|
|
| Pagina 369 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 367 368 369 370 371 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eerste klasse
acrid schreef: Respect voor Koster,iemand die tenminste eerlijk was en hem niet wegstopte en zo braaf is die blijkbaar nie altijd maar dat hield hij intern tja zeg dat nog lang geduurd heeft,ceulemans heeft zoveel tijd niet gekregen voor dat hij buitenvloog en brugge zal altijd een boerenploeske blijven ![]() |
| 30 Okt 2011, 19:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Coosemans werd de hemel ingeprezen vorig jaar, terwijl dat geen topkeeper is. Zijn leeftijd is geen excuus, als je hem vergelijkt met Courtois bijvoorbeeld, wat ze vooral bij Club graag deden. Coosemans eerste wedstrijd was er eentje met een hoog Verbauwhede-gehalte, gebalde vuist bij een redding met nog 2 minuten te spelen... Coosemans, Verbauwhede, allemaal degelijke keepers, maar hoegenaamd geen top. Maar Koster moet wel de prijs hiervoor betalen. En te braaf voor een topclub, dat is zever hé zeg. Bij Sollied is de enige regel dat er geen regels zijn, en die heeft titels en bekers bij de vleet gewonnen... ![]() Mja, maar heb je Club Brugge al effectief zien spelen? Het oogt allemaal heel mooi maar achteraan ligt het serieus op apegapen hoor... Heb ze ook op Lokeren gezien (daar waren Högli en Hoefkens er wel bij) en dat is daar achteraan bij momenten echt een zeef... Zijn vaak subliem in balbezit maar zijn kinderlijk eenvoudig uit elkaar te spelen bij balverlies. Dat kan je u als trainer bij een topclub niet lang veroorloven... Kan gewoon niet verdedigen en dat is toch ook een kwaliteit in het voetbal... Is ook niet de eerste keer hé dat ze een bonus van 2 doelpunten blijven weggeven... Dat Coosemans rust moest krijgen, zag je deze week... Heeft geopteerd hem te laten staan en je hebt het resultaat gezien... Refaelov brengt al heel het seizoen bitter weinig, die moet je er dan ook af en toe naast durven zetten en dat durft Adrie niet... Spelers zijn er wel allemaal vriendjes mee zo blijkt, maar als ze echt voor hem wilden speelden, zouden ze wel elke match tot het gaatje gaan denk ik dan... Wat een Dirar allemaal heeft mogen uitsteken bijvoorbeeld, dat moet in uw kleedkamer toch vroeg of laat problemen geven hé... En ook dat is belangrijk voor een trainer... Ik zie er niet die toptrainer in, die iedereen er wil van maken... En bovenal: Adrie is heel charmant en aimabel en zijn analyses na de wedstrijd zijn er altijd boenk op - helaas moet je de juiste beslissingen nemen tijdens de wedstrijd en daarin is hij op 2,5 jaar te weinig in geslaagd... Hij mag van mij elke week in Extra Time komen zitten zenne, maar als Club-supporter zou ik toch niet rouwig zijn nu. Met hem pakte je in geen jaren een prijs... is super als hoofd opleidingen, zeker voor ploegen die de Nederlandse school prediken maar als uw ploeg als topclub in een competitie respectievelijk 4 en 5 goals van een directe concurrent om de oren krijgt, dan weet je dat het eens zal keren... |
| 31 Okt 2011, 10:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
DT schreef: El Corredor schreef: Coosemans werd de hemel ingeprezen vorig jaar, terwijl dat geen topkeeper is. Zijn leeftijd is geen excuus, als je hem vergelijkt met Courtois bijvoorbeeld, wat ze vooral bij Club graag deden. Coosemans eerste wedstrijd was er eentje met een hoog Verbauwhede-gehalte, gebalde vuist bij een redding met nog 2 minuten te spelen... Coosemans, Verbauwhede, allemaal degelijke keepers, maar hoegenaamd geen top. Maar Koster moet wel de prijs hiervoor betalen. En te braaf voor een topclub, dat is zever hé zeg. Bij Sollied is de enige regel dat er geen regels zijn, en die heeft titels en bekers bij de vleet gewonnen... ![]() Mja, maar heb je Club Brugge al effectief zien spelen? Het oogt allemaal heel mooi maar achteraan ligt het serieus op apegapen hoor... Heb ze ook op Lokeren gezien (daar waren Högli en Hoefkens er wel bij) en dat is daar achteraan bij momenten echt een zeef... Zijn vaak subliem in balbezit maar zijn kinderlijk eenvoudig uit elkaar te spelen bij balverlies. Dat kan je u als trainer bij een topclub niet lang veroorloven... Kan gewoon niet verdedigen en dat is toch ook een kwaliteit in het voetbal... Is ook niet de eerste keer hé dat ze een bonus van 2 doelpunten blijven weggeven... Dat Coosemans rust moest krijgen, zag je deze week... Heeft geopteerd hem te laten staan en je hebt het resultaat gezien... Refaelov brengt al heel het seizoen bitter weinig, die moet je er dan ook af en toe naast durven zetten en dat durft Adrie niet... Spelers zijn er wel allemaal vriendjes mee zo blijkt, maar als ze echt voor hem wilden speelden, zouden ze wel elke match tot het gaatje gaan denk ik dan... Wat een Dirar allemaal heeft mogen uitsteken bijvoorbeeld, dat moet in uw kleedkamer toch vroeg of laat problemen geven hé... En ook dat is belangrijk voor een trainer... Ik zie er niet die toptrainer in, die iedereen er wil van maken... En bovenal: Adrie is heel charmant en aimabel en zijn analyses na de wedstrijd zijn er altijd boenk op - helaas moet je de juiste beslissingen nemen tijdens de wedstrijd en daarin is hij op 2,5 jaar te weinig in geslaagd... Hij mag van mij elke week in Extra Time komen zitten zenne, maar als Club-supporter zou ik toch niet rouwig zijn nu. Met hem pakte je in geen jaren een prijs... is super als hoofd opleidingen, zeker voor ploegen die de Nederlandse school prediken maar als uw ploeg als topclub in een competitie respectievelijk 4 en 5 goals van een directe concurrent om de oren krijgt, dan weet je dat het eens zal keren... Akkoord dat het bij momenten een zeef was, maar twee van de vier pionnen daar zijn nieuwe aankopen. Tussen Donk en Almebäck zijn er nog te weinig automatismen vind ik, maar geef die twee wat tijd en vertrouwen en dat kan de sterkste achterlinie worden in de competitie. Ook Hoefkens vond ik niet slecht en Hogli had wat tijd nodig om zich aan te passen als linksachter (is een rechtsachter). De achterlinie van de laatste 20 minuten tegen Genk was gemiddeld 19 jaar oud. Bovendien was die rechtsachter (kan even niet op zijn naam komen) van opleiding een centrale verdediger. Koster had jammer genoeg geen andere keuze. In het begin van het seizoen liep alles vrij vlot vond ik, ondanks de vele nieuwe namen, en dit is de verdienste van Koster. Om nog even terug te komen op de defensie: in de match tegen Braga stond er wel een goede organisatie. Koster lag al niet zo heel goed bij het nieuwe bestuur en het lijkt mij alsof ze een excuus zochten om hem buiten te gooien. Die matchen tegen Genk en Gent verlies je met een defensiever ingestelde trainer ook, alleen zal het dan met 1-1 en 1-2 zijn in plaats van met vooroorlogse scores. De Bruyne was gewoon twee niveaus hoger aan het spelen dan de rechtsachter van Brugge. Misschien had Kujo wel een van die twee pegels van KDB weten te pakken (Coosemans was echt slecht in die wedstrijd), maar ik denk niet dat ze gewonnen zouden hebben. |
