|
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
El Corredor schreef: rollo29 schreef: El Corredor schreef: je kan je inderdaad afvragen waarom een Coppens bijvoorbeeld wegmoet. Je zou je beginnen afvragen of er op die transfers geen geld gepakt is? ons terrein lag er ook slecht bij, gras veel te lang, de bal bleef een paar keer steken... Een Coppens, dewelke bedoel je dan? Rik... glenn natuurlijk Hij dacht wss dajet op thomas had ![]() |
| 06 Nov 2011, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Een draak van een match die met een overwinning afgesloten werd. En uiteindelijk is dat het enige dat telt, drie punten erbij waardoor we toch vrij gerust de komende "toppers" kunnen aanvatten. Als we daarin nog enkele puntjes kunnen sprokkelen, mag onze heenronde toch wel geslaagd genoemd worden denk ik. En Wetteren, tjah... Het doelsaldo geeft aan waar het schoentje wringt bij hen en dat werd vandaag bevestigd: een enorm zwakke afwerking!!! Ze zullen het dan ook enorm moeilijk krijgen om zich te handhaven in tweede klasse maar das eigenlijk goe nieuws voor ons Voor het overige vond ik Van Den Noortgaete vrijwel den enige die echt op niveau speelde. Er zal volgende week in Lommel uit een ander vaatje moeten getapt worden... Bvr mag alleszins puzzelen op de rechtsback ,de castro is er niet bij zaterdag. Vervaeke rechtsback en Galucci erin? Of De Schutter rechtsback, Potjes terug links en Cousin opt midden? Keuze genoeg |
| 06 Nov 2011, 20:15 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: rollo29 schreef: Een Coppens, dewelke bedoel je dan? Rik... glenn natuurlijk Hij dacht wss dajet op thomas had ![]() bijlang nie maar het gaat hier altijd over 'een Coppens' of 'een Depoitre' dat ik me soms afvraag hoeveel we ervan hebben ;o) _________________ iendracht! |
| 06 Nov 2011, 20:19 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: rollo29 schreef: Een Coppens, dewelke bedoel je dan? Rik... glenn natuurlijk Hij dacht wss dajet op thomas had ![]() Het is zo erg gesteld dat onze terreinverantwoordelijke geen grasmachine meer ter beschikking heeft! Hoe is dit in godsnaam mogelijk?! Wij als gewone supporter zullen wel weer extra dokken ( drankbonnen, steunkaarten , eetfestijnen,...) En ondertussen blijven we op hogerhand amateuristisch bezig! Me maan en macht ver den iendracht, allemaal goed en wel maar niet alleen ten koste van de gewone supps!! Hoe moeilijk kan het zijn om bij een sponsor een grasmachien te versieren? |
| 06 Nov 2011, 20:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Neutralboy schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Rik... glenn natuurlijk Hij dacht wss dajet op thomas had ![]() Het is zo erg gesteld dat onze terreinverantwoordelijke geen grasmachine meer ter beschikking heeft! Hoe is dit in godsnaam mogelijk?! Wij als gewone supporter zullen wel weer extra dokken ( drankbonnen, steunkaarten , eetfestijnen,...) En ondertussen blijven we op hogerhand amateuristisch bezig! Me maan en macht ver den iendracht, allemaal goed en wel maar niet alleen ten koste van de gewone supps!! Hoe moeilijk kan het zijn om bij een sponsor een grasmachien te versieren? Da machien is op winteronderhoud ![]() |
| 06 Nov 2011, 20:28 |
|
|
Vaste Waarde
oh ja en da duurt natuurlijk weeeeeeken!
