Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Wat ik raar vind is dat de meeste hier het normaal vinden dat onze voorzitter stemmingen vervalst en dat De Cock de touwtjes in handen heeft. We hebben geen bestuur meer hé, want dat dringt hier ook niet door. We hebben nog een man die zich vastklampt aan zijn stoel en daarvoor heel ver gegaan is... Al de rest van die vijf musketiers is het al lang opgestapt, sommige uit onvrede met het beleid.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

27 Nov 2011, 13:13
Freak

Leeftijd: 45
Titus schreef:
Wat ik raar vind is dat de meeste hier het normaal vinden dat onze voorzitter stemmingen vervalst en dat De Cock de touwtjes in handen heeft. We hebben geen bestuur meer hé, want dat dringt hier ook niet door. We hebben nog een man die zich vastklampt aan zijn stoel en daarvoor heel ver gegaan is... Al de rest van die vijf musketiers is het al lang opgestapt, sommige uit onvrede met het beleid.

nagel op de kop moet ik zeggen.

"mijn postje is niet belangrijk, de voorzittersstoel evenmin" dixit Markey enkele weken terug :hmm:

die fuif die niet doorgaat, "den dikken" mag hier eens komen zeggen waarom niet. Nen te goeie ami van Steven De Cock zeker. Maskers vallen stilletjes aan af...

27 Nov 2011, 13:19
Vaste Waarde

Heeft meneer de cock zijn veto gesteld misschien?
Of hebben de toogmedewerkers forfait gegeven,
In Ieder geval dit is voor mij den druppel en voor mijn part laten we het tegen antwerp is goed stuiven in de K met spreekkkoren richting de heren bestuur!
Twordt tijd dat we gewoon alles zelf afdwingen net als ten tijde garré!
praten en vergaderen helpt toch geen kl..ten dus tijd voor harde Actie!

Iendracht is van ons supporters! en niet van een paar omhooggevallen klojo's!
michel en co nog 7 keer slapen!

27 Nov 2011, 14:10
forumlegende

Leeftijd: 43
Efkes een vraagje aan de mannen van het actiecomité aangezien jullie toch degenen zijn die al vergaderd hebben met De Roose en met de clan rond Markey.
Er werd gezegd hoeveel we nodig hadden om onze licentie te halen voor volgend seizoen en ook min of meer hoe deze heren denken om dit te realiseren. Maar werden er door den ene of den andere ook plannen op tafel gelegd op lange termijn? Da we hier volgend seizoen nie terug in hetzelfde schuitje zitten he...

27 Nov 2011, 14:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Titus schreef:

Der bosj op kameroad !
Op deze manier helpt giejn enkele inzoamelink onder de supporters, oeik al doen Hans en Davy en de rest der alles veer. As die kiekes van et bestier eejren ego nie kennen opzoi zetten est er binnenkert giejnen Iejndracht nie miejr !
De Cock bollet af jong !

27 Nov 2011, 14:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
edit.

27 Nov 2011, 14:22
Vaste Waarde

Neutralboy"]Heeft meneer de cock zijn veto gesteld misschien?
Of hebben de toogmedewerkers forfait gegeven,
In Ieder geval dit is voor mij den druppel en voor mijn part laten we het tegen antwerp is goed stuiven in de K met spreekkkoren richting de heren bestuur!
Twordt tijd dat we gewoon alles zelf afdwingen net als ten tijde garré!
praten en vergaderen helpt toch geen kl..ten dus tijd voor harde Actie!

Iendracht is van ons supporters! en niet van een paar omhooggevallen klojo's!
michel en co nog 7 keer slapen![/quote] (y)

27 Nov 2011, 14:38
Miniem

ik snap het ook niet dat er 1of 2 personen den boel hier blokkeren.
nu snap ik waarom krauch en co opstappen ze blijven ons bedriegen

27 Nov 2011, 14:58
Scholier

dalton schreef:
ik snap het ook niet dat er 1of 2 personen den boel hier blokkeren.
nu snap ik waarom krauch en co opstappen ze blijven ons bedriegen

Niet alleen Krauch is geen bestuurder meer ,ook Patriek is opgestapt.Ik vraag mij af of ze wel nog in orde zijn met de statuten en voor de bond.Waarom De Roose niet laten doen,ik versta dat niet meer.Krauch en Patriek wouden FDR laten doen omdat ze anders geen uitweg meer vonden.En als FDR niet zou slagen in zijn voorgesteld plan,zou hij er toch voor opdraaien.Ik heb nog altijd geen deftige uitleg gehad waarom sommigen hier tegen zijn. :stom: :stom:

