|
|
| Pagina 7 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening |
| 18 Nov 2011, 14:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Ja,want das op deze moment niet duidelijk é ![]() |
| 18 Nov 2011, 14:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Moeilijke keuze zelle. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2011, 14:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Heb jij dan een idee wat het voorstel van FDR inhoudt? Welke voorwaarden? Welk bedrag? Met wie en hoe? ... |
| 18 Nov 2011, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg
stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Frank ? zijdde gij het ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Nov 2011, 14:26 |
|
|
Duivelke
Still standing ! schreef: stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Frank ? zijdde gij het ? ![]() moh gij ik wil weten wat het voorstel van FDR (in detail) is en waarom die drie pipo's er 'nee' tegen zeggen, dat valt niet goed te praten, veel supporters halen geld uit hun eigen zak om de club te redden en als er een finale oplossing is en dan willen die gasten ze niet laten redden |
| 18 Nov 2011, 14:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
stevie1978 schreef: jammen schreef: Op een forum heeft iedereen het recht om zijn mening te verkondigen maar als je dit doet in een situatie waar Eendracht Aalst zich nu in bevindt, dan zou je toch eerst even moeten nadenken (en zeker als nieuwkomer) welke inpact je post gaat hebben op de andere leden. misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Woar kanek tiejkenen..? ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Nov 2011, 14:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
stevie1978 schreef: Still standing ! schreef: stevie1978 schreef: misschien is dat net de bedoeling...ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening Frank ? zijdde gij het ? ![]() moh gij ik wil weten wat het voorstel van FDR (in detail) is en waarom die drie pipo's er 'nee' tegen zeggen, dat valt niet goed te praten, veel supporters halen geld uit hun eigen zak om de club te redden en als er een finale oplossing is en dan willen die gasten ze niet laten redden Je ontkent dat het om stemmingsmakerij gaat, maar zonder dat je de inhoud van het voorstel of de weigering weet zijn het wel al '3 pipo's'. Je zegt ook dat je het voorstel en de reden tot weigering wil weten, maar tegelijk vel je wel al je oordeel (‘dat valt niet goed te praten’) Stemmingmakerij en niks anders. |
| 18 Nov 2011, 15:20 |
|
|
Nationale Ploeg
stevie1978 schreef: ik wil weten wat het voorstel van FDR (in detail) is en waarom die drie pipo's er 'nee' tegen zeggen, dat valt niet goed te praten, veel supporters halen geld uit hun eigen zak om de club te redden en als er een finale oplossing is en dan willen die gasten ze niet laten redden Ik stel voor dat ge uw eigen zin eens herleest. Misschien dat ge dan begrijpt waarom mensen de indruk hebben dat ge enkel wat komt stoken. |
| 18 Nov 2011, 15:23 |
|
|
Duivelke
Stijn schreef: stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Als je het goed begrijpt? Neen, dan begrijp je het helemaal niet goed. Nergens staat hier wat het voorstel van FDR inhoudt, en nergens staat hier een reden waarom het voorstel werd geweigerd. Werkelijk nergens : niet op de site, niet op het forum, niet in de krant. Het idee dat dit naar stemmingmakerij ruikt zal je dan ongetwijfeld zelf wel begrijpen? Of is zelfs dat te hoog gegrepen? Ik ken de inhoud van het voorstel en de reden tot weigering ook niet, maar in plaats van onmiddellijk moord en brand te schreeuwen dat dit niet aanvaard werd, moet er wel iets verder geredeneerd worden. Van mij mag De Roose, of gelijk wie, er met x aantal 1000 euro’s gerust terug bij, maar dan wel onder de voorwaarden van de huidige ploeg. Het kan toch niet de bedoeling zijn van iemand die bijgedragen heeft tot mis-management, nu de kans te geven zich opnieuw in te kopen, en ons nadien nog eens hetzelfde te lappen? Van mij mag hij gerust opnieuw toetreden, voor mijn part zelfs als voorzitter als hem dat gelukkig maakt, maar zijn inspraak en beslissingsmacht in de dagelijkse werking van de club moet in mijn ogen minstens beperkt worden. Als hij zich daar niet kan in vinden, het zij zo. Wie denkt dat ze FDR en zijn geld gewoon geweigerd hebben, omdat er hier een paar supporters op het forum zich niet zo goed voelen bij zijn terugkeer, is ronduit naief en dom. Dit heb ik hier in het verleden vaak gelezen maar nooit gereageerd. Iemand die van zichzelf weet dat hij meegedragen heeft tot 'mis-management' gaat nadien niet terug komen om hulp te bieden...soit, da's mijn mening. Ik zou het alvast zelf niet doen maar me dan ver wegstoppen uit schaamte... Het feit dat hij dit niet doet is misschien een teken aan de wand. Wat de 'huidige' ploeg betreft...ik wacht nog steeds op resultaten na al die weken. Heb jij ze gezien? Som ze mij dan aub eens op, want ik ken ze niet. 'k Denk dat de hele vorige ploeg fouten begaan heeft, de ene waarschijnlijk al wat erger dan de andere maar iemand die hulp biedt weigeren vind ik in de situatie waar onze club vandaag in ziet met de haren getrokken. Nogmaals, da's mijn bescheiden mening. Allez 't geroep kan weer beginnen nu... |
| 18 Nov 2011, 15:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening.
