|
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 124 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen
Ik ga met plezier dat mini-abbo aanschaffen, ik zal dan aan "de natten toeig" ewa minder pintjes drinken.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Nov 2011, 7:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
filibert schreef: Verbechio schreef: Bartos schreef: Ik spreek nu niet voor mezelf, want ik heb sowieso een abonnement, maar de prijs optrekken van 12 euro naar 20 euro, voor staanplaatsen nota bene, dat vind ik persoonlijk toch redelijk straf. Hoeveel gaat het dan zijn voor een zitplaats? 30 euro of zo? Toch wel heel veel voor een match in tweede klasse. Als wij dat tegenkomen ergens anders (ok, op Antwerp is het ook altijd 20 euro, maar wel voor een zitplaats, al is het dan een rotte plank) breken we het kot af, denk ik. Soit, ik zeg het, ik heb sowieso een abonnement, maar uw prijs bijna verdubbelen, is toch een heel forse prijsstijging. Volledig mee akkoord. Zulke praktijken kunnen ons op termijn heel wat supporters kosten (ik zou er niet van verschieten dat er een deel occasionele supporters de match tegen Antwerp hierdoor zullen laten schieten. klantenbinding ). 15 € leek mij veel logischer/aanvaardbaarder ... Maar ja ze proberen het geld weer bij de tamme lammekes te halen.Ze zijn toch ook niet van plan om tegen Charleroi, Brussels en D*nder 20 € te vragen zeker?? Hopelijk stijgt het niveau vh spel evenveel als de ticketprijzen. de wedstrijd is geen match om aan klantenbinding te doen of een uitstap met het hele gezin tijdens deze wedstrijd gaat de politie zich dubbel mogen plooien om de veiligheid te garanderen+ de gezangen zullen ongetwijfeld langs beide kanten niet van de poes zijn. de mensen die deze wedstrijd willen zien zullen met veel plezier die paar euros meer betalen Oei tein moenek na in iejne kiejr mén hoisaaven thoisloaten omdat een risicomatch es ? Weir kommen al joaren mé ons vier nor de voetbaal, rekent isj oit wa dat da mé kost, plus et bierverteir van de vader Pakt na da et 20 € es de maan tein kommek mé 50 € nie toe oan entree's en da vér een matchken in twiejde klasse, rekent doar twieje steenkoarten boi plus de bongskes da we oankoeipen. Ne mensj zou beter isj nor de Walibi goan op den dier !En gellek da den Hugo zeit : ze kommen weer et geljd bé ons hoalen, mor iet constructiefs van eire kant emmen we nog nie gehoeird. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 16 Nov 2011, 9:48 |
|
|
Ancien
Allé, allé, Dirk, zoi negatief, es annen tiramisoe a misvallen?
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Nov 2011, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Allé, allé, Dirk, zoi negatief, es annen tiramisoe a misvallen? ![]() Zejje al wakker ? Eet diene springbok zén weirk gedoan ? Of wast gellek nen hoas, zoef zoef en gedoan ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 16 Nov 2011, 11:01 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: jammen schreef: Allé, allé, Dirk, zoi negatief, es annen tiramisoe a misvallen? ![]() Zejje al wakker ? Eet diene springbok zén weirk gedoan ? Of wast gellek nen hoas, zoef zoef en gedoan ![]() Twas in ieder geval "wildj". _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Nov 2011, 11:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 16 Nov 2011, 12:38 |
|
|
Reserve
Dirk schreef: filibert schreef: Verbechio schreef: Volledig mee akkoord. Zulke praktijken kunnen ons op termijn heel wat supporters kosten (ik zou er niet van verschieten dat er een deel occasionele supporters de match tegen Antwerp hierdoor zullen laten schieten. klantenbinding ). 15 € leek mij veel logischer/aanvaardbaarder ... Maar ja ze proberen het geld weer bij de tamme lammekes te halen.Ze zijn toch ook niet van plan om tegen Charleroi, Brussels en D*nder 20 € te vragen zeker?? Hopelijk stijgt het niveau vh spel evenveel als de ticketprijzen. de wedstrijd is geen match om aan klantenbinding te doen of een uitstap met het hele gezin tijdens deze wedstrijd gaat de politie zich dubbel mogen plooien om de veiligheid te garanderen+ de gezangen zullen ongetwijfeld langs beide kanten niet van de poes zijn. de mensen die deze wedstrijd willen zien zullen met veel plezier die paar euros meer betalen Oei tein moenek na in iejne kiejr mén hoisaaven thoisloaten omdat een risicomatch es ? Weir kommen al joaren mé ons vier nor de voetbaal, rekent isj oit wa dat da mé kost, plus et bierverteir van de vader Pakt na da et 20 € es de maan tein kommek mé 50 € nie toe oan entree's en da vér een matchken in twiejde klasse, rekent doar twieje steenkoarten boi plus de bongskes da we oankoeipen. Ne mensj zou beter isj nor de Walibi goan op den dier !En gellek da den Hugo zeit : ze kommen weer et geljd bé ons hoalen, mor iet constructiefs van eire kant emmen we nog nie gehoeird. tzou nu blijkbaar 16 euro zijn, dus das nu zo geen prijsstijging, kdenk trouwens dat de prijs tegen antwerp zowiezo omhoog zou gegaan zijn al hadden we geen licentie problemen en jah een wedstrijd voor het gezin? jah kweeni of klein gasten meepakken tijdens zo een wedstrijd een goe idee is, gon de flikken nu plots wel hun werk goed doen? en kdenk dat er ook nog wa anders dan ballonnen en kak ga geroepen worden |
| 16 Nov 2011, 13:56 |
|
|
Vaste Waarde
De thuiswedstrijd van Eendracht Aalst zondag tegen AS Eupen zal aanvangen om 14u30 en niet om 15u. Tegen Antwerp zal de verlichting waarschijnlijk in orde zijn.
|
| 16 Nov 2011, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
parol schreef: De thuiswedstrijd van Eendracht Aalst zondag tegen AS Eupen zal aanvangen om 14u30 en niet om 15u. Tegen Antwerp zal de verlichting waarschijnlijk in orde zijn. 14.30u is een schuun uur! Kunnen we ietskes langer blijven hangen! |
| 16 Nov 2011, 22:23 |
|
|
Ancien
Als je de VB leest is het een mix van ervaring met jong talent van eersteklassers, ondanks enkele schorsingen zullen wij toch op hoog niveau moeten acteren om die mannen puntenloos richting Duitsland te sturen.
Hopelijk kan onze ploeg zich herpakken en kunnen onze twee talentrijke spitsen, er eentje tegen de netten knallen, want het lijkt mij vooral in het geval van Wouter een vertrouwenskwestie. Komaan Iendracht laat het PC-stadion op zijn grondvesten daveren! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Nov 2011, 10:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Plumeau schreef: Gaskonijn schreef: Schepper schreef: Voor de bezoekers veronderstel ik dan toch. Anders zou ik het toch "redelijk" schandalig vinden. ![]() Is voor iedereen. Enkel de prijzen opslaan voor bezoekers mag niet van eco zaken... 20 euro is wel schandalig hoor, blij dat ik een abonnement heb. Het mag idd wel enkel en alleen de prijs verhogen voor de uitsupporters,maar wel maar 3keer op een seizoen. |
| 17 Nov 2011, 14:20 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Plumeau schreef: Gaskonijn schreef: Is voor iedereen. Enkel de prijzen opslaan voor bezoekers mag niet van eco zaken... 20 euro is wel schandalig hoor, blij dat ik een abonnement heb. Het mag idd wel enkel en alleen de prijs verhogen voor de uitsupporters,maar wel maar 3keer op een seizoen. Dus 12x op één jaar? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Nov 2011, 18:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: De voorbeschouwing staat online. |
| 18 Nov 2011, 1:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Nov 2011, 15:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Morgen is er een etentje te winnen in de Fanhome.
Geschonken door http://www.pitta-pizzeria-sphinx.be/ Deelnemen kan al vanaf 1 euro,allen naar de fanhome. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2011, 15:42 |
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 124 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |