Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Jeroen schreef:
Ik heb van in't begin gezegd dat FDR hier véél te snel afgeschoten is geweest (en was voor alle duidelijkheid gisteren NIET aanwezig op die vergadering).

Je gaat niet eerst jaren tijd en energie in de jeugd steken, om dan vervolgens de club te gaan bepikken wanneer je in het hoofdbestuur komt...

Maar vooral, en dat is het enige wat telt, hij lijkt een concreet plan met duidelijke cijfers te hebben. Zijn enige voorwaarde is die Steven De Cock buiten, en da's nu wel iemand die hier al genoeg kwaad gedaan heeft zeker?

Ik vraag me dan ook af waarom het huidige bestuur niet wil samenwerken met FDR? Dan moeten ze toch ook ergens een verborgen agenda hebben.

Ik hoop in ieder geval dat ze hun gezond verstand gaan gebruiken, want met sponsoring van "de beenhouwer om de hoek" gaan we er niet komen hoor...
Volkomen mee eens.Waarom zou je weerkeren als je slechte bedoelingen hebt.Wat zijn de alternatieven.Hij heeft vele goede dingen gedaan,zie maar naar het ITEA.En de sponsors die hier als nieuw worden aangehaald heb ik ook mijn vragen bij.Eén van die sponsors ken ik persoonlijk en ontkent in alle toonaarden(ROFISKA) .

25 Nov 2011, 13:42
Freak

Leeftijd: 42
Als ge als lid van de actiegroep uw mening geeft, dan kan dat geïnterpreteerd worden als idee van de volledige groep ;)

Dat is nu éénmaal het nadeel daarvan lid te zijn ;)

Laat gewoon zitten.

Ik zal mijn palmtakken al gaan zoeken voor de blijde intrede van FDR :rolandjen: :p

25 Nov 2011, 13:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Komt er hier nog een verslag van wat gisteren gezegd is?

Is er bijvoorbeeld gesproken over de verkeerde cijfers uit het verleden? Over de al dan niet verdwenen recette van de kampioenenmatch? ...

25 Nov 2011, 13:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Gaskonijn schreef:
Euh, wel even vermelden dat de conclusies die hier gezet worden door davy & mariner hun eigen conclusies zijn. Iedereen die daar gisteren aanwezig was heeft zijn eigen gedacht daar van gemaakt maar daar is als actiegroep nog niet samen over gezeten. (kan ook niet, twas gisteren gedaan om 11u en de mensen moeten werken vandaag :))

het is ook eigenlijk niet aan de actiegroep om daar een besluit aan vast te hangen hé, hij heeft ons uitgenodigd en wij zijn gaan luisteren. Wij doen die acties voor de club, of daar nu jantje, micheleken of frankske in het bestuur zit maakt voor de actiegroep geen fluit uit hé. :)

klopt, wat ik post neem ik voor eigen rekening. Ik zeg hier trouwens nergens dat ik een kant kies hé. Ik heb gezegd dat het plan van De Roose niet zomaar moet doorgesjast worden zonder daar verder overleg aan te koppelen. We doen het voor den iendracht!

25 Nov 2011, 13:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Mariner schreef:
Gaskonijn schreef:
Euh, wel even vermelden dat de conclusies die hier gezet worden door davy & mariner hun eigen conclusies zijn. Iedereen die daar gisteren aanwezig was heeft zijn eigen gedacht daar van gemaakt maar daar is als actiegroep nog niet samen over gezeten. (kan ook niet, twas gisteren gedaan om 11u en de mensen moeten werken vandaag :))

het is ook eigenlijk niet aan de actiegroep om daar een besluit aan vast te hangen hé, hij heeft ons uitgenodigd en wij zijn gaan luisteren. Wij doen die acties voor de club, of daar nu jantje, micheleken of frankske in het bestuur zit maakt voor de actiegroep geen fluit uit hé. :)

klopt, wat ik post neem ik voor eigen rekening. Ik zeg hier trouwens nergens dat ik een kant kies hé. Ik heb gezegd dat het plan van De Roose niet zomaar moet doorgesjast worden zonder daar verder overleg aan te koppelen.
het was ook mijn eigen en na een nachtje erover geslapen te hebben is die nog altijd hetzelfde en als ik morgen Michel zie ga ik hem er daar zeker over aanspreken, want op dit moment zie ik eerlijk gezegd maar één uitweg...

