|
|
| Pagina 9 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Expo 100 in 2019
Onderkroiper schreef: Ik ben er géén 100 % zeker van dat dit spelers zijn van Eendracht maar kreeg deze scan toegestuurd van iemand uit Wichelen. Eerstdaags heb deze foto op grotere resolutie Kunnen er oudere Eendrachtsupporters in deze onbekende ploeg oud-spelers herkennen ? @ Hugo zet je bril eens op ( Morgen breng ik je geprinte versie mee op de bus )![]() Aan het type truitjes te zien ben er wel bijna zeker van dat dat de grondleggers zijn van onze WOELIGE geschiedenis ![]() Verbeter me als ik mis ben maar de middenste speler onder de keeper, daar herken ik Leo Van Der Borght In ![]() Is zeker Leo Van Der borght niet, daar ben ik 100% zeker van, meer dan waarschijnlijk is het Penne, de doelman is Huylebroeck. De foto dateert volgens mijn opzoekingen van de periode tussen 1919 en 1930, meer dan waarschijnlijk van de tweede helft van de jaren twintig. Copain, ik zal dit in de loop van volgende week eens op mijn gemaksken opzoeken. 't Is tijd dat ge uw pensioen neemt zelle, dan kunnen we er pas flink tegenaan gaan om van expo 100 iets schitterend te maken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Okt 2011, 20:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben er géén 100 % zeker van dat dit spelers zijn van Eendracht maar kreeg deze scan toegestuurd van iemand uit Wichelen. Eerstdaags heb deze foto op grotere resolutie Kunnen er oudere Eendrachtsupporters in deze onbekende ploeg oud-spelers herkennen ? @ Hugo zet je bril eens op ( Morgen breng ik je geprinte versie mee op de bus )![]() Aan het type truitjes te zien ben er wel bijna zeker van dat dat de grondleggers zijn van onze WOELIGE geschiedenis ![]() Verbeter me als ik mis ben maar de middenste speler onder de keeper, daar herken ik Leo Van Der Borght In ![]() Is zeker Leo Van Der borght niet, daar ben ik 100% zeker van, meer dan waarschijnlijk is het Penne, de doelman is Huylebroeck. De foto dateert volgens mijn opzoekingen van de periode tussen 1919 en 1930, meer dan waarschijnlijk van de tweede helft van de jaren twintig. Copain, ik zal dit in de loop van volgende week eens op mijn gemaksken opzoeken. 't Is tijd dat ge uw pensioen neemt zelle, dan kunnen we er pas flink tegenaan gaan om van expo 100 iets schitterend te maken. ![]() Een schot in de roos met deze foto, hopelijk kan ik er nog vinden Hoe noemen ze dat weeral, met een leugen aan de waarheid geraken Ik had onmiddellijk de truitjes herkend dat het van Eendracht Aalst was. Ik vermoed dat ik als ik met pensioen zal gaan, ik onmiddellijk tot de categorie zal behoren dat in de winkel zal proberen voor te kruipen wegens gebrek aan tijd om mijn toer af te wachten Nogmaals het bewijs dat wie zoekt steeds nieuwe dingen vindt via internet. Maar ik kan de uren niet tellen hoeveel ik hier wekelijks insteek Maar de kick om je zoektocht beloond te zien dat is zowat hetzelfde als Den Iendracht scoort Gelukkig rest er nog 8 jaar want er is nog zoveel te ontdekken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2011, 21:13 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben er géén 100 % zeker van dat dit spelers zijn van Eendracht maar kreeg deze scan toegestuurd van iemand uit Wichelen. Eerstdaags heb deze foto op grotere resolutie Kunnen er oudere Eendrachtsupporters in deze onbekende ploeg oud-spelers herkennen ? @ Hugo zet je bril eens op ( Morgen breng ik je geprinte versie mee op de bus )![]() Aan het type truitjes te zien ben er wel bijna zeker van dat dat de grondleggers zijn van onze WOELIGE geschiedenis ![]() Verbeter me als ik mis ben maar de middenste speler onder de keeper, daar herken ik Leo Van Der Borght In ![]() Is zeker Leo Van Der borght niet, daar ben ik 100% zeker van, meer dan waarschijnlijk is het Penne, de doelman is Huylebroeck. De foto dateert volgens mijn opzoekingen van de periode tussen 1919 en 1930, meer dan waarschijnlijk van de tweede helft van de jaren twintig. Copain, ik zal dit in de loop van volgende week eens op mijn gemaksken opzoeken. 't Is tijd dat ge uw pensioen neemt zelle, dan kunnen we er pas flink tegenaan gaan om van expo 100 iets schitterend te maken. ![]() Een schot in de roos met deze foto, hopelijk kan ik er nog vinden Hoe noemen ze dat weeral, met een leugen aan de waarheid geraken Ik had onmiddellijk de truitjes herkend dat het van Eendracht Aalst was. Ik vermoed dat ik als ik met pensioen zal gaan, ik onmiddellijk tot de categorie zal behoren dat in de winkel zal proberen voor te kruipen wegens gebrek aan tijd om mijn toer af te wachten Nogmaals het bewijs dat wie zoekt steeds nieuwe dingen vindt via internet. Maar ik kan de uren niet tellen hoeveel ik hier wekelijks insteek Maar de kick om je zoektocht beloond te zien dat is zowat hetzelfde als Den Iendracht scoort Gelukkig rest er nog 8 jaar want er is nog zoveel te ontdekken ![]() Rustig aan Yves, de mooiste pareltjes hebben we al van die periode, er zijn weing clubs in het land die over zoveel foto's vanuit die periode zullen beschikken. Ik denk dat we nog vele avonden op stap zullen moeten gaan, voor opzoekingen en de nodige bezoekjes afleggen bij ex-spelers en verwanten. Daarom dat ik eerst bij de familie De Buck, Van Der Borght en Van Der Elst ben langs geweest. Enfin, we gaan nog niet teveel plannen maken want je weet ook hoe rap het noodlot kan toeslaan. Tot morgen copaing. Iendracht forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Okt 2011, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik kijk daar inderdaad naar uit Hugo
We beseffen zelf niet wat er nog boven water zal komen de volgende jaren. 1 ding weet ik zeker, we moeten zelf op zoek gaan en stap per stap verder de ontbrekende perioden opvullen met documentatie. Ons madam zal ons niet veel avonden thuis vinden. Overdag het huis en het tuintje onderhouden, en na het eten en dat we de afwas gedaan hebben, gaan we op stap mag er ook eens bijzijn als we schatten op zolder gevonden hebben ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2011, 21:32 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Ik kijk daar inderdaad naar uit Hugo We beseffen zelf niet wat er nog boven water zal komen de volgende jaren. 1 ding weet ik zeker, we moeten zelf op zoek gaan en stap per stap verder de ontbrekende perioden opvullen met documentatie. Ons madam zal ons niet veel avonden thuis vinden. Overdag het huis en het tuintje onderhouden, en na het eten en dat we de afwas gedaan hebben, gaan we op stap mag er ook eens bijzijn als we schatten op zolder gevonden hebben ![]() Ik denk dat de foto van 1929-30 kan zijn , kijk eens goed naar de foto van het krantenartikel van Iendracht tegen Kortrijk van 1931-32. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Okt 2011, 21:39 |
|
|
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Ik kijk daar inderdaad naar uit Hugo We beseffen zelf niet wat er nog boven water zal komen de volgende jaren. 1 ding weet ik zeker, we moeten zelf op zoek gaan en stap per stap verder de ontbrekende perioden opvullen met documentatie. Ons madam zal ons niet veel avonden thuis vinden. Overdag het huis en het tuintje onderhouden, en na het eten en dat we de afwas gedaan hebben, gaan we op stap mag er ook eens bijzijn als we schatten op zolder gevonden hebben ![]() Ik denk dat de foto van 1929-30 kan zijn , kijk eens goed naar de foto van het krantenartikel van Iendracht tegen Kortrijk van 1931-32. ![]() Dat van dat krantenartikel van 1931 wedstrijd tegen Kortijk Sport heb ik hier nog niet vermeld. Voor de geinteresseerden Eendracht won met 1-3 op Kortrijk sporting 1931. Ik hoop dit krantenartikel tegen volgende week in mijn bezit te hebben om er een betere scan van te nemen dan wat mij opgezonden is. Als ik de foto's vergelijk zie je duidelijk dat het om dezelfde periode kan gaan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Okt 2011, 21:48 |
|
|
Ancien
Nen dikke proficiat copain met je 54ste verjaardag, weer een stapje dichter bij je welverdiende pensioen en expo 100, ik wens je nog een superleuke dag toe.
Santé ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Nov 2011, 9:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Ik ben er géén 100 % zeker van dat dit spelers zijn van Eendracht maar kreeg deze scan toegestuurd van iemand uit Wichelen. Eerstdaags heb deze foto op grotere resolutie Kunnen er oudere Eendrachtsupporters in deze onbekende ploeg oud-spelers herkennen ? @ Hugo zet je bril eens op ( Morgen breng ik je geprinte versie mee op de bus )![]() Aan het type truitjes te zien ben er wel bijna zeker van dat dat de grondleggers zijn van onze WOELIGE geschiedenis ![]() Verbeter me als ik mis ben maar de middenste speler onder de keeper, daar herken ik Leo Van Der Borght In ![]() Prachtige retro-foto _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Nov 2011, 9:49 |
|
|
Junior
Den eersten van de tweede rij is salvador ze petjen
|
| 18 Nov 2011, 15:27 |
|
|
Hugo schreef: Nen dikke proficiat copain met je 54ste verjaardag, weer een stapje dichter bij je welverdiende pensioen en expo 100, ik wens je nog een superleuke dag toe. Santé ![]() Bedankt voor de vele mailtjes en smsen die ik mocht ontvangen, op de voor mij belangrijke datum 18 - 11 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2011, 2:29 |
|
|
Deze namiddag van El Corredor een mp3 ontvangen met het liveverslag VRT van onze bekermatch in Westerlo.
Bestand bijna 50 MB groot en wat groot om per mail te verzenden. Ik hoop deze winter bij dit verslag te versieren met beelden van de match en op Youtube te zetten. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Nov 2011, 20:23 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Deze namiddag van El Corredor een mp3 ontvangen met het liveverslag VRT van onze bekermatch in Westerlo. Bestand bijna 50 MB groot en wat groot om per mail te verzenden. Ik hoop deze winter bij dit verslag te versieren met beelden van de match en op Youtube te zetten. Doen ! Onderkroiper. Moet de max zijn !!! Ik heb by the way nog een paar mappen liggen met kranten (en voetbalmagazine)artikels enz uit onze 1ste klasse fazekas-periode en Ceulemans tijdperk enz. Doe ze natuurlijk niet weg Maar mss zit er wel iets intressants bij ... ![]() |
| 22 Nov 2011, 22:26 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Deze namiddag van El Corredor een mp3 ontvangen met het liveverslag VRT van onze bekermatch in Westerlo. Bestand bijna 50 MB groot en wat groot om per mail te verzenden. Ik hoop deze winter bij dit verslag te versieren met beelden van de match en op Youtube te zetten. Doen ! Onderkroiper. Moet de max zijn !!! Ik heb by the way nog een paar mappen liggen met kranten (en voetbalmagazine)artikels enz uit onze 1ste klasse fazekas-periode en Ceulemans tijdperk enz. Doe ze natuurlijk niet weg Maar mss zit er wel iets intressants bij ... ![]() |
| 22 Nov 2011, 22:28 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
Upload dieje file zudamen oeik nog isj kennen genieten
|
| 23 Nov 2011, 13:31 |
|
|
lvz schreef: Upload dieje file zudamen oeik nog isj kennen genieten Iendrachtzot zal dat fixen maar dienen jongen moet nu studeren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2011, 13:43 |
|
| Pagina 9 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 23 Volgende |