Veel papier en stylo's ga je niet nodig hebben. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Nov 2011, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg
stevie1978 schreef: iemand die hulp biedt weigeren vind ik in de situatie waar onze club vandaag in ziet met de haren getrokken. Het is nochtans heel simpel. Ge weet niet hoeveel hulp hij ging bieden en tegen welke voorwaarden, dus dan kunt ge ook niet weten of zijn voorstel terecht werd geweigerd of niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik was een gat in de lucht gesprongen als was gebleken dat we (weer eens) gered waren, en ik vind het nu ook heel spijtig dat het niet het geval is. Maar zolang ik niet weet wat er op tafel lag, ga ik mij niet wagen aan een spelletje 'wie is de slechterik'. |
| 18 Nov 2011, 15:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
stevie1978 schreef: Stijn schreef: stevie1978 schreef: Dus als ik het goed begrijp heeft de man een voorstel én 300.000eur ter beschikking. Dit voorstel wordt niet geaccepteerd door Michel Markey, Steven De Cock & Gerd Van Eetvelde omdat de supporters niet achter FDR zouden staan De man wil de club redden...'t is dat of vereffening...ik begrijp er niets meer van? Wat is de bedoeling van de huidige RvB?? Denk dat het tijd wordt dat een aantal mensen kleur gaan bekennen. Als je het goed begrijpt? Neen, dan begrijp je het helemaal niet goed. Nergens staat hier wat het voorstel van FDR inhoudt, en nergens staat hier een reden waarom het voorstel werd geweigerd. Werkelijk nergens : niet op de site, niet op het forum, niet in de krant. Het idee dat dit naar stemmingmakerij ruikt zal je dan ongetwijfeld zelf wel begrijpen? Of is zelfs dat te hoog gegrepen? Ik ken de inhoud van het voorstel en de reden tot weigering ook niet, maar in plaats van onmiddellijk moord en brand te schreeuwen dat dit niet aanvaard werd, moet er wel iets verder geredeneerd worden. Van mij mag De Roose, of gelijk wie, er met x aantal 1000 euro’s gerust terug bij, maar dan wel onder de voorwaarden van de huidige ploeg. Het kan toch niet de bedoeling zijn van iemand die bijgedragen heeft tot mis-management, nu de kans te geven zich opnieuw in te kopen, en ons nadien nog eens hetzelfde te lappen? Van mij mag hij gerust opnieuw toetreden, voor mijn part zelfs als voorzitter als hem dat gelukkig maakt, maar zijn inspraak en beslissingsmacht in de dagelijkse werking van de club moet in mijn ogen minstens beperkt worden. Als hij zich daar niet kan in vinden, het zij zo. Wie denkt dat ze FDR en zijn geld gewoon geweigerd hebben, omdat er hier een paar supporters op het forum zich niet zo goed voelen bij zijn terugkeer, is ronduit naief en dom. Dit heb ik hier in het verleden vaak gelezen maar nooit gereageerd. Iemand die van zichzelf weet dat hij meegedragen heeft tot 'mis-management' gaat nadien niet terug komen om hulp te bieden...soit, da's mijn mening. Ik zou het alvast zelf niet doen maar me dan ver wegstoppen uit schaamte... Het feit dat hij dit niet doet is misschien een teken aan de wand. Wat de 'huidige' ploeg betreft...ik wacht nog steeds op resultaten na al die weken. Heb jij ze gezien? Som ze mij dan aub eens op, want ik ken ze niet. 'k Denk dat de hele vorige ploeg fouten begaan heeft, de ene waarschijnlijk al wat erger dan de andere maar iemand die hulp biedt weigeren vind ik in de situatie waar onze club vandaag in ziet met de haren getrokken. Nogmaals, da's mijn bescheiden mening. Allez 't geroep kan weer beginnen nu... Ik geef grif toe dat er allesbehalve stoef is op de resultaten van de nieuwe ploeg (alleen al de cinema met die voorzitter van drie dagen), maar ik geef er wel de voorkeur aan om de communicatie af te wachten (zelfs al duurt ze lang) vooraleer te oordelen, dan die mensen direct pipo’s noemen omdat ze het geld niet aannemen van iemand die mee verantwoordelijk was voor het mis-management. Dat laatste vind jij blijkbaar een zware fout van hen, zonder dat je de voorwaarden van ‘dat geld’ kent. |
| 18 Nov 2011, 15:45 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: stevie1978 schreef: iemand die hulp biedt weigeren vind ik in de situatie waar onze club vandaag in ziet met de haren getrokken. Het is nochtans heel simpel. Ge weet niet hoeveel hulp hij ging bieden en tegen welke voorwaarden, dus dan kunt ge ook niet weten of zijn voorstel terecht werd geweigerd of niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik was een gat in de lucht gesprongen als was gebleken dat we (weer eens) gered waren, en ik vind het nu ook heel spijtig dat het niet het geval is. Maar zolang ik niet weet wat er op tafel lag, ga ik mij niet wagen aan een spelletje 'wie is de slechterik'. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Nov 2011, 15:46 |
|
|
Duivelke
Timoilsjt schreef: De Jean schreef: stevie1978 schreef: iemand die hulp biedt weigeren vind ik in de situatie waar onze club vandaag in ziet met de haren getrokken. Het is nochtans heel simpel. Ge weet niet hoeveel hulp hij ging bieden en tegen welke voorwaarden, dus dan kunt ge ook niet weten of zijn voorstel terecht werd geweigerd of niet. Begrijp mij niet verkeerd, ik was een gat in de lucht gesprongen als was gebleken dat we (weer eens) gered waren, en ik vind het nu ook heel spijtig dat het niet het geval is. Maar zolang ik niet weet wat er op tafel lag, ga ik mij niet wagen aan een spelletje 'wie is de slechterik'. dus laten we het zoals het is, maw 'een ramp' want dat is het toch? allemaal grote monden hier, eis verdorie allemaal tesamen inzage in het voorstel da's alvast wat ik ga doen |
| 18 Nov 2011, 15:57 |
|
| Pagina 7 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 40 Volgende |