Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 239 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
witzwet schreef:
---redhat--- schreef:
Schepper schreef:
Dat is bij mij hetzelfde makker.
Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden.
Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan.
In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter....

Volledig mee eens!!!

ola, ola, drank, inkom en fanshop dat is niet allemaal zuiver voor den iendracht he. Hoeveel (bond)taksen betaal je niet per gekocht ticket, hoeveel van uw pintjes gaat naar den brouwer, hoeveel kost het per t-shirt e.d. aan de leveranciers?

Uiteraard heeft EA daar een winstmarge op, maar het rekeningetje dat men maakt is niet volledig voor den iendracht en dus foutief. Ik raad aan bij dexia te gaan.

Wat je nu stort of koopt gaat integraal naar 'het goede doel'.

En een chance dat er ook nog anderen zijn die de club nu wel extra steunen of ge kunt binnenkort met uw vrouw in 't park gaan wandelen 's zondags ipv naar den iendracht te gaan. Of zijn redhat, schepper, prodialoog,...mss even rap supporter van een andere ploeg?

Als mens respecteer ik ieders mening maar een dikke pluim op de hoed van de gasten die wél geld geven en bv. OPC. Keep up the good work!! :EA:

Joat jong, getj geloik.
Ik em nog een abonnement op fc stinkkot oeik.... :crazy:

09 Nov 2011, 11:37
forumlegende

Dus als ge niet meegaat in dit verhaal van de club laten redden door de supporters ben je (alweer een reden erbij) plots geen Eendrachter meer?? Het gaat hier van kwaad naar erger...

09 Nov 2011, 14:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
tympanum2 schreef:
Dus als ge niet meegaat in dit verhaal van de club laten redden door de supporters ben je (alweer een reden erbij) plots geen Eendrachter meer?? Het gaat hier van kwaad naar erger...

Dat iedereen bijdraagt volgens zijn eigen mogelijkheden en goesting, wij zijn allemaal Iendrachters, met en/of zonder geljd, geen dwang voor niemand, en niemand scheef bekijken :EA:

09 Nov 2011, 14:59
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
tympanum2 schreef:

ik kan mis zijn maar ik heb dat nergens zo gelezen
ik vraag mij ook af hoe nodig het is om ook hier die zinloze discussie weer te gaan oprakelen.

"aal tesaumen" was en is het motto van die mannen die het hun hebben aangetrokken. Laten we dan hier die onnozele discussie over "hoe neig ge wel supporter zijn" aub achterwege laten. Alsof daar een prijs mee te winnen is, met de titel 'Iendrachter'. Iedereen kan voor zichzelf perfect uitmaken of hij nen 'Iendrachter' is of niet, daar hebt ge geen anderen voor nodig.

Hoe je 't draait of keert. die teller op die website zal op termijn wel een duidelijke indicatie geven hoeveel veerkracht er nog is, bij de achterban. en dus hoe levend of hoe dood Eendracht Aalst is. Geen enkel verwijt aan mensen die de keuze maken of moeten maken om niet financieel extra te steunen, zoals dacht ik oa Hansken ook al aanhaalde...

09 Nov 2011, 15:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
iedereen doet zijn duit naar eigen vermogen he.... of dat nu 5 , 10 of ineens de nodige 300000 euro is.... er mag dan ook niet vanuit gegaan worden dat wie niks ( hoewel ze wel geld investeren in ea door te komen elke match) bijdraagt niet welkom meer zou zijn of aangesproken moet worden daarover....er staat ook nergens dat een bijdrage VERPLICHT zou zijn dacht ik? dus iedereen zal wel zelf uitmaken wat hij doet om zijn steentje bij te dragen.... allesinds dikke chapeau voor de gasten die zich hiervoor willen inzetten op deze manier de club een beetje te helpen in de goeie richting! (y) :EA:

we zien wel wat er van komt , en gaan er van uit dat alles wel goed komt natuurlijk! t is bekan den 11ste , wie weet zit er wel een mooi paksken in voor de ea kas :D

09 Nov 2011, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Kijk eh jongens,ik ga hier niet zeggen wie er nen echten is of niet.
Maar als 10 eurokes teveel is om jullie favoriete club proberen te redden,dan is da jullie keuze.
Het kan jullie allemaal geen kloten schelen,maar elke week staan jullie er toch opnieuw.
Ik ga hier nu eens cru zijn se.
Onlangs was er een inzameling voor een ziek meisje ze zijn daar ook voor rond geweest om de operatie te kunnen betalen en den deze heeft ook zijn hart getoond en een duit in het zakje gedaan,jammer genoeg is dat meisje overleden nog voor de operatie,
Moet ik nu ook gaan bleiten waar mijn geld naartoe is,als je iets doet doe het dan met je hart.

