|
|
| Pagina 32 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
El Corredor schreef: Wat heeft een AV te maken met een tussentijdse licentiecontrole? Dat snap ik toch ook niet goed. Alweer een week extra laten voorbijgaan... |
| 01 Dec 2011, 22:31 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Titus schreef: Geen algemene vergadering op dinsdag 6 december. Op vraag van het huidige bestuur (MM) is de algemene vergadering uitgesteld tot ergens na 12 december. Dit vanwege een tussentijdse controle van de licentiecommissie. Bron: HLN ![]() kan dat zomaar? ik heb meer en meer de indruk dat MM de club op zijn eentje wil redden... ronduit gevaarlijke situatie ![]() De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. |
| 01 Dec 2011, 22:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Positief voor de spelers maar voor de rest weeral twijfels.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Dec 2011, 22:57 |
|
|
Freak
parol schreef: El Corredor schreef: Titus schreef: Geen algemene vergadering op dinsdag 6 december. Op vraag van het huidige bestuur (MM) is de algemene vergadering uitgesteld tot ergens na 12 december. Dit vanwege een tussentijdse controle van de licentiecommissie. Bron: HLN ![]() kan dat zomaar? ik heb meer en meer de indruk dat MM de club op zijn eentje wil redden... ronduit gevaarlijke situatie ![]() De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. wel erg dat ge moet wachten op een topmatch om de lonen uit te betalen, maar dan ben ik weer de zaag zeker? soit, goede zaak dat de betaling van de spelerslonen gaat gebeuren. er hebben al een massa sponsors getekend, maar de match tegen antwerp is van levensbelang... ![]() |
| 01 Dec 2011, 23:01 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: parol schreef: El Corredor schreef: ![]() kan dat zomaar? ik heb meer en meer de indruk dat MM de club op zijn eentje wil redden... ronduit gevaarlijke situatie ![]() De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. wel erg dat ge moet wachten op een topmatch om de lonen uit te betalen, maar dan ben ik weer de zaag zeker? soit, goede zaak dat de betaling van de spelerslonen gaat gebeuren. er hebben al een massa sponsors getekend, maar de match tegen antwerp is van levensbelang... ![]() Zaterdag wordt er reeds een deel van het achterstallig loon uitbetaald op basis van sponsorinkomsten. De huidige bestuursploeg moet wel hier de de 2 maanden loonachterstand van de vorige bestuursploeg oplossen. Deze loonachterstand was reeds in april begonnen. |
| 01 Dec 2011, 23:13 |
|
|
Freak
parol schreef: El Corredor schreef: parol schreef: De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. wel erg dat ge moet wachten op een topmatch om de lonen uit te betalen, maar dan ben ik weer de zaag zeker? soit, goede zaak dat de betaling van de spelerslonen gaat gebeuren. er hebben al een massa sponsors getekend, maar de match tegen antwerp is van levensbelang... ![]() Zaterdag wordt er reeds een deel van het achterstallig loon uitbetaald op basis van sponsorinkomsten. De huidige bestuursploeg moet wel hier de de 2 maanden loonachterstand van de vorige bestuursploeg oplossen. Deze loonachterstand was reeds in april begonnen. als je iets overneemt, staat er meestal in de overname een opsomming van nog openstaande schulden als je halsoverkop overneemt, moet je niet verschieten dat er lijken uit de kast vallen. A steekt het op B, en B steekt het op A. die plaat ben ik beu gehoord! |
| 01 Dec 2011, 23:20 |
|
|
Miniem
dat is goed nieuws dat de achterstallige lonen worden uitbetaald.
maar wat na nieuwjaar dan moeten er ook lonen uitbetaald worden? als je dat nu doet met sponsergeld en de recette van de match van tegen antwerp, dan is het te hopen dat er nog sponsors bij komen na nieuwjaar. |
| 01 Dec 2011, 23:29 |
|
|
Vaste Waarde
dalton schreef: dat is goed nieuws dat de achterstallige lonen worden uitbetaald. maar wat na nieuwjaar dan moeten er ook lonen uitbetaald worden? als je dat nu doet met sponsergeld en de recette van de match van tegen antwerp, dan is het te hopen dat er nog sponsors bij komen na nieuwjaar. Dat zal geen probleem zijn in januari. Er komt nog een toegezegde financiële injectie die reeds op papier staat. We zijn trouwens ook bezig de betaling van de achterstallige RSZ-schulden. |
| 01 Dec 2011, 23:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
patricia schreef: Het zou veel beter zijn dat er sommige mensen in eigen boezem kijken. Sommige mensen denken dat dit forum gebruikt moet worden om andere gelijk met de grond te maken. Wel nee dit spelletje speel ik niet mee. Wat betreft de beschuldigingen naar mijn taken toe, ik heb altijd gedaan wat er van mij verwacht werd. En neen met sponsers praten was geen van mijn taken het zou mij dan ook sterk verbazen dat ik iemand in de kou zou laten staan heb. Voor de rest van de beschuldigingen, alles wat ik deed werd gecontroleerd, valse beschuldigingen maken is gemakkelijk maar diegenen die dit doen moeten niet vergeten dat zoals ik al meermaals zei “de waarheid zal toch uitkomen”. En neen ik ga hier zelf niemand beschuldigen zoals jammen schrijft “daar zijn andere instanties voor”. Wat de acties betreft daar spot ik zeker niet mee want chapeau voor diegenen die dit doen en hopelijk krijgen zij ook geen hoop … over hun kop krijgen. Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 02 Dec 2011, 0:28 |
|
|
Nationale Ploeg
parol schreef: El Corredor schreef: Titus schreef: Geen algemene vergadering op dinsdag 6 december. Op vraag van het huidige bestuur (MM) is de algemene vergadering uitgesteld tot ergens na 12 december. Dit vanwege een tussentijdse controle van de licentiecommissie. Bron: HLN ![]() kan dat zomaar? ik heb meer en meer de indruk dat MM de club op zijn eentje wil redden... ronduit gevaarlijke situatie ![]() De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. Alle respect voor hetgeen je al gedaan hebt, want je hebt zeker je verdiensten. Maar dit is gewoon onzin. Met een onmiddelijke financiële inbreng van 300.000 euro is die TUSSENTIJDSE licentiecontrole geen enkel probleem, dan moet er zelf niet gewacht worden tot er inkomsten zijn van een match. Het is trouwens niet de eerste keer dat De Roose te maken heeft met zo een controle dus daar zie ik ook geen enkel probleem. Die vergadering met de spelers zal er trouwens wel gekomen zijn nadat deze een brief wilden afgeven met daarin een deadline waarop alle achterstallen moeten betaald zijn zeker? Ook nadat ze contact hebben gehad met sporta (spelersvakbond). Wat een betalingachterstand in april te maken heeft met de lonen van juli en augustus en 9 punten (die dit seizoen gehaald zijn!) die nog niet uitbetaald zijn ontgaat mij ook volledig. Het probleem is dat er gewoon tijd gewonnen wordt in de hoop nog ergens een konijn uit de hoed te kunnen toveren. Dus aub stop met spelletjes (nog clubmedewerkers in de av proberen krijgen) en vertragingmanoeuvres en laat die av gewoon dinsdag doorgaan, zodat een heel team kan overnemen en proberen om de club weer op de rails te krijgen. Dit is beter dan een iemand die het soloslim probeert klaar te spelen. Want, en dat weet jij ook, die stemming van de av is slecht een formaliteit. Anders zou je gerust een uurtje kunnen uittrekken voor die av en nadien verderwerken. Dus hierbij een oproep naar elk lid van de av met nog een beetje gezond verstand: geen uitstel meer. De onzekerheid bij de club heeft al lang genoeg geduurd. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 02 Dec 2011, 0:41 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: patricia schreef: Het zou veel beter zijn dat er sommige mensen in eigen boezem kijken. Sommige mensen denken dat dit forum gebruikt moet worden om andere gelijk met de grond te maken. Wel nee dit spelletje speel ik niet mee. Wat betreft de beschuldigingen naar mijn taken toe, ik heb altijd gedaan wat er van mij verwacht werd. En neen met sponsers praten was geen van mijn taken het zou mij dan ook sterk verbazen dat ik iemand in de kou zou laten staan heb. Voor de rest van de beschuldigingen, alles wat ik deed werd gecontroleerd, valse beschuldigingen maken is gemakkelijk maar diegenen die dit doen moeten niet vergeten dat zoals ik al meermaals zei “de waarheid zal toch uitkomen”. En neen ik ga hier zelf niemand beschuldigen zoals jammen schrijft “daar zijn andere instanties voor”. Wat de acties betreft daar spot ik zeker niet mee want chapeau voor diegenen die dit doen en hopelijk krijgen zij ook geen hoop … over hun kop krijgen. Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ! |
| 02 Dec 2011, 1:19 |
|
|
forumlegende |
De Rosse schreef: hansken schreef: patricia schreef: Het zou veel beter zijn dat er sommige mensen in eigen boezem kijken. Sommige mensen denken dat dit forum gebruikt moet worden om andere gelijk met de grond te maken. Wel nee dit spelletje speel ik niet mee. Wat betreft de beschuldigingen naar mijn taken toe, ik heb altijd gedaan wat er van mij verwacht werd. En neen met sponsers praten was geen van mijn taken het zou mij dan ook sterk verbazen dat ik iemand in de kou zou laten staan heb. Voor de rest van de beschuldigingen, alles wat ik deed werd gecontroleerd, valse beschuldigingen maken is gemakkelijk maar diegenen die dit doen moeten niet vergeten dat zoals ik al meermaals zei “de waarheid zal toch uitkomen”. En neen ik ga hier zelf niemand beschuldigen zoals jammen schrijft “daar zijn andere instanties voor”. Wat de acties betreft daar spot ik zeker niet mee want chapeau voor diegenen die dit doen en hopelijk krijgen zij ook geen hoop … over hun kop krijgen. Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet ! eventjes duidelijk maken dat ge hansken hier niet mee viseert anders? anders zou ik het maar een heel rare zet vinden ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Dec 2011, 8:07 |
|
|
Freak
Titus schreef: parol schreef: El Corredor schreef: ![]() kan dat zomaar? ik heb meer en meer de indruk dat MM de club op zijn eentje wil redden... ronduit gevaarlijke situatie ![]() De tussentijdse controle van de licentiecommissie heeft inderdaad plaats op 12 december. Deze moet in alle rust en kalmte kunnen worden voorbereid door de mensen die alles op de voet hebben gevolgd. Dus stel ik inderdaad voor om de AV hierna te laten plaats hebben. Elke verstandig lid van de AV zal dit begrijpen. Door de stijgende inkomsten via de sponsoring en de recette van Antwerp zal de volledige loonachterstand die in april was ontstaan, volgende week kunnen worden uitbetaald. Dit is vandaag aan de spelers uitgelegd. Het loopt steeds beter om de licentie te halen. Alle respect voor hetgeen je al gedaan hebt, want je hebt zeker je verdiensten. Maar dit is gewoon onzin. Met een onmiddelijke financiële inbreng van 300.000 euro is die TUSSENTIJDSE licentiecontrole geen enkel probleem, dan moet er zelf niet gewacht worden tot er inkomsten zijn van een match. Het is trouwens niet de eerste keer dat De Roose te maken heeft met zo een controle dus daar zie ik ook geen enkel probleem. Die vergadering met de spelers zal er trouwens wel gekomen zijn nadat deze een brief wilden afgeven met daarin een deadline waarop alle achterstallen moeten betaald zijn zeker? Ook nadat ze contact hebben gehad met sporta (spelersvakbond). Wat een betalingachterstand in april te maken heeft met de lonen van juli en augustus en 9 punten (die dit seizoen gehaald zijn!) die nog niet uitbetaald zijn ontgaat mij ook volledig. Het probleem is dat er gewoon tijd gewonnen wordt in de hoop nog ergens een konijn uit de hoed te kunnen toveren. Dus aub stop met spelletjes (nog clubmedewerkers in de av proberen krijgen) en vertragingmanoeuvres en laat die av gewoon dinsdag doorgaan, zodat een