|
|
| Pagina 18 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
BelgDub schreef: Stijn schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren tcho ja, het gaat een beetje om het principe. Anoniem is het makkelijk om naar alles en iederen te schoppen. We wachten. Misschien moet het hier maar eens ingevoerd worden dat elk zijn werkelijke naam onder zijn posts zet, want als je al die accounts hier uit de grond ziet rijzen..... Laatst gewijzigd door Stijn op 20 Nov 2011, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Nov 2011, 22:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BelgDub schreef: Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd Ja joachim en jeremy zaten ni in mijn aanbieding,joachim zit namelijk nog bij de beloften é. Kdacht aan arne verhoeven ma dast dus ook ni |
| 20 Nov 2011, 22:52 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
BelgDub schreef: Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd Toch wel, uw naam doet er wel toe he man. Ge komt hier ffkes stoken, ma ge durft ni te zeggen wie ge zijt. Nummer zoveel in de rij. Als ge wilt stoken, hebt dan de ballen aan u lijf om te zeggen wie ge zijt zodat de mensen u persoonlijk kunnen aanspreken ook. |
| 20 Nov 2011, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
BelgDub schreef: Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Nee maar ja ook met Thomas heb ik samen gespeeld Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd Als ge hier dan toch de grote jan wilt uithangen, zet er dan tenminste uwe naam onder! Durft ge nie, dan ben ik blij dat ge andere oorden opgezocht hebt, want hier hoort ge duidelijk nie thuis ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Nov 2011, 22:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
lot schreef: BelgDub schreef: Iendrachter90 schreef: Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd Toch wel, uw naam doet er wel toe he man. Ge komt hier ffkes stoken, ma ge durft ni te zeggen wie ge zijt. Nummer zoveel in de rij. Als ge wilt stoken, hebt dan de ballen aan u lijf om te zeggen wie ge zijt zodat de mensen u persoonlijk kunnen aanspreken ook. |
| 20 Nov 2011, 22:53 |
|
|
toevallige voorbijganger
Stijn schreef: BelgDub schreef: Stijn schreef: Wat is je naam dan? Dat maakt het allemaal misschien iets makkelijker. Stijn Vermaeren Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren tcho ja, het gaat een beetje om het principe. Anoniem is het makkelijk om naar alles en iederen te schoppen. We wachten. Misschien moet het hier maar eens ingevoerd worden dat elk zijn werkelijke naam onder zijn posts zet, want als je al die accounts hier uit de grond ziet rijzen..... Ow ow ow, ik schop naar niemand e Ik verdedig mensen waar naar geschopt wordt... |
| 20 Nov 2011, 22:54 |
|
|
toevallige voorbijganger
Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Iendrachter90 schreef: Lothar zeje gij het? ![]() (enja kem nog ne naam in aanbieding )Nene ben nie De Vidts, nie De Block, nie Jeremy Ma allez gasten kom da doe er nie toe e xd Ja joachim en jeremy zaten ni in mijn aanbieding,joachim zit namelijk nog bij de beloften é. Kdacht aan arne verhoeven ma dast dus ook ni Haha den Arne xd Zalige kerel wel xd nee nee ge gaat mij nie kennen Was te jong om echt mee te spelen... |
| 20 Nov 2011, 22:55 |
|
|
Ancien
BelgDub schreef: Stijn schreef: BelgDub schreef: Ge gaat mij niet kennen, nooit een match voor 1ste ploeg gespeeld... Ik zie niet waarom dat het makkelijker zou maken... Maar ben wel nen aalstenaar in hart en nieren tcho ja, het gaat een beetje om het principe. Anoniem is het makkelijk om naar alles en iederen te schoppen. We wachten. Misschien moet het hier maar eens ingevoerd worden dat elk zijn werkelijke naam onder zijn posts zet, want als je al die accounts hier uit de grond ziet rijzen..... Ow ow ow, ik schop naar niemand e Ik verdedig mensen waar naar geschopt wordt... als je nog niet durft zeggen wie je bent, heeft je verdediging niet veel waarde en laat je het hier beter bij. |
| 20 Nov 2011, 22:56 |
|
|
toevallige voorbijganger
Stijn schreef: BelgDub schreef: Stijn schreef: tcho ja, het gaat een beetje om het principe. Anoniem is het makkelijk om naar alles en iederen te schoppen. We wachten. Misschien moet het hier maar eens ingevoerd worden dat elk zijn werkelijke naam onder zijn posts zet, want als je al die accounts hier uit de grond ziet rijzen..... Ow ow ow, ik schop naar niemand e Ik verdedig mensen waar naar geschopt wordt... als je nog niet durft zeggen wie je bent, heeft je verdediging niet veel waarde en laat je het hier beter bij. Ja mijn probleem is, ik wil hier geen dingen zeggen over bepaalde personen, waar ik boeken zou kunnen over schrijven, aangezien ik misschien wel nog zou willen terug keren naar de Ploeg Van Mijn Hart |
| 20 Nov 2011, 22:57 |
|
|
Ancien
we gaan de komische toer op
|
| 20 Nov 2011, 22:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zoon van zeker ?
Ego's, ego's en nog eens ego's... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Nov 2011, 22:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
BelgDub schreef: Stijn schreef: BelgDub schreef: Ow ow ow, ik schop naar niemand e Ik verdedig mensen waar naar geschopt wordt... als je nog niet durft zeggen wie je bent, heeft je verdediging niet veel waarde en laat je het hier beter bij. Ja mijn probleem is, ik wil hier geen dingen zeggen over bepaalde personen, waar ik boeken zou kunnen over schrijven, aangezien ik misschien wel nog zou willen terug keren naar de Ploeg Van Mijn Hart Ploeg Van Mijn Hart, EA is geen OCMW hé man. Feit dat ge hier (EA) nu nie meer rondloopt zal ook wel te maken hebben met uw kunde, of zeg ik beter onkunde? Ander en beter, de wereld draait nie alleen om uw pretentie hé man ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Nov 2011, 23:02 |
|
|
Vaste Waarde
Fuck off en blijft hier weg das het beste voor ieders gezondheid
![]() |
| 20 Nov 2011, 23:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
BVW schreef: BelgDub schreef: Stijn schreef: als je nog niet durft zeggen wie je bent, heeft je verdediging niet veel waarde en laat je het hier beter bij. Ja mijn probleem is, ik wil hier geen dingen zeggen over bepaalde personen, waar ik boeken zou kunnen over schrijven, aangezien ik misschien wel nog zou willen terug keren naar de Ploeg Van Mijn Hart Ploeg Van Mijn Hart, EA is geen OCMW hé man. Feit dat ge hier (EA) nu nie meer rondloopt zal ook wel te maken hebben met uw kunde, of zeg ik beter onkunde? Ander en beter, de wereld draait nie alleen om uw pretentie hé man ![]() Als ge als 15 jarige moogt meespelen bij de beloften zulde wel iets kunnen zeker? ![]() En ik mocht blijven, maar ben vertrokken naar de VS, dan is da wa moeilijk e |
| 20 Nov 2011, 23:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
Neutralboy schreef: Fuck off en blijft hier weg das het beste voor ieders gezondheid ![]() Hoe kunde zo onrespectvol zijn tegen iemand van u eigen soort? |
| 20 Nov 2011, 23:06 |
|
| Pagina 18 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 27 Volgende |