|
|
| Pagina 11 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
stevie1978 schreef: El Corredor schreef: ik ga trachten objectief mijn mening te geven over de gang van zaken, hetgeen niet gemakkelijk is. Ik heb beide kampen gehoord en weet van hun meningen/voorstellen In 2002 namen De Ridder en De Cock over met een schuld van 150.000 euro. (zie overnamecontract) Deze schuld steeg mede door het verloren proces aan Garré. We kunnen op zijn minst spreken van een "inschattingsfout" van de heer De Cock. Een aantal jaren later moet De Bruecker rond Nieuwjaar een dringende schuld vereffenen aan de RSZ of de boel ging failliet. De Bruecker komt met geld over de brug. De Bruecker en De Roose nemen de boel over van De Ridder en De Cock met een schuld van een 950.000 euro (zie overnamecontract, getekend door iemand van ons huidig bestuur) In juli 2011 mogen DDB en FDR beschikken omdat de schuld verder is opgelopen tot 1,3 miljoen euro. Ik lees hier steeds maar kritiek op FDR, en die is deels terecht. Maar waar ik het bijzonder moeilijk mee heb is dat er geen haan kraait naar de rol van Steven De Cock. Als FDR al boter op het hoofd heeft, dan weet ik toch nog iemand! (hallo verloren proces Garré). Zouden de clans Markey/De Cock/Van Eetvelde en FDR/sponsors niet beter de handen in elkaar slaan en hun grote ego's op kant zetten in het welzijn van onze club? En eindelijk eens tonen dat ze iendrachters zijn? Maak FDR voorzitter, Markey communicatieverantwoordelijke, Van Eetvelde algemeen manager, en de boekhouding laat je extern doen. En niet door één of ander bevriend boekhoudkantoor maar een echte onafhankelijke! Als FDR 200.000 euro klaarheeft met nieuwe sponsors en nog eens 30.000 euro aan 2 nieuwe leden voor de algemene vergadering, dan moet er gepraat worden Morgen kondigen ze aan dat er om 50.000 euro sponsoring is opgehaald. Prima, maar we hebben nog een veelvoud nodig om de licentie te halen. Hier mijn oproep aan beide kampen, praat met elkaar en kom tot een vergelijk en zet vooral je ego's aan de kant!!! Iendracht veroit ![]() eindelijk een verstandige, realistische opmerking ![]() Enkel spijtig dat de cijferkes niet kloppen En Fdr en Gerd kunnen al niet door een deur en Fdr kan zijn pollekes niet in zijn zakken houden,dus dat huwelijk is al mislukt voor ze gaan samen wonen,morgen op de vergadering zullen we wel meer te weten komen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2011, 22:12 |
|
|
Ancien
Inderdaad, de krachten bundelen zou in de huidige omstandigheden het ideale scenario zijn.
Ik heb eveneens de indruk dat momenteel eigenbelang primeert boven het clubbelang, dit is een zeer gevaarlijke ontwikkeling wat de toekomst van de club betreft. Beste bestuursleden en ex-bestuursleden, denk aan de desastreuze gevolgen bij een eventueel failliet, de eerste ploeg en technische staf, de ganse jeugdwerking en vooral al die duizenden fans die opnieuw het slachtoffer dreigen te worden van de financiële problemen. Fans bij wie de clubliefde zo groot is, dat ze nog meewerken om de club financieel te helpen, en dan is deze zoveelste bestuurssoap echt pijnlijk en frustrerend. Hopelijk wint het gezond verstand en haalt de clubliefde eindelijk eens de bovenhand. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Nov 2011, 22:42 |
|
|
Freak
is dat nu correct dat Limpens en De Saedeleer hun ontslag hebben gegeven? indien ja, wat is hier nu weer de reden van?
|
| 18 Nov 2011, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Op de Raad van Bestuur werd het door Frank De Roose voorgestelde reddingsplan afgewezen.
De Roose stelde drie alternatieve pistes voor om Eendracht Aalst financieel op het droge te hijsen, maar het bestuur oordeelde dat de eerder opgestapte ondervoorzitter te veel voorwaarden stelde. De Roose houdt nochtans investeerders achter de hand die voor een kapitaalinjectie van 300.000 euro zouden kunnen zorgen, maar het bestuur liet zich niet overtuigen. Bron Het Nieuwsblad. het wordt de hoogste tijd dat supporters zich beginnen te roeren !!! |
| 19 Nov 2011, 8:36 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: Op de Raad van Bestuur werd het door Frank De Roose voorgestelde reddingsplan afgewezen. De Roose stelde drie alternatieve pistes voor om Eendracht Aalst financieel op het droge te hijsen, maar het bestuur oordeelde dat de eerder opgestapte ondervoorzitter te veel voorwaarden stelde. De Roose houdt nochtans investeerders achter de hand die voor een kapitaalinjectie van 300.000 euro zouden kunnen zorgen, maar het bestuur liet zich niet overtuigen. Bron Het Nieuwsblad. het wordt de hoogste tijd dat supporters zich beginnen te roeren !!! Godverdomme, zijn ze nu helemaal zot aan 't worden, ze hebben miljaarde giene noagel ver oan heir gat te krabben en ze moaken zo van heiren theoather. ![]() Met dat beetje geld dat ze gaan hebben van nieuwe sponsors, komen ze er niet hoor, ze kijken ook niet verder in de toekomst, want het is niet alleen de licentie maar ook de verdere sportieve toekomst van de club die ze op het spel zetten, en daar is nog veel geld voor nodig. Dit gaan ze toch niet verkocht krijgen bij de supporters, de huidige bewindsploeg zal met serieuse argumenten moeten komen over de reden van het weigeren van dergelijke kapitaalsinjectie of anders is dit gewoon een oorlogsverklaring naar de supporters toe. Hoe gaan jullie zondag kaartjes gaan verkopen en dergelijke, terwijl het bestuur het nodige kapitaal voor de licentie laat schieten, hoe denken jullie dat ze gaan reageren, veel succes toegewenst aan de moedigen. ![]() Dit maakt me echt razend, dus kom nu maar beter niet bij mij langs, echt dit kan gewoon niet.... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2011, 10:09 |
