Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
iendrachtlovers schreef:
Ik van mijn kant hoop het wel, Michel is een echte eendrachter geloof me !!!
(y) (y) (y)

Er zijn nog veel echte eendrachters maar daarom zijn het nog geen goede (interim)-voorzitters.
Want je moet toch toegeven dat het hier langs alle kanten spaak loopt en dat er dringend iemand moet komen om voor een echte ommekeer en nieuwe start te zorgen.
Zoals het nu gaat verziekt de boel echte dag een beetje meer.En nee dat is niet alleen aan MM te wijten.
Er zijn er nog veel die boter op hun hoofd dragen.
Van eendracht is alleszins geen sprake.

29 Nov 2011, 20:35
Freak

Leeftijd: 45
Sis schreef:
Volgens ingewijden zou er een persoon klaar staan met een volledige nieuwe ploeg, Er zou voorlopig geen geld en geen voorzitter zijn. De huidige twee kunnen niet samen door de deur, spijtig genoeg, De stad Aalst kan misschien soelaas bieden.Dinsdag zou een AV doorgaan, dan kan de club een nieuw elan krijgen of de doodsteek.Maar men zegt' als de nood het hoogst is ... dan is de redding nabij! Maar met eerlijk beleid komt men soms verder dan met geld alleen !!!!!!!!!!!!!!!!

sissie, ik denk dat je moet stoppen met dromen...

Geld is het belangrijkste voor ons op dit moment, of ga je de leveranciers met bierviltjes betalen misschien, of bureaumateriaal?

29 Nov 2011, 21:01
Freak

Leeftijd: 45
nieuwste lid op het forum: ons patricia :banana:

29 Nov 2011, 21:16
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
Sis schreef:
Volgens ingewijden zou er een persoon klaar staan met een volledige nieuwe ploeg, Er zou voorlopig geen geld en geen voorzitter zijn. De huidige twee kunnen niet samen door de deur, spijtig genoeg, De stad Aalst kan misschien soelaas bieden.Dinsdag zou een AV doorgaan, dan kan de club een nieuw elan krijgen of de doodsteek.Maar men zegt' als de nood het hoogst is ... dan is de redding nabij! Maar met eerlijk beleid komt men soms verder dan met geld alleen !!!!!!!!!!!!!!!!

sissie, ik denk dat je moet stoppen met dromen...

Geld is het belangrijkste voor ons op dit moment, of ga je de leveranciers met bierviltjes betalen misschien, of bureaumateriaal?

bureaumateriaal, zeit'n .... :plat:

Laatst gewijzigd door Fillou op 30 Nov 2011, 9:18, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Nov 2011, 8:37

Inderdaad ik heb mij op dit forum een account aangemaakt met mijn eigen naam had dit al geruime tijd willen doen. Ik vind het erg dat men hier met modder gooit en zich wegstopt achter een Nicknaam. Ik denk dat vele van jullie niet weten waaron een forum dient.
Mijn bedoeling was zeer simpel. De waarheid hier op het forum zetten. Feitelijk heeft dit geen zin, want deze past niet in de kar van sommige mensen die het dan toch gaan verdraaien. Ik heb hier enkele berichten gelezen van mensen die hun mening op dit forum gezet hebben en hoe deze dan gelijk met de grond gemaakt werden. De waarheid komt toch ALTIJD uit dus pech voor sommige ik ga jullie modderbak niet aanvullen, maar de Sint is nog in het land misschien brengt die jullie wel een geschenk, en wanhoop niet na de Sint is er nog de kerstman.

30 Nov 2011, 9:15
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
patricia schreef:
Inderdaad ik heb mij op dit forum een account aangemaakt met mijn eigen naam had dit al geruime tijd willen doen. Ik vind het erg dat men hier met modder gooit en zich wegstopt achter een Nicknaam. Ik denk dat vele van jullie niet weten waaron een forum dient.
Mijn bedoeling was zeer simpel. De waarheid hier op het forum zetten. Feitelijk heeft dit geen zin, want deze past niet in de kar van sommige mensen die het dan toch gaan verdraaien. Ik heb hier enkele berichten gelezen van mensen die hun mening op dit forum gezet hebben en hoe deze dan gelijk met de grond gemaakt werden. De waarheid komt toch ALTIJD uit dus pech voor sommige ik ga jullie modderbak niet aanvullen, maar de Sint is nog in het land misschien brengt die jullie wel een geschenk, en wanhoop niet na de Sint is er nog de kerstman.

alli zenne... the bolt and de beautiful alflevering 2354
"met modder gooien..." had men in het verleden zijn huiswerk wat serieus gemaakt als bestuur hé... we zouden vandaag niet zo diep in de modder zitten. maar goed, 't zijn wij die met de modder gooien. Voor wa dient een forum volgens u dan? om het over de sint en de kerstman te hebben?
als dit uw bijdrage is, zullen we inderdaad zelf wel nog wat in onze modderbak spelen. ja watte zeg

30 Nov 2011, 9:28
Scholier

Leeftijd: 55
iendrachtlovers schreef:
Ik van mijn kant hoop het wel, Michel is een echte eendrachter geloof me !!!
(y) (y) (y)

een echte eendrachter als voorzitter kan nooit goedkomen, iemand die te veel met de ploeg begaan is kan nooit een goede voorzitter zijn, daarvoor heb je iemand nodig die de club bekijkt als een zakenman een neutraal iemand, iedereen kan voorzitter spelen zoals MM maar of die persoon in kwestie daar dan ook bekwaam voor is dat is een andere vraag

30 Nov 2011, 10:05
nieuw in de eerste ploeg

patricia schreef:

Wat een onzin.Je maakt een account omdat je de waarheid wil komen vertellen maar je vindt dat het geen zin heeft.In feite maak je en account om te vertellen dat je niets zinvol te zeggen hebt en toegegeven zo zijn er hier nog.
Zo gaat dat nu eenmaal op een forum.Ieder zijn mening al dan niet gefundeerd.
Ik kijk uit naar je tweede post waarin je je wat meer laat gaan.Iedereen wil hier de waarheid kennen.Ook jouw waarheid maar dat er jouw waarheid in twijfel gaan trekken moet je er wel bijnemen.

30 Nov 2011, 10:22
forumlegende

Leeftijd: 69
patricia schreef:

Wel vertel dan uw versie eens van de feiten want jij had toch een belangrijke taak in het falende beleid,of niet?

30 Nov 2011, 10:35
forumlegende

Ik denk dat iedereen nog aan het wachten is op een deftige uitleg. Wat is er de voorbije jaren allemaal gebeurd? Niemand weet het, niemand communiceert, niemand neemt verantwoordelijkheid. Maar we zitten wel tot over onze oren in de...welja modder, om een deftiger woord te gebruiken. En dan komt er iemand koudweg beweren dat er hier stouteriken zitten...met nog wat gezever over de sint en de kerstman ook. Tja, aan de eerste reactie van Patricia is inderdaad te zien, dat het een peutertuin is daar op den Iendracht...maar dan een peutertuin die op de rand van de diepe afgrond aan het balanceren is.
Naiëf zijn is mooi, maar er zijn grenzen!

30 Nov 2011, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
http://www.youtube.com/watch?v=EhJMROc5 ... r_embedded

:EA: :EA: :EA:

30 Nov 2011, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
De supportersafvaardiging kent nu de standpunten van de verschillende partijen. Het plan van het huidige bestuur (Markey) om de club weer gezond te maken is bekend gemaakt via verschillende media. Daartegenover staat het plan van Frank De Roose die een financiële inbreng van € 300.000 garandeert, mits voorwaarden. De simpele geest in mij zegt: verenig alle krachten en kom naar buiten met één gemeenschappelijk sterk herstelplan.

Alle betrokken partijen beweren bij hoog en bij laag 'echte iendrachters' te zijn, maar uit hun daden blijkt anders. Voorlopig stellen zij hun persoonlijk belang boven het belang van de club! Welk bestuur in financiële nood durft het namelijk aan om de inbreng van € 300.000 te weigeren? En welke redder in nood hecht bij voorbaat meer aandacht aan de verdeling van de postjes dan aan het welzijn van de club?

Volgens mij moet de supportersafvaardiging verder durven gaan. Ze kennen wel de diverse standpunten, maar hebben die bekomen zonder dat de andere partij weerwoord heeft kunnen bieden. Met wat aanleg voor retoriek, kan je op die manier alles bewijzen! De supportersafvaardiging moet dringend de verschillende partijen rond de tafel brengen en in eerste instantie optreden als onafhankelijk waarnemer. De uitkomst van dergelijke actie kan verschillend zijn:
1/ in het beste geval komen beide partijen tot een consensus of compromis en kan eindelijk aan de toekomst van deze prachtige club worden gedacht;
2/ ofwel weigert een partij om aan tafel te zitten waardoor die logischerwijs de steun van de supportersafvaardiging verliest;
3/ ofwel vallen de maskers af tijdens dit gesprek en is het aan de supportersafvaardiging om partij te kiezen.

Kortom, de supportersafvaardiging mag volgens mij niet langer talmen en moet dringend tot actie overgaan, want de tijd dringt! De toekomst van onze club ligt (nog maar 's) in haar handen. Mijn voorkeur gaat uit naar 1/.

30 Nov 2011, 10:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
patricia schreef:

Het is dat de toon van de "nieuwelingen" normaal te noemen is zeker. Iedereen kan hier zijn gedacht zeggen, zijn mening verdedigen én wordt hier niet gecensureerd. Het was ooit eens anders hoor, of was je toen nog niet aanwezig op E.Aalst?

Voor de rest is je post één grote cliché. Als je dan toch overtuigd bent voor je grote gelijk, dan ben ik benieuwd naar een post waar je gebruikt maakt van duidelijke argumenten, in plaats van het rond de pot draaien dat je nu doet.

Ik denk trouwens dat jij niet goed weet waarvoor een forum dient ... ;-)

30 Nov 2011, 11:02
Miniem

ik ben ook benieuwd naar u uitleg?
begin nu niet op FDR te kappen ,maar over jou?
maar wel de waarheid het liefst.
da is intresanter maar ons geen blaasjes wijs maken.want sommige weten meer dan je zult denken hier op forum

30 Nov 2011, 12:15
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Volgens mij moet de supportersafvaardiging verder durven gaan. Ze kennen wel de diverse standpunten, maar hebben die bekomen zonder dat de andere partij weerwoord heeft kunnen bieden. Met wat aanleg voor retoriek, kan je op die manier alles bewijzen! De supportersafvaardiging moet dringend de verschillende partijen rond de tafel brengen en in eerste instantie optreden als onafhankelijk waarnemer.

I agree!

30 Nov 2011, 12:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 40