|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
nielsdr schreef: Prachtige foto. Ik ben er zeker van dat Nicolas en Jean-Marie graag deze foto zullen hebben (als dat al zo niet is natuurlijk). Kan je hem eventueel doorsturen naar mij? Dan bezorg ik hem deze foto! [email protected] Toch wel een man met een zéér groot hart! Die foto hebben we al Niels, dankzij Den Onderkroiper. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Nov 2011, 16:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: nielsdr schreef: Prachtige foto. Ik ben er zeker van dat Nicolas en Jean-Marie graag deze foto zullen hebben (als dat al zo niet is natuurlijk). Kan je hem eventueel doorsturen naar mij? Dan bezorg ik hem deze foto! [email protected] Toch wel een man met een zéér groot hart! Die foto hebben we al Niels, dankzij Den Onderkroiper. En HUGO ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Nov 2011, 16:56 |
|
|
toevallige voorbijganger
Merci! Veel succes nog met de hele actie!
|
| 30 Nov 2011, 17:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Mariner schreef: boer touch schreef: Ik heb bewust nog niets gegeven, niet dat ik de actie's niet wil steunen. Maar ik wacht al van juli op mijn factuur , die onze manager 2 maand geleden zo spoedig mogelijk in orde ging brengen. Sorry dat de goede het met de slechte moeten bekopen ![]() Ge gaat dan toch zondag een bekerke soep komen kopen bij ons? Zeker en vast, is dat ook tijdens de rust? |
| 30 Nov 2011, 19:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
boer touch schreef: Mariner schreef: boer touch schreef: Ik heb bewust nog niets gegeven, niet dat ik de actie's niet wil steunen. Maar ik wacht al van juli op mijn factuur , die onze manager 2 maand geleden zo spoedig mogelijk in orde ging brengen. Sorry dat de goede het met de slechte moeten bekopen ![]() Ge gaat dan toch zondag een bekerke soep komen kopen bij ons? Zeker en vast, is dat ook tijdens de rust? Zal er vanaf hangen hoe rap ze deur uitvliegen _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Nov 2011, 21:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bij deze hebben we met Jong VLD ook een bijdrage geleverd, hopelijk volgen er nog partijen, het zijn tenslotte verkiezingen volgend jaar, en elke partij heeft wel kiezers die eendrachtsupporter zijn.
![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 01 Dec 2011, 10:26 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bart Van den Neste schreef: Bij deze hebben we met Jong VLD ook een bijdrage geleverd, hopelijk volgen er nog partijen, het zijn tenslotte verkiezingen volgend jaar, en elke partij heeft wel kiezers die eendrachtsupporter zijn. ![]() ikke oek |
| 01 Dec 2011, 12:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bart Van den Neste schreef: Bij deze hebben we met Jong VLD ook een bijdrage geleverd, hopelijk volgen er nog partijen, het zijn tenslotte verkiezingen volgend jaar, en elke partij heeft wel kiezers die eendrachtsupporter zijn. ![]() Bartjen,de blaa emmen veil cengen,getj toch genoen gestèrt hein? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Dec 2011, 17:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker?
![]() |
| 02 Dec 2011, 14:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
boer touch schreef: Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker? ![]() Ik krijg steeds meer weerwerk op het werk van collega's die het niet zien zitten om steunkaart te kopen Ik kan ze géén ongelijk geven ook ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2011, 15:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: boer touch schreef: Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker? ![]() Ik krijg steeds meer weerwerk op het werk van collega's die het niet zien zitten om steunkaart te kopen Ik kan ze géén ongelijk geven ook ![]() waarom dadde ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Dec 2011, 15:32 |
|
|
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: boer touch schreef: Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker? ![]() Ik krijg steeds meer weerwerk op het werk van collega's die het niet zien zitten om steunkaart te kopen Ik kan ze géén ongelijk geven ook ![]() waarom dadde ? Dat ze supporters de put laten dichtmaken die er gemaakt is in verleden. Iedereen gaat daar zomaar niet mee akkoord, zelfs al gaat het maar om 2,50 Euro als steun. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2011, 15:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: boer touch schreef: Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker? ![]() Ik krijg steeds meer weerwerk op het werk van collega's die het niet zien zitten om steunkaart te kopen Ik kan ze géén ongelijk geven ook ![]() De spoorwegmannen staan nu nochtans vermeld op de wall ![]() |
| 02 Dec 2011, 16:06 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: boer touch schreef: Bijna halfweg van het beoogde bedrag zeker? ![]() Ik krijg steeds meer weerwerk op het werk van collega's die het niet zien zitten om steunkaart te kopen Ik kan ze géén ongelijk geven ook ![]() De spoorwegmannen staan nu nochtans vermeld op de wall ![]() Is een pluspunt natuurlijk _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2011, 16:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
: zet uw foto in het rugnummer van FC Sevilla
maandag 05 december 2011, 13u36 FC Sevilla heeft een nieuwe manier gevonden om de eigen fans nog wat uit te melken. De Spaanse topclub biedt fans de mogelijkheid om piepkleine foto's (2x2mm) van zichzelf in het rugnummer van de spelers te zetten. En dat voor amper 24,90 euro. Op de website van Playing 2 kunnen spelers zelfs kiezen waar ze hun fotootje exact willen. Voorlopig is er trouwens nog keuze genoeg, want veel plekjes zijn er nog niet verkocht. Jammer voor de clubs, want met 3.142 minifotootjes levert elk 'uitverkocht' rugnummer meer dan 75.000 euro op. Overigens: ook fans van Granada kunnen zichzelf op de rug van hun idool plakken en binnenkort volgt het rugbyteam van Wales. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Dec 2011, 16:18 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |