|
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 188 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Visé - Eendracht Aalst (buscombi verplicht !)
Jeroen schreef: malder schreef: Ik denk niet dat er veel van 'ons eigen' in die mannen zat, die kwamen met één doel naar Visé en het was zeker niet voetbal. Ik vind het dan ook heel jammer dat ik niet kan gaan (ik rij altijd zelf), want Visé heeft ondanks alles wel een gezellig stadion. De ontvangst door de politie zal er ook niet echt hartelijk zijn, nadat één van hun collega's een oog kwijt raakte bij ons vorig bezoek. Ik kan ze eerlijk gezegd dan ook geen ongelijk geven dat ze streng zullen zijn. Echt een spijtige zaak. Gij waart er ook niet bij zeker? Er waren misschien wat ambrasmakers, maar de flikken die waren daar in ieder geval niet om de "orde te handhaven", maar eerder om hun is goed uit te leven.. Ik was er heel dicht bij en ik heb heel goed gezien wat er zich seconden na het affluiten afspeelde onder de tribune. De reactie van de politie was zeker hard en overdreven, maar het was ook niet Janneke en Mieke die daar stonden te gooien met alles wat min of meer los zat. "Wat ambrasmakers" is toch wel heel kort door de bocht. Soit, die discussie is al zo vaak gevoerd over wat er toen gebeurd is. Het is gewoon jammer dat gewone supporters het slachtoffers zijn van malloten. |
| 21 Nov 2011, 20:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Buscombi verplicht, Ik heb geluk en rij met een busje, er kan nog 6 man erbij!!
![]() |
| 21 Nov 2011, 20:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Door het veranderen van de match kan ik ook niet aanwezig zijn. Al is het nu op Wezet of Wetteren, kzie men ploeg altijd graag spelen dus tis balen
![]() |
| 21 Nov 2011, 20:42 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
malder schreef: Ik was er heel dicht bij en ik heb heel goed gezien wat er zich seconden na het affluiten afspeelde onder de tribune. De reactie van de politie was zeker hard en overdreven, maar het was ook niet Janneke en Mieke die daar stonden te gooien met alles wat min of meer los zat. "Wat ambrasmakers" is toch wel heel kort door de bocht. Soit, die discussie is al zo vaak gevoerd over wat er toen gebeurd is. Het is gewoon jammer dat gewone supporters het slachtoffers zijn van malloten. Kan ik me jammer genoeg heel hard in terug vinden. Ik raakte die dag bijna (10cm verschil) voor het leven verminkt door een actie van 1 van onze "supporters". En ja het stoort me geweldig deze gast quasi elke week tegen het lijf te moeten lopen... |
| 21 Nov 2011, 21:34 |
|
|
forumlegende
Dat het ook onze eigen fout is, dat klopt, maar wat er daar door de overheidsdiensten allemaal verricht is...
Je kan streng zijn, maat teveel is teveel. Traangas naar kinderen spuiten, bejaarde mensen hun muts afpakken om te controleren of er niets onder zit,...kortom mensen behandelen als stront. 1 keer, maar geen 2 keer. Dus, en het mag een stomme reden zijn om niet te gaan (alhoewel ik het een meer dan geldige reden vindt, tenzij je iet of wat sadomasochistisch ingesteld bent), geef ik geen cent meer aan die mannen daar in het mooie Wallonië... |
| 22 Nov 2011, 11:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik heb toen ook heel wat gezien (in de tribune, achteraan en op 't straat) en we moeten onze eigen inbreng zeker niet minimaliseren. Wat wel heel duidelijk is dat de reactie van de flikken buiten proportie was.
Je zag gewoon dat het er ging van komen (als je ziet hoeveel flikken en materiaal er was van voor de match). De thuismatch verliep ook al niet rustig maar dat moet toch ook niet overdreven worden. En de manier waarop ze ons dan terug "begeleid" hebben richting Oilsjt .Dat ge als supporter behandeld wordt als crimineel, daar heb ik een serieus probleem mee. Wie wil nu zijn kinderen meebrengen als ge daar geprovoceerd en vernederd wordt? "Voetbal een feest" of "Hou het tof" Langs den andere kant gun ik ze het ook niet om thuis te blijven. Zij moeten niet beslissen of ge uw favoriete ploeg wil zien spelen of niet. Al staat het leger ginder op ons te wachten, dan zouden wij heel kalm en sereen moeten reageren. De match primeert. En als niemand reageert op die flikken, zullen zij nog het meest gefrustreerd zijn nadien ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Nov 2011, 13:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Ik heb toen ook heel wat gezien (in de tribune, achteraan en op 't straat) en we moeten onze eigen inbreng zeker niet minimaliseren. Wat wel heel duidelijk is dat de reactie van de flikken buiten proportie was. Je zag gewoon dat het er ging van komen (als je ziet hoeveel flikken en materiaal er was van voor de match). De thuismatch verliep ook al niet rustig maar dat moet toch ook niet overdreven worden. En de manier waarop ze ons dan terug "begeleid" hebben richting Oilsjt .Dat ge als supporter behandeld wordt als crimineel, daar heb ik een serieus probleem mee. Wie wil nu zijn kinderen meebrengen als ge daar geprovoceerd en vernederd wordt? "Voetbal een feest" of "Hou het tof" Langs den andere kant gun ik ze het ook niet om thuis te blijven. Zij moeten niet beslissen of ge uw favoriete ploeg wil zien spelen of niet. Al staat het leger ginder op ons te wachten, dan zouden wij heel kalm en sereen moeten reageren. De match primeert. En als niemand reageert op die flikken, zullen zij nog het meest gefrustreerd zijn nadien ![]() Magek u na de match herinneren aan dat zinneken? ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Nov 2011, 13:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gaskonijn schreef: Magek u na de match herinneren aan dat zinneken? ![]() yep, doe mor ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Nov 2011, 13:57 |
|
|
forumlegende
Supporters zijn in dit belgenland soms niet meer dan een noodzakelijk kwaad voor de ordediensten. Als je ziet welk leger er ons soms stond en staat op te wachten, precies of WOIII is uitgebroken.
De combiregeling is een oplossing, die de onkunde en de onmacht van de ordediensten benadrukt. Voetbal een feest! En dan moord en brand schreeuwen als er iemand een scheef woord roept op de tribunes...Arm voetbal in België... |
| 22 Nov 2011, 15:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Door het veranderen van de match kan ik ook niet aanwezig zijn. Al is het nu op Wezet of Wetteren, kzie men ploeg altijd graag spelen dus tis balen ![]() Kga solidair zen man Bij den black en white zeggen dat ge het vertrekuur juist kunt halen is ni slim,dan vervroegen ze het gewoon ewa ![]() |
| 22 Nov 2011, 17:22 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Door het veranderen van de match kan ik ook niet aanwezig zijn. Al is het nu op Wezet of Wetteren, kzie men ploeg altijd graag spelen dus tis balen ![]() Kga solidair zen man Bij den black en white zeggen dat ge het vertrekuur juist kunt halen is ni slim,dan vervroegen ze het gewoon ewa ![]() Zo geraak ik van u af ![]() |
| 22 Nov 2011, 19:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Neutralboy schreef: Alweer werk vvor ons en vooral ook voor de manager om te zorgen dat we er iets kunnen van maken van die livestream in het clubcafe! Trouwens ondertussen ben ikzelf bezig met een project a la okapi vorig jaar om een cafe open te houden tijdens carnaval gedurende drie dagen en dit ten voordele van het actiecomite/ licentie! Verder info volgt deze week ! Wie zou eventueel willen helpen in cafe? Persoonlijk denk ik daét een werkroep van 25 man gesplits over drie dagen en nachten haalbaar moet zijn! Serieuze inkomsten volgens mij! Fillou/ El corredor graag jullie professionele mening hierover! Ook andere forummers die ik niet/ NAuwelijks ken mogen uiteraard hun mening/ ideeen hierover meedelen uiteraard! edit _________________ Iendracht 4ever. |
| 22 Nov 2011, 20:35 |
|
|
Alleszins ne zeer kalme start vd VVK daarjuist.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Nov 2011, 20:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Alleszins ne zeer kalme start vd VVK daarjuist. Ik ga nu naar ginder het is toch tot 21.00 uur _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Nov 2011, 21:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
ik blijf thuis om zinloos stadion verbod te vermijden
|
| 22 Nov 2011, 23:20 |
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 188 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |