Eerste klasse - Pagina 370 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef:
Smetje schreef:
El Corredor schreef:
Club Brugge laat Jorgacevic tekenen tot 2016, qua signaal naar uw twee jonge keepers kan dat ook tellen natuurlijk.

Voor Coosemans is het over bij Brugge vrees ik. Heeft zijn kans (te vroeg) gekregen en niet gegrepen. Voor Dhoest (zou beter zijn dan Coosemans) lijkt me dit perfect. Is nog maar 17 of 18. Nu nog een seizoentje of 2 derde keeper na Jorgacevic/Kujo, dan vast tweede keeper en tegen 2015 of 2016 is hij nog maar een jaar of 23 en kan hij eerste keeper worden.

Ideaal inderdaad, nog een jaar of zes geduld en hij mag ook eens spelen, zoals bij Verbauwhede hé :D .

:)

12 Nov 2011, 18:50
Freak

Leeftijd: 35
Niet echt eersteklasse,maar soit:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -overleden

13 Nov 2011, 20:09
Freak

Leeftijd: 45
:haha: :haha:

Club Brugge heeft na de komst van zijn nieuwe coach Christoph Daum beslist om zijn organigram te hertekenen. De Duitser, die pas sinds woensdag in dienst is bij Club, krijgt de volledige sportieve verantwoordelijkheid, meldt Sporza. Dat betekent dat de huidige sportmanagers Henk Mariman en Sven Vermant een nieuwe functie krijgen, lees: gedegradeerd worden. Mariman komt in de organisatie terecht, Vermant wordt lid van de scoutingscel en zal Raymond Mommens assisteren. Daum zal direct rapporteren aan voorzitter Bart Verhaeghe en directeur Vincent Mannaert.

Mariman en Vermant tekenden nog maar sinds begin 2011 het sportieve beleid uit bij blauw-zwart. Club Brugge vierde vandaag zijn 120-jarig bestaan. Bij blauw-zwart was niemand bereikbaar om het nieuws over Vermant en Mariman te bevestigen

13 Nov 2011, 21:55
Ancien

Bojan Jorgacevic: 'Gentse fans gooiden met stenen naar mijn huis' :crazy:

Bojan Jorgacevic (29) trekt met zijn gezin weg uit het Gentse. Wegens het verkeer, niet omdat hij de confrontatie met boze aanhangers van AA Gent wil vermijden. Want die heeft de nieuwe doelman van Club Brugge inmiddels achter de rug. 'Er was wat turbulentie', is het understatement van 'Bocky'.
Als je zoals Bojan Jorgacevic op je twaalfde je vader verliest en nachtwerk verricht om de medische behandeling van je aan borstkanker lijdende moeder te bekostigen, dan ben je gesterkt voor het leven. Enkele boze supporters omdat hij AA Gent inruilde voor de aartsvijand kunnen er dan nog wel bij.
En toch, de Servische spierbundel heeft de keerzijde van zijn droomtransfer gezien. 'Ik word met de dag frisser in het hoofd. Maar het was de eerste dagen niet altijd gemakkelijk om alleen aan trainen te denken en niet aan andere zaken.'

Hoezo?

Bojan Jorgacevic: 'De reacties blijven bijzonder emotioneel. De fans van Club Brugge hebben mij goed geaccepteerd. Dat merkte ik op training. Maar met de Gentse zijde heb ik een paar slechte ervaringen achter de rug. Dat had ik verwacht toen ik besliste om naar Club Brugge te komen. Het is normaal dat sommige fans het triest vinden. Ik heb de tijd gehad om over die transfer na te denken vanuit sportief oogpunt. Zij wisten het pas toen het in de krant stond.'

Wat bedoel je met slechte ervaringen?

'Ik wil er niet te veel publiciteit rond maken maar ik heb een paar zaken aan mijn huis meegemaakt. Mensen die iets roepen, zaken die in mijn voortuin werden gegooid. Bijvoorbeeld een steen met een brief rond gewikkeld die vol scheldwoorden stond. Ik wil er niet te veel aandacht aan schenken. Het is ook al enigszins verminderd.'

Heb je de politie erbij gehaald?

'Neen, nooit. Ze hebben mij en mijn gezin ongemoeid gelaten, dus zo ver hoef ik het niet te drijven.'

Het scheelde nochtans niet veel.

