te eindigen met ![]() |
| 01 Nov 2011, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
luque schreef: Gewoon nog eens selecteren voor de beloften, hem een uur laten opwarmen en één minuut voor tijd vragen om in te vallen. En dan gebeurt het volgende: Hij zal Veel kans dat hij doet,Hij vraagt of de trainer is, En dan doen wij ,De dag nadien krijgt hij zijn ontslagbrief Hij is eerst En dan Wij kunnen dan eerst Om later te En uiteindelijk te eindigen met ![]() Mooi samengevat ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 01 Nov 2011, 11:28 |
|
| Pagina 3 van 8 |
[ 110 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 8 Volgende |