|
|
| Pagina 8 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
DavidSeal schreef: ik heb zin om een petitie te starten voor FDR en zijn geld zodat duidelijk wordt dat de supporters een redding van de club willen en geen vereffening. Veel papier en stylo's ga je niet nodig hebben. ![]() jammer, heel jammer allemaal roepen dat de club moet gered worden maar als het kan er niet geloven tsssss 'aal tesaumen' ![]() |
| 18 Nov 2011, 15:58 |
|
|
Vaste Waarde
Eerst geld laten verdwijnen en valse cijfers voorschotelen en dan met het verdwenen geld den mecenas komen uithangen?
FDR . Trouwens hij terug en de leveranciers willen meteen allemaal hun geld dat ze nu bevroren hebben , plus de weinige sponsors die we nog hebben die opstappen en de gehele werkgroep van vrijwilligers die opstapt! Moet ik u nog een paar reden geven waarom geen FDR? |
| 18 Nov 2011, 16:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Michel komt gij hier ne keer iets zeggen jong, tis vandoen...
|
| 18 Nov 2011, 16:07 |
|
|
Duivelke
Neutralboy schreef: Eerst geld laten verdwijnen en valse cijfers voorschotelen en dan met het verdwenen geld den mecenas komen uithangen? FDR . Trouwens hij terug en de leveranciers willen meteen allemaal hun geld dat ze nu bevroren hebben , plus de weinige sponsors die we nog hebben die opstappen en de gehele werkgroep van vrijwilligers die opstapt! Moet ik u nog een paar reden geven waarom geen FDR?ik wil dat pas geloven als ik het werkelijk gezien heb |
| 18 Nov 2011, 16:08 |
|
|
Duivelke
Madman schreef: Michel komt gij hier ne keer iets zeggen jong, tis vandoen... juist, waar zit Michel? hij heeft 'nee' gezegd, iedereen heeft het recht te weten waarom |
| 18 Nov 2011, 16:08 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen.
Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? |
| 18 Nov 2011, 16:16 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen.
Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? |
| 18 Nov 2011, 16:16 |
|
|
Duivelke
Neutralboy schreef: Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen. Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? over welke recette heb je het dan? verdwijnen? ik zou niet weten waarom ik me de mond moet laten snoeren, ik ben evengoed begaan met de club als al de rest hier en wil mijn mening kunnen delen net als al de rest hier akkoord? bij deze: nee |
| 18 Nov 2011, 16:19 |
|
|
Duivelke
Neutralboy schreef: Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen. Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? zeg me waar en wanneer en ik zal er zijn, ik ben niet bang om mijn gedacht te zeggen nodig gerust iedereen uit die het wil horen, misschien is dat zelfs een goed idee |
| 18 Nov 2011, 16:21 |
|
|
Vaste Waarde
Recette kampioenenmatch is verdwenen in een auto die als een dief in de nacht verdween!
|
| 18 Nov 2011, 16:22 |
|
|
Duivelke
Neutralboy schreef: Recette kampioenenmatch is verdwenen in een auto die als een dief in de nacht verdween! idd...en wie reed er met die auto? zal jij het zeggen of zal ik het zeggen? |
| 18 Nov 2011, 16:23 |
|
|
Vaste Waarde
stevie1978 schreef: Neutralboy schreef: Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen. Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? zeg me waar en wanneer en ik zal er zijn, ik ben niet bang om mijn gedacht te zeggen nodig gerust iedereen uit die het wil horen, misschien is dat zelfs een goed idee zondag 13u 15 fanhome goed? Je krijgt zelfs een micro ter beschikking als je wil |
| 18 Nov 2011, 16:24 |
|
|
Duivelke
Neutralboy schreef: stevie1978 schreef: Neutralboy schreef: Ik heb de volledige recette van die dag dus ik moet niks anders meer zien voor mijn part geen FDR meer . Nog liever in vierde terug opnieuw! Trouwens al die nieuwe nicknames die hier nog meer komen stoken en voor onrust zorgen beginnen mijn kl..ten uit te hangen. Of Je bent man genoeg om zondag man tegen man u beklag te doen en u verhaal te vertellen of je verdwijnt hier van dit forum ! Akkoord? zeg me waar en wanneer en ik zal er zijn, ik ben niet bang om mijn gedacht te zeggen nodig gerust iedereen uit die het wil horen, misschien is dat zelfs een goed idee zondag 13u 15 fanhome goed? Je krijgt zelfs een micro ter beschikking als je wil zou goed zijn mocht ik niet enkele dagen op vakantie vertrekken, week erna op zondag, rond 13u op zandberg |
| 18 Nov 2011, 16:25 |
|
|
Vaste Waarde
Oei wa ist krabbelde al terug? Een echte supp weet dat het de week nadien thuis tegen antwerp is en iedereen om 13u in de fanhome al zenuwachtig naar deze match aan het toeleven is.
Maar ja net jammer dat je nu op verlof vertrekt. We zullen u zeker en vast niet missen denk ik |
| 18 Nov 2011, 16:29 |
|
|
Vaste Waarde
of anders volgende week op vise? kan nog gezellig worden
|
| 18 Nov 2011, 16:30 |
|
| Pagina 8 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 40 Volgende |