|
|
| Pagina 4 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
nonkel august schreef: Volgens de V.B. spelen we zondag met gesloten deuren. Dat zal wat worden als er daar zondag meer dan 4000 man voor gesloten poorten zal staan. Dat is toch miserie zoeken !!! En welke 4000 man zal daar staan? Het is nu toch door iedereen geweten dat het gesloten loketten zijn. Wat is eigenlijk nu weer het probleem???? |
| 28 Nov 2011, 20:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik vind dit vrij late communicatie, net als over die mini-abonnementen
![]() PS niet iedereen die op de thuismatchen aanwezig is, leest het forum of de gazet. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Nov 2011, 20:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Sommigen onder jullie kunnen toch zagen hoor... dat de loketten die dag gingen gesloten zijn, dat wisten jullie toch al een tijdje?
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 28 Nov 2011, 20:25 |
|
|
Junior
Voor zij die de mop niet hebben begrepen.
In de voorbeschouwing staat als titel dat we spelen met gesloten deuren en dat is nog iets anders dan spelen met gesloten loketten. Van daar meer dan 4000 man voor gesloten poorten. |
| 28 Nov 2011, 20:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
parol schreef: “BELANGRIJKE TICKETING-INFO SC EA - R. ANTWERP FC De topper aanstaande zondag 4 december om 14u3O tegen R. Antwerp FC zal plaatsvinden met gesloten loketten. Het betreft een risicowedstrijd waarvoor er op de wedstrijddag geen tickets verkocht mogen worden. Alle supporters die er zondag willen bij zijn, dienen zich dus een ticket in voorverkoop aan te schaffen, zowel voor staan- als voor zitplaatsen. Deze voorverkoop vindt plaats: -Donderdag 1 december van 19 tot 21u op Zandberg -Vrijdag 2 december van 19 tot 21u in het Pierre Cornelis-stadion -Zaterdag 3 december van 9 tot 12u in het Pierre Cornelis-stadion. Zoals eerder aangekondigd wordt de losse ticketprijs voor staanplaatsen voor onder andere deze wedstrijd verhoogd. Een ticket voor vak K kost 16 euro (8 euro voor 13- tot en met 16-jarigen). Op de dagen van de voorverkoop kunnen ook de mini-abonnementen nog betaald worden en ze kunnen dan ook worden afgehaald. Deze mini-abonnementen hebben betrekking op de thuiswedstrijden tegen R.Antwerp, FC. Brussels, SP.Charleroi en FC. Dender Alle supporters met een ticket of abonnement voor vak K zullen overigens op politiebevel via de H. Hartlaan het vak K moeten betreden en verlaten.” Dus, als ik het goed begrijp, kan iemand die het bedrag nog niet per bankoverschrijving gestort heeft, tijdens de voorverkoop gewoon 50 euro betalen en zo'n mini-abo bemachtigen? Of interpreteer ik dit verkeerd? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2011, 20:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
inderdaad zo is het
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 28 Nov 2011, 20:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
iendrachtlovers schreef: inderdaad zo is het Ok, thx, dan zullen er toch een paar content zijn want veel vertrouwen door bestelling per overschrijving was er niet. Met de gedachte van die klucht met de abo's in het begin van het seizoen in het achterhoofd. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Nov 2011, 21:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
tsjoep schreef: zondag ons tofste thuiswedstrijd dit seizoen , hopelijk zal de sfeer van begin tot einde top zijn want de mannen van den antwerp kunnen der ook iets van , en als die beginnen te zingen met 1200 man ...word er iets extra gedaan qua sfeer ? ik hoop van wel. Ik kijk er in ieder geval al naar uit! hopelijk een redelijk vol huis en goeien ambiance ![]() |
| 28 Nov 2011, 21:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bestekes,
begin zondag aub niet met 'Beerschot is de ploeg van 't stad' gezien Antwerp een traditieclub is en Beerschot een fusieclub. Als supporter van den Iendracht zou men het verschil wel mogen kennen, zeker met de verplaatsing van de week erna in het achterhoofd ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Nov 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
The Blackwans schreef: Bestekes, begin zondag aub niet met 'Beerschot is de ploeg van 't stad' gezien Antwerp een traditieclub is en Beerschot een fusieclub. Als supporter van den Iendracht zou men het verschil wel mogen kennen, zeker met de verplaatsing van de week erna in het achterhoofd ![]() ![]() |
| 28 Nov 2011, 21:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
chunga schreef: The Blackwans schreef: Bestekes, begin zondag aub niet met 'Beerschot is de ploeg van 't stad' gezien Antwerp een traditieclub is en Beerschot een fusieclub. Als supporter van den Iendracht zou men het verschil wel mogen kennen, zeker met de verplaatsing van de week erna in het achterhoofd ![]() ![]() t verhaal van de nagel en de kop.... eigenlijk kunt ge zo hetzelfde zeggen over het lieken " f*** off denderfc"...... dat we al dikwijls hebben gehoord tijdens (thuis)matchen dit seizoen, niet dat ik daar iets op tegen heb dat de supporters da zingen maar... zing het gerust gans den dag als 't match is tegen dender maar draaf het niet af in matchen waar het niet nodig is... |
| 28 Nov 2011, 21:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
The Blackwans schreef: Bestekes, begin zondag aub niet met 'Beerschot is de ploeg van 't stad' gezien Antwerp een traditieclub is en Beerschot een fusieclub. Als supporter van den Iendracht zou men het verschil wel mogen kennen, zeker met de verplaatsing van de week erna in het achterhoofd ![]() awel , dat vind ik nu ook , den iendracht is tegen fusiegedrochten dus we gaan ons ni belachelijk maken van pro beerschot liedjes te zingen hè, antwerp kunt ge vergelijken met ons , zeer fanatieke supporters en dikke sfeer .. |
| 28 Nov 2011, 22:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Op het forum van antwerp gevonden:
Ik heb gehoord dat er een soort inzamelactie voor jullie club had moeten plaatsvinden maar dat die niet mag doorgaan van de flikken wegens "risicomatch". Toch wel erg jammer want hier zouden we toch een centje kunnen inzamelen, zelfs bij de antwerpsupporter (beetje inspelen op het traditiegevoel he ) Van mij mogen ze een steunkaart ook kopen ze! ![]() |
| 28 Nov 2011, 22:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Van mij ook ma der zouden volgens sommigen hier me stoelen en tafels gesmeten worden door Antwerpsupps
![]() |
| 29 Nov 2011, 0:17 |
|
|
Nationale Ploeg
The Blackwans schreef: Bestekes, begin zondag aub niet met 'Beerschot is de ploeg van 't stad' gezien Antwerp een traditieclub is en Beerschot een fusieclub. Als supporter van den Iendracht zou men het verschil wel mogen kennen, zeker met de verplaatsing van de week erna in het achterhoofd ![]() Schoten is de ploeg van 't stad? |
| 29 Nov 2011, 9:00 |
|
| Pagina 4 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 20 Volgende |