09 Nov 2011, 17:31
forumlegende

Leeftijd: 69
Bakkie schreef:
Kijk eh jongens,ik ga hier niet zeggen wie er nen echten is of niet.
Maar als 10 eurokes teveel is om jullie favoriete club proberen te redden,dan is da jullie keuze.
Het kan jullie allemaal geen kloten schelen,maar elke week staan jullie er toch opnieuw.
Ik ga hier nu eens cru zijn se.
Onlangs was er een inzameling voor een ziek meisje ze zijn daar ook voor rond geweest om de operatie te kunnen betalen en den deze heeft ook zijn hart getoond en een duit in het zakje gedaan,jammer genoeg is dat meisje overleden nog voor de operatie,
Moet ik nu ook gaan bleiten waar mijn geld naartoe is,als je iets doet doe het dan met je hart.

(y)

09 Nov 2011, 18:00
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
in ieder geval toch tijd voor concreet nieuws uit bestuur he zeg. al 2 weken aan 't praten met sponsors. n stand van zaken van hun kant zou toch wel stilaan mogen.
ze zeggen dat ze de ernst inzien van de situatie, maar ik merk vooral op dat het de supporters zijn die al iets hebben verwezenlijkt...

09 Nov 2011, 18:07

Leeftijd: 37
supersossis schreef:
iedereen doet zijn duit naar eigen vermogen he.... of dat nu 5 , 10 of ineens de nodige 300000 euro is.... er mag dan ook niet vanuit gegaan worden dat wie niks ( hoewel ze wel geld investeren in ea door te komen elke match) bijdraagt niet welkom meer zou zijn of aangesproken moet worden daarover....er staat ook nergens dat een bijdrage VERPLICHT zou zijn dacht ik? dus iedereen zal wel zelf uitmaken wat hij doet om zijn steentje bij te dragen.... allesinds dikke chapeau voor de gasten die zich hiervoor willen inzetten op deze manier de club een beetje te helpen in de goeie richting! (y) :EA:

we zien wel wat er van komt , en gaan er van uit dat alles wel goed komt natuurlijk! t is bekan den 11ste , wie weet zit er wel een mooi paksken in voor de ea kas :D

:worship: klopt!

Toch iemand die mijn post hierboven goed heeft gelezen :D

09 Nov 2011, 18:17
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Davy schreef:
in ieder geval toch tijd voor concreet nieuws uit bestuur he zeg. al 2 weken aan 't praten met sponsors. n stand van zaken van hun kant zou toch wel stilaan mogen.
ze zeggen dat ze de ernst inzien van de situatie, maar ik merk vooral op dat het de supporters zijn die al iets hebben verwezenlijkt...

Voila, daar zit ik ook op te wachten; iets CONCREET vanuit het bestuur. Tijd voor resultaat!

09 Nov 2011, 20:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Zonet een probleem opgemerkt, bij een storting vragen ze je e-mailadres te noteren.

Maar bij een overschrijving kunnen tekens als @ niet gebruikt worden.

Heb ook een bijdrage gedaan, komaan mensen deze schitterende club mag niet vergaan! :EA:

Mijn hart is wit en zwart !

09 Nov 2011, 20:04
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
De_steve schreef:
Zonet een probleem opgemerkt, bij een storting vragen ze je e-mailadres te noteren.

Heb ook een bijdrage gedaan, komaan mensen deze schitterende club mag niet vergaan! :EA:

anders schrijf je at ipv @

09 Nov 2011, 20:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
lot schreef:
De_steve schreef:

anders schrijf je at ipv @

In men e-mail komt ook _ voor, hoe moet je dat dan oplossen? :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

09 Nov 2011, 20:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
underscore typen :D

09 Nov 2011, 20:13

Leeftijd: 37
zet desnoods: op de wall, en uw gsm nr, als ge sponsert om op die wall te komen zullen wij dan wel contact opnemen via gsm ;)

09 Nov 2011, 21:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 289