| 31 Okt 2011, 12:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Joren schreef: Akkoord dat het bij momenten een zeef was, maar twee van de vier pionnen daar zijn nieuwe aankopen. Tussen Donk en Almebäck zijn er nog te weinig automatismen vind ik, maar geef die twee wat tijd en vertrouwen en dat kan de sterkste achterlinie worden in de competitie. Ook Hoefkens vond ik niet slecht en Hogli had wat tijd nodig om zich aan te passen als linksachter (is een rechtsachter). De achterlinie van de laatste 20 minuten tegen Genk was gemiddeld 19 jaar oud. Bovendien was die rechtsachter (kan even niet op zijn naam komen) van opleiding een centrale verdediger. Koster had jammer genoeg geen andere keuze. In het begin van het seizoen liep alles vrij vlot vond ik, ondanks de vele nieuwe namen, en dit is de verdienste van Koster. Om nog even terug te komen op de defensie: in de match tegen Braga stond er wel een goede organisatie. Koster lag al niet zo heel goed bij het nieuwe bestuur en het lijkt mij alsof ze een excuus zochten om hem buiten te gooien. Die matchen tegen Genk en Gent verlies je met een defensiever ingestelde trainer ook, alleen zal het dan met 1-1 en 1-2 zijn in plaats van met vooroorlogse scores. De Bruyne was gewoon twee niveaus hoger aan het spelen dan de rechtsachter van Brugge. Misschien had Kujo wel een van die twee pegels van KDB weten te pakken (Coosemans was echt slecht in die wedstrijd), maar ik denk niet dat ze gewonnen zouden hebben. Joren, met alle respect, maar hij zit er toch niet zijn eerste jaar hé... Vorig seizoen had hij spelers die wel al lang met elkaar speelden en dan waren er dezelfde problemen of lagen zijn problemen elders... Het is objectief bekeken allemaal niet regelmatig genoeg. Anderhalf jaar geleden was Donk nog een lachertje eigenlijk in de Belgische competitie, nu doet hij het wel uitstekend, maar zo is het telkens iets... Uiteraard heeft het bestuur gewacht om Adrie nu te kunnen zwieren, maar euh, dat zal Adrieken toch ook wel door gehad hebben zeker? Zal niet leuk zijn om onder zo'n gesternte te werken maar toch... Hij had dit kunnen zien aankomen... Selectiepolitiek is ook een kwaliteit... Kan de blessures inroepen maar Jacobs werd ook met de grond gelijk gemaakt toen hij dat aankaartte... Genk ging ook met de billen bloot op Chelsea maar daar moest er wel meer geëxperimenteerd worden... Maar soit, je kan er rekening mee houden dat je kan verliezen, maar als je telkens twee doelpunten voor staat (zaterdag zelfs tot het laatste kwartier) dan mag je dat niet twee keer uit handen geven - zet desnoods Vleminckx naast Almebäck als noodoplossing... of haal Vazquez eraf als je ziet dat hij drie keer voor uw neus de bal verliest op het midden waaruit Genk drie keer heel gevaarlijk kan counteren... Als je dan de jeugd de kans geeft maar er toch een onzekere doelman achter zet, dan weet je dat dit kan gebeuren... Heeft het nog lang uitgezongen vond ik persoonlijk... Bij Sint-Truiden en Lokeren liep het nog enigszins goed af... Mooi spel maar het rendement is er niet - dan kom je overal onder druk te staan, zeker als je zoveel investeringen hebt gedaan... |
| 31 Okt 2011, 15:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
DT schreef: Joren schreef: Bla bla Joren, met alle respect, maar hij zit er toch niet zijn eerste jaar hé... Vorig seizoen had hij spelers die wel al lang met elkaar speelden en dan waren er dezelfde problemen of lagen zijn problemen elders... Het is objectief bekeken allemaal niet regelmatig genoeg. Anderhalf jaar geleden was Donk nog een lachertje eigenlijk in de Belgische competitie, nu doet hij het wel uitstekend, maar zo is het telkens iets... Uiteraard heeft het bestuur gewacht om Adrie nu te kunnen zwieren, maar euh, dat zal Adrieken