komaan e zeg ! praat mat een sponsor of ga op zoek naar een sponsor voor een grasmachien! hoe moeilijk kan dit zijn? We zitten toch in 2 klasse of niet?! |
| 06 Nov 2011, 20:34 |
|
|
Neutralboy schreef: oh ja en da duurt natuurlijk weeeeeeken! komaan e zeg ! praat mat een sponsor of ga op zoek naar een sponsor voor een grasmachien! hoe moeilijk kan dit zijn? We zitten toch in 2 klasse of niet?!Da machien is exact 1week geleden opgehaald Anderzijds ja noodoplossingen zouden er wel altijd moeten zijn. |
| 06 Nov 2011, 20:35 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
El Corredor schreef: scarfie schreef: De enige reden dat we vandaag slecht spelen is de hype rond VDH. We speelden vandaag niet tegen Wetteren maar tegen VDH. En de mentaliteit was er eentje van niet verliezen ipv van winnen. Dat komt (bijna) nooit goed. We mochten vandaag vooral niet het spel maken en op een counter lopen zoals de vorige keren tegen VDH. Gelukkig heeft één briljante actie van Potjes daar anders over beslist. We moeten gewoon van onze eigen sterkte uitgaan en ons niet op de tegenstander focussen, en al zeker op hun trainer niet....De ontlading na het eindsignaal was er eentje alsof we de beker gewonnen hadden..... Ik begrijp wel dat gedoe tegen Gbarssin niet. Hij was zeker de slechtste niet. Zowel vorige week op SNS als vandaag krijgt de tegenstander dotten van kansen na dat gbarssin vervangen wordt. Zijn positiespel is stukken beter als dat van zijn vervanger. En hij brengt tenminste een beetje rust in de ploeg omdat hij simpele passes (meestal) tot een goed einde kan brengen. In tegenstelling tot de meeste vandaag die werkelijk geen enkele pass konden geven. Is dat voldoende? misschien niet, maar als kiekens zonder kop de bal wegkeilen is dat minder volgens mij. Ik vond persoonlijk dat vandaag onze ganse aanvalslinie een zeeeer matige prestatie heeft afgeleverd ( Depoitre, Moreels, vervaeke, galucci, potjes (op die ene actie na)....Onze ganse verdediging heeft eigenlijk een goede match gespeeld maar de bal kwam telkens terug....maar misschien zie ik het verkeerd... Volgende week op Lommel gewoon doen waar we goed in zijn. Starten met een punt en zien waar we eindigen door te shotten.... ik denk toch dat je een aantal fases van onze zwarte vriend hebt gemist. Brengt rust, alleen moet hij opletten dat hij zichzelf en zijn ploegmaats niet in slaap wiegt. keilde overigens een paar ballen zonder druk op de bal weg, en slaagde erin om de simpelste ballen meters voor of achter da man te geven. Een dramatische transfer! Ik zeg niet dat onze "zwarte vriend" vandaag een goede match heeft gespeeld maar onze "bleke jongens" vooraan hebben vandaag ook niet echt hun beste prestatie van het seizoen neergezet. Gbarssin shotte de ballen op zijn minst nog buiten, de rest gaf hem gewoon af aan die van Wetteren. Zijn vervanger had misschien meer inzet maar gaf ook de spreuk "als een kieken zonder kop ..' een nieuwe krullige dimensie. Feit is dat we vandaag als team slecht gespeeld hebben en dat Gbarssin daar volgens mij niet als slechsten van de klas uitkwam. Ik vond hem vorige week trouwens op Sint Niklaas wel een goede match spelen maar durfde het niet echt zeggen toen Ik zal in iedere geval volgende week op Lommel proberen om iets meer naar de match te kijken Hopelijk doen we dan waar we goed in zijn, namelijk starten met één punt en zien waar we geraken door te doen wat we eigenlijk best goed kunnen : Voetballen!! |
| 06 Nov 2011, 20:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
SC Eendracht Aalst verslaat rode lantaarn Wetteren....
SC Eendracht Aalst versloeg vanmiddag rode lantaarn Standaard Wetteren met het kleinste verschil. De beste kansen in de eerste helft waren voor de bezoekers maar scoren lukte Wetteren niet. Even voor het halfuur zette Ewen Verheyden Eendracht met een knap schot in de kruising op voorsprong. Na de pauze kon Eendracht de score niet verdubbelen en hield het de voorsprong op het bord. Het behaalt zo een krappe 1-0 overwinning tegen de buren uit Wetteren. Olivier De Castro pakte zijn vijfde gele kaart en mist volgende week de verplaatsing naar Lommel United. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Nov 2011, 21:17 |
|
|
Vaste Waarde
in de reportage op tv oost zegde vanderhagen dat de neutrale supporter zich zou afvragen
wie er nu laatste staat,wel dan is mijn antwoord menneer de dikkenek wetteren wantals je na 12 matchen nog maar 3 doelpunten hebt gemaakt dan weet je toch genoeg en je kan geen enkele match winnen door niet te scoren!!!het was mischien wel zeker onze slechste match van seizoen maar de 3 punten zijn binnen 17 punten meer dan de laatste meneer den dikkenek!! |
