|
|
| Pagina 17 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
ik denk dat ze momenteel overuren kloppen bij yahoo, hotmail en gmail om al die nieuwe accounts hier van een email adres te voorzien...
|
| 20 Nov 2011, 22:21 |
|
|
toevallige voorbijganger
Neutralboy schreef: En gij weet het wel waarschijnlijk met u 2 posts reeds ! Leg het ons allemaal eens haarfijn uit aub? De Smet is al een tijdje weg en dit reeds onder het vorig bestuur en op vrijwillige basis omdat hij bij een eersteklasser kon werken! Aan allen die NIET willen meewerken aan de wederopstanding en zich alleen maar registreren om te komen stoken: FUCK OFF FROM EENDRACHT AALST AUB! LIEVER IN VIERDE DAN TERUG MET BEDRIEGERS! Het is nie omdat ge naar alle matchen komt zien da ge iets van den binnenkant weet e man... Ik heb er 11 seizoenen gezeten op zandberg, ik heb met alle trainers gewerkt... geloof mij als ik zeg da ik er iets van weet... Steven Smedt is opgestapt omdat hij buitenspel was gezet bij JEA... Daarom is hij opgestapt Liever in vierde dan terug met bedriegers? Bedriegers? Ik weet nie alleen wa er gebeurt is, ik zat erbij Ik heb met Depoitre getraind, met Troch getraind, Ik weet wa die mannen der van vonden Ik weet meer dan da ge peist man |
| 20 Nov 2011, 22:30 |
|
|
Freak
BelgDub schreef: Neutralboy schreef: En gij weet het wel waarschijnlijk met u 2 posts reeds ! Leg het ons allemaal eens haarfijn uit aub? De Smet is al een tijdje weg en dit reeds onder het vorig bestuur en op vrijwillige basis omdat hij bij een eersteklasser kon werken! Aan allen die NIET willen meewerken aan de wederopstanding en zich alleen maar registreren om te komen stoken: FUCK OFF FROM EENDRACHT AALST AUB! LIEVER IN VIERDE DAN TERUG MET BEDRIEGERS! Het is nie omdat ge naar alle matchen komt zien da ge iets van den binnenkant weet e man... Ik heb er 11 seizoenen gezeten op zandberg, ik heb met alle trainers gewerkt... geloof mij als ik zeg da ik er iets van weet... Steven Smedt is opgestapt omdat hij buitenspel was gezet bij JEA... Daarom is hij opgestapt Liever in vierde dan terug met bedriegers? Bedriegers? Ik weet nie alleen wa er gebeurt is, ik zat erbij Ik heb met Depoitre getraind, met Troch getraind, Ik weet wa die mannen der van vonden Ik weet meer dan da ge peist man zijt gij het Coppens? |
| 20 Nov 2011, 22:31 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: BelgDub schreef: Neutralboy schreef: En gij weet het wel waarschijnlijk met u 2 posts reeds ! Leg het ons allemaal eens haarfijn uit aub? De Smet is al een tijdje weg en dit reeds onder het vorig bestuur en op vrijwillige basis omdat hij bij een eersteklasser kon werken! Aan allen die NIET willen meewerken aan de wederopstanding en zich alleen maar registreren om te komen stoken: FUCK OFF FROM EENDRACHT AALST AUB! LIEVER IN VIERDE DAN TERUG MET BEDRIEGERS! Het is nie omdat ge naar alle matchen komt zien da ge iets van den binnenkant weet e man... Ik heb er 11 seizoenen gezeten op zandberg, ik heb met alle trainers gewerkt... geloof mij als ik zeg da ik er iets van weet... Steven Smedt is opgestapt omdat hij buitenspel was gezet bij JEA... Daarom is hij opgestapt Liever in vierde dan terug met bedriegers? Bedriegers? Ik weet nie alleen wa er gebeurt is, ik zat erbij Ik heb met Depoitre getraind, met Troch getraind, Ik weet wa die mannen der van vonden Ik weet meer dan da ge peist man zijt gij het Coppens? glenn coppens? |
| 20 Nov 2011, 22:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