heel team kan overnemen en proberen om de club weer op de rails te krijgen. Dit is beter dan een iemand die het soloslim probeert klaar te spelen. Want, en dat weet jij ook, die stemming van de av is slecht een formaliteit. Anders zou je gerust een uurtje kunnen uittrekken voor die av en nadien verderwerken. Dus hierbij een oproep naar elk lid van de av met nog een beetje gezond verstand: geen uitstel meer. De onzekerheid bij de club heeft al lang genoeg geduurd. blijkbaar zijn er nog mensen op de hoogte dat de spelers acties gingen ondernemen als hun lonen binnen de week niet gingen uitbetaald zijn. 100% akkoord met je post |
| 02 Dec 2011, 8:15 |
|
|
hansken schreef: patricia schreef: Het zou veel beter zijn dat er sommige mensen in eigen boezem kijken. Sommige mensen denken dat dit forum gebruikt moet worden om andere gelijk met de grond te maken. Wel nee dit spelletje speel ik niet mee. Wat betreft de beschuldigingen naar mijn taken toe, ik heb altijd gedaan wat er van mij verwacht werd. En neen met sponsers praten was geen van mijn taken het zou mij dan ook sterk verbazen dat ik iemand in de kou zou laten staan heb. Voor de rest van de beschuldigingen, alles wat ik deed werd gecontroleerd, valse beschuldigingen maken is gemakkelijk maar diegenen die dit doen moeten niet vergeten dat zoals ik al meermaals zei “de waarheid zal toch uitkomen”. En neen ik ga hier zelf niemand beschuldigen zoals jammen schrijft “daar zijn andere instanties voor”. Wat de acties betreft daar spot ik zeker niet mee want chapeau voor diegenen die dit doen en hopelijk krijgen zij ook geen hoop … over hun kop krijgen. Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... Sorry maar de verantwoordelijke voor het commerciële was L L en voor hem PVDB. Er zijn een paar mensen die met de boarding bezig geweest zijn maar ik niet. Wat de betaling en fakturatie betreft als je geen info krijgt kan je ook geen faktuur maken. |
| 02 Dec 2011, 8:20 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
patricia schreef: hansken schreef: patricia schreef: Het zou veel beter zijn dat er sommige mensen in eigen boezem kijken. Sommige mensen denken dat dit forum gebruikt moet worden om andere gelijk met de grond te maken. Wel nee dit spelletje speel ik niet mee. Wat betreft de beschuldigingen naar mijn taken toe, ik heb altijd gedaan wat er van mij verwacht werd. En neen met sponsers praten was geen van mijn taken het zou mij dan ook sterk verbazen dat ik iemand in de kou zou laten staan heb. Voor de rest van de beschuldigingen, alles wat ik deed werd gecontroleerd, valse beschuldigingen maken is gemakkelijk maar diegenen die dit doen moeten niet vergeten dat zoals ik al meermaals zei “de waarheid zal toch uitkomen”. En neen ik ga hier zelf niemand beschuldigen zoals jammen schrijft “daar zijn andere instanties voor”. Wat de acties betreft daar spot ik zeker niet mee want chapeau voor diegenen die dit doen en hopelijk krijgen zij ook geen hoop … over hun kop krijgen. Oké, als we dan toch eerlijk gaan praten... Op onze vergadering met FDR, heeft hij gezegt dat jij verantwoordelijk was om contact op te nemen met de sponsers wat betreft de boarding in het stadion... Het feit dat er meerdere panelen niet betaald waren, of dat er nog omhoog hingen die niet meer sponserden was dus jou fout volgens hem... Geef dan hierover eens uw "waarheid" No offence he, ik geef u de kans om uw verhaal hierover te doen, we hebben FDR zijn versie er van al gehoord... Sorry maar de verantwoordelijke voor het commerciële was L L en voor hem PVDB. Er zijn een paar mensen die met de boarding bezig geweest zijn maar ik niet. Wat de betaling en fakturatie betreft als je geen info krijgt kan je ook geen faktuur maken. Als men weet dat men sponsorboarding moet maken, weet men ook dat er facturen moeten opgemaakt worden, dus mangel aan communicatie, wie is er nu eigenlijk verantwoordelijk voor sponsering en boarding ? _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 02 Dec 2011, 9:53 |
|
| Pagina 32 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 40 Volgende |