|
|
| Pagina 6 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking.
Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. |
| 18 Nov 2011, 11:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Verbechio schreef: Volledig eens met Gaskonijn! @DT, we zullen het forum hier terug beginnen censureren, dan zullen dergelijke artikels niet meer verschijnen Dat FDR wil terugkomen, is een publiek geheim. En op een vrij forum moet ge daar uw mening over mogen geven. En die mening is niet bij iedereen zo positief ![]() Censuur is ook compleet mijn punt niet hé Verbechio... Ik zeg alleen dat de mensen twee keer moeten nadenken vooraleer ze iets posten... Dragen de nieuwtjes iets positiefs bij of wil de eerste die zoiets post gewoon de eer om met iets nieuws af te komen... Dat is alles... Het gaat me niet over het feit of de boodschap waar is of niet, het gaat erom of het wel slim is om dat te posten - dat is mijn punt. We zijn er weer eens prachtig door in het nieuws geweest en wat is er nu tenslotte van aan: dat het voorstel van FDR blijkbaar is verworpen... Met andere woorden, we zijn weer eens in het nieuws gekomen voor een scheet in een fles... Een dingetje nog over die geruchten en hoe een journalist dat in een krant brengt: ik heb nog geen enkele journalist weten schrijven dat zijn bron den Dug Out was, maar nu refereert hij wel heel duidelijk naar deze website hé... Is ook schone reclame natuurlijk, zeker als je dan in het groot op het forum aangeeft "Steun NU Eendracht Aalst"... Ik wil gewoon zeggen dat je daardoor de perceptie voor de modale Aalstenaar - die je toch wil bewegen tot het financieel steunen van de club dacht ik - zeker niet positief gaat beïnvloeden... En ik ben allesbehalve moraalridder, maar ik probeer gewoon een beetje logisch na te denken wat voor een impact die zaken kunnen hebben... BTW - voor een nieuwe scoop, nieuw topic: Gerucht twee: De Roose komt dus blijkbaar toch niet terug |
| 18 Nov 2011, 11:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DT schreef: Verbechio schreef: Volledig eens met Gaskonijn! @DT, we zullen het forum hier terug beginnen censureren, dan zullen dergelijke artikels niet meer verschijnen Dat FDR wil terugkomen, is een publiek geheim. En op een vrij forum moet ge daar uw mening over mogen geven. En die mening is niet bij iedereen zo positief ![]() Censuur is ook compleet mijn punt niet hé Verbechio... Ik zeg alleen dat de mensen twee keer moeten nadenken vooraleer ze iets posten... Dragen de nieuwtjes iets positiefs bij of wil de eerste die zoiets post gewoon de eer om met iets nieuws af te komen... Dat is alles... Het gaat me niet over het feit of de boodschap waar is of niet, het gaat erom of het wel slim is om dat te posten - dat is mijn punt. We zijn er weer eens prachtig door in het nieuws geweest en wat is er nu tenslotte van aan: dat het voorstel van FDR blijkbaar is verworpen... Met andere woorden, we zijn weer eens in het nieuws gekomen voor een scheet in een fles... Een dingetje nog over die geruchten en hoe een journalist dat in een krant brengt: ik heb nog geen enkele journalist weten schrijven dat zijn bron den Dug Out was, maar nu refereert hij wel heel duidelijk naar deze website hé... Is ook schone reclame natuurlijk, zeker als je dan in het groot op het forum aangeeft "Steun NU Eendracht Aalst"... Ik wil gewoon zeggen dat je daardoor de perceptie voor de modale Aalstenaar - die je toch wil bewegen tot het financieel steunen van de club dacht ik - zeker niet positief gaat beïnvloeden... En ik ben allesbehalve moraalridder, maar ik probeer gewoon een beetje logisch na te denken wat voor een impact die zaken kunnen hebben... BTW - voor een nieuwe scoop, nieuw topic: Gerucht twee: De Roose komt dus blijkbaar toch niet terug Of: De Roose komt terug indien........... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2011, 11:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: Een voorstel ingediend door Frank De Roose werd gisteren op de bestuursvergadering verworpen. Iemand enig idee wat dit voorstel inhield? Geen idee of een terugkeer van De Roose goed of slecht zou zijn. Ik hoop in elk geval dat dit er hem niet toe aanzet om zijn geld op rekening courant op te eisen. |
| 18 Nov 2011, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Van onder welke steen komt gij gekropen? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Nov 2011, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg
stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. deze post is pure stemmingmakerij. dat FDR die 300.000 Eur ter beschikking heeft is om het zacht uit te drukken heel twijfelachtig (jammer genoeg) ! en dat dat voorstel geweigerd zou worden omwille van de supporters is een gedachtesprong die jij en jij alleen maakt. het is niet meer de moment voor luchtkastelen of stemmingmakerij, het is de moment voor harde valuta's voor onzen EA... ze moeten beginnen vallen. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Nov 2011, 12:22 |