wittebolle schreef: El Corredor schreef: BelgDub schreef: Het is nie omdat ge naar alle matchen komt zien da ge iets van den binnenkant weet e man... Ik heb er 11 seizoenen gezeten op zandberg, ik heb met alle trainers gewerkt... geloof mij als ik zeg da ik er iets van weet... Steven Smedt is opgestapt omdat hij buitenspel was gezet bij JEA... Daarom is hij opgestapt Liever in vierde dan terug met bedriegers? Bedriegers? Ik weet nie alleen wa er gebeurt is, ik zat erbij Ik heb met Depoitre getraind, met Troch getraind, Ik weet wa die mannen der van vonden Ik weet meer dan da ge peist man zijt gij het Coppens? glenn coppens? Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. |
| 20 Nov 2011, 22:42 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bomber schreef: BelgDub schreef: Neutralboy schreef: En gij weet het wel waarschijnlijk met u 2 posts reeds ! Leg het ons allemaal eens haarfijn uit aub? De Smet is al een tijdje weg en dit reeds onder het vorig bestuur en op vrijwillige basis omdat hij bij een eersteklasser kon werken! Aan allen die NIET willen meewerken aan de wederopstanding en zich alleen maar registreren om te komen stoken: FUCK OFF FROM EENDRACHT AALST AUB! LIEVER IN VIERDE DAN TERUG MET BEDRIEGERS! Het is nie omdat ge naar alle matchen komt zien da ge iets van den binnenkant weet e man... Ik heb er 11 seizoenen gezeten op zandberg, ik heb met alle trainers gewerkt... geloof mij als ik zeg da ik er iets van weet... Steven Smedt is opgestapt omdat hij buitenspel was gezet bij JEA... Daarom is hij opgestapt Liever in vierde dan terug met bedriegers? Bedriegers? Ik weet nie alleen wa er gebeurt is, ik zat erbij Ik heb met Depoitre getraind, met Troch getraind, Ik weet wa die mannen der van vonden Ik weet meer dan da ge peist man Alle, leg het ons dan eens allemaal uit als ge dan toch weet hoe de vork aan de steel zit. Ik kijk vol blijde verwachting uit naar uw uiteenzetting.. Ik heb niemand iets uit te leggen, ik zeg gewoon als ge dingens weet "Van horen zeggen", praat niet slecht over super trainers en super mensen... Die hebben veel gedaan voor u club, geeft ze het respect da ze verdienen |
| 20 Nov 2011, 22:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
Smetje schreef: wittebolle schreef: El Corredor schreef: zijt gij het Coppens? glenn coppens? Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld |
| 20 Nov 2011, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Pff.
|
| 20 Nov 2011, 22:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
BelgDub schreef: Smetje schreef: wittebolle schreef: glenn coppens? Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Laatst gewijzigd door Stijn op 20 Nov 2011, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Nov 2011, 22:47 |
|
|
Freak
allez, devidts dan?
![]() |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BelgDub schreef: Smetje schreef: wittebolle schreef: glenn coppens? Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding ) |
|
|
toevallige voorbijganger
Stijn schreef: BelgDub schreef: Smetje schreef: Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren |
| 20 Nov 2011, 22:49 |
|
|
Freak
BelgDub schreef: Stijn schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren de meersman dan? |
| 20 Nov 2011, 22:50 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
BelgDub schreef: Stijn schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren Maar je mag gerust je naam hier zetten hoor, ken genoeg spelers die bij de reserven gezeten hebben of nog zitten hoor. Als je je naam durft publiek te maken natuurlijk. |
| 20 Nov 2011, 22:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Smetje schreef: Ik vermoed dat hij Thomas Coppens, stiefzoon van Steven Smet bedoelt. Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd |
| 20 Nov 2011, 22:51 |
|
| Pagina 17 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 27 Volgende |