|
|
| Pagina 15 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Net terug van de match. Na men wagen parking Kruibeke te zetten, opgehaald door de supportersbus. Leuk sfeertje op weg naar Aalst.
De wedstrijd begon, en Eendracht speelde onmiddelijk snedig en op leven en dood. Bij ons stonden ze nog wat te slapen, en voor je het weet 1-0 . Antwerp even van slag, maar na 15min vond ik dat wij stilaan de wedstrijd in handen namen. De slordige passes werden wat beter, maar tegen het compacte Aalst konden we wel veldoverwicht krijgen, maar geen doelkanden. En dan bam, totaaaaaaal uit de lucht de knappe 2-0 . Ondanks de 2-0 achterstans, wisten we dat we interstiek de beter ploeg hadden, en bleven er in geloven. De sfeer was heerlijk. Veel van de K konden wij idd niet horen, maar dat is zo langs beide kanten. De sfeer proeven kon je des te meer. de oververdiende 2-1 dan, en het geloof was weer terug. Onze red ones naar voor geschreeuwd, en dan de 2-2. In mijn ogen echt wel verdiend, en in mijn ogen de terechte uitslag. Dan de koude douche natuurlijk . Jammer, maar dat is voetbal he. Jammer wat er na de match gebeurde. Dwaas om wat tegen een hek te gaan duwen, terwijl hier A geen aanleiding voor is, en B verbaasd zijn dat je traangas in je ogen krijgt. Door zo'n mensen, woreden wij bijna 2 wekelijks als kuddedieren met combi vervoerd. Eindelijk konden de bussen vertrekken, mochten we van de politie niet meer langs E 17 maar verplicht via Brussel te rijden naar Antwerpen. Resultaat : taxi van Antwerpen moeten nemen naar Kruibeke voor de auto. Ik heb me goed geamuseerd, wil wel eens zien hoeveel ploegen na een 2-0 achterstand (met alle respect tegen een haalbare ploeg) nog zo blijven zingen. Dit kwam ook deels door jullie omdat je je als Antwerpfan niet mag laten wegzingen door eender wie. Proficiat met de 3 punten, maar benieuwd of jullie dit weer kunnen op de terugmatch. Grts red & white PS vlotte bediening en onthaal. |
| 04 Dec 2011, 22:32 |
|
|
Scholier
Xafir schreef: de clerus schreef: Op nr 10 beginnen ze al te mekkeren dat dien vervangende lijnrechter een supporter was van Aalst en dat ze klacht moeten indienen omdat het een " zogenaamde" fout was op hun keeper bij de laatste goal. Van losers gesproken. Heb de beelden gezien en hun keeper springt gewoon op ene van ons op. Zolang die lijnrechter niet aangesloten is bij Aalst (wat ze wel gecheckt zullen hebben) is er geen vuiltje aan de lucht. Nu ja Volgens mijn bronnen was het er nochtans enen uit het Antwerpvak. iemand die dat kan bevestigen? Yep, zat op de B (zwaar) voor Antwerp te supporteren. Correct gevlagd vond ik. |
| 04 Dec 2011, 22:48 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
De ontlading bij de 3-2 was zoals klaarkomen. Super intens moment waarvan ge u achteraf niet goed herinnerd hoe dat het juist gebeurd is
|
| 04 Dec 2011, 23:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De 3-2 was inderdaad fantastisch.