|
|
Duivelke
DavidSeal schreef: stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Van onder welke steen komt gij gekropen? altijd gelezen en m'n mond gehouden waarom moet elke nieuwkomer hem hier trouwens verantwoorden omdat hij z'n mening wil zeggen? is het Iendracht forum voor alle supporters of enkel voor diegene die iets 'mogen' zeggen? |
| 18 Nov 2011, 12:25 |
|
|
Duivelke
Still standing ! schreef: stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. deze post is pure stemmingmakerij. dat FDR die 300.000 Eur ter beschikking heeft is om het zacht uit te drukken heel twijfelachtig (jammer genoeg) ! en dat dat voorstel geweigerd zou worden omwille van de supporters is een gedachtesprong die jij en jij alleen maakt. het is niet meer de moment voor luchtkastelen of stemmingmakerij, het is de moment voor harde valuta's voor onzen EA... ze moeten beginnen vallen. ![]() stemmingmakerij? realiteit, beste vriend, pure realiteit... |
| 18 Nov 2011, 12:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
omdat er altijd alst ambras is nieuwe accounts komen... deuh
Tuurlijk dat ge dan niet direct word serieus genomen en uwe post in een hoekje word geduwd en dan altijd afkomen met het feit dat het echte iendrachters zijn ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 18 Nov 2011, 12:28 |
|
|
Duivelke
Gaskonijn schreef: omdat er altijd alst ambras is nieuwe accounts komen... deuh Tuurlijk dat ge dan niet direct word serieus genomen en uwe post in een hoekje word geduwd en dan altijd afkomen met het feit dat het echte iendrachters zijn ![]() is het dan ambras? m.a.w. als je nieuw registreert mag je geen mening hebben...zeer democratisch en vooral heel triest...aal tesaumen?! yeah right! |
| 18 Nov 2011, 12:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
stevie1978 schreef: Gaskonijn schreef: omdat er altijd alst ambras is nieuwe accounts komen... deuh Tuurlijk dat ge dan niet direct word serieus genomen en uwe post in een hoekje word geduwd en dan altijd afkomen met het feit dat het echte iendrachters zijn ![]() is het dan ambras? m.a.w. als je nieuw registreert mag je geen mening hebben...zeer democratisch en vooral heel triest...aal tesaumen?! yeah right! nee, alles gaat de laatste weken/maanden perfect op den iendracht Ik zeg niet dat ge geen mening moogt hebben e, ik zeg dat de rest uw mening minder serieus gaat nemen, klein verschil toch... Of gelooft gij ook altijd direct alles van iemand die ge voor den eerste keer zit op het straat? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 18 Nov 2011, 12:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2011, 12:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
stevie1978 schreef: DavidSeal schreef: stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Van onder welke steen komt gij gekropen? altijd gelezen en m'n mond gehouden waarom moet elke nieuwkomer hem hier trouwens verantwoorden omdat hij z'n mening wil zeggen? is het Iendracht forum voor alle supporters of enkel voor diegene die iets 'mogen' zeggen? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Nov 2011, 12:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Waar hebde da gelezen of gehoord? |
| 18 Nov 2011, 13:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Als je het goed begrijpt? Neen, dan begrijp je het helemaal niet goed. Nergens staat hier wat het voorstel van FDR inhoudt, en nergens staat hier een reden waarom het voorstel werd geweigerd. Werkelijk nergens : niet op de site, niet op het forum, niet in de krant. Het idee dat dit naar stemmingmakerij ruikt zal je dan ongetwijfeld zelf wel begrijpen? Of is zelfs dat te hoog gegrepen? Ik ken de inhoud van het voorstel en de reden tot weigering ook niet, maar in plaats van onmiddellijk moord en brand te schreeuwen dat dit niet aanvaard werd, moet er wel iets verder geredeneerd worden. Van mij mag De Roose, of gelijk wie, er met x aantal 1000 euro’s gerust terug bij, maar dan wel onder de voorwaarden van de huidige ploeg. Het kan toch niet de bedoeling zijn van iemand die bijgedragen heeft tot mis-management, nu de kans te geven zich opnieuw in te kopen, en ons nadien nog eens hetzelfde te lappen? Van mij mag hij gerust opnieuw toetreden, voor mijn part zelfs als voorzitter als hem dat gelukkig maakt, maar zijn inspraak en beslissingsmacht in de dagelijkse werking van de club moet in mijn ogen minstens beperkt worden. Als hij zich daar niet kan in vinden, het zij zo. Wie denkt dat ze FDR en zijn geld gewoon geweigerd hebben, omdat er hier een paar supporters op het forum zich niet zo goed voelen bij zijn terugkeer, is ronduit naief en dom. |
| 18 Nov 2011, 13:58 |
|
| Pagina 6 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 40 Volgende |