'Ja, hier op training stond er ook een supporter voor mij. Ik dacht dat hij een Clubsupporter was die een foto wou maar toen toonde hij zijn shirt van AA Gent en begon hij tegen mij te roepen. Zelfs dan wil ik niet reageren. Die supporters reageren met hun hart, niet met hun hoofd. Ik heb in mijn leven al veel meegemaakt op emotioneel vlak dus ik weet dat mensen soms buiten hun zinnen zijn en dan domme dingen doen. Na een tijd zal de woede wel slijten en zullen ze ook inzien ik een sportieve keuze maakte. De spelers van Gent, van wie er enkele heel goede vrienden zijn geworden, waren heel gelukkig voor mij.'

17 Nov 2011, 19:19
Ancien

Diene D'Onofrio is ook ni zuiver op de graat, maar Anderlecht zou er toch willen mee samenwerken, van Maffia-toestanden gesproken. :whistle:

Roger Vanden Stock bevestigt: 'Gesproken met Luciano D'Onofrio'

Anderlechtvoorzitter Roger Vanden Stock heeft donderdag bevestigd dat hij inderdaad heeft samengezeten met Luciano D'Onofrio, de ex-vicevoorzitter van Standard. 'Ik heb maandag een onderhoud gehad met de heer D’Onofrio', aldus Vanden Stock.
'Er werd gepraat over een eventuele sportieve samenwerking. Niets meer, niets minder. Een beslissing is er niet genomen', hield de Anderlechtvoorzitter het kort.

Roger Vanden Stock en Luciano D'Onofrio verzoenden zich onlangs en de ex-Standardbaas werkte de voorbije maanden mee aan de transfers van Milan Jovanovic en Dieumerci Mbokani naar het Astridpark.

D'Onofrio werd bij Standard opgevolgd door Roland Duchâtelet en had plots de handen vrij om de Brusselaars een rol te vertolken bij de overgang van Milan Jovanovic en Dieumerci Mbokani naar Anderlecht. De nieuwe spitsen van Sporting zijn ex-spelers van Standard en bleven voortdurend in nauw contact met hun vroegere baas. De inbreng van de ex-speler van Winterslag was een extra troef om hen over de streep te halen.

Het netwerk van D'Onofrio

Ondanks de gebeurtenissen van de voorbije jaren bleven D'Onofrio en Vanden Stock wederzijds respect voor elkaar koesteren. Dat de Italo-Belg Anderlecht ter wille wilde zijn bij transfers, deed het ijs tussen beide heren helemaal smelten.

Roger Vanden Stock weet beter dan wie ook dat de hulp van D'Onofrio een belangrijke bijdrage kan betekenen. Niemand in dit land beschikt over een netwerk in het internationale voetbal dat in de verste verte vergelijkbaar is met dit van D'Onofrio. Bovendien circuleert het gerucht dat de Luikenaar ook al contact zou hebben gehad met een andere topclub. Dat zou dan Club Brugge moeten zijn, want D'Onofrio is niet on speaking terms met Standard, Racing Genk en AA Gent

17 Nov 2011, 19:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Gisteren op Extra Time kon ik mij van nen indruk echt ni ontdoen: het beeld waar Daum volledig door het lint gaat op het einde van de match, deed mij echt denken aan een Duits persoon die hier in '40-'45 serieus huisgehouden heeft.

Laatst gewijzigd door Tom_1919 op 22 Nov 2011, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Nov 2011, 20:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Tom_1919 schreef:
Gisteren op Extra Time kon ik mij van nen indruk echt ni ontdoen: het beeld waar Daum volledig door het lint gaat op het einde van de match, deed mij echt denken aan een Duits persoon die hier in '14-'18 en in '40-'45 serieus huisgehouden heeft.

Ik peis ni dat'n der in '14-'18 al boi was zelle.. ;)

22 Nov 2011, 20:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Schepper schreef:
Tom_1919 schreef:
Gisteren op Extra Time kon ik mij van nen indruk echt ni ontdoen: het beeld waar Daum volledig door het lint gaat op het einde van de match, deed mij echt denken aan een Duits persoon die hier in '14-'18 en in '40-'45 serieus huisgehouden heeft.

Ook goed, zal het is direct aanpassen ze :) Hij had er toch veel van weg :D

22 Nov 2011, 20:55
Ancien

Leeftijd: 65
Tom_1919 schreef:
Schepper schreef:
Tom_1919 schreef:

Ook goed, zal het is direct aanpassen ze :) Hij had er toch veel van weg :D

Kleine rechtzetting:

"Hitler vertrok vanwege zijn Groot-Duitse sentimenten in 1913 naar de Duitse stad München in Beieren. Toen de Eerste Wereldoorlog (1914-1918) uitbrak meldde hij zich direct als vrijwilliger. Hij diende vier jaar lang als ordonnans in de op één na laagste rang van Gefreiter (ongeveer gelijk aan korporaal) bij het Duitse 16e Beierse reserve-infanterieregiment en vocht onder meer bij de Eerste Slag om Ieper. Hitler raakte meermalen gewond. Bij Mesen schampte een kogel zijn voorhoofd en hij zou het latere litteken met een haarlok verbergen. Hij kreeg beide versies van het IJzeren Kruis maar zwaaide, tot zijn frustratie, uiteindelijk slechts af als Gefreiter omdat zijn meerderen vonden dat hij leidinggevende kwaliteiten ontbeerde."
Bron: Wikipedia.

Er bestaat trouwens een verhaal dat Hitler in de eerste wereldoorlog bij een aanval in eenzelfde bomkrater terecht zou gekomen zijn als een frans soldaat. Ze zouden besloten hebben elkaar niet te vermoorden en zelfs adressen hebben uitgewisseld en na de oorlog nog een tijdje met elkaar hebben gecorrespondeerd.
Maar dit is een verhaal waar ik even veel geloof aan hecht dan aan nogal wat posts over de bestuursproblemen bij onze geliefden Eendracht.

Dit alles geheel terzijde en nogal ver naast de topic, gewoon omdat ik geïnteresseerd ben in geschiedenis. Ben trouwens geen fan van Hitler, voor alle duidelijkheid. De passage over zijn leidinggevende kwaliteiten vind ik wel grappig...

22 Nov 2011, 23:34
Vaste Waarde

Ook Beerschot zit in vieze papieren
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GJV3IM8LM

23 Nov 2011, 11:37
Nationale Ploeg

eendrachter'80 schreef:
Ook Beerschot zit in vieze papieren
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GJV3IM8LM

Het topje van de ijsberg, ik zie de komende maanden en jaren veel clubs crashen, van bestuurders wisselen en zelfs verdwijnen. Zelfs bij de topclubs Brugge, Anderlecht, Standard,... rammelt het langs alle kanten. Gezien de economische toestand moet men van de overheid ook niet direct een reddingsboei verwachten. Van kwaad naar erger...

23 Nov 2011, 14:56
forumlegende

Leeftijd: 61
net terug van Gent - Genk.

Matige eerste helft met de nadruk op verdedigen. Genk kwam een paar keer gevaarlijk voor de Gentse goal, doch grote kansen scheppen was er niet bij.

Na een kwartier in de tweede helft was er van duelkracht bij de bezoekers niet veel meer te merken. Je zag zo dat korte combinaties, voetbal in één tijd, Genk in problemen kon brengen, en zo geschiedde. El Ghanassy zorgde voor de geruststellende tweede treffer.

De Bruyne : in de eerste helft ging zowaar alle lange ballen naar hem en zorgde hij voor een paar gevaarlijke voorzetten, in de tweede helft was het heel wat minder.

Toen Vossen en Barda werden gewisseld leek Genk zonder aanvallers verder te spelen want de invallers waren niet veel soeps.

Nog dit : het bezoekersvak was bijlange voor de helft niet gevuld. Den Iendracht gaat op verplaatsing met meer supporters mee. Het Genkse legioen ? zo weinig volk op verplaatsing voor zo'n club, toch wel triestig.

27 Nov 2011, 22:35
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
kreezie nonkeltje schreef:
Nog dit : het bezoekersvak was bijlange voor de helft niet gevuld. Den Iendracht gaat op verplaatsing met meer supporters mee. Het Genkse legioen ? zo weinig volk op verplaatsing voor zo'n club, toch wel triestig.

De ticketprijzen in eerste klasse zullen daar ook niet vreemd aan zijn.

27 Nov 2011, 23:20
Ancien

Leeftijd: 65
Genk goed bezig, amaai...

03 Dec 2011, 0:12
nieuw in de eerste ploeg

Stijn schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

De ticketprijzen in eerste klasse zullen daar ook niet vreemd aan zijn.

Goh voor Aalst-Antwerp vandaag heb ik ook 20 euro mogen neertellen voor een zitplaats, in 1e klasse is da iets lager dan de gemiddelde prijs voor een zitplaats.

Niet dat ik die 20 euro teveel vind ze voor zo een match als vandaag ;)

04 Dec 2011, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 500