|
|
| Pagina 3 van 13 |
[ 188 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Visé - Eendracht Aalst (buscombi verplicht !)
Als ze het op tweedeklasse.be zouden uitzenden kan je wel iets organiseren in de kantine... Maar denk dat die match niet echt interessant genoeg zal zijn voor hun...
Aalst.TV misschien? Uiteraard moet Wezet ook hun toestemming geven wil je het live uitzenden en die kans is klein waarschijnlijk... |
| 20 Nov 2011, 22:28 |
|
|
Freak
ik ga ook niet
![]() |
| 20 Nov 2011, 22:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hier snel iets op poten zetten is geen probleem. Tegen dinsdag
alle supporters(clubs) op een lijn krijgen is iets anders. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Nov 2011, 22:31 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
als ze int clubcafé een alternatief voorzien blijf ik ook in mijn ienig Oilsjt
kga eens luisteren wat ze bij onze supp club gaan doen mr mijn interesse is ook aant afzwakken en nu zijn 't daar toch franse wc's ![]() |
| 20 Nov 2011, 22:43 |
|
|
Vaste Waarde
Alweer werk vvor ons en vooral ook voor de manager om te zorgen dat we er iets kunnen van maken van die livestream in het clubcafe!
Trouwens ondertussen ben ikzelf bezig met een project a la okapi vorig jaar om een cafe open te houden tijdens carnaval gedurende drie dagen en dit ten voordele van het actiecomite/ licentie! Verder info volgt deze week ! Wie zou eventueel willen helpen in cafe? Persoonlijk denk ik daét een werkroep van 25 man gesplits over drie dagen en nachten haalbaar moet zijn! Serieuze inkomsten volgens mij! Fillou/ El corredor graag jullie professionele mening hierover! Ook andere forummers die ik niet/ NAuwelijks ken mogen uiteraard hun mening/ ideeen hierover meedelen uiteraard! |
| 20 Nov 2011, 22:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zo een cafékan makkelijk enkele duizenden euro's opbrengen. Maar je moet volk vinden die er hun carnaval voor willen opofferen en dat zal niet evident zijn.
Volk om te komen zuipen, dat zal dan weer geen probleem zijn ![]() Over welk café gaat het? |
| 21 Nov 2011, 0:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: Alweer werk vvor ons en vooral ook voor de manager om te zorgen dat we er iets kunnen van maken van die livestream in het clubcafe! Trouwens ondertussen ben ikzelf bezig met een project a la okapi vorig jaar om een cafe open te houden tijdens carnaval gedurende drie dagen en dit ten voordele van het actiecomite/ licentie! Verder info volgt deze week ! Wie zou eventueel willen helpen in cafe? Persoonlijk denk ik daét een werkroep van 25 man gesplits over drie dagen en nachten haalbaar moet zijn! Serieuze inkomsten volgens mij! Fillou/ El corredor graag jullie professionele mening hierover! Ook andere forummers die ik niet/ NAuwelijks ken mogen uiteraard hun mening/ ideeen hierover meedelen uiteraard! Niet evident he, man. Je kan er inderdaad wel wat geld mee verdienen, maar er komt toch heel wat bij kijken. Alleen al je personeel regelen. Carnaval is keihard werken en daar heb je mensen voor nodig waar je vol kan op rekenen. Die zijn zelf niet "zwetzat", zijn altijd op post en zijn bereid om te fakken. Hoeveel ga je er zo vinden? Bovendien komen er nog wel enkele extraatjes bij waar je rekening moet mee houden. Een bestaand cafe zal huur vragen, je zal het zelf moeten tot oorlogszone ombouwen en ik vermoed dat je ook meteen met flink wat taxen en dergelijke zit. Goed idee hoor. Maar je zal je toch heel goed moeten informeren over wat er allemaal komt bij kijken. |
| 21 Nov 2011, 8:20 |
|
|
forumlegende
Ik ben pro-boycot.
Gun die mannen geen rotte eurocent ! Hopelijk is er wel een livestream maar ik vrees er eerlijk gezegd voor. |
| 21 Nov 2011, 10:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk dat al die hun matchen sowieso ergens op een lokale zender (internet ? ) uitgegeven worden ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Nov 2011, 11:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Ik denk dat al die hun matchen sowieso ergens op een lokale zender (internet ? ) uitgegeven worden ? Inderdaad, op RTC, de lokale zender van regio Luik (http://www.rtc.be/programmes/a-voir-sur-rtc). |
| 21 Nov 2011, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
we kunnen voor een algemene boycot gaan, en kben hier geen tegenstander van, ma dan moeten de supportersclubs nu eigenlijk samen beslissen ;o
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2011, 11:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik ben daar eigenlijk geen voorstander van van een boycot. Ik wil gewoon mijn ploeg zien spelen eigenlijk. En een alternatief van op een scherm via ne livestream... dat beeld is al niet om aan te zien als ge het op uwe computer bekijkt. Laat staan moest ge het uitrekken op een volledig tv-scherm :s
Natuurlijk ja, als er geen een supportersclub rijd zal ik er mij wel moeten aan houden ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Nov 2011, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik vind dat ik het naar onze leden toe niet kan maken van te beslissen niet te rijden, onzen bus zal rijden.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Nov 2011, 12:36 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Mariner schreef: Ik vind dat ik het naar onze leden toe niet kan maken van te beslissen niet te rijden, onzen bus zal rijden. Hier hetzelfde. |
| 21 Nov 2011, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gaskonijn schreef: Ik ben daar eigenlijk geen voorstander van van een boycot. Ik wil gewoon mijn ploeg zien spelen eigenlijk. Same here |
| 21 Nov 2011, 12:56 |
|
| Pagina 3 van 13 |
[ 188 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 13 Volgende |