Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Toch al knap dat Patricia hier post in eigen naam, dat dwingt toch al meer respect af dan al die andere accounts van de voorbije weken.

Het is nu wel wachten op argumenten, ben wel eens benieuwd na alle beschuldigingen in jou richting.

30 Nov 2011, 13:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
anathema76 schreef:
elfahem schreef:
Volgens mij moet de supportersafvaardiging verder durven gaan. Ze kennen wel de diverse standpunten, maar hebben die bekomen zonder dat de andere partij weerwoord heeft kunnen bieden. Met wat aanleg voor retoriek, kan je op die manier alles bewijzen! De supportersafvaardiging moet dringend de verschillende partijen rond de tafel brengen en in eerste instantie optreden als onafhankelijk waarnemer.

I agree!

Mja, er rest ons nog een week voor de algmene vergadering (allé, zo heb ik toch hier en daar opgevangen) en de betrokken partijen zijn juridisch met elkaar al aan het praten.

Ik denk dat we ons wat moeten focussen om in de toekosmt een rol te gaan spelen. Nu lijkt mij dat gezien de omstandigheden (wat is de achtergrond, het verleden, de verhoudingen, ...) gewoon zeer moeilijk om kant te kiezen. Stel ook dat de supporters kant kiezen en diegene met het meeste geld haalt het dan toch op de AV. Die dat het haalt is niet noodzakelijk diegene waarvoor we kant hebben gekozen. Dan zijn we weer vertrokken voor een episode.

Gelijk wie het haalt volgende week, die partij moeten we gewoon controleren. Vanaf de dag dat we aan onze (eerste) 15.000 euro geraken moeten we onze rol opnemen en naar de toekomst toch een controle-orgaan uitbouwen.

Ik begrijp de vraag naar partij kiezen wel hoor, maar begrijp toch ook dat partij kiezen zou betekenen dat we direkt met een vooroordeel starten tegen de partij die het haalt op de AV.

30 Nov 2011, 13:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
elfahem schreef:
De supportersafvaardiging kent nu de standpunten van de verschillende partijen. Het plan van het huidige bestuur (Markey) om de club weer gezond te maken is bekend gemaakt via verschillende media. Daartegenover staat het plan van Frank De Roose die een financiële inbreng van € 300.000 garandeert, mits voorwaarden. De simpele geest in mij zegt: verenig alle krachten en kom naar buiten met één gemeenschappelijk sterk herstelplan.

Alle betrokken partijen beweren bij hoog en bij laag 'echte iendrachters' te zijn, maar uit hun daden blijkt anders. Voorlopig stellen zij hun persoonlijk belang boven het belang van de club! Welk bestuur in financiële nood durft het namelijk aan om de inbreng van € 300.000 te weigeren? En welke redder in nood hecht bij voorbaat meer aandacht aan de verdeling van de postjes dan aan het welzijn van de club?

Volgens mij moet de supportersafvaardiging verder durven gaan. Ze kennen wel de diverse standpunten, maar hebben die bekomen zonder dat de andere partij weerwoord heeft kunnen bieden. Met wat aanleg voor retoriek, kan je op die manier alles bewijzen! De supportersafvaardiging moet dringend de verschillende partijen rond de tafel brengen en in eerste instantie optreden als onafhankelijk waarnemer. De uitkomst van dergelijke actie kan verschillend zijn:
1/ in het beste geval komen beide partijen tot een consensus of compromis en kan eindelijk aan de toekomst van deze prachtige club worden gedacht;
2/ ofwel weigert een partij om aan tafel te zitten waardoor die logischerwijs de steun van de supportersafvaardiging verliest;
3/ ofwel vallen de maskers af tijdens dit gesprek en is het aan de supportersafvaardiging om partij te kiezen.

Kortom, de supportersafvaardiging mag volgens mij niet langer talmen en moet dringend tot actie overgaan, want de tijd dringt! De toekomst van onze club ligt (nog maar 's) in haar handen. Mijn voorkeur gaat uit naar 1/.

Je slaat de nagel op de kop, maar ik denk dat we nu niets anders meer kunnen doen dan wachten tot 6 december. Het zal toch de algemene vergadering zijn die beslist wat er gaat gebeuren en met wie men verder gaat. Ik hoop dat iedereen die in die AV zit ook effectief de moeite doet om ze bij te wonen. Alles is hier eigenlijk al uit de doeken gedaan eh. Met het plan Markey wordt het vechten om de licentie te halen aangezien de meeste van die inkomsten pas op het einde van het seizoen verworven worden. Bovendien moet je je afvragen of je dan nog een kern hebt naar volgend seizoen toe, want bijna alle spelers zijn einde contract en in dit klimaat wordt het moeilijk om spelers te overtuigen om bij de club te blijven.

Met het plan De Roose heb je meteen de broodnodige financiële inbreng, maar van wie dat geld komt blijft voorlopig een vraagteken. De cijfers zijn duidelijk, maar de namen erbij moeten voorlopig een geheim blijven blijkbaar. Al hoor je links en rechts wel wat natuurlijk.

Jammer dat samenwerken bij EA blijkbaar niet lukt. Nu is het terug aan de AV om de kaarten te schudden. Wat/ wie het ook wordt, het zal een tijdje duren vooraleer alles hier weer rustig wordt.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

30 Nov 2011, 13:53
forumlegende

Op den Iendracht is het nooit rustig...

30 Nov 2011, 14:37
Miniem

Leeftijd: 114
Toch even meegeven dat maandag j.l.een deal afgesloten werd met Inbev.
Nml.in een 1é fase wordt de blauwe kantine voorzien van een spiksplinternieuwe tapinstallatie.
Tergelijkertijd wordt in het restaurant volledig de toog vernieuwd en voorzien van nieuwe apparatuur,ook huurders zullen er blij mee zijn.
In een 2é fase worden de andere kantines bekeken en zonodig aangepast.
Er is toch nog vertrouwen in E.A,anders gaan ze deze grote kosten niet doen.

30 Nov 2011, 15:59
Ancien

Leeftijd: 46
elfahem schreef:
De supportersafvaardiging kent nu de standpunten van de verschillende partijen. Het plan van het huidige bestuur (Markey) om de club weer gezond te maken is bekend gemaakt via verschillende media. Daartegenover staat het plan van Frank De Roose die een financiële inbreng van € 300.000 garandeert, mits voorwaarden. De simpele geest in mij zegt: verenig alle krachten en kom naar buiten met één gemeenschappelijk sterk herstelplan.

Alle betrokken partijen beweren bij hoog en bij laag 'echte iendrachters' te zijn, maar uit hun daden blijkt anders. Voorlopig stellen zij hun persoonlijk belang boven het belang van de club! Welk bestuur in financiële nood durft het namelijk aan om de inbreng van € 300.000 te weigeren? En welke redder in nood hecht bij voorbaat meer aandacht aan de verdeling van de postjes dan aan het welzijn van de club?

Volgens mij moet de supportersafvaardiging verder durven gaan. Ze kennen wel de diverse standpunten, maar hebben die bekomen zonder dat de andere partij weerwoord heeft kunnen bieden. Met wat aanleg voor retoriek, kan je op die manier alles bewijzen! De supportersafvaardiging moet dringend de verschillende partijen rond de tafel brengen en in eerste instantie optreden als onafhankelijk waarnemer. De uitkomst van dergelijke actie kan verschillend zijn:
1/ in het beste geval komen beide partijen tot een consensus of compromis en kan eindelijk aan de toekomst van deze prachtige club worden gedacht;
2/ ofwel weigert een partij om aan tafel te zitten waardoor die logischerwijs de steun van de supportersafvaardiging verliest;
3/ ofwel vallen de maskers af tijdens dit gesprek en is het aan de supportersafvaardiging om partij te kiezen.

Kortom, de supportersafvaardiging mag volgens mij niet langer talmen en moet dringend tot actie overgaan, want de tijd dringt! De toekomst van onze club ligt (nog maar 's) in haar handen. Mijn voorkeur gaat uit naar 1/.

Klinkt allemaal mooi, maar is toekomstmuziek voor het moment dat er effectief een duidelijke aflijning komt van de rechten en plichten van de supportersafvaardiging. Ik vind dat de supporters op dit moment al meer dan genoeg doen en gedaan hebben. Nu ook nog eens de tie-breaker spelen in een spel dat we niet in de hand hebben, is ons verbranden voor we goed en wel begonnen zijn.

Bovendien is er nog een hele garde die hun verantwoordelijkheid echt moeten opnemen nu: de RvB en de AV! Dan pas is het aan de supporters. De supporters het front insturen terwijl we buiten FDR, MM, SDC en GVE niemand hebben gehoord, die lustig hun gangen kunnen blijven gaan, gaat ons ook nergens brengen. Zie mijn eerdere oproep in dat verband: de heren van de RvB en AV hebben gewoonweg hun plichten - het is dringend tijd dat ze die eens gaan vervullen... Supporters hebben al kastanjes genoeg uit het vuur gehaald op dit moment.

Laat ons de acties maar doen en onze plaats bekomen via deze weg. Als wij nu nog meer hooi op ons vork gaan nemen, kunnen we enkel maar verliezen en riskeren we - naast het bestuur - ook nog eens de supporters in kampen te gaan verdelen... En als we nu een ding moeten vermijden zal het dat wel zijn zeker!

30 Nov 2011, 16:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
elfahem schreef:

De politiekers in de Wetstroot emmen e goe verbeldj gegeven de afgeloeipen 500 en zoeiveel doagen... :(

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

30 Nov 2011, 16:33
Gele Kaart
Gele Kaart

patricia schreef:
Inderdaad ik heb mij op dit forum een account aangemaakt met mijn eigen naam had dit al geruime tijd willen doen. Ik vind het erg dat men hier met modder gooit en zich wegstopt achter een Nicknaam. Ik denk dat vele van jullie niet weten waaron een forum dient.
Mijn bedoeling was zeer simpel. De waarheid hier op het forum zetten. Feitelijk heeft dit geen zin, want deze past niet in de kar van sommige mensen die het dan toch gaan verdraaien. Ik heb hier enkele berichten gelezen van mensen die hun mening op dit forum gezet hebben en hoe deze dan gelijk met de grond gemaakt werden. De waarheid komt toch ALTIJD uit dus pech voor sommige ik ga jullie modderbak niet aanvullen, maar de Sint is nog in het land misschien brengt die jullie wel een geschenk, en wanhoop niet na de Sint is er nog de kerstman.

Lang niet op het forum geweest, maar dit vind ik wel sterk. Je hebt nu geen functie meer, maar je loopt wel met een smile tot achter je oren in het stadion rond, jij weet wel wat de waarheid is, zet maar eens je eigen waarheid op het forum, nicknaam of niet, so what en dan begin je nog eens met de mensen die zich voor allerlei acties inzetten te spotten door te stellen dat de kerstman misschien nog kan komen om ons te redden. Je zal waarschijnlijk ook een echte iendrachter zijn zeker ? Nouja, je was altijd de vriendelijkheid zelve, ook als ik een jaar geleden met een potentiele sponsor kwam aandraven en jij, spontaan als altijd repliceerde, daar heb ik nu geen tijd voor. Dat was toch ook een van je taken, of een van je taken die je ook niet gedaan hebt ?

30 Nov 2011, 21:10
forumlegende

Leeftijd: 69
ajoin40 schreef:
patricia schreef:
Inderdaad ik heb mij op dit forum een account aangemaakt met mijn eigen naam had dit al geruime tijd willen doen. Ik vind het erg dat men hier met modder gooit en zich wegstopt achter een Nicknaam. Ik denk dat vele van jullie niet weten waaron een forum dient.
Mijn bedoeling was zeer simpel. De waarheid hier op het forum zetten. Feitelijk heeft dit geen zin, want deze past niet in de kar van sommige mensen die het dan toch gaan verdraaien. Ik heb hier enkele berichten gelezen van mensen die hun mening op dit forum gezet hebben en hoe deze dan gelijk met de grond gemaakt werden. De waarheid komt toch ALTIJD uit dus pech voor sommige ik ga jullie modderbak niet aanvullen, maar de Sint is nog in het land misschien brengt die jullie wel een geschenk, en wanhoop niet na de Sint is er nog de kerstman.

Lang niet op het forum geweest, maar dit vind ik wel sterk. Je hebt nu geen functie meer, maar je loopt wel met een smile tot achter je oren in het stadion rond, jij weet wel wat de waarheid is, zet maar eens je eigen waarheid op het forum, nicknaam of niet, so what en dan begin je nog eens met de mensen die zich voor allerlei acties inzetten te spotten door te stellen dat de kerstman misschien nog kan komen om ons te redden. Je zal waarschijnlijk ook een echte iendrachter zijn zeker ? Nouja, je was altijd de vriendelijkheid zelve, ook als ik een jaar geleden met een potentiele sponsor kwam aandraven en jij, spontaan als altijd repliceerde, daar heb ik nu geen tijd voor. Dat was toch ook een van je taken, of een van je taken die je ook niet gedaan hebt ?

Ja ja madam had op diene moment geen tijd want ze had waarschijnlijk andere prioriteiten!!!!!!!! :kots:

30 Nov 2011, 22:29
Gele Kaart
Gele Kaart

30 Nov 2011, 23:05
Ancien

Zware beschuldigingen. Is dit wel verstandig om dit hier zomaar openbaar te maken?

30 Nov 2011, 23:21
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:
Zware beschuldigingen. Is dit wel verstandig om dit hier zomaar openbaar te maken?

Sommigen peizen omdat ze hier onder ne nickname staan dat ze alles mogen zeggen...

30 Nov 2011, 23:23
Ancien

Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:

Sommigen peizen omdat ze hier onder ne nickname staan dat ze alles mogen zeggen...

Nickname of niet, als men geen harde bewijzen hebt moet men zwijgen.
En als men toch over die bewijzen beschikt dan zijn er andere instanties waar je terecht kunt.

30 Nov 2011, 23:27
Site Admin

De zware beschuldigingen van ajoin40 horen inderdaad niet thuis op een publiek forum, zeker als dit zonder enige argumentatie / bewijzen gebeurt.

30 Nov 2011, 23:56
Freak

Leeftijd: 45
edit

30 Nov 2011, 23:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 40