Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Wanneer is de volgende algemene vergadering eigelijk?

27 Nov 2011, 18:21
Freak

BSV schreef:
@ iendrachter90
De Cock roept niet :” ik ben de redder van EA, ik ben de enige die kan helpen “
:EA:

en of de cock blijft of niet laat me koud !Kies de nieuwe bestuur van de medewerkers , van mensen die de club echt door en door kennen !!!!

Ok da zegt genoeg :zzz:
En moest de cock dat roepen dan liggen we hier allemaal plat vant lachen.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Nov 2011, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Nov 2011, 18:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:

Volgende week of over twee weken zeker ;)

27 Nov 2011, 18:23
Freak

Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ja,tis idd zoiets :D
Edit:8december blijkbaar

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 27 Nov 2011, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Nov 2011, 18:24
Vaste Waarde

Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ja,tis idd zoiets :D

Hopelijk is het dan al niet te laat .

27 Nov 2011, 18:27
Freak

Leeftijd: 45
BSV schreef:
@ iendrachter90
De Cock roept niet :” ik ben de redder van EA, ik ben de enige die kan helpen

en of de cock blijft of niet laat me koud !
Kies de nieuwe bestuur van de medewerkers , van mensen die de club echt door en door kennen !!!!

ik denk dat De Cock al genoeg geholpen heeft... :cool:

27 Nov 2011, 18:56
forumlegende

Leeftijd: 69
Wie zit er nu eigenlijk in het bestuur en hun respectievelijke functie alsook alle leden van de vzw?

27 Nov 2011, 23:48
Ancien

Leeftijd: 46
Ik wil nu niet extra stoken, maar euh welke rol hebben Krauch en Patrick dan in gans deze soep?? Als ondervoorzitter heb ik Krauch toch ook nog niets zien doen waarvan ik zeg - chapeau kerel. Op de persconferentie blonk hij uit in stilzwijgen, in de Bredestraat heb ik hem nog niet gezien sinds de "putsch" (buiten die persconferentie dan) en een extra EURO heb ik hem ook nog niet zien storten, want hij staat niet in het lijstje van de sponsors die werden getekend.

Wat gaat hij doen? Geld geven als de licentie in orde is of alle schulden weggewerkt zijn???

28 Nov 2011, 8:24
Scholier

DT schreef:
Ik wil nu niet extra stoken, maar euh welke rol hebben Krauch en Patrick dan in gans deze soep?? Als ondervoorzitter heb ik Krauch toch ook nog niets zien doen waarvan ik zeg - chapeau kerel. Op de persconferentie blonk hij uit in stilzwijgen, in de Bredestraat heb ik hem nog niet gezien sinds de "putsch" (buiten die persconferentie dan) en een extra EURO heb ik hem ook nog niet zien storten, want hij staat niet in het lijstje van de sponsors die werden getekend.

Wat gaat hij doen? Geld geven als de licentie in orde is of alle schulden weggewerkt zijn???

Zij zijn en blijven grote sponsors,Krauchs firma is Viano,jaar en dag sponsor.Staat zelfs op de uitrusting.Patrick,carroserie patrick,al jaren sponsor en geeft het laatste jaar zijn budget zelfs verhoogd.Dus moeten niet in de lijst staan,ze zijn er al lang.En wat is de inbreng van MM en SDC(zero,zero,zero).Het is daarom dat Krauch en Patrick,het scenario FDR zagen zitten,een investeerder bij.En bij die lijst heb ik vraagtekens,over welke bedragen gaat het.Elke sponsor is goed,maar je moet wel een groot bedrag zoeken.

28 Nov 2011, 9:00
Ancien

CALIMERO schreef:
DT schreef:

Zij zijn en blijven grote sponsors,Krauchs firma is Viano,jaar en dag sponsor.Staat zelfs op de uitrusting.Patrick,carroserie patrick,al jaren sponsor en geeft het laatste jaar zijn budget zelfs verhoogd.Dus moeten niet in de lijst staan,ze zijn er al lang.En wat is de inbreng van MM en SDC(zero,zero,zero).Het is daarom dat Krauch en Patrick,het scenario FDR zagen zitten,een investeerder bij.En bij die lijst heb ik vraagtekens,over welke bedragen gaat het.Elke sponsor is goed,maar je moet wel een groot bedrag zoeken.