Alhoewel je op voorhand met 2-2 tevreden zou zijn, was het in dit geval toch een serieuze domper na 2-0 voorgestaan te hebben. Zeker wetende dat het 2 weggegeven tegengoals waren. Bij de eerste laat men Dosunmu helemaal alleen staan. Hij kan zijn gazet nog lezen alvorens te scoren. De tweede komt er na dom balverlies van Bas waardoor we een corner moeten weggeven. Gelukkig maakt Bas zijn fout op schitterende wijze goed. Heel leuke spannende match, veel sfeer, de 3 punten, ... echt top |
| 04 Dec 2011, 23:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: wat Gilles hier zegt over MM, een voorzitter die daar net voor de aftrap met zijne sjaal komt zwaaien, vind ik wat belachelijk, maar soit. Idem voor de Zwawi trouwens na de wedstrijd. Ik weet echt niet wat die daar tussen de spelers komt staan doen. Voor de rest een schitterende wedstrijd. Antwerp is allicht een ploeg met veel meer intrinsieke kwaliteit, maar de organisatie, ploeggeest en strijdlust die wij daar tegenover gesteld hebben, was fantastisch om te zien. Dit was enorm genieten. Een grote pluim voor de ganse ploeg, niemand viel nog uit de toon. Eén van de meest intense wedstrijden sinds lang. Wat een ontlading bij de 3-2. Het is trouwens opvallend hoe het sportieve niveau van de ploeg, nog op geen enkel ogenblik negatief invloed heeft ondervonden van de huidige bestuurlijke malaise. Een dikke chapeau. |
| 04 Dec 2011, 23:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
beelden tvoost : http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken ... 011-12-04/
|
| 04 Dec 2011, 23:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: El Corredor schreef: wat Gilles hier zegt over MM, een voorzitter die daar net voor de aftrap met zijne sjaal komt zwaaien, vind ik wat belachelijk, maar soit. Idem voor de Zwawi trouwens na de wedstrijd. Ik weet echt niet wat die daar tussen de spelers komt staan doen. Voor de rest een schitterende wedstrijd. Antwerp is allicht een ploeg met veel meer intrinsieke kwaliteit, maar de organisatie, ploeggeest en strijdlust die wij daar tegenover gesteld hebben, was fantastisch om te zien. Dit was enorm genieten. Een grote pluim voor de ganse ploeg, niemand viel nog uit de toon. Eén van de meest intense wedstrijden sinds lang. Wat een ontlading bij de 3-2. Het is trouwens opvallend hoe het sportieve niveau van de ploeg, nog op geen enkel ogenblik negatief invloed heeft ondervonden van de huidige bestuurlijke malaise. Een dikke chapeau. Idd,we mogen fier zijn op ons spelers en op de supporters ook natuurlijk!! |
| 04 Dec 2011, 23:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 0:04 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Terug TOP foto's !! Merci !! |
| 05 Dec 2011, 0:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De (9)Bilde schreef: Onderkroiper schreef: Terug TOP foto's !! Merci !! Langs de ene kant vraag ik me af of ik me eens zou inschrijven in een cursus fotografie, langs de andere kant neem ik foto's op mijn manier.. Zolang niemand klaagt is het goed zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 0:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: De (9)Bilde schreef: Onderkroiper schreef: Terug TOP foto's !! Merci !! Langs de ene kant vraag ik me af of ik me eens zou inschrijven in een cursus fotografie, langs de andere kant neem ik foto's op mijn manier.. Zolang niemand klaagt is het goed zeker ![]() Ik em in ieder geval gien reiden om te kloagen, merci moateke. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Dec 2011, 0:19 |
|
|
Miniem
Een dikke proficiat aan de ploeg. Een extra pluim voor Potjes die vooral in de eerste helft razendgevaarlijk was. En Schutterke, man man man. Wat zie ik die gast graag spelen.
En Kevin, die heeft er toch opnieuw enkele gemaakte potten uitgehaald. Wat de sfeer aan onze kant betreft: goed maar niet super. Ik vind dat we ons tijdens zulke toppers (op vlak van supporters) te veel richten op de tegenstand. Ik bedoel: reageren op wat zij zingen (bvb telkens we "Antwerp is een jodenstad", of "Beerschot is de ploeg van 't stad" zongen). Terwijl we zoveel eigen liedjes hebben. Zulke matchen moeten we veel meer onze eigen nummers brengen (desnoods een ganse helft Eeeeee OOOOoooo Iendracht Oilsjt Olé zoals we in het verleden enkele keren hebben gedaan). |
| 05 Dec 2011, 0:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Schitterende wedstrijd, daarvoor kom je naar het stadion.
De leiding van de match vond ik toch maar weer van een zeer bedenkelijk niveau. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Dec 2011, 1:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De persconferentie met wedstrijdbeelden en een reactie van Bas Vervaeke staan online.
Morgen volgt ook het interview met Galluci over zijn fantastisch doelpunt. www.aalst.tv ![]() |
| 05 Dec 2011, 1:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bij dat eerste doelpunt knap werk van Podevijn trouwens, het tweede is gewoon zalig en bij het derde levert Sammy een knappe assist. Waar de Antwerp-boys die fout zien bij de derde goal, is me toch een raadsel ze, is toch een zuiver duel met de keeper?
|
| 05 Dec 2011, 1:41 |
|
| Pagina 15 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Volgende |