|
|
| Pagina 4 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Verwijzend naar de laatste derby in de Beker van België is een boycot niet aan de orde vind ik.
Het is voor deze wedstrijden dat een mens naar de voetbal gaat. Veel volk, veel sfeer en veel kans om te winnen ![]() |
| 24 Nov 2011, 13:30 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Site Dender:
Beste FC-supporters, Op 10 december 2011 wordt de derby FC Dender – VCE Aalst gespeeld in ons stadion Van Roystadion.. Deze wedstrijd staat bij de veiligheidsdiensten gequoteerd als hoogrisicowedstrijd! Om veiligheidsredenen werd dan ook beslist een groter aantal plaatsen aan de bezoekers toe te kennen, concreet betekent dit dat de vakken G en H zullen toegekend worden aan de bezoekers. Natuurlijk zullen wij onze trouwe supporters die een abonnement hebben in de H–tribune een goed alternatief aanbieden voor deze wedstrijd! Wat betekent dit concreet? De jeugdspelers, hun trainers en afgevaardigden kunnen, op de dag van de wedstrijd zelf en op vertoon van hun jeugdpas, aan de loketten een ticket gaan afhalen voor tribune E1. Al de andere abonnementhouders van tribune H kunnen, op vertoon van hun abonnement, nog tot vrijdag 9 december 2011 een ticket gaan afhalen voor zittribune E2 + 4 drankbonnetjes. De openingsuren van de dienst ticketverkoop - voorverkoop FC Dender - E. Aalst: Woensdag: 14u – 20u Vrijdag: 14u – 18u Zaterdag 26 november 2011: direct na de wedstrijd FC Dender – Boussu Dour Hopelijk begrijpt u deze uitzonderlijke maatregel, die er gekomen is in overleg met de veiligheidsdiensten, en begrijpt u dat deze er gekomen is om de wedstrijd in zo veilig mogelijke omstandigheden te laten verlopen. _________________ Anti fusieclub! |
| 24 Nov 2011, 14:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Pauter schreef: Site Dender: Beste FC-supporters, Op 10 december 2011 wordt de derby FC Dender – VCE Aalst gespeeld in ons stadion Van Roystadion.. Deze wedstrijd staat bij de veiligheidsdiensten gequoteerd als hoogrisicowedstrijd! Om veiligheidsredenen werd dan ook beslist een groter aantal plaatsen aan de bezoekers toe te kennen, concreet betekent dit dat de vakken G en H zullen toegekend worden aan de bezoekers. Natuurlijk zullen wij onze trouwe supporters die een abonnement hebben in de H–tribune een goed alternatief aanbieden voor deze wedstrijd! Wat betekent dit concreet? De jeugdspelers, hun trainers en afgevaardigden kunnen, op de dag van de wedstrijd zelf en op vertoon van hun jeugdpas, aan de loketten een ticket gaan afhalen voor tribune E1. Al de andere abonnementhouders van tribune H kunnen, op vertoon van hun abonnement, nog tot vrijdag 9 december 2011 een ticket gaan afhalen voor zittribune E2 + 4 drankbonnetjes. De openingsuren van de dienst ticketverkoop - voorverkoop FC Dender - E. Aalst: Woensdag: 14u – 20u Vrijdag: 14u – 18u Zaterdag 26 november 2011: direct na de wedstrijd FC Dender – Boussu Dour Hopelijk begrijpt u deze uitzonderlijke maatregel, die er gekomen is in overleg met de veiligheidsdiensten, en begrijpt u dat deze er gekomen is om de wedstrijd in zo veilig mogelijke omstandigheden te laten verlopen. da ze gewoon eerlijk zeggen dat het voor het geld is, daar is toch niks mis mee als je financieel aan de grond zit, maar ze steken zich liever weg achter den berremiester van Denjergat. 2000 sups van EA x 20 euros = 40000 euro, ze hebben daar nog nooit zoveel ontvangen voor 1 match _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Nov 2011, 15:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Veel inkomsten of niet, uw eigenste (abonnee)plek moeten afstaan aan de gezworen rivaal: dat kan niet anders dan serieus zeer doen toch?