27 Nov 2011, 15:23
Miniem

Krauch en Patriek zijn weg omdat FDR wilt terug keren!
Ik heb ook een plan ;-) net als FDR :
152.000 Euro via nieuwe sponsors (waaronder 30.000 Euro van 2 nieuwe leden van de AV ), ale die sponsors heeft Van Eetvelde toch al gevonden, dus hun hebben wij al , moet net als FDR geen zorgen meer maken !
- 87.000 Euro van huidige sponsors die een eenmalige extra sponsoring zouden doen. (het is door Van Eetvelde ook al geregeld dus niet ik niet FDR wij moeten niks meer doen)

Gert Van Eetvelde …. Misschien toch even laten blijven , hij werkt toch , maar …. In maart zou in Chelsea FC iemand ontslag nemen (zal binnenkort van Abramovitsj die nieuws krijgen) en die voor Eendracht Aalst zal komen werken! En Van Eetvelde zou dan onder deze persoon werken !
De naam zullen jullie niet krijgen , ale juist is juist van FDR hebben jullie dat ook niet gekregen !
inbreng supportersraad in de AV
En ? Wan vinden jullie van mijn herstelplan ?
Even goed als bij FDR !!!
:EA:

27 Nov 2011, 16:21
Freak

Leeftijd: 35
BSV schreef:
Krauch en Patriek zijn weg omdat FDR wilt terug keren!
Ik heb ook een plan ;-) net als FDR :
152.000 Euro via nieuwe sponsors (waaronder 30.000 Euro van 2 nieuwe leden van de AV ), ale die sponsors heeft Van Eetvelde toch al gevonden, dus hun hebben wij al , moet net als FDR geen zorgen meer maken !
- 87.000 Euro van huidige sponsors die een eenmalige extra sponsoring zouden doen. (het is door Van Eetvelde ook al geregeld dus niet ik niet FDR wij moeten niks meer doen)

Gert Van Eetvelde …. Misschien toch even laten blijven , hij werkt toch , maar …. In maart zou in Chelsea FC iemand ontslag nemen (zal binnenkort van Abramovitsj die nieuws krijgen) en die voor Eendracht Aalst zal komen werken! En Van Eetvelde zou dan onder deze persoon werken !
De naam zullen jullie niet krijgen , ale juist is juist van FDR hebben jullie dat ook niet gekregen !
inbreng supportersraad in de AV
En ? Wan vinden jullie van mijn herstelplan ?
Even goed als bij FDR !!!

Edit

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Nov 2011, 19:04, 4 keer totaal gewijzigd.

27 Nov 2011, 16:25
Freak

Leeftijd: 45
en de pro's en contra's blijven hier maar komen ...

:rolandjen:

27 Nov 2011, 16:25
Miniem

bsv jij leest alleen maar wat je wil lezen.zoals al te lezen stond dat patrick en krauch het plan FDR wel goedgekeurd heeft.
jij bent een zielig man iedereen heeft zijn mening maar jij speelt altijd op de zelfde persoon. jij wil kost wat kost FDR buiten het bestuur houden ook na donderdag terwijl de mensen die naar de vergadering geweest zijn minof meer zeggen om hem een kans te geven.om de problemen binnen de club op te lossen moeten we eendrachtig zijn

27 Nov 2011, 17:14
Miniem

dalton schreef:
bsv jij leest alleen maar wat je wil lezen.zoals al te lezen stond dat patrick en krauch het plan FDR wel goedgekeurd heeft.
jij bent een zielig man iedereen heeft zijn mening maar jij speelt altijd op de zelfde persoon. jij wil kost wat kost FDR buiten het bestuur houden ook na donderdag terwijl de mensen die naar de vergadering geweest zijn minof meer zeggen om hem een kans te geven.om de problemen binnen de club op te lossen moeten we eendrachtig zijn

Jaja patrick en krauch het plan FDR wel goedgekeurd hebben en … uitgestapt …
Oey , was het veel te goede plan misschien ?!
Ja, beste dalton , ik speel altijd op hetzelfde persoon in de hoop diegenen die nu onder hypnose van FDR zijn wakker te schudden !!!!
Alloooooooooooooooooooooooo !!! :wave:
Laat uw hersens een beetje werken !!! Zijn jullie blind of wa ????? :stom:
Kan een ezel een renpaard worden ???? NEE !!!!
Een leugenaar wordt ook nooit een eerlijke mens !!!

27 Nov 2011, 17:34
Ancien

BSV schreef:
dalton schreef:

Jaja patrick en krauch het plan FDR wel goedgekeurd hebben en … uitgestapt …
Oey , was het veel te goede plan misschien ?!
Ja, beste dalton , ik speel altijd op hetzelfde persoon in de hoop diegenen die nu onder hypnose van FDR zijn wakker te schudden !!!!
Alloooooooooooooooooooooooo !!! :wave:
Laat uw hersens een beetje werken !!! Zijn jullie blind of wa ????? :stom:
Kan een ezel een renpaard worden ???? NEE !!!!
Een leugenaar wordt ook nooit een eerlijke mens !!!

Wat wil jij eigenlijk, je gelijk krijgen ivm FDR of de redding van EA?

27 Nov 2011, 17:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 40