|
|
| Pagina 12 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Kweet echt niet wat ik er moet van denken.
De situatie is zo erg dat ge al uw principes aan de kant zou moeten zetten en alles binnenhalen wat kan, maar zoals eerder gezegd, het vertrouwen in FDR is beneden alle peil. Op dit moment vind ik het geen gemiste kans maar misschien een goeie beslissing. We zullen moeten afwachten hoe het uiteindelijk uitdraait (tegen eind februari) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Nov 2011, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Het is inderdaad moeilijk om er een juist gedacht van te hebben. Hij wou wel investeerders terug binnenbrengen maar wat waren de voorwaarden?
Nog maar gezwegen over het vertrouwen in hem want hij maakte toch ook dele uit van het oude bestuur dat de put nog wat heeft vergroot... |
| 19 Nov 2011, 11:42 |
|
|
Ancien
gweninho schreef: Het is inderdaad moeilijk om er een juist gedacht van te hebben. Hij wou wel investeerders terug binnenbrengen maar wat waren de voorwaarden? Nog maar gezwegen over het vertrouwen in hem want hij maakte toch ook dele uit van het oude bestuur dat de put nog wat heeft vergroot... Diegene die er nu inzitten waren ook al lid bij de vorige besturen, dus kwestie van vertrouwen nog een stuk slechter mijn gedacht. Nen mens krijgt er op den duur zijn goesting van, hier werken en rekenen ze zoals een caféploeg. Een van dees doagen ontploft de bom en zullen ze meigen goan loeipen, de zeikerds! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2011, 14:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Hugo schreef: gweninho schreef: Het is inderdaad moeilijk om er een juist gedacht van te hebben. Hij wou wel investeerders terug binnenbrengen maar wat waren de voorwaarden? Nog maar gezwegen over het vertrouwen in hem want hij maakte toch ook dele uit van het oude bestuur dat de put nog wat heeft vergroot... Diegene die er nu inzitten waren ook al lid bij de vorige besturen, dus kwestie van vertrouwen nog een stuk slechter mijn gedacht. Nen mens krijgt er op den duur zijn goesting van, hier werken en rekenen ze zoals een caféploeg. Een van dees doagen ontploft de bom en zullen ze meigen goan loeipen, de zeikerds! ![]() Hugo, FDR was verantwoordelijk voor de financiën en (zo lijkt het toch) zou de enigste geweest zijn die volledig op de hoogte was. Op vergaderingen valse cijfers geven, vind ik niet aanvaardbaar. Als ge in zulke mensen vertrouwen moet hebben ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 19 Nov 2011, 14:14 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: gweninho schreef: Het is inderdaad moeilijk om er een juist gedacht van te hebben. Hij wou wel investeerders terug binnenbrengen maar wat waren de voorwaarden? Nog maar gezwegen over het vertrouwen in hem want hij maakte toch ook dele uit van het oude bestuur dat de put nog wat heeft vergroot... Diegene die er nu inzitten waren ook al lid bij de vorige besturen, dus kwestie van vertrouwen nog een stuk slechter mijn gedacht. Nen mens krijgt er op den duur zijn goesting van, hier werken en rekenen ze zoals een caféploeg. Een van dees doagen ontploft de bom en zullen ze meigen goan loeipen, de zeikerds! ![]() Eerst geld laten verdwijnen en valse cijfers voorschotelen en dan met het verdwenen geld den mecenas komen uithangen? FDR . Trouwens hij terug en de leveranciers hebben al te kennen gegeceven dat ze allemaal ONMIDDELIJK hun geld betaald willen zien dat ze nu bevroren hebben , plus de weinige sponsors die we nog hebben die opstappen ( ARIJS, PLASTIEK) en de gehele werkgroep van vrijwilligers die opstapt! Moet ik u nog een paar reden geven waarom geen FDR? |
| 19 Nov 2011, 15:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Positieve vergadering,das mijn gedacht,wat ik al dachte (fdr) met luchtkasten run je geen club
Bram zal straks wel een verslag posten en de namen van de nieuwe sponsors. En volgens mij is ons orkest goed werk aan het leveren en ze zijn vooral eerlijk en dat is nog altijd het belangrijkste. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2011, 15:30 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Positieve vergadering,das mijn gedacht,wat ik al dachte (fdr) met luchtkasten run je geen club Bram zal straks wel een verslag posten en de namen van de nieuwe sponsors. En volgens mij is ons orkest goed werk aan het leveren en ze zijn vooral eerlijk en dat is nog altijd het belangrijkste. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2011, 18:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het is ne ganse boterham,geef Bram wat tijd
Het zal er vandaag wel opkomen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2011, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Het is ne ganse boterham,geef Bram wat tijd Het zal er vandaag wel opkomen. Niet té lang he, Hugo heeft zijn dagelijkse portie drama nodig ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Nov 2011, 18:27 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Positieve vergadering,das mijn gedacht,wat ik al dachte (fdr) met luchtkasten run je geen club Bram zal straks wel een verslag posten en de namen van de nieuwe sponsors. En volgens mij is ons orkest goed werk aan het leveren en ze zijn vooral eerlijk en dat is nog altijd het belangrijkste. Daar kijk ik naar uit, zeker naar de financiële inbreng van de nieuwe sponsors, genoeg inbreng voor de licentie, cijfers graag, want ik zou ook graag eens meezingen en dansen op de tonen van het orkest. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Nov 2011, 18:27 |
|
|
Hugo schreef: Bakkie schreef: Positieve vergadering,das mijn gedacht,wat ik al dachte (fdr) met luchtkasten run je geen club Bram zal straks wel een verslag posten en de namen van de nieuwe sponsors. En volgens mij is ons orkest goed werk aan het leveren en ze zijn vooral eerlijk en dat is nog altijd het belangrijkste. Daar kijk ik naar uit, zeker naar de financiële inbreng van de nieuwe sponsors, genoeg inbreng voor de licentie, cijfers graag, want ik zou ook graag eens meezingen en dansen op de tonen van het orkest. Het staat erop ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Nov 2011, 18:28 |
|
|
forumlegende
Deze rubriek kan afgesloten worden zeker?
|
| 19 Nov 2011, 20:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Deze rubriek kan afgesloten worden zeker? Nog niet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2011, 13:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ah...de frank leest dus het forum
Blijf weg jongen! Mijn felicitaties aan het huidig bestuur voor het binnenhalen van nieuwe sponsors. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Nov 2011, 13:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
witzwet schreef: Ah...de frank leest dus het forum Blijf weg jongen! Mijn felicitaties aan het huidig bestuur voor het binnenhalen van nieuwe sponsors. Da zijn gevaarlijke uitspraken e jongen... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Nov 2011, 13:17 |
|
| Pagina 12 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 40 Volgende |