|
|
| Pagina 19 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
BelgDub schreef: BVW schreef: BelgDub schreef: Ja mijn probleem is, ik wil hier geen dingen zeggen over bepaalde personen, waar ik boeken zou kunnen over schrijven, aangezien ik misschien wel nog zou willen terug keren naar de Ploeg Van Mijn Hart Ploeg Van Mijn Hart, EA is geen OCMW hé man. Feit dat ge hier (EA) nu nie meer rondloopt zal ook wel te maken hebben met uw kunde, of zeg ik beter onkunde? Ander en beter, de wereld draait nie alleen om uw pretentie hé man ![]() Als ge als 15 jarige moogt meespelen bij de beloften zulde wel iets kunnen zeker? ![]() En ik mocht blijven, maar ben vertrokken naar de VS, dan is da wa moeilijk e Zo kunde nog tien jaar doorlullen hé man. En vertrokken, wel dan moet ge nie komen janken hé, was toch eigen beslissing , niet? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Nov 2011, 23:06 |
|
|
toevallige voorbijganger
BVW schreef: BelgDub schreef: BVW schreef: Ploeg Van Mijn Hart, EA is geen OCMW hé man. Feit dat ge hier (EA) nu nie meer rondloopt zal ook wel te maken hebben met uw kunde, of zeg ik beter onkunde? Ander en beter, de wereld draait nie alleen om uw pretentie hé man ![]() Als ge als 15 jarige moogt meespelen bij de beloften zulde wel iets kunnen zeker? ![]() En ik mocht blijven, maar ben vertrokken naar de VS, dan is da wa moeilijk e Zo kunde nog tien jaar doorlullen hé man. En vertrokken, wel dan moet ge nie komen janken hé, was toch eigen beslissing , niet? Jaja da zeg ik nie, het doe mij gewoon zeer om te zien wa da der daar nu allemaal aant gebeuren is... |
| 20 Nov 2011, 23:07 |
|
|
Vaste Waarde
BelgDub schreef: BVW schreef: BelgDub schreef: Ja mijn probleem is, ik wil hier geen dingen zeggen over bepaalde personen, waar ik boeken zou kunnen over schrijven, aangezien ik misschien wel nog zou willen terug keren naar de Ploeg Van Mijn Hart Ploeg Van Mijn Hart, EA is geen OCMW hé man. Feit dat ge hier (EA) nu nie meer rondloopt zal ook wel te maken hebben met uw kunde, of zeg ik beter onkunde? Ander en beter, de wereld draait nie alleen om uw pretentie hé man ![]() Als ge als 15 jarige moogt meespelen bij de beloften zulde wel iets kunnen zeker? ![]() En ik mocht blijven, maar ben vertrokken naar de VS, dan is da wa moeilijk e als je zo in de verdediging gaat dan mag je toch je naam zeggen zeker er gaat je daar niemand voor op eten zenne |
| 20 Nov 2011, 23:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ja,na wetek wie daje zijt ze
![]() |
| 20 Nov 2011, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Ja,na wetek wie daje zijt ze ![]() kwetet oeik wie datet is ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 20 Nov 2011, 23:31 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: Ja,na wetek wie daje zijt ze ![]() kwetet oeik wie datet is ![]() zeg het dan dan weten we het allemaal wie hij is of is het een staatsgeheim mischien |
| 20 Nov 2011, 23:34 |
|
|
Freak
niet mans genoeg om zijn naam te zeggen
![]() |
| 20 Nov 2011, 23:40 |
|
|
toevallige voorbijganger
Naam: Laurent Neukermans
|
| 20 Nov 2011, 23:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
BelgDub schreef: Naam: Laurent Neukermans ![]() |
| 20 Nov 2011, 23:42 |
|
|
toevallige voorbijganger
Iendrachter90 schreef: BelgDub schreef: Naam: Laurent Neukermans ![]() Hoe doen de beloften het eigenlijk e Want ik babbel af en toe nog is me Aster en Senne en de Piet, ma kvolg het nie echt nimeer... |
| 20 Nov 2011, 23:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De zoon van Guy nu snap ik het, dat zegt genoeg...objectief jij?
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Nov 2011, 6:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Oproep aan de moderators: kunnen we inderdaad niet iedereen onder zijn echte naam laten posten?
Dan is het direct gedaan met diene zever van nieuwe accounts die onder een schuilnaam komen stoken... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Nov 2011, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg
anathema76 schreef: Oproep aan de moderators: kunnen we inderdaad niet iedereen onder zijn echte naam laten posten? Dan is het direct gedaan met diene zever van nieuwe accounts die onder een schuilnaam komen stoken... Onmogelijk af te dwingen en nog onmogelijker om te controleren. |
| 21 Nov 2011, 10:59 |
|
|
Duivelke
anathema76 schreef: Oproep aan de moderators: kunnen we inderdaad niet iedereen onder zijn echte naam laten posten? Dan is het direct gedaan met diene zever van nieuwe accounts die onder een schuilnaam komen stoken... Goed idee! Misschien ook onmiddellijk een toegangsexamen? Om het kritisch denken en het logisch redeneren te testen. En ook nog een persoonlijkheidstest om te zien of die persoon wel respectvol kan praten en actief luisteren naar anderen?Sommigen verwijten hier Belgdub die met informatie of stellingen komt vanuit zijn standpunt maar zijn helemaal niet zo kritisch tegenover iemand die met net de tegenovergestelde stelling afkomt (bv. Limpens en De Saedeleer worden tegengewerkt). Ga daar dan ook eens op een rustige manier kritisch mee om, of dat nu anoniem is of niet, wat maakt dat uit? Maar nu wordt één kant afgeschoten en de andere als volledig waar aangenomen. Ik neem hier trouwens geen positie in, ik hou gewoon niet van extremen en dat is wat in dit geval gebeurt. Dan wordt er 2 bladzijden geluld over wie die persoon is om vervolgens, wanneer eindelijk geweten is wie de grote boze wolf is, te zeggen dat die niet objectief is of kan zijn. Einde discussie...beetje kort door de bocht, vind ik persoonlijk. Evenzeer het feit dat de bronnen van hij die de tegenovergestelde stelling poneert, niet eens bevraagd worden maar gewoon als waar worden aangenomen. 100% Objectiviteit is trouwens een utopie (dat is mijn mening). Af en toe kom ik hier eens iets lezen maar ik moet spijtig genoeg veelal vaststellen dat hier zeer weinig onderbouwd kan gediscussieerd worden en er meestal met vingers gewezen en verwijten gesmeten wordt. Ik vermoed dat de grote emotionele betrokkenheid van de meesten hier wel voor iets tussen zit en dat is begrijpelijk (en dus geen verwijt) maar gaat regelmatig te ver. Om nog maar van de emotionele dooddoener om de clubliefde van iemand in twijfel te trekken als argument te zwijgen.."Eendracht supporter in hart en nieren " lees je dan, alsof dat iets af doet aan de competenties van iemand. Ik zal maar al op voorhand zeggen dat ik geen Eendracht supporter ben in hart en nieren. Ik heb hoogstens sympathie voor Eendracht Aalst. |
| 21 Nov 2011, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Waarom zitten jullie hier eigenlijk allemaal te kakken op dienen BelgDub
Geeft toch gewoon zijn mening over personen waar hij mee heeft samengewerkt. Als dat niet meer mag jongens toch. Is dat stoken ??? Zal meer zicht hebben over de werking op de zandberg dan de meesten hier en daar reken ik mezelf ook bij. Sommigen hebben hier blijkbaar last van tunnelvisie sinds ze wekelijks op audientie mogen bij ons nieuw bestuur. |
| 21 Nov 2011, 12:01 |
|
| Pagina 19 van 27 |
[ 399 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 27 Volgende |