toch ook wel door gehad hebben zeker? Zal niet leuk zijn om onder zo'n gesternte te werken maar toch... Hij had dit kunnen zien aankomen... Selectiepolitiek is ook een kwaliteit... Kan de blessures inroepen maar Jacobs werd ook met de grond gelijk gemaakt toen hij dat aankaartte... Genk ging ook met de billen bloot op Chelsea maar daar moest er wel meer geëxperimenteerd worden... Maar soit, je kan er rekening mee houden dat je kan verliezen, maar als je telkens twee doelpunten voor staat (zaterdag zelfs tot het laatste kwartier) dan mag je dat niet twee keer uit handen geven - zet desnoods Vleminckx naast Almebäck als noodoplossing... of haal Vazquez eraf als je ziet dat hij drie keer voor uw neus de bal verliest op het midden waaruit Genk drie keer heel gevaarlijk kan counteren... Als je dan de jeugd de kans geeft maar er toch een onzekere doelman achter zet, dan weet je dat dit kan gebeuren... Heeft het nog lang uitgezongen vond ik persoonlijk... Bij Sint-Truiden en Lokeren liep het nog enigszins goed af... Mooi spel maar het rendement is er niet - dan kom je overal onder druk te staan, zeker als je zoveel investeringen hebt gedaan... Goh, selectiepolitiek, hij had ook geen echt kwalitatief goede kern ter beschikking. Voor aanvang van het seizoen leek het mij dat, wanneer iedereen fit was, Brugge kan meespelen voor de titel. Maar van zodra er blessures vallen gaat de kwaliteit stijl naar beneden, mede ook dankzij de visie van het bestuur wat jeugd betreft. Dan doen ze het bij Anderlecht toch wat beter met hun talenten. Adrie kan wel degelijk met talent werken, kijk maar naar de evolutie van een Donk, Vadis, glazen man Vargas, Meunier of Perisic. Geef hem een kwalitatief goede kern en hij haalt resultaat, getuige hiervan de eerste wedstrijden dit seizoen. Ik denk net als jij dat Adrie wel doorhad dat, van zodra het wat minder zou gaan, zijn positie in gevaar zou zijn. Makkelijk werken is het dan niet. Akkoord dat zijn beslissingen tegen Genk niet van de beste waren, maar stel dat hij Vazquez eraf haalt voor een Deschilder bijvoorbeeld en dat die dan bezwijkt onder de druk van Genk. Ik kan wel begrijpen dat hij dergelijke beslissingen liever niet neemt als het water al aan z'n lippen stond na Gent. Wat hij wel had moeten doen was z'n mannen blijven motiveren. Ik heb de match tegen Birmingham en Genk gezien en tijdens beide wedstrijden zakte het tempo en liet Brugge de tegenstander gewoon voetballen, zonder zelf het spel te maken, iets wat ze wel deden in het begin van het seizoen. Toch nog even duidelijk stellen dat ik absoluut geen fan ben van Club, al vond ik hun voetbal de laatste tijd echt leuk om naar te kijken bij momenten. Ik vind alleen dat het bestuur volledig verkeerd bezig is. Ik hoop voor het Belgisch voetbal dat ik fout ben en dat ze een trainer vinden die met deze groep wel potten weet te breken. En Adrie, die mag gerust Jacobs komen vervangen bij Paars-Wit. Vind hem, samen met Been een verrijking voor het Belgische voetbal. |
| 31 Okt 2011, 17:11 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: Coosemans werd de hemel ingeprezen vorig jaar, terwijl dat geen topkeeper is. Zijn leeftijd is geen excuus, als je hem vergelijkt met Courtois bijvoorbeeld, wat ze vooral bij Club graag deden. Coosemans eerste wedstrijd was er eentje met een hoog Verbauwhede-gehalte, gebalde vuist bij een redding met nog 2 minuten te spelen... Coosemans, Verbauwhede, allemaal degelijke keepers, maar hoegenaamd geen top. Maar Koster moet wel de prijs hiervoor betalen. En te braaf voor een topclub, dat is zever hé zeg. Bij Sollied is de enige regel dat er geen regels zijn, en die heeft titels en bekers bij de vleet gewonnen... ![]() Mja, maar heb je Club Brugge al effectief zien spelen? Het oogt allemaal heel mooi maar achteraan ligt het serieus op apegapen hoor... Heb ze ook op Lokeren gezien (daar waren Högli en Hoefkens er wel bij) en dat is daar achteraan bij momenten echt een zeef... Zijn vaak subliem in balbezit maar zijn kinderlijk eenvoudig uit elkaar te spelen bij balverlies. Dat kan je u als trainer bij een topclub niet lang veroorloven... Kan gewoon niet verdedigen en dat is toch ook een kwaliteit in het voetbal... Is ook niet de eerste keer hé dat ze een bonus van 2 doelpunten blijven weggeven... Dat Coosemans rust moest krijgen, zag je deze week... Heeft geopteerd hem te laten staan en je hebt het resultaat gezien... Refaelov brengt al heel het seizoen bitter weinig, die moet je er dan ook af en toe naast durven zetten en dat durft Adrie niet... Spelers zijn er wel allemaal vriendjes mee zo blijkt, maar als ze echt voor hem wilden speelden, zouden ze wel elke match tot het gaatje gaan denk ik dan... Wat een Dirar allemaal heeft mogen uitsteken bijvoorbeeld, dat moet in uw kleedkamer toch vroeg of laat problemen geven hé... En ook dat is belangrijk voor een trainer... Ik zie er niet die toptrainer in, die iedereen er wil van maken... En bovenal: Adrie is heel charmant en aimabel en zijn analyses na de wedstrijd zijn er altijd boenk op - helaas moet je de juiste beslissingen nemen tijdens de wedstrijd en daarin is hij op 2,5 jaar te weinig in geslaagd... Hij mag van mij elke week in Extra Time komen zitten zenne, maar als Club-supporter zou ik toch niet rouwig zijn nu. Met hem pakte je in geen jaren een prijs... is super als hoofd opleidingen, zeker voor ploegen die de Nederlandse school prediken maar als uw ploeg als topclub in een competitie respectievelijk 4 en 5 goals van een directe concurrent om de oren krijgt, dan weet je dat het eens zal keren... een match of vijf denk ik dit jaar. Het punt is dat Brugge momenteel geen zieke ploeg is, brengen bij vlagen zelfs het mooiste voetbal van eerste klasse. Maar Koster werd toch niet echt geholpen door een Coosemans. Als ze consequent zijn, smijten ze Mariman en Vermant dan ook buiten hé. Zaterdag de match tegen Genk gezien en als Meunier 5-2 maakt, staan ze allemaal op tafel te dansen. Ik heb liever een Koster , dan vb. een Dillenken te doen. Weken winnen met 1-0 met strontvoetbal. |
| 31 Okt 2011, 19:01 |
|
|
Ancien
Vader Lukaku boos op Van Holsbeeck: 'Anderlecht moet eerlijk zijn'
Maandagavond vertelde Van Holsbeeck op de RTBF dat Jordan volgend seizoen moet doorbreken. Lukt dat niet, dan moet de 17-jarige vertrekken. 'Ik ga niet akkoord met de woorden van Van Holsbeeck. Een manager die een 17-jarige speler zo onder druk zet, dat kan niet. Het is geen excuus dat Jordan de broer is van Romelu', zegt pa Lukaku in de kranten van De Persgroep. Arsenal Jordan Lukaku speelt bij de beloften van paars-wit en traint regelmatig mee met de A-kern. De linkerverdediger of -middenvelder heet een groot talent te zijn en staat onder meer in de belangstelling van Arsenal. 'Wij hebben altijd vertrouwen gehad in Anderlecht. Als Jordan moet vertrekken, moet de club eerlijk zijn. In dat geval, is er geen probleem. Dan kunnen wij onderhandelen met andere clubs. Er zijn drie of vier Europese topclubs die Jordan willen', aldus Roger Lukaku nog. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Nov 2011, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
24 goals in 6 matchen tot nu toe, dat is geen slecht gemiddelde.
