|
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
witzwet schreef: wittebolle schreef: in de reportage op tv oost zegde vanderhagen dat de neutrale supporter zich zou afvragen wie er nu laatste staat,wel dan is mijn antwoord menneer de dikkenek wetteren wantals je na 12 matchen nog maar 3 doelpunten hebt gemaakt dan weet je toch genoeg en je kan geen enkele match winnen door niet te scoren!!!het was mischien wel zeker onze slechste match van seizoen maar de 3 punten zijn binnen 17 punten meer dan de laatste meneer den dikkenek!! tja, heb me dit vandaag ook afgevraagd hoor...zo vreemd vind ik die uitspraak niet. hij zou zich beter afvragen waarom staan we laatste en dan moet hij zich afvragen wat hebben wij nodig voor een doelpunt te maken?? |
| 06 Nov 2011, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Slecht spelen en winnen is ook een kunst in het voetbal!
Iedereen roept en schreeuwt voor een 6/6 na Charleroi, ge pakt dan een 6/6 met misschien niet het beste voetbal (geef toe ge speelt bijna altijd mee op het niveau van uwe tegenstander) en tis weer niet goed. Hallo!!!! We hebben 20!!!punten. Of dacht iedereen hier dat we al gingen meestrijden met de grote jongens?? Nu de laatste 5 matchen genieten en geregeld punten proberen meegraaien en ik content. Of ben ik te simplistisch ingesteld?? ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 06 Nov 2011, 21:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
wittebolle schreef: witzwet schreef: wittebolle schreef: in de reportage op tv oost zegde vanderhagen dat de neutrale supporter zich zou afvragen wie er nu laatste staat,wel dan is mijn antwoord menneer de dikkenek wetteren wantals je na 12 matchen nog maar 3 doelpunten hebt gemaakt dan weet je toch genoeg en je kan geen enkele match winnen door niet te scoren!!!het was mischien wel zeker onze slechste match van seizoen maar de 3 punten zijn binnen 17 punten meer dan de laatste meneer den dikkenek!! tja, heb me dit vandaag ook afgevraagd hoor...zo vreemd vind ik die uitspraak niet. hij zou zich beter afvragen waarom staan we laatste en dan moet hij zich afvragen wat hebben wij nodig voor een doelpunt te maken?? Ik heb mij dat vandaag ook afgevraagd wie er laatste stond en wie 6e. Wetteren verdiende gewoon om te winnen punt. Dat is geen reactie van een dikkenek (wat hij natuurlijk wel is), maar gewoon objectief. |
| 06 Nov 2011, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
Gilles schreef: wittebolle schreef: witzwet schreef: tja, heb me dit vandaag ook afgevraagd hoor...zo vreemd vind ik die uitspraak niet. hij zou zich beter afvragen waarom staan we laatste en dan moet hij zich afvragen wat hebben wij nodig voor een doelpunt te maken?? Ik heb mij dat vandaag ook afgevraagd wie er laatste stond en wie 6e. Wetteren verdiende gewoon om te winnen punt. Dat is geen reactie van een dikkenek (wat hij natuurlijk wel is), maar gewoon objectief. als trainer van wetteren kan je het moeilijk objectief bekijken en wetteren verdiende van te winnen,ge moet het balletje in het mandje krijgen hee ![]() |
| 06 Nov 2011, 21:47 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
witteken schreef: scarfie schreef: El Corredor schreef: ik denk toch dat je een aantal fases van onze zwarte vriend hebt gemist. Brengt rust, alleen moet hij opletten dat hij zichzelf en zijn ploegmaats niet in slaap wiegt. keilde overigens een paar ballen zonder druk op de bal weg, en slaagde erin om de simpelste ballen meters voor of achter da man te geven. Een dramatische transfer! Ik zeg niet dat onze "zwarte vriend" vandaag een goede match heeft gespeeld maar onze "bleke jongens" vooraan hebben vandaag ook niet echt hun beste prestatie van het seizoen neergezet. Gbarssin shotte de ballen op zijn minst nog buiten, de rest gaf hem gewoon af aan die van Wetteren. Zijn vervanger had misschien meer inzet maar gaf ook de spreuk "als een kieken zonder kop ..' een nieuwe krullige dimensie. Feit is dat we vandaag