|
|
Scholier
Hugo schreef: eendrachter'80 schreef: Op de Raad van Bestuur werd het door Frank De Roose voorgestelde reddingsplan afgewezen. De Roose stelde drie alternatieve pistes voor om Eendracht Aalst financieel op het droge te hijsen, maar het bestuur oordeelde dat de eerder opgestapte ondervoorzitter te veel voorwaarden stelde. De Roose houdt nochtans investeerders achter de hand die voor een kapitaalinjectie van 300.000 euro zouden kunnen zorgen, maar het bestuur liet zich niet overtuigen. Bron Het Nieuwsblad. het wordt de hoogste tijd dat supporters zich beginnen te roeren !!! Godverdomme, zijn ze nu helemaal zot aan 't worden, ze hebben miljaarde giene noagel ver oan heir gat te krabben en ze moaken zo van heiren theoather. ![]() Met dat beetje geld dat ze gaan hebben van nieuwe sponsors, komen ze er niet hoor, ze kijken ook niet verder in de toekomst, want het is niet alleen de licentie maar ook de verdere sportieve toekomst van de club die ze op het spel zetten, en daar is nog veel geld voor nodig. Dit gaan ze toch niet verkocht krijgen bij de supporters, de huidige bewindsploeg zal met serieuse argumenten moeten komen over de reden van het weigeren van dergelijke kapitaalsinjectie of anders is dit gewoon een oorlogsverklaring naar de supporters toe. Hoe gaan jullie zondag kaartjes gaan verkopen en dergelijke, terwijl het bestuur het nodige kapitaal voor de licentie laat schieten, hoe denken jullie dat ze gaan reageren, veel succes toegewenst aan de moedigen. ![]() Dit maakt me echt razend, dus kom nu maar beter niet bij mij langs, echt dit kan gewoon niet.... ![]() precies of ze hebben nog veel keuze!!! efkes een bod van 300 000 weigeren terwijl je tot aan de lippen in het water staat, ze zullen zich meer dan moeten verantwoorden als het niet goed komt, wat is het volgende, transferverbod of in vereffening gaan want ik peis dat we er zeer kort bij staan, hoe kunnen de spelers nu met de volle goesting op da plein staan alléé, die lezen toch oek de gazet en da forum hier zeker |
| 19 Nov 2011, 10:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
stevie1978 schreef: eindelijk een verstandige, realistische opmerking ![]() Uw vorige posts zorgen er net wel voor dat zo een verzoening onmogelijk gemaakt wordt. Besef dat eens voor je postjes zit na te jagen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Nov 2011, 10:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bram schreef: stevie1978 schreef: eindelijk een verstandige, realistische opmerking ![]() Uw vorige posts zorgen er net wel voor dat zo een verzoening onmogelijk gemaakt wordt. Besef dat eens voor je postjes zit na te jagen. Als mensen die de macht hebben om iets te veranderen zich laten leiden door wat posts op een internetforum, is het ook maar een trieste affaire. |
| 19 Nov 2011, 10:43 |
|
|
Freak
diene stevie 1978 had dus wel gelijk.
|
| 19 Nov 2011, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo.
Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. |
| 19 Nov 2011, 11:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
De Jean schreef: Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo. Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. Waarschijnlijk zouden er eerst koppen moeten rollen vooraleer FDR wil overnemen maar een fusie met denderhgbtvubbigbnifbrbv zie ik niet zitten want die mannen hebben meer poef dan wij!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 19 Nov 2011, 11:10 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo. Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. Een fusie is hier nooit ter sprake gekomen, de reden is volgens mijn idee meer te zoeken dat er bepaalde personen een stapje moesten opzij zetten. Begrijpe wie begrijpen kan, mensenlief, ze zijn echt met vuur aan het spelen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2011, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo. Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. Als je een belangrijke som geld binnenbrengt wil je ook de macht.Wat ook logisch is. |
| 19 Nov 2011, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
iendracht mèn 2de vraa schreef: De Jean schreef: Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo. Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. Waarschijnlijk zouden er eerst koppen moeten rollen vooraleer FDR wil overnemen maar een fusie met denderhgbtvubbigbnifbrbv zie ik niet zitten want die mannen hebben meer poef dan wij!!!! ![]() Die mannen hebben nen grotere schuld dan ons... :s _________________ Please don't take my Iendracht away! |
|
|
Scholier
Hugo schreef: De Jean schreef: Tja, nu weten we nog altijd niet wat die voorwaarden waren he... Wie weet stelde hij een fusie voor met Dender ofzo. Hopelijk komen we binnenkort te weten wat die voorwaarden waren, want om 300.000 euro te weigeren hebt ge wel een hele straffe reden nodig. Een fusie is hier nooit ter sprake gekomen, de reden is volgens mijn idee meer te zoeken dat er bepaalde personen een stapje moesten opzij zetten. Begrijpe wie begrijpen kan, mensenlief, ze zijn echt met vuur aan het spelen. een fusie met dender!!!! dan zouden we samen goed zijn voor een schuldenberg van 4.2 miljoen want dender heeft een schuld van 2.9 miljoen hé man, dan nog liever 4de prov want ik blijf gaan naar mijn ploeg, waar we ook eindigen forever |
|
| Pagina 11 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 40 Volgende |