En ween dat het dan in Zulte-Waregem nog 0-0 bleef... |
| 05 Nov 2011, 23:12 |
|
|
Ancien
Cercle doet gouden zaak tegen 10 man van Anderlecht
Cercle Brugge heeft in eigen huis een stunt gerealiseerd. Na een tumultueuze wedstrijd werd het 1-0 voor de Bruggelingen, die zo de tweede plaats vasthouden. Het winnende doelpunt van Rudy viel in de 90ste minuut. In Standard - Club Brugge is het momenteel 1-0 doelpunt van Tchité Afgelopen 2-1 tweemaal Tchité en Dirrar voor Club Nzolo heeft afgefloten. De potjes koken op het veld ondertussen over: de twee teams gaan elkaar te lijf. 85' Dirar bijt: Dirar flirt met de uitsluiting: hij neemt een hapje uit Pocognoli. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 06 Nov 2011, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Nov 2011, 22:20 |
|
|
Freak
Brugge deze week een 0-2 weggegeven en vandaag heel zwak de boot in op standard.
de trainerswissel heeft duidelijk effect bij blauw zwart... ![]() |
| 06 Nov 2011, 23:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Nov 2011, 11:55 |
|
|
Freak
Club Brugge laat Jorgacevic tekenen tot 2016, qua signaal naar uw twee jonge keepers kan dat ook tellen natuurlijk.
Vincent "maar goed" Mannaert zegt dat Daum zijn religie voetbal is, de vincent heeft het één en ander gemist precies. ik ben nie zot van die Daltons van Brugge, veel blazé maar weinig zelfkritiek heb ik altijd de indruk. |
| 09 Nov 2011, 19:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Club Brugge laat Jorgacevic tekenen tot 2016, qua signaal naar uw twee jonge keepers kan dat ook tellen natuurlijk. Voor Coosemans is het over bij Brugge vrees ik. Heeft zijn kans (te vroeg) gekregen en niet gegrepen. Voor Dhoest (zou beter zijn dan Coosemans) lijkt me dit perfect. Is nog maar 17 of 18. Nu nog een seizoentje of 2 derde keeper na Jorgacevic/Kujo, dan vast tweede keeper en tegen 2015 of 2016 is hij nog maar een jaar of 23 en kan hij eerste keeper worden. |
| 09 Nov 2011, 20:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Smetje schreef: El Corredor schreef: Club Brugge laat Jorgacevic tekenen tot 2016, qua signaal naar uw twee jonge keepers kan dat ook tellen natuurlijk. Voor Coosemans is het over bij Brugge vrees ik. Heeft zijn kans (te vroeg) gekregen en niet gegrepen. Voor Dhoest (zou beter zijn dan Coosemans) lijkt me dit perfect. Is nog maar 17 of 18. Nu nog een seizoentje of 2 derde keeper na Jorgacevic/Kujo, dan vast tweede keeper en tegen 2015 of 2016 is hij nog maar een jaar of 23 en kan hij eerste keeper worden. ² |
| 10 Nov 2011, 0:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: El Corredor schreef: Club Brugge laat Jorgacevic tekenen tot 2016, qua signaal naar uw twee jonge keepers kan dat ook tellen natuurlijk. Voor Coosemans is het over bij Brugge vrees ik. Heeft zijn kans (te vroeg) gekregen en niet gegrepen. Voor Dhoest (zou beter zijn dan Coosemans) lijkt me dit perfect. Is nog maar 17 of 18. Nu nog een seizoentje of 2 derde keeper na Jorgacevic/Kujo, dan vast tweede keeper en tegen 2015 of 2016 is hij nog maar een jaar of 23 en kan hij eerste keeper worden. Ideaal inderdaad, nog een jaar of zes geduld en hij mag ook eens spelen, zoals bij Verbauwhede hé . |
| 10 Nov 2011, 10:25 |
|
| Pagina 369 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 367 368 369 370 371 … 500 Volgende |