Visé - Eendracht Aalst (buscombi verplicht !) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 188 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 13
 Visé - Eendracht Aalst (buscombi verplicht !) 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: Visé - Eendracht Aalst (buscombi verplicht !)
Ik denk inderdaad ook niet dat een supportersclub kan beslissen voor alle supporters.
Geen bussen = geen voetbal en al is er maar 1 supporter op die manier ontevreden, dan is dat 1 teveel.

Langs den andere kant is het voor de clubs ook niet interessant om met weinig volk de verplaatsing te maken.

We moeten ook rekenen dat al is iedereen hier akkoord met een boycot, dan zijn er nog een pak andere supporters die hun stem niet hebben (kunnen) laten horen.
Garantie zullen er dan zaterdag naar de cafés afzakken om de bus te pakken, die er niet doorkomt :)

21 Nov 2011, 13:15
Ancien

WLM: [email protected]
Zoals Gakonijn zegt wil ik ook gewoon mijn ploeg zien spelen. Dus als er bussen rijden is dezen toch mee ze :EA:

21 Nov 2011, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iedereen zit hier in feite op de ploeg van Visé te kritiseren :wow:
In feite is het de politie die ons een loer draaide :boks:

Dus ik zie het nut niet in van een eventuele boycot :nieje:

Maak een spandoek tegen die politiemannen ;) ACAB

21 Nov 2011, 13:53
Scholier

lot schreef:
Mariner schreef:
Ik vind dat ik het naar onze leden toe niet kan maken van te beslissen niet te rijden, onzen bus zal rijden.

Hier hetzelfde.

Onze bus rijdt ook, wel inschrijven voor woendag, wij kopen de tickets aan(Forza)

21 Nov 2011, 14:00
Ancien

Leeftijd: 46
D'er is een extra element bijgekomen om niet af te zakken -> de naam van de scheidsrechter voor zaterdag zal vooral bij Bas en Marco een belletje doen rinkelen. Als we die gisteren hadden gehad speelde Eupen maar met 9 meer na de eerste helft peis ik :D

Soit, wegens de omzetting in de kalender van zondag naar zaterdag (en bovendien nog naar een ontiegelijk vroeg uur ook) zal ik deze verplaatsing aan mij moeten laten voorbijgaan wegens andere plannen... Ik probeer echter wel nog op de Après-Ski party langs te komen dus trek het daar wat laat hé jongens... Ik bedoel in onze kantines hé, niet op Visé...

21 Nov 2011, 14:07
Freak

Leeftijd: 35
DT schreef:
D'er is een extra element bijgekomen om niet af te zakken -> de naam van de scheidsrechter voor zaterdag zal vooral bij Bas en Marco een belletje doen rinkelen. Als we die gisteren hadden gehad speelde Eupen maar met 9 meer na de eerste helft peis ik :D

Soit, wegens de omzetting in de kalender van zondag naar zaterdag (en bovendien nog naar een ontiegelijk vroeg uur ook) zal ik deze verplaatsing aan mij moeten laten voorbijgaan wegens andere plannen... Ik probeer echter wel nog op de Après-Ski party langs te komen dus trek het daar wat laat hé jongens... Ik bedoel in onze kantines hé, niet op Visé...

+heeft aalst al 3keer gefloten op verplaatsing en 3keer den dat we den boot ingingen :D

21 Nov 2011, 14:13
forumlegende

Mij zien ze ook niet daar in de Walen. Daar geef ik geen euro meer aan uit. Om als bandieten behandeld te worden met ons eigen geld, nee merci. Die combiregeling is schandalig. Voor mijn part mag de volgende regel van kracht worden : als combiregeling ===> geen supportersbussen.
Als er iets zou georganiseerd worden via livestream kom ik zeker af.

21 Nov 2011, 15:37
Ancien

Leeftijd: 46
tympanum2 schreef:
Mij zien ze ook niet daar in de Walen. Daar geef ik geen euro meer aan uit. Om als bandieten behandeld te worden met ons eigen geld, nee merci. Die combiregeling is schandalig. Voor mijn part mag de volgende regel van kracht worden : als combiregeling ===> geen supportersbussen.

Als het gebeurde nadat hij die tackle te verwerken had gekregen, zal den Bob wel wa boven zijn theewater zijn geweest hé... Is geen verontschuldiging maar toch...

Wat mij stoorde aan de leiding was het feit dat twee onnozele fouten bij ons - die van Ewen die je in de samenvatting ziet voorop - even zwaar bestraft werden als de tackles waar zelfs Roel Van den Brande jaloers op zou zijn... Duidelijk dat de scheids de match dus niet aanvoelde - keeper na 86 min geel geven voor tijd winnen is ook te laat en er zijn er daar bij Eupen wel die heel veel mochten zeggen. Ook speelden die mannen vaak ongestraft handbal - vaak zelfs niet teruggefloten - waar Bob er wel prompt een geel karton voor kreeg (ok had al een verwittiging maar toch)... Nogmaals die inconsequentie hé... Als je die beenhouwerstackle op Bob vergelijkt met de rode kaart die Bas opliep op Oostende, dat is toch om uw schoenen op te fretten zeker? Die reactie van de trainer van Eupen vond ik er dan ook zwaar over na de match op de persconferentie...

21 Nov 2011, 15:50
Nationale Ploeg

DT schreef:
tympanum2 schreef:

Als het gebeurde nadat hij die tackle te verwerken had gekregen, zal den Bob wel wa boven zijn theewater zijn geweest hé... Is geen verontschuldiging maar toch...

Wat mij stoorde aan de leiding was het feit dat twee onnozele fouten bij ons - die van Ewen die je in de samenvatting ziet voorop - even zwaar bestraft werden als de tackles waar zelfs Roel Van den Brande jaloers op zou zijn... Duidelijk dat de scheids de match dus niet aanvoelde - keeper na 86 min geel geven voor tijd winnen is ook te laat en er zijn er daar bij Eupen wel die heel veel mochten zeggen. Ook speelden die mannen vaak ongestraft handbal - vaak zelfs niet teruggefloten - waar Bob er wel prompt een geel karton voor kreeg (ok had al een verwittiging maar toch)... Nogmaals die inconsequentie hé... Als je die beenhouwerstackle op Bob vergelijkt met de rode kaart die Bas opliep op Oostende, dat is toch om uw schoenen op te fretten zeker? Die reactie van de trainer van Eupen vond ik er dan ook zwaar over na de match op de persconferentie...

Inderdaad, arrogantie is die man niet vreemd.

21 Nov 2011, 17:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
tympanum2 schreef:

Met alle respect, maar dat is de domste reden dat ik ooit heb gehoord als het gaat over een voetbalmatch.
Wat gaat ge bij de volgende thuismatch doen? Uw handen voor uw ogen houden als Depoitre, Cousin, Galluci... aan den bal komt?
Dat er een combiregeling is, hebben we grotendeels te danken aan een aantal van 'ons eigen'. Was het daar een paar jaar geleden niet uit de hand gelopen, dan was er geen sprake van een combiregeling.
Want als er geen combiregeling is, is het zeker miserie. Ben eens benieuwd wat dan de reactie zou zijn over de walen...

21 Nov 2011, 17:28
Reserve

voorbijganger schreef:
tympanum2 schreef:

Met alle respect, maar dat is de domste reden dat ik ooit heb gehoord als het gaat over een voetbalmatch.
Wat gaat ge bij de volgende thuismatch doen? Uw handen voor uw ogen houden als Depoitre, Cousin, Galluci... aan den bal komt?
Dat er een combiregeling is, hebben we grotendeels te danken aan een aantal van 'ons eigen'. Was het daar een paar jaar geleden niet uit de hand gelopen, dan was er geen sprake van een combiregeling.
Want als er geen combiregeling is, is het zeker miserie. Ben eens benieuwd wat dan de reactie zou zijn over de walen...

et pour les francophones la même chose :lol:

21 Nov 2011, 19:46
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Ik denk niet dat er veel van 'ons eigen' in die mannen zat, die kwamen met één doel naar Visé en het was zeker niet voetbal. Ik vind het dan ook heel jammer dat ik niet kan gaan (ik rij altijd zelf), want Visé heeft ondanks alles wel een gezellig stadion.

De ontvangst door de politie zal er ook niet echt hartelijk zijn, nadat één van hun collega's een oog kwijt raakte bij ons vorig bezoek. Ik kan ze eerlijk gezegd dan ook geen ongelijk geven dat ze streng zullen zijn. Echt een spijtige zaak. :(

21 Nov 2011, 19:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
malder schreef:
Ik denk niet dat er veel van 'ons eigen' in die mannen zat, die kwamen met één doel naar Visé en het was zeker niet voetbal. Ik vind het dan ook heel jammer dat ik niet kan gaan (ik rij altijd zelf), want Visé heeft ondanks alles wel een gezellig stadion.

De ontvangst door de politie zal er ook niet echt hartelijk zijn, nadat één van hun collega's een oog kwijt raakte bij ons vorig bezoek. Ik kan ze eerlijk gezegd dan ook geen ongelijk geven dat ze streng zullen zijn. Echt een spijtige zaak. :(

Gij waart er ook niet bij zeker? Er waren misschien wat ambrasmakers, maar de flikken die waren daar in ieder geval niet om de "orde te handhaven", maar eerder om hun is goed uit te leven..

21 Nov 2011, 19:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Troangas spiejten nor gasten van 7 of 8 joar ! Een regelrechte schanne !!

21 Nov 2011, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Inderdaad, een beetje zinloos om de hele discussie terug op te rakelen. Maar dat er langs de politie hun kant ook fouten gebeurd zijn wordt wel maar al te gemakkelijk vergeten. Zelfs na al die tijd heb ik het er nog moeilijk mee. Den bucht dat ze daar in het wilde weg rondgespoten hebben op onschuldige mensen vergeet ik niet te rap ! Wanneer ge dan verlost waard van al diene brol en eindelijk een weg had gevonden richting de enige uitgang die werd opengesteld kwam er al een waterkanon afgestoven dat gelijk wie omver had gereden die zich een baan naar buiten zocht. Neeje, geen A zonder B in dit verhaal.

21 Nov 2011, 19:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 188 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 13