En wedden dat er een paar Denderklojo's zullen opperen dat het allemaal zo erg nog niet is want da wij toch hun kas spekken. Jaja, ik weet dit: al gaven ze mij 100 euro om mijn zitplaats af te staan aan enen van Dender-en-zu-verder, 't zou nog genen waar zijn! Da's, supporter zijnde, toch hetzelfde als een stamp tegen uw ....? |
| 24 Nov 2011, 20:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
luque schreef: Veel inkomsten of niet, uw eigenste (abonnee)plek moeten afstaan aan de gezworen rivaal: dat kan niet anders dan serieus zeer doen toch? En wedden dat er een paar Denderklojo's zullen opperen dat het allemaal zo erg nog niet is want da wij toch hun kas spekken. Jaja, ik weet dit: al gaven ze mij 100 euro om mijn zitplaats af te staan aan enen van Dender-en-zu-verder, 't zou nog genen waar zijn! Da's, supporter zijnde, toch hetzelfde als een stamp tegen uw ....? supporters van dender hebben geen k.... |
| 25 Nov 2011, 15:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Thiebaut liep een scheurtje in de meniscus op dus zal hoogstwaarschijnlijk deze match vanuit de tribune moeten volgen.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Nov 2011, 17:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
dat excuus van veiligheidsredenen komt hun nu wel toevallig heel goed uit.
1400 plaatsen extra aan 20euro, ze kunnen ginder ook rekenen hé. Ik ga NIET naar deze match omdat al dit geld toch wellicht zal dienen om Terjoden-Welle aan de titel te helpen. Als TW kampioen wordt gaat fcvdeh in vereffening en speelt het nieuwe kunstmatige vehikel volgend seizoen gewoon schuldenvrij in derde. Neen, dan steun ik liever mijn ploeg en ik zal die 20euro overmaken aan www.steuniendracht.be (btw: ik kon ook binnen op uitnodiging maar zelfs dat gun ik ze niet) |
| 25 Nov 2011, 20:23 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: Thiebaut liep een scheurtje in de meniscus op dus zal hoogstwaarschijnlijk deze match vanuit de tribune moeten volgen. Hij is 4 weken out ... bron : zijn facebookaccount. |
| 25 Nov 2011, 22:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
shagual schreef: dat excuus van veiligheidsredenen komt hun nu wel toevallig heel goed uit. 1400 plaatsen extra aan 20euro, ze kunnen ginder ook rekenen hé. Ik ga NIET naar deze match omdat al dit geld toch wellicht zal dienen om Terjoden-Welle aan de titel te helpen. Als TW kampioen wordt gaat fcvdeh in vereffening en speelt het nieuwe kunstmatige vehikel volgend seizoen gewoon schuldenvrij in derde. Neen, dan steun ik liever mijn ploeg en ik zal die 20euro overmaken aan http://www.steuniendracht.be (btw: ik kon ook binnen op uitnodiging maar zelfs dat gun ik ze niet) Ik kaan a giejn ongeloik geiven. Mor langst 'n andere kant stoanek ik onder zoe ne zwoaren druk va mèn moaten dak wel moén goan.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Nov 2011, 11:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Ze hebben een doekske ontworpe
![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 26 Nov 2011, 23:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
ochottekes, de sukkelaars... Da vak is van ons!
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Nov 2011, 0:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
davy1919 schreef: ochottekes, de sukkelaars... Da vak is van ons! ![]() Inderdaad. Hun triestig doekje doet niets uit, dat vak -en zelf heel dat dorp- is binnenkort van ons _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Nov 2011, 0:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
davy1919 schreef: ochottekes, de sukkelaars... Da vak is van ons! ![]() Da vaksken is van ons ole ole ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 27 Nov 2011, 0:49 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
josken1 schreef: davy1919 schreef: ochottekes, de sukkelaars... Da vak is van ons! ![]() Da vaksken is van ons ole ole ![]() Fistjen in den H , Fistejn in den H ole ole ![]() _________________ We're Back ! |
| 27 Nov 2011, 0:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachtzot schreef: Ze hebben een doekske ontworpe ![]() ![]() ohoh, wa naa gedoon? shit zeg ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Nov 2011, 1:11 |
|
| Pagina 4 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 47 Volgende |