| 06 Nov 2011, 21:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Zijn ze met Gbarssin een Thompsonneken aan het doen??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Nov 2011, 21:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
wittebolle schreef: in de reportage op tv oost zegde vanderhagen dat de neutrale supporter zich zou afvragen wie er nu laatste staat,wel dan is mijn antwoord menneer de dikkenek wetteren wantals je na 12 matchen nog maar 3 doelpunten hebt gemaakt dan weet je toch genoeg en je kan geen enkele match winnen door niet te scoren!!!het was mischien wel zeker onze slechste match van seizoen maar de 3 punten zijn binnen 17 punten meer dan de laatste meneer den dikkenek!! tja, heb me dit vandaag ook afgevraagd hoor...zo vreemd vind ik die uitspraak niet. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Nov 2011, 21:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
scarfie schreef: El Corredor schreef: scarfie schreef: De enige reden dat we vandaag slecht spelen is de hype rond VDH. We speelden vandaag niet tegen Wetteren maar tegen VDH. En de mentaliteit was er eentje van niet verliezen ipv van winnen. Dat komt (bijna) nooit goed. We mochten vandaag vooral niet het spel maken en op een counter lopen zoals de vorige keren tegen VDH. Gelukkig heeft één briljante actie van Potjes daar anders over beslist. We moeten gewoon van onze eigen sterkte uitgaan en ons niet op de tegenstander focussen, en al zeker op hun trainer niet....De ontlading na het eindsignaal was er eentje alsof we de beker gewonnen hadden..... Ik begrijp wel dat gedoe tegen Gbarssin niet. Hij was zeker de slechtste niet. Zowel vorige week op SNS als vandaag krijgt de tegenstander dotten van kansen na dat gbarssin vervangen wordt. Zijn positiespel is stukken beter als dat van zijn vervanger. En hij brengt tenminste een beetje rust in de ploeg omdat hij simpele passes (meestal) tot een goed einde kan brengen. In tegenstelling tot de meeste vandaag die werkelijk geen enkele pass konden geven. Is dat voldoende? misschien niet, maar als kiekens zonder kop de bal wegkeilen is dat minder volgens mij. Ik vond persoonlijk dat vandaag onze ganse aanvalslinie een zeeeer matige prestatie heeft afgeleverd ( Depoitre, Moreels, vervaeke, galucci, potjes (op die ene actie na)....Onze ganse verdediging heeft eigenlijk een goede match gespeeld maar de bal kwam telkens terug....maar misschien zie ik het verkeerd... Volgende week op Lommel gewoon doen waar we goed in zijn. Starten met een punt en zien waar we eindigen door te shotten.... ik denk toch dat je een aantal fases van onze zwarte vriend hebt gemist. Brengt rust, alleen moet hij opletten dat hij zichzelf en zijn ploegmaats niet in slaap wiegt. keilde overigens een paar ballen zonder druk op de bal weg, en slaagde erin om de simpelste ballen meters voor of achter da man te geven. Een dramatische transfer! Ik zeg niet dat onze "zwarte vriend" vandaag een goede match heeft gespeeld maar onze "bleke jongens" vooraan hebben vandaag ook niet echt hun beste prestatie van het seizoen neergezet. Gbarssin shotte de ballen op zijn minst nog buiten, de rest gaf hem gewoon af aan die van Wetteren. Zijn vervanger had misschien meer inzet maar gaf ook de spreuk "als een kieken zonder kop ..' een nieuwe krullige dimensie. Feit is dat we vandaag als team slecht gespeeld hebben en dat Gbarssin daar volgens mij niet als slechsten van de klas uitkwam. Ik vond hem vorige week trouwens op Sint Niklaas wel een goede match spelen maar durfde het niet echt zeggen toen Ik zal in iedere geval volgende week op Lommel proberen om iets meer naar de match te kijken Hopelijk doen we dan waar we goed in zijn, namelijk starten met één punt en zien waar we geraken door te doen wat we eigenlijk best goed kunnen : Voetballen!! gbarssin met wouter en lorre vergelijken is echt ver te lachen , hoe komt het dat ons ploeg niet meer draait? dat is een vraagje voor onzen wonder trainer met zijn opstelling dat op geen kl.... trekt |
| 06 Nov 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Als we de komende 5 matchen spelen zoals vandaag stevenen we af op een glanzende 0 op 15...
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 06 Nov 2011, 21:31 |
|
|
Ancien
Een erg slechte match in een sfeerloos stadion, het enige positieve zijn de drie punten.
Vervaecke lijkt me ook geblesseerd, liep toch serieus te manken na de wedstrijd. Ik geef niet snel kritiek op de ploeg, maar vandaag hebben ze me toch erg ontgoocheld, ik sta er nog altijd van te kijken dat we reeds 20 punten hebben gehaald. Enfin, de redding sportief en financieel is de enige opdracht zeker dit seizoen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Nov 2011, 21:37 |
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |