|
|
| Pagina 13 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
De_steve schreef: witzwet schreef: Ah...de frank leest dus het forum Blijf weg jongen! Mijn felicitaties aan het huidig bestuur voor het binnenhalen van nieuwe sponsors. Da zijn gevaarlijke uitspraken e jongen... t' is een vraag hé...geen beschuldiging. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Nov 2011, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen.
Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Nov 2011, 13:41 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bakkie schreef: Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen. Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() Dit vindt ik eerlijk,het is altijd beter dat je de 2 klokken hoort ! |
| 23 Nov 2011, 13:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen. Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() Dit vindt ik eerlijk,het is altijd beter dat je de 2 klokken hoort ! Hopelijk een beleefd en constructief gesprek _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Nov 2011, 13:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen. Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() Hopelijk wordt het een eerlijk gesprek. Tot nu toe hebben de supporters(raad) steeds maar een klok horen luiden, eens luisteren naar iemand van de vorige bestuursploeg (die tot nu toe met alle zonden van Israël zijn overladen) kan wat duidelijkheid brengen. Want het is niet verwonderlijk dat FDR er genoeg van heeft na de constante aanvallen hier op het forum. Dit na doelbewust lekken van informatie door de huidige bestuursploeg of die correct is weet ik niet, maar het is frappant dat men zware beschuldigen uit zonder gerechtelijke stappen te ondernemen. Trouwens er wordt nu iemand geruisloos de AV binnengeloodst die vroeger van hetzelfde beschuldigd is als FDR nu. De reactie van FDR is menselijk, die van die andere persoon die hier beschuldigd werd maar toch blijft zitten is bizar. De laatste dagen/ weken was het hier een heksenjacht op mensen die ook maar een beetje kritisch waren op wat er ons hier werd voorgekauwd. Jammer, want zo verdwenen de genuanceerde meningen op het forum (SERRE die niet meer post, El Corredor die blijkbaar zijn woorden moet wikken en wegen voor hij iets post). Nogmaals voor hetzelfde geld heeft FDR hier vanalles mispeuterd, ik ben daar niet van op de hoogte. Maar niet alles is zo zwart/wit zoals het hier vaak wordt voorgesteld of is EA een uitzondering op die regel? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Nov 2011, 13:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik ga mij niet uitspreken wat en wie de beste keuze zou zijn om onze club te redden,maar de naam van Steven De Cock loopt als een rode draad door de babbels die ik reeds gehad heb met een aantal mensen.
Ik denk dat ik niet alleen ben die deze heer liever niet in het bestuur zie maar ja wie ben ik hé. Indertijd heeft elk lid van de vzw. een persoonlijke inbreng van 15.000 euro gedaan. Mijn vraag is heel simpel en gericht naar Bakkie,Bram,Parol en het huidige bestuur. Waar is het bewijs dat Mr De Cock deze inspanning ook heeft geleverd,met andere woorden heeft hij ook 15.000 euro eigen kapitaal in de club gebracht? Ik giet hiermee geen olie op het vuur maar ik stel een serieuze vraag en hoop hierbij op een normaal antwoord en geen scheldtirade. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Nov 2011, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik ga mij niet uitspreken wat en wie de beste keuze zou zijn om onze club te redden,maar de naam van Steven De Cock loopt als een rode draad door de babbels die ik reeds gehad heb met een aantal mensen. Ik denk dat ik niet alleen ben die deze heer liever niet in het bestuur zie maar ja wie ben ik hé. Indertijd heeft elk lid van de vzw. een persoonlijke inbreng van 15.000 euro gedaan. Mijn vraag is heel simpel en gericht naar Bakkie,Bram,Parol en het huidige bestuur. Waar is het bewijs dat Mr De Cock deze inspanning ook heeft geleverd,met andere woorden heeft hij ook 15.000 euro eigen kapitaal in de club gebracht? Ik giet hiermee geen olie op het vuur maar ik stel een serieuze vraag en hoop hierbij op een normaal antwoord en geen scheldtirade. Ook Luc Ledegen heeft geen "bijdrage" geleverd. |
| 23 Nov 2011, 14:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Urzua schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik ga mij niet uitspreken wat en wie de beste keuze zou zijn om onze club te redden,maar de naam van Steven De Cock loopt als een rode draad door de babbels die ik reeds gehad heb met een aantal mensen. Ik denk dat ik niet alleen ben die deze heer liever niet in het bestuur zie maar ja wie ben ik hé. Indertijd heeft elk lid van de vzw. een persoonlijke inbreng van 15.000 euro gedaan. Mijn vraag is heel simpel en gericht naar Bakkie,Bram,Parol en het huidige bestuur. Waar is het bewijs dat Mr De Cock deze inspanning ook heeft geleverd,met andere woorden heeft hij ook 15.000 euro eigen kapitaal in de club gebracht? Ik giet hiermee geen olie op het vuur maar ik stel een serieuze vraag en hoop hierbij op een normaal antwoord en geen scheldtirade. Ook Luc Ledegen heeft geen "bijdrage" geleverd. De som van 15.000 euro dat was toch de voorwaarde om toe te treden tot de vzw? En indien beide heren deze som niet ingebracht hebben is het toch vrij simpel zeker ofwel eruit ofwel betalen! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Nov 2011, 14:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
witzwet schreef: Ah...de frank leest dus het forum Blijf weg jongen! Mijn felicitaties aan het huidig bestuur voor het binnenhalen van nieuwe sponsors. JA , die leest ook het forum.....straf he? en waarom zou die dan niet terug mogen komen misschien? als hij wil investeren in de club MOET ge gewoon willen praten in belang van de club! wie het ook is. dat gij op zijn gezicht niet kunt zien , kan ik niet aan doen...maar.... er word hier soms op t forum door meerdere forumleden mooi gezegd dat iedereen zijn ego maar opzij moet zetten in belang van de club , wel , waarom beginnen ze er dan niet mee door met FDR te praten tot ze een oplossing hebben??? door hier die mens terug wat te komen uitschijten gaat ge hem natuurlijk nog verder weg duwen he , of hebt gij 300000 euro te veel die ge ergens kwijt wil? anders , ik weet wel ergens een ploeg dat uiterst dringend die centjes zoekt.. denk daar maar eens over na , t is waarschijnlijk dat , of niks.... |
| 23 Nov 2011, 14:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Titus schreef: Bakkie schreef: Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen. Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() Hopelijk wordt het een eerlijk gesprek. Tot nu toe hebben de supporters(raad) steeds maar een klok horen luiden, eens luisteren naar iemand van de vorige bestuursploeg (die tot nu toe met alle zonden van Israël zijn overladen) kan wat duidelijkheid brengen. Want het is niet verwonderlijk dat FDR er genoeg van heeft na de constante aanvallen hier op het forum. Dit na doelbewust lekken van informatie door de huidige bestuursploeg of die correct is weet ik niet, maar het is frappant dat men zware beschuldigen uit zonder gerechtelijke stappen te ondernemen. Trouwens er wordt nu iemand geruisloos de AV binnengeloodst die vroeger van hetzelfde beschuldigd is als FDR nu. De reactie van FDR is menselijk, die van die andere persoon die hier beschuldigd werd maar toch blijft zitten is bizar. De laatste dagen/ weken was het hier een heksenjacht op mensen die ook maar een beetje kritisch waren op wat er ons hier werd voorgekauwd. Jammer, want zo verdwenen de genuanceerde meningen op het forum (SERRE die niet meer post, El Corredor die blijkbaar zijn woorden moet wikken en wegen voor hij iets post). Nogmaals voor hetzelfde geld heeft FDR hier vanalles mispeuterd, ik ben daar niet van op de hoogte. Maar niet alles is zo zwart/wit zoals het hier vaak wordt voorgesteld of is EA een uitzondering op die regel? Mooie post Titus maar ik denk wel niet dat de kritiek - op een paar uitzonderingen na - volgde op genuanceerde en gefundeerde kritische noten... Tenzij jij de initiële posts onder de nieuw gecreëerde topics natuurlijk wel genuanceerd en gefundeerd vond uiteraard. Dat SERRE niet meer post, is voor zijn rekening - ik post hier ook dingen waar mensen niet mee akkoord gaan maar daarom hou ik mij niet in. Ik vind het dus kort door de bocht dat mensen niet meer komen posten omdat ze kritiek krijgen op hun kritiek en bovendien dat anderen dat dan nog eens gebruiken ook om aan te geven dat uw posts gekleurd moeten zijn, wil je nog gehoord worden hier (zo lees ik althans tussen de lijnen in uw post). Vaak ging de kritiek zelfs niet op de inhoud van de post hé, wel over de timing, de manier waarop, de toegevoegde waarde, enz. Als je daar dan als "poster" zelf niet mee kan omgaan en bovendien het objectieve karakter van de hele site eigenlijk een beetje in twijfel wordt getrokken door een actie van die mensen zelf, dat vind ik een brug te ver. Datgene wat wordt "voorgekauwd", kan toch nog steeds op dezelfde manier aangevallen worden als voorheen? En dat gebeurt toch ook zoals dat onder de vorige bewindsploeg ook gebeurde? Vind het raar dat daar nu plots zo'n heisa wordt rond gemaakt terwijl er an sich totaal niets is veranderd toch? Ook wordt die supportersraad te pas en te onpas meegenomen in die discussie vind ik persoonlijk - wat moet er worden gedaan? Als er een initiatief wordt genomen om op de hoogte te worden gehouden op regelmatige tijdstippen, moeten de supporters dan weigeren?? Zodat er hier kan geluld worden zonder enig houvast? Vroeger waren die vergaderingen er toch ook? Heb het dus persoonlijk wel moeilijk met het feit dat als je vraagtekens plaatst bij sommige uitlatingen (in welke richting dan ook), je plots niet meer genuanceerd bent of plots meezeult met het huidige bewind??? |
| 23 Nov 2011, 14:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Titus schreef: SERRE die niet meer post Zijn duddelaccount buiten beschouwing gelaten... |
| 23 Nov 2011, 15:05 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Titus schreef: Bakkie schreef: Op vraag van supporters,hebben we donderdag een vergadering met Frank De Roose,we willen het spel eerlijk spelen en ook zijn versie horen. Het actie comite is altijd eerlijk geweest tegenover de supps,daarom ook deze post. Als er iemand vragen heeft voor Frank,gelieve deze dan via pm te stellen,we zullen deze dan voorleggen op de vergadering. ![]() Hopelijk wordt het een eerlijk gesprek. Tot nu toe hebben de supporters(raad) steeds maar een klok horen luiden, eens luisteren naar iemand van de vorige bestuursploeg (die tot nu toe met alle zonden van Israël zijn overladen) kan wat duidelijkheid brengen. Want het is niet verwonderlijk dat FDR er genoeg van heeft na de constante aanvallen hier op het forum. Dit na doelbewust lekken van informatie door de huidige bestuursploeg of die correct is weet ik niet, maar het is frappant dat men zware beschuldigen uit zonder gerechtelijke stappen te ondernemen. Trouwens er wordt nu iemand geruisloos de AV binnengeloodst die vroeger van hetzelfde beschuldigd is als FDR nu. De reactie van FDR is menselijk, die van die andere persoon die hier beschuldigd werd maar toch blijft zitten is bizar. De laatste dagen/ weken was het hier een heksenjacht op mensen die ook maar een beetje kritisch waren op wat er ons hier werd voorgekauwd. Jammer, want zo verdwenen de genuanceerde meningen op het forum (SERRE die niet meer post, El Corredor die blijkbaar zijn woorden moet wikken en wegen voor hij iets post). Nogmaals voor hetzelfde geld heeft FDR hier vanalles mispeuterd, ik ben daar niet van op de hoogte. Maar niet alles is zo zwart/wit zoals het hier vaak wordt voorgesteld of is EA een uitzondering op die regel? Mooie post Titus maar ik denk wel niet dat de kritiek - op een paar uitzonderingen na - volgde op genuanceerde en gefundeerde kritische noten... Tenzij jij de initiële posts onder de nieuw gecreëerde topics natuurlijk wel genuanceerd en gefundeerd vond uiteraard. Dat SERRE niet meer post, is voor zijn rekening - ik post hier ook dingen waar mensen niet mee akkoord gaan maar daarom hou ik mij niet in. Ik vind het dus kort door de bocht dat mensen niet meer komen posten omdat ze kritiek krijgen op hun kritiek en bovendien dat anderen dat dan nog eens gebruiken ook om aan te geven dat uw posts gekleurd moeten zijn, wil je nog gehoord worden hier (zo lees ik althans tussen de lijnen in uw post). Vaak ging de kritiek zelfs niet op de inhoud van de post hé, wel over de timing, de manier waarop, de toegevoegde waarde, enz. Als je daar dan als "poster" zelf niet mee kan omgaan en bovendien het objectieve karakter van de hele site eigenlijk een beetje in twijfel wordt getrokken door een actie van die mensen zelf, dat vind ik een brug te ver. Datgene wat wordt "voorgekauwd", kan toch nog steeds op dezelfde manier aangevallen worden als voorheen? En dat gebeurt toch ook zoals dat onder de vorige bewindsploeg ook gebeurde? Vind het raar dat daar nu plots zo'n heisa wordt rond gemaakt terwijl er an sich totaal niets is veranderd toch? Ook wordt die supportersraad te pas en te onpas meegenomen in die discussie vind ik persoonlijk - wat moet er worden gedaan? Als er een initiatief wordt genomen om op de hoogte te worden gehouden op regelmatige tijdstippen, moeten de supporters dan weigeren?? Zodat er hier kan geluld worden zonder enig houvast? Vroeger waren die vergaderingen er toch ook? Heb het dus persoonlijk wel moeilijk met het feit dat als je vraagtekens plaatst bij sommige uitlatingen (in welke richting dan ook), je plots niet meer genuanceerd bent of plots meezeult met het huidige bewind??? Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert. Ik ben de laatste om te zeggen dat er hier geen kritiek mag gegeven worden op wat iemand zegt. Ik vind gewoon dat enige nuancering hier de laatste tijd ver te zoeken is. Mensen worden hier beoordeeld op hun aantal posts en niet op de inhoud van wat ze posten. Verwijten worden hier naar elkaars hoofd geslingerd, personen worden hier met de grond gelijk gemaakt op basis van wat een iemand zegt. Nogmaals ik weet niet wat er onder FDR allemaal gebeurd is, voor hetzelfde geld is het allemaal waar wat er gezegd wordt. MAAR ik ga iemand niet verwijten en als grote boeman aanduiden op basis van wat een iemand zegt, iedereen heeft het recht om zich te verweren. En met de verwijten en beschuldigingen die hier de laatste tijd zomaar verschijnen aan het adres van FDR heb ik problemen ja. We hebben het hier wel over iemand met een bedrijf, als je die persoon zijn naam door het slijk haalt heeft dat gevolgen voor zijn bedrijf. Ik vind dat het niet aan ons is om hier het proces te maken van FDR. Niemand is volledig op de hoogte van de situatie, alleen misschien ons huidig bestuur en dan nog. Als deze de bewijzen hebben moeten ze een rechtzaak aanspannen, hebben ze die niet zou ik toch opletten met wat je allemaal gaat verspreiden. Tenslotte met het supportersverbond heb ik helemaal gaan probleem. Zolang de vragen gesteld worden die de supporters doorspelen kan het mij niet schelen wie nu juist de vertegenwoordiger is. Dit wordt gedaan en er verschijnt hier altijd een uitgebreid neutraal verslag dus meer moet dat voor mij niet zijn. Ik zeg trouwens dat ik blij ben met dit initiatief zodat we eindelijk eens beide klokken horen luiden, daarom ook dat "voorkauwen". Waar ik wel problemen mee heb zijn reacties a la "ja tis ene van de zandberg", "ge zet da ier alleen maar om te stoken" en " "._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 23 Nov 2011, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Nov 2011, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: Titus schreef: SERRE die niet meer post Zijn duddelaccount buiten beschouwing gelaten... KNAL! ![]() |
| 23 Nov 2011, 15:14 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Smetje schreef: Titus schreef: SERRE die niet meer post Zijn duddelaccount buiten beschouwing gelaten... KNAL! ![]() Kan ik niet ruiken natuurlijk. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Nov 2011, 15:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Als ze nu eens allebei de hervormingen samenvoegen hebben we al 650000 euro
t'is maar een gedacht hé |
| 23 Nov 2011, 15:47 |
|
| Pagina 13 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 40 Volgende |