Het feit dat iemand sponsor is, is heel mooi maar als lid van de RvB/ondervoorzitter wordt er iets meer verwacht dacht ik neen? Als ze FDR nu wel zagen zitten als investeerder, waar zaten ze dan als de overname tot uitvoering is gekomen begin september??? Er wordt hier wel altijd verwezen naar MM, SDC en FDR als hoofdrolspelers, maar het is niet dat de mensen die zich op de achtergrond houden, geen verantwoordelijkheid moeten dragen hé...

Als ze dan toch niet in het nieuws wensen te komen, vind ik het wel raar dat ze hier op het forum verschijnen als "de goeien"... Wat mij betreft, dragen ze evenveel verantwoordelijkheid als lid van de RvB... En trouwens - wat die stemming betreft: als die inderdaad tegen de regels is gebeurd, waarom treden ze daar dan niet tegen op? Of is in stilzwijgen de aftocht blazen ook al een daad van krachtig optreden? Heb er een beetje genoeg van dat mensen het zomaar kunnen afbollen zonder dat ze uitleg dienen te verschaffen... Eerst DDB en MVDS, dan onze voorzitter De Smedt (die achter de schermen nog heel veel zou doen, maar die ik sindsdien amper nog op den Iendracht heb gezien), nu de ondervoorzitter, enz.

Ongeacht of je nu voorstander bent van FDR, SDC, Gerd Van Eetvelde of MM, je kan hen alvast niet verwijten dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen... Bij de anderen heb ik het daar een pak lastiger mee, zeker als die mensen dan nog verdedigd worden ook... Ik dacht dat het een ondervoorzitter niet verboden was om mee te denken naar constructieve oplossingen? Ik wacht nog steeds op een eerste idee hoor van die kant uit...

Laatst gewijzigd door DT op 28 Nov 2011, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Nov 2011, 10:11
Duivelke

Sis schreef:
Mijn ego, sorry, ik ben van geen belang. Stel mij alleen vragen, mag dat soms niet als u 60 jaar supporter bent

Sis, dat mag hier inderdaad niet. Ik heb het ook geprobeerd maar enkel de 'geroutineerden' mogen hier een mening hebben. Als 'nieuweling' ben je meteen de 'zwarte piet'
Jammer genoeg

28 Nov 2011, 10:17
Ancien

stevie1978 schreef:
Sis schreef:
Mijn ego, sorry, ik ben van geen belang. Stel mij alleen vragen, mag dat soms niet als u 60 jaar supporter bent

Sis, dat mag hier inderdaad niet. Ik heb het ook geprobeerd maar enkel de 'geroutineerden' mogen hier een mening hebben. Als 'nieuweling' ben je meteen de 'zwarte piet'
Jammer genoeg

Raar dat de mannen die wat komen stoken, de eersten zijn achteraf om te beginnen jammeren... Kom uit voor uw mening en verdedig ze hé, er is er hier nog geen enkelen afgeknald door dat te doen. Alleen denken velen hier van zichzelf het warm water uitgevonden te hebben en dat ze dan als Messias moeten worden ingehaald met hun posts... Indien dat ietwat tegenvalt - om het eufemistisch uit te drukken - beginnen die mensen dan zelf te bleiten over "ik mag geen mening hebben", "ik ben de zwarte piet", enz.

Door zo'n posts te plaatsen, bouw je inderdaad geen geloofwaardige positie op, dat is een feit... Zou je dus beter geen andere nickname kiezen Stevie? Calimero 2 kan nog hé: zij zijn groot en ik ben klein...

28 Nov 2011, 10:25
Miniem

Leeftijd: 114
nagel op de kop moet ik zeggen.

"mijn postje is niet belangrijk, de voorzittersstoel evenmin" dixit Markey enkele weken terug :hmm:

die fuif die niet doorgaat, "den dikken" mag hier eens komen zeggen waarom niet. Nen te goeie ami van Steven De Cock zeker. Maskers vallen stilletjes aan af...[/quote]

Weinig uitleg over te geven:
1)er was enkel een voorstel om een fuif te organiseren.
2)naar het eind van de week toe was er nog weinig belangstelling en beslist met het actiecomité de fuif uit te stellen.Jammer genoeg is niet iedereen op de hoogte gebracht.Dus,er moet ook niets achter gezocht worden.
3)Clubcafe was geopend van 21.00hr tot 01.30hr.
4)Wat heeft dat in Godsnaam met Steven De Cock te maken??
5)Er bestaan medicijnen,voor als ge iemand niet uit uwe kop kunt zetten,in uw geval De Cock.

