Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Belgacom TV heeft met Ïendracht Oilsjt toch wel een serieuse kans laten liggen zenne. :hmm:

seffens blijkt dat FRD iets heeft met de vrouw van DDB, dat Flippo nen Al Quaida terrorist is, DT zal nen alien zijn en den Onderkroiper woont al jaren samen met El Corredor. :cool:

23 Nov 2011, 18:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DavidSeal schreef:
Bomber schreef:
Ik ken zijn verhalen aan de supportersraad...
Mooie slide's ja, alleen jammer dat er geen juiste cijfers opstonden :plat:

Zo, denk IK er ook over. IK was in elk geval geen vragende partij om met FDR te gaan praten. Stel nu dat Garre hier staat met 300.000€ en het is geld, waar hij een zinnige uitleg voor heeft, gaan ze daar dan ook mee praten?

Nu we toch met de bloemekes aan gooien zijn,geef me dan eens een goede reden wat De Cock hier dan terug loopt te doen :D

23 Nov 2011, 18:43
Miniem

titus, je hebt groot gelijk.is de cock dan zoveel beter? dienen gast heeft ons in tijd MET GARRE willen laten op gaan in gent dat zijn er hier precies al veel vergeten.

23 Nov 2011, 18:46
Scholier

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik ga mij niet uitspreken wat en wie de beste keuze zou zijn om onze club te redden,maar de naam van Steven De Cock loopt als een rode draad door de babbels die ik reeds gehad heb met een aantal mensen.
Ik denk dat ik niet alleen ben die deze heer liever niet in het bestuur zie maar ja wie ben ik hé.
Indertijd heeft elk lid van de vzw. een persoonlijke inbreng van 15.000 euro gedaan.
Mijn vraag is heel simpel en gericht naar Bakkie,Bram,Parol en het huidige bestuur.
Waar is het bewijs dat Mr De Cock deze inspanning ook heeft geleverd,met andere woorden heeft hij ook 15.000 euro eigen kapitaal in de club gebracht?
Ik giet hiermee geen olie op het vuur maar ik stel een serieuze vraag en hoop hierbij op een normaal antwoord en geen scheldtirade.
Twee weken geleden heeft het huidige bestuur aan Remi Linthout gevraagd om terug te komen.22 jaar dienst en in 2006 door SDC buiten gewerkt omdat hij de financien beheerde,,hij wou die zelf in handen,Remi heeft nog alle bewijzen van zijn tijd als manager van de jeugd en op het einde van de eerste ploeg en wou zelf niet beginnen praten met het huidig bestuur zolang SDC daar rondloopt.Een vraag,wie haalt nu het geld op,raad eens...

23 Nov 2011, 18:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
dalton schreef:
titus, je hebt groot gelijk.is de cock dan zoveel beter? dienen gast heeft ons in tijd MET GARRE willen laten op gaan in gent dat zijn er hier precies al veel vergeten.

Met dat verschil dat ik hier van FDR ook niet de messias wil maken hé. Ik zelf heb ook heel wat vragen rond FDR en de gehele vorige bestuursploeg, ik heb deze vragen ook al aan Bakkie bezorgd. Alleen vind ik dat iedereen het recht heeft om zich te verdedigen en het feit dat FDR zelf sponsors gezocht heeft en wil praten met de supportersraad stemt mij ietwat positief.