als team slecht gespeeld hebben en dat Gbarssin daar volgens mij niet als slechsten van de klas uitkwam. Ik vond hem vorige week trouwens op Sint Niklaas wel een goede match spelen maar durfde het niet echt zeggen toen Ik zal in iedere geval volgende week op Lommel proberen om iets meer naar de match te kijken Hopelijk doen we dan waar we goed in zijn, namelijk starten met één punt en zien waar we geraken door te doen wat we eigenlijk best goed kunnen : Voetballen!! gbarssin met wouter en lorre vergelijken is echt ver te lachen , hoe komt het dat ons ploeg niet meer draait? dat is een vraagje voor onzen wonder trainer met zijn opstelling dat op geen kl.... trekt Ik vergelijk ze niet. Ik ga al lang genoeg kijken om te weten wat voor een klasse spelers ze zijn. Ze waren vandaag echter gewoon slecht. Ik vind dat nie ver te lachen. |
| 06 Nov 2011, 21:55 |
|
|
Ancien
Tom_1919 schreef: Slecht spelen en winnen is ook een kunst in het voetbal! Iedereen roept en schreeuwt voor een 6/6 na Charleroi, ge pakt dan een 6/6 met misschien niet het beste voetbal (geef toe ge speelt bijna altijd mee op het niveau van uwe tegenstander) en tis weer niet goed. Hallo!!!! We hebben 20!!!punten. Of dacht iedereen hier dat we al gingen meestrijden met de grote jongens?? Nu de laatste 5 matchen genieten en geregeld punten proberen meegraaien en ik content. Of ben ik te simplistisch ingesteld?? ![]() Je thuiswedstrijden voor je trouw publiek moeten garant staan voor strijdlust en aanvallend voetbal en daarvoor komen de mensen naar het stadion. Slecht spelen en winnen noem jij een kunst, ik noem dit geluk, want voor hetzelfde geld krijg je hier voor de derde opeenvolgende thuiswedstrijd een nederlaag te slikken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Nov 2011, 22:04 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat sommigen hier toch een beetje het noorden kwijt zijn. OK, je speelt een slechte match, en ok je transfers trekken op geen kl..., maar je staat wel mooi 6e met 20 punten, zelfs op amper 3 overwinningen van de eerste plaats. Er in blijven is gewoon dé prioriteit dit seizoen. Och ja, typisch Oilsjt zeker, het negativisme ligt er toch soms veel te dik op hoor...
|
| 06 Nov 2011, 22:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Tom_1919 schreef: Slecht spelen en winnen is ook een kunst in het voetbal! Iedereen roept en schreeuwt voor een 6/6 na Charleroi, ge pakt dan een 6/6 met misschien niet het beste voetbal (geef toe ge speelt bijna altijd mee op het niveau van uwe tegenstander) en tis weer niet goed. Hallo!!!! We hebben 20!!!punten. Of dacht iedereen hier dat we al gingen meestrijden met de grote jongens?? Nu de laatste 5 matchen genieten en geregeld punten proberen meegraaien en ik content. Of ben ik te simplistisch ingesteld?? ![]() Je thuiswedstrijden voor je trouw publiek moeten garant staan voor strijdlust en aanvallend voetbal en daarvoor komen de mensen naar het stadion. Slecht spelen en winnen noem jij een kunst, ik noem dit geluk, want voor hetzelfde geld krijg je hier voor de derde opeenvolgende thuiswedstrijd een nederlaag te slikken. Geluk??? Ik heb vandaag geen enkele moment schrik gehad bij een aanval van Wetteren(geluk moet ge afdwingen, iets wat Wetteren niet echt lukt) en eerlijk is eerlijk maar hem echt moeten onderscheiden heeft Van Den Noortgaete ook ni moeten doen. En strijdlust en aanvallen,mja...zelfs topclubs kunnen dat niet elke week brengen. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 06 Nov 2011, 22:32 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik denk gewoon dat de grootste frustratie bij vele supporters, waaronder mezelf, ligt in het feit dat momenteel niet meteen de best mogelijke ploeg wordt opgesteld. maar dat blijkbaar toch maar alles in het werk stelt om elke week opnieuw ne nieuwen op te stellen, terwijl iedereen (excuseer: de meesten) al lang hebben gezien dat geen enkele, maar dan ook geen enkele transfer een meerwaarde is gebleken.