25 Nov 2011, 13:50

Verbechio schreef:
Als ge als lid van de actiegroep uw mening geeft, dan kan dat geïnterpreteerd worden als idee van de volledige groep ;)

Dat is nu éénmaal het nadeel daarvan lid te zijn ;)
Laat gewoon zitten.

Ik zal mijn palmtakken al gaan zoeken voor de blijde intrede van FDR :rolandjen: :p

Van in 't zetelke wat kritiek geven kan mijn mitjen ook zenne...
Waar wilt ge feitelijk naartoe besteken? Wie mij goed kent weet dat ik alleen het beste met den iendracht voor heb, ik zou er nen arm voor afstaan.

25 Nov 2011, 13:53
Miniem

Leeftijd: 114
Ik vraag me dan ook af waarom het huidige bestuur niet wil samenwerken met FDR? Dan moeten ze toch ook ergens een verborgen agenda hebben.

Ik hoop in ieder geval dat ze hun gezond verstand gaan gebruiken, want met sponsoring van "de beenhouwer om de hoek" gaan we er niet komen hoor...[/quote]

Ik denk dat ge met die uitspraak beter niet bij beenhouwer De Ridder 'om de hoek' om een saussisken gaat gaan!

25 Nov 2011, 13:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
davy1919 schreef:
Mariner schreef:
Gaskonijn schreef:

klopt, wat ik post neem ik voor eigen rekening. Ik zeg hier trouwens nergens dat ik een kant kies hé. Ik heb gezegd dat het plan van De Roose niet zomaar moet doorgesjast worden zonder daar verder overleg aan te koppelen.
het was ook mijn eigen en na een nachtje erover geslapen te hebben is die nog altijd hetzelfde en als ik morgen Michel zie ga ik hem er daar zeker over aanspreken, want op dit moment zie ik eerlijk gezegd maar één uitweg...

Zou je dat ook beter niet doen op een apart overleg? Geniet morgen van de voetbal zou ik zeggen.

25 Nov 2011, 14:07
Ancien

Leeftijd: 46
Verbechio schreef:
Allee vooruit FDR heeft zijn communicatietalent weer kunnen gebruiken om de actiegroep achter hem te krijgen.

Ik vind het gewoon heel raar dat er vooraf heel sceptisch gedaan werd over FDR zijn bedoelingen en dat na de vergadering de actiegroep zich voor 100% achter FDR schaart.

Stel dat het huidig bestuur echt goed aan het werken is (waar ook over getwijfeld kan worden), dan is dit ook weer een mooi signaal :hmm:

Ik heb totaal geen vertrouwen (meer) in FDR, al hoop ik ooit ongelijk te krijgen ...

Just my opinion ...

Verbechio - wat verwacht je dan? Dat het actiecommité zich volledig schaart achter 1 kamp en dan het verwijt krijgt dat ze niet meer objectief kunnen zijn omdat ze praten naar de mond van de mensen die hen eten geeft? Nu is er een vraag van een supporter uit naar FDR gekomen of hij zijn verhaal niet wou doen omdat er alweer een pak geruchten de ronde doen. Dan zijn er een aantal mensen van het actiecommité en de supportersraad mee naar daar gegaan en hebben geluisterd, punt. En dat is dan ook weer niet goed. Een mening kan veranderen als je hetzelfde verhaal van twee kanten hoort hé. En dat is net wat ik aangeef in mijn vorige posts - er wordt geschoten dat het hier niet objectief meer is en als dan de andere kant aan het woord wordt gelaten, wordt er precies hoogverraad gepleegd naar het andere kamp toe :hmm: Wat wil je eigenlijk?

Ik herhaal het nog eens - iedereen die in die supportersraad zit, in het steunactiecommité, enz. denken gewoon aan de club, dat is hun enige kamp - er zit er daar niemand met een dubbele agenda, ook de reden dat die vergaderingen tot nu toe stuk voor stuk heel positief verlopen. Moesten de bobo's die onze club zouden kunnen redden, dezelfde mening toegedaan zijn dan zou de helft van het probleem al opgelost zijn. Maar als je de mening hier leest op het forum, leeft dat "kampdenken" precies niet alleen bij de bobo's hé...

Maar dat beschimpen dan van de mensen die er dan effectief hun tijd insteken, vind ik not done. Voor u is dat uw mening geven (voor je weer begint over censuur), maar ik zie het eigenlijk alleen maar als zagen om te zagen... Kan zijn dat jij geen greintje vertrouwen hebt in FDR hé, maar de persoonlijke meningen zijn helaas niet meer van tel - als we vooruit willen, gaat er nogmaals met FDR moeten gepraat worden tenzij we ondertussen een gigantische geldschieter ergens anders hebben gevonden. Bovendien is er niemand die de werking van de huidige ploeg afbreekt hé - er zijn initiatieven en er zijn sponsors, maar de vraag die zich nu opdringt is of dat allemaal wel genoeg zal zijn. Luisteren naar FDR is voor u dus hetzelfde als een vingerwijzing naar het huidige bewind? Why - als kritische supporter moet je dat doen, omdat we inzitten met de club.

Zoals hierboven al aangehaald - iedereen was ten vroegste om 23u30 thuis en heeft een dagtaak te vervullen... Dat er dan nog geen verslag is, is toch niet meer dan logisch zeker?

25 Nov 2011, 14:27
Freak

Leeftijd: 42
Mijn kritiek was idd te heftig maar ik heb nu éénmaal mijn idee over de situatie. Ik heb dit al enkele malen neergepend maar ga dat niet meer doen. Het brengt uiteindelijk alleen maar miserie op.

@ Mariner. Zeker geen kritiek op u man! Als ge in 1 iemand vertrouwen moogt hebben dat hij een hart voor EA heeft, dan zijt gij het! Volle respect daarvoor!

25 Nov 2011, 14:54

Verbechio schreef:
Mijn kritiek was idd te heftig maar ik heb nu éénmaal mijn idee over de situatie. Ik heb dit al enkele malen neergepend maar ga dat niet meer doen. Het brengt uiteindelijk alleen maar miserie op.

@ Mariner. Zeker geen kritiek op u man! Als ge in 1 iemand vertrouwen moogt hebben dat hij een hart voor EA heeft, dan zijt gij het! Volle respect daarvoor!

thx, laat het ons nu weer over belangrijke zaken hebben

25 Nov 2011, 15:03
Miniem

Gaskonijn schreef:

Het is geen regering zonder volk !!!
Supporters hebben veel meer kracht dan het soms lijkt , zonder supporters zal geen club zijn !!!!
Dus laat u horen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA:

25 Nov 2011, 15:14

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Krauch heeft ontslag genomen,dus nog twee bestuursleden.

25 Nov 2011, 15:25
Freak

Leeftijd: 35
Bakkie schreef:
Krauch heeft ontslag genomen,dus nog twee bestuursleden.

Hoe zou dat toch komen...

25 Nov 2011, 15:27
Miniem

"Zijt gij hoer of zijt gij dief, hebt gij geld, ik heb u lief" , zo lijkt het nu bij sommige te zijn !
Nu komt die FDR met twee dobbelstenen dertien ogen gooien, en mensen beginnen te geloven in zijn "mooie woorden" !
De bestuur van nu heeft gedurende 4 maanden hun best gedaan om die gigantische put te dichten, en dat op een eerlijke manier door hard te werken !
Akkoord, ze hebben nog niet alles kunnen in orde brengen, maar probeer gewoon thuis met een theelepel een emmer vullen … het duurt eventjes !
Laat die nieuwe mensen hun job doen ! Het zal hun lukken !!!
Wees niet zo goedgelovig voor diegene die u een keer (of zelf meerdere keren) hebben al bedrogen en belogen !!!!
:EA:

25 Nov 2011, 15:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 40