En dat stuk over De Cock, tjah zo zijn er nog veel zaken. Het is onbegrijpelijk dat die hier nog mag rondlopen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

23 Nov 2011, 18:54
Freak

Leeftijd: 45
Still standing ! schreef:
Belgacom TV heeft met Ïendracht Oilsjt toch wel een serieuse kans laten liggen zenne. :hmm:

seffens blijkt dat FRD iets heeft met de vrouw van DDB, dat Flippo nen Al Quaida terrorist is, DT zal nen alien zijn en den Onderkroiper woont al jaren samen met El Corredor. :cool:

hoe weet gij da zeg! :D

23 Nov 2011, 19:01
Ancien

El Corredor schreef:
Still standing ! schreef:

hoe weet gij da zeg! :D

Foto's trekken is fiscaal aftrekbaar? :D

23 Nov 2011, 19:03
Ancien

Leeftijd: 55
DavidSeal schreef:
Bomber schreef:
Ik ken zijn verhalen aan de supportersraad...
Mooie slide's ja, alleen jammer dat er geen juiste cijfers opstonden :plat:

Zo, denk IK er ook over. IK was in elk geval geen vragende partij om met FDR te gaan praten. Stel nu dat Garre hier staat met 300.000€ en het is geld, waar hij een zinnige uitleg voor heeft, gaan ze daar dan ook mee praten?

Ik ga mijn vorige post enigzins nuanceren, en nee, niet herroepen, zo zit ik niet in elkaar (iedereen die me kent zal dit wel bevestigen). Maar met de nadruk te willen leggen, op mezelf (ik) wou ik aantonen dat ik ondanks dat ik als lid van supportersraad ook was uitgenodigd, maar écht niet aanwezig kan zijn op die vergadering met FDR, geen voorstander was om met hem aan tafel te gaan zitten. Dààr ik eerder al zei, zodra FDR terugkomt ik meteen uit supportersraad zou stappen. Nu op aandringen van NEUTRALBOY76 gaat dit gesprek er ook komen, en kon Bakkie er mij ook van overtuigen om sowieso eens te luisteren naar de uitleg van FDR, die zoals Bakkie ook zei met gestaafde argumenten en voorstellen zal moeten komen aandraven. Wetende dat NEUTRALBOY76 én Bakkie zich niet met een kluitje het riet gaan laten insturen, kijk ik dus nog even de kat uit de boom.

23 Nov 2011, 19:20

Om verwarring te voorkomen het zijn de mensen van het actiecomité,die morgen naar de vergadering gaan.

23 Nov 2011, 19:24
Freak

de teneur is hier precies een beetje omgeslagen...

soit, ik sluit mij aan bij DT, we zullen eens zien hoe concreet alles is en of paard en kar bij naam gaan genoemd worden...

vb. als FDR zegt dat hij "ne sponsor" heeft, zal hij de naam moeten zeggen, of ik bol het direct af... :D

23 Nov 2011, 19:25
Freak

Bakkie schreef:
Om verwarring te voorkomen het zijn de mensen van het actiecomité,die morgen naar de vergadering gaan.

t zou kunnen dat ik iets later ga zijn, Lord gaat mij brengen... :D

23 Nov 2011, 19:26
Ancien

Leeftijd: 55
Bakkie schreef:

Het is dan ook dat dat ik wou bedoelen, actiecomité :oops: . Zware werkdag gehad. :D ;)

23 Nov 2011, 19:26

El Corredor schreef:
Bakkie schreef:

t zou kunnen dat ik iets later ga zijn, Lord gaat mij brengen... :D

:plat: Ook een vraag voor Fdr,hoeveel hebben ze uitgegeven aan platte banden.

23 Nov 2011, 19:28

Leeftijd: 37
Ik was enorm sceptisch tegenover FDR en ben dat nog steeds! Ik ben enkel ingegaan op het voorstel omdat ik samen met Bram de rekening beheer van het actiecomité, en ik later niet het verwijt wil krijgen dat we een dikke kans gemist hebben... Ik ben enorm benieuwd naar wat hij morgen te zeggen zal hebben..

24 Nov 2011, 0:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Wanneer gaat de vergadering door morgen, spijtig genoeg is er niemand die me op de hoogte gebracht heeft daarover, tja..niet aan gedacht of niet welkom, ik begin te twijfelen???
Ik zou zeggen bedankt hiervoor...

24 Nov 2011, 1:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 40