Ik begrijp dat het niet makelijk ligt om nooit zo nen nieuwe te laten starten (qua gezichtsverlies kan dat ook wel tellen) maar op termijn gaat het hem toch wreken hoor. Ik las trouwens ergens dat Gbarssin goe gespeeld had op sint-niklaas? ja wablieft zeg... misschien minder zwak dan de keren daarvoor, daar kan ik me in vinden... maar nog altijd heel zwak hoor. Over vandaag kan ik niet oordelen... maar met wat ik de voorbije maanden heb gezien en met wat ik hier lees kan ik me denk ik een goe beeld vormen, en ik verschiet er ni van dat het plots weer een flauw beestje was. goe bezig.. vervaeke en gbarssin blijven opstellen... tssss |
| 06 Nov 2011, 22:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Davy schreef: ik denk gewoon dat de grootste frustratie bij vele supporters, waaronder mezelf, ligt in het feit dat momenteel niet meteen de best mogelijke ploeg wordt opgesteld. maar dat blijkbaar toch maar alles in het werk stelt om elke week opnieuw ne nieuwen op te stellen, terwijl iedereen (excuseer: de meesten) al lang hebben gezien dat geen enkele, maar dan ook geen enkele transfer een meerwaarde is gebleken. Mj, daar komt het inderdaad zowat op neer. Als iemand me eens kan uitleggen waarom Vervaeke de voorkeur krijgt op Gallucci, ik zou het graag eens weten, maar vandaag laat Gallucci bij elke baltoets meer zien dan Vervaeke hier ooit al heeft laten zien. En waarom De Schutter en Crispijn hier tot dusver het onderspit moesten delven tegenover spelers die nog niet in hun buurt komen, is me helemaal een raadsel. |
| 06 Nov 2011, 23:12 |
|
|
Ancien
tympanum2 schreef: Ik denk dat sommigen hier toch een beetje het noorden kwijt zijn. OK, je speelt een slechte match, en ok je transfers trekken op geen kl..., maar je staat wel mooi 6e met 20 punten, zelfs op amper 3 overwinningen van de eerste plaats. Er in blijven is gewoon dé prioriteit dit seizoen. Och ja, typisch Oilsjt zeker, het negativisme ligt er toch soms veel te dik op hoor... Onze ploeg speelde een weergaloze wedstrijd, voetbal van een andere planeet, BVR had opnieuw zijn tactisch plannetje klaar om de geel-groene verdedigingsgordel open te breken. Jens Podevijn toonde opnieuw zijn klasse, hij dribbelde zich pijlsnel door de Wetterse verdediging en legde panklaar terug voor Ewen Verheyden die met een geplaatste trap staalhard in doel afwerkte. Den Iendracht speelde met technisch verfijnd voetbal de bende van KVDH puntenloos naar huis en heeft nu reeds tegen alle verwachtingen in 20 punten in de algemene rangschikking op drie wedstrijdoverwinningen van de leider of op drie verlieswedstrijden van een barrageplaats. Merci Iendracht voor deze onvergetelijke voetbalnamiddag. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Nov 2011, 23:17 |
|
|
Freak
Eendracht wint nipt
Eendracht Aalst heeft vanmiddag nipt gewonnen van hekkensluiter Standaard Wetteren. Na 24 minuten scoorde Ewen Verheyden. Wetteren had zelf ook enkele kansen bij Aalst ontbrak het vooral aan creativiteit. In het kader van de reddding werden wel weer drie kostbare punten behaald. Vandaag werd ook de financiële reddingsactie op gang geschoten. De supporters zetten hieronder hun schouder. Om de nodige fondsen bij elkaar te krijgen zullen echter ook extra sponsors moeten gevonden worden. Voorlopig zijn die er nog niet of amper. Een beeldverslag van vanmiddag volgt, hierin onder meer het doelpunt en een babbel met Niels De Schutter. bron: Aalst tv |
| 06 Nov 2011, 23:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Eén woord: SLECHT! We zullen maar onthouden dat we 3 punten pakken zeker?
|
| 07 Nov 2011, 0:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Eendracht wint nipt Eendracht Aalst heeft vanmiddag nipt gewonnen van hekkensluiter Standaard Wetteren. Na 24 minuten scoorde Ewen Verheyden. Wetteren had zelf ook enkele kansen bij Aalst ontbrak het vooral aan creativiteit. In het kader van de reddding werden wel weer drie kostbare punten behaald. Vandaag werd ook de financiële reddingsactie op gang geschoten. De supporters zetten hieronder hun schouder. Om de nodige fondsen bij elkaar te krijgen zullen echter ook extra sponsors moeten gevonden worden. Voorlopig zijn die er nog niet of amper. Een beeldverslag van vanmiddag volgt, hierin onder meer het doelpunt en een babbel met Niels De Schutter. bron: Aalst tv Wordt toch hoog tijd dat er echt sponsors aangetrokken worden Ik voelde deze namiddag echt een kale plek met de reklame van Van Den Neste verwijderd te zien. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Nov 2011, 0:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De fotokes zullen iets later zijn vandaag en dus na middernacht gepost worden.
De ware reden waarom, zal ik straks posten. Rarara ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Nov 2011, 0:54 |
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |