|
|
| Pagina 7 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Tja, en dan...
|
| 02 Dec 2011, 12:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zal wel op bevel van de politie zijn zeker?
|
| 02 Dec 2011, 12:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Tja, en dan... Ik heb al zo dikwijls op verplaatsing tussen het thuispubliek gezeten. Nooit problemen gehad, zelfs niet bij het bejubelen van een doelpunt. Ik herinner me eens dat we via via, aan VIP-kaarten geraakt zijn voor match op Antwerp FC, onze auto werd er zelfs door personeel geparkeerd enkel onze sjaal moesten we veiligheidshalve in de vestiaire laten ![]() Maar nul beleving van match om deze achter glas te volgen met luidsprekers ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2011, 12:17 |
|
|
forumlegende
Ik heb ooit ook nog een paar keer tussen de Club Brugge supporters gestaan en gezeten in hun stadion, geen enkel probleem gehad. Vermenging van grote supportersaantallen vermijd je natuurlijk best, da's waar.Al deze maatregelen doen de neutrale voetballiefhebber terugdeinzen. Om al die moeite te doen moet je al bijna echt supporter zijn.
|
| 02 Dec 2011, 12:27 |
|
|
Reserve
Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Tja, en dan... Ik heb al zo dikwijls op verplaatsing tussen het thuispubliek gezeten. Nooit problemen gehad, zelfs niet bij het bejubelen van een doelpunt. Ik herinner me eens dat we via via, aan VIP-kaarten geraakt zijn voor match op Antwerp FC, onze auto werd er zelfs door personeel geparkeerd enkel onze sjaal moesten we veiligheidshalve in de vestiaire laten ![]() Maar nul beleving van match om deze achter glas te volgen met luidsprekers ![]() mja er is een verschil tussen ergens tijdens een rustig matchke in de zittribune van de andere ploeg gaan zitten en enkele antwerp supporters in de K.. dit was te verwachten, en het is nog 2 dagen dus er zullen wel nog genoeg de deur uit gaan! |
| 02 Dec 2011, 12:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Precies of dat zo'n problemen ging geven...
Zolang daar geen 100 man met Antwerp sjaal staat zal dat allemaal héél goed meevallen. |
| 02 Dec 2011, 12:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Zal ook wel te maken hebben met het feit dat ze ons door da gangske binnen sturen he? 'k Zie ze nog ni direct een loket zetten op 't trottoir...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 02 Dec 2011, 12:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge kunt dan toch perfect aan de hoofdtribune kaarten verkopen?
Als het niet verplicht is door de flikken en gewoon gemakzucht is, dat zou echt wel triestig zijn... |
| 02 Dec 2011, 12:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Ge kunt dan toch perfect aan de hoofdtribune kaarten verkopen? Als het niet verplicht is door de flikken en gewoon gemakzucht is, dat zou echt wel triestig zijn... tuurlijk is dat verplicht van de flikken ge kunt nu weinig vertrouwen hebben in al die cirque maar zo dom zijn ze nu ook weer niet e.Ik denk dat dat redelijk standaard is dat de loketten gesloten zijn op de matchdag bij combi regeling. Anders is er gewoon geen controle hoeveel supporters er van de tegenstander zijn. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 02 Dec 2011, 12:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: Jeroen schreef: Ge kunt dan toch perfect aan de hoofdtribune kaarten verkopen? Als het niet verplicht is door de flikken en gewoon gemakzucht is, dat zou echt wel triestig zijn... tuurlijk is dat verplicht van de flikken ge kunt nu weinig vertrouwen hebben in al die cirque maar zo dom zijn ze nu ook weer niet e.Ik denk dat dat redelijk standaard is dat de loketten gesloten zijn op de matchdag bij combi regeling. Anders is er gewoon geen controle hoeveel supporters er van de tegenstander zijn. ik snap het wel, maar ik vind het (net als Jeroen) erg jammer. Zoals al gezegd zijn dit matchen waar de mensen al eens voor uit hun zetel komen. Maar als dat dan allemaal via VVK moet, zal dat toch wat minder zijn. _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 02 Dec 2011, 13:02 |
|
|
forumlegende
De supporter is voor velen in België nu eenmaal niet meer dan een noodzakelijk kwaad...Terwijl het eigenlijk de supporters zijn die de ploeg maken. Besturen en spelers komen en gaan, maar de supporters zullen er altijd zijn. Dat heeft men nog altijd niet begrepen. Zoals zoveel.
|
| 02 Dec 2011, 13:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk niet dat dat in eerste klasse is hoor, volgens mij doen ze dit enkel in Lokeren (loketten thuisploeg gesloten wanneer bezoekers combi hebben).
|
| 02 Dec 2011, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gaskonijn schreef: Jeroen schreef: Ge kunt dan toch perfect aan de hoofdtribune kaarten verkopen? Als het niet verplicht is door de flikken en gewoon gemakzucht is, dat zou echt wel triestig zijn... tuurlijk is dat verplicht van de flikken ge kunt nu weinig vertrouwen hebben in al die cirque maar zo dom zijn ze nu ook weer niet e.Ik denk dat dat redelijk standaard is dat de loketten gesloten zijn op de matchdag bij combi regeling. Anders is er gewoon geen controle hoeveel supporters er van de tegenstander zijn. Dat ge daar nog aan twijfelt De paranoia slaat toch wel hard toe ze, precies of het is den eerste keer dat het gebeurd ook. Tsja, het is een gemiste kans, maar als dat beslist wordt door de politie kunt ge nu eenmaal weinig doen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Dec 2011, 13:28 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Echt normaal is het niet dat thuissupporters de dupe zijn van de bezoekers (gesloten loketten, andere ingangen, ...). Laat desnoods die Antwerp-sups 1,5u voor de match toekomen en sluit ze direct op in het bezoekersvak
.Ik maak er mij niet druk in, ik kan er helaas niet bijzijn ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Dec 2011, 13:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Ik maak er mij niet druk in, ik kan er helaas niet bijzijn ![]() Komt na de match nog eens binnen hé ![]() |
| 02 Dec 2011, 13:44 |
|
| Pagina 7 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 20 Volgende |