28 Nov 2011, 10:39
Miniem

Leeftijd: 49
BSV schreef:
boer touch schreef:
Bomber schreef:
Beetje later dan verwacht maar hier is het dan.

Vergadering heeft meer dan 4u geduurd en ik heb niet alles kunnen noteren of onthouden, maar hier zijn de belangrijkste dingen:

Als ik belangrijke dingen vergeten ben of cijfers verkeerd genoteerd heb, mag je me gerust corrigeren.

Herstelplan FDR:

Inbreng van 240.000 Euro:
- 152.000 Euro via nieuwe sponsors (waaronder 30.000 Euro van 2 nieuwe leden van de AV
- 87.000 Euro van huidige sponsors die een eenmalige extra sponsoring zouden doen.

Namen van Sponsors wou Frank niet vernoemen.

Voorwaarden:

- Goedkeuring en décharge boekhouding tot 30/06/10 (is later terug uit de voorwaarden geschrapt)
-Gert Van Eetvelde vervangen door Yannick Van Aken. In maart zou er in 1e klasse iemand ontslag nemen en voor Eendracht Aalst komen werken. Van Aken zou dan onder deze persoon werken.
Een naam hebben we echter niet gekregen. De Roose zou ook bereidt zijn om eerst nog eens met Van Eetvelde te spreken.
-Steven De Cock uit de AV
-2 nieuwe leden in de AV
-inbreng supportersraad in de AV

Het herstelplan zou niet zijn afgekeurd door de RvB, enkel Michel Markey was tegen.

Nog enkele verduidelijkingen:

-Reccette Club en Westerlo zou wel degelijk op de bankrekening gestort zijn.
-Versnipperde papieren in juni waren een berg papieren die gevonden zijn bij de opkuis van als voorbereiding op de keuring van het stadion inzake brandveiligheid e.d.
-Huidige sponsors zouden niet stoppen bij een terugkeer van FDR
Antwoord op een vraag van iemand: Zowel Luc Ledegen als Steven De Cock hebben geen 15.000 Euro betaald om in de AV te komen.
-Facturatie restaurant en boarding liep inderdaad mank maar was niet de schuld van De Roose
-Oorsprong breuk tussen DDB en FDR: budget werd afgesproken maar MVDS zou dat met 25% overschreden hebben. FDR was niet akkoord, heeft het budget wel nog deels opgetrokken maar dit volstond niet. MVDS werdt gesteund door DDB en zo is de ruzie ontstaan (volgens FDR)

Tja da MVDS er wat buiten gesmeten heeft is algemeen geweten hé , zie maar naar verheyden zijn opgetrokken contract.

"Gert Van Eetvelde vervangen door Yannick Van Aken."
Een dief en leugenaar brengt de andere nog mee !
Ale  en waar is die zusje nog ? Op wiens handjes moeten geld van de club nog plakken ?!
“Een dom persoon leert van zijn eigen fouten en een intelligent persoon van de fouten van anderen”
Hoe moet ik noemen diegene die aan FDR geloven ? Dom in kwadraat ?
:EA:[/quote

dief en leugenaar? :(

28 Nov 2011, 10:42

@BSV
Beste,

ik heb je vorige week, na je onophoudende kritiek, gevraagd naar het feit waarom je Steven De Cock wel een tweede kans gunt. Tot op heden heb ik daar nog steeds geen antwoord op. Waarom?

Nu wederom kom je met een uitspraak van formaat: ''Krauch en Patrick zijn uit bestuur gestapt omdat FDR terug zou keren''.
Ik denk mijn waarde, dat je beter even nadenkt alvorens te oordelen. Indien jouw stelling zou kloppen zouden ze beter in het bestuur blijven zetelen hebben zodat ze FDR buiten konden stemmen. Met hun actie beogen ze naar mijn mening het omgekeerde.

Denk hier even over na en geef dan meteen ook een antwoord over onze (of moet ik zeggen jouw) Steven De Cock.

28 Nov 2011, 10:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 40