|
|
| Pagina 16 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Antwerp
Ondanks klein watermerk in het midden toch de sfeerbeelden op Youtube gekregen
http://www.youtube.com/watch?v=KrzMCtbxr4s _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 2:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Nog eens een match waarvoor ge naar de voetbal gaat! echt prachtig!
![]() |
| 05 Dec 2011, 9:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Inderdaad, man man wat een seizoen tot dusver. Vorige week gaan winnen op Waalse bodem na al die jaren en nu den Antwerp kloppen in de laatste minuut... ik heb effkes vandaag geen stem meer.
Proficiat aan de spelers, den trainer en de supporters. Hopelijk kan het bestuur doen wat het hoort te doen, ons financieel redden dit seizoen. Come on! ![]() _________________
|
| 05 Dec 2011, 9:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Fanatix schreef: Proficiat aan de spelers, den trainer en de supporters. Hopelijk kan het bestuur doen wat het hoort te doen, ons financieel redden dit seizoen. Die bestuursperikelen moeten zo snel mogelijk opgelost worden zodat er ook werk kan gemaakt worden van contractverlengingen. Het zou zonde zijn om onze fantastische kern uit elkaar te zien vallen. |
| 05 Dec 2011, 9:56 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
chapeau jongens, een fantastische match met een daverend einde, en nu met een 6 op 6 en een pak vertrouwen naar het boerendorp. PS : Supermatch van De schutter !
_________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 05 Dec 2011, 10:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
't Is nog altijd genieten, wat een match en wat een feestje nadien!
![]() |
| 05 Dec 2011, 11:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Is er nog iets gebeurd na de match feitelijk? Ik dacht dat ik dat hier ergens tussen de lijn had gelezen.
|
| 05 Dec 2011, 11:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: Relletjes na wedstrijd in Aalst Zondagmiddag maakten de spelers en de supporters van Antwerp en Aalst er op het veld en in het stadion een groot feest van, maar na de wedstrijd liep het toch even uit de hand. "Het is enorm spijtig dat het even uit de hand is gelopen na de wedstrijd. Er was wat tumult na de wedstrijd tussen beide supportersgroepen. Er werd met onder meer met vuilbakken gegooid. Het is niet logisch als je supporters van Antwerp laat samentroepen tijdens een combiwedstrijd op een parking met Aalstsupporters. Zo is de scheiding enorm miniem", aldus Julien De Ridder, voorzitter van de supportersfederatie van Antwerp in GVA. Toch was De Ridder vooral niet te spreken over het optreden nadien van de politie. "Ze gebruikte willekeurig pepperspray. Ook de ordetroepen van Antwerp deelden mee in de klappen." Bron: voetbalkrant.be |
| 05 Dec 2011, 11:49 |
|
|
Knaap
wie verschiet daar nog van, die flikken hebben zagemeel in hun hoofd anders zoek je toch zeker een ander werk.
Zie enkele jaren terug in Visé beginnen ze daar ook traangas te spuiten in een overvol vak & dan verschieten als er wat weerwerk komt. |
| 05 Dec 2011, 11:54 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
't was Super sunday! we gonna beat them, and beat them, and beat them
![]() |
| 05 Dec 2011, 11:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
een parking met Aalstsupporters?
|
| 05 Dec 2011, 11:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Merci Iendracht, wij zijn bellissima
![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 05 Dec 2011, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas een tweede mail gekregen van forumganger die deze foto wel wat charme heeft ondanks dat het géén Aalsterse supporters zijn.
Op naar een volgende fotowedstrijd zeker _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 12:24 |
|
|
Nationale Ploeg
op die foto toch eerder wat apen met iets te veel profileringsdrang, als je't mij vraagt ....
|
| 05 Dec 2011, 12:40 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
smans schreef: Net terug van de match. Na men wagen parking Kruibeke te zetten, opgehaald door de supportersbus. Leuk sfeertje op weg naar Aalst. De wedstrijd begon, en Eendracht speelde onmiddelijk snedig en op leven en dood. Bij ons stonden ze nog wat te slapen, en voor je het weet 1-0 . Antwerp even van slag, maar na 15min vond ik dat wij stilaan de wedstrijd in handen namen. De slordige passes werden wat beter, maar tegen het compacte Aalst konden we wel veldoverwicht krijgen, maar geen doelkanden. En dan bam, totaaaaaaal uit de lucht de knappe 2-0 . Ondanks de 2-0 achterstans, wisten we dat we interstiek de beter ploeg hadden, en bleven er in geloven. De sfeer was heerlijk. Veel van de K konden wij idd niet horen, maar dat is zo langs beide kanten. De sfeer proeven kon je des te meer. de oververdiende 2-1 dan, en het geloof was weer terug. Onze red ones naar voor geschreeuwd, en dan de 2-2. In mijn ogen echt wel verdiend, en in mijn ogen de terechte uitslag. Dan de koude douche natuurlijk . Jammer, maar dat is voetbal he. Jammer wat er na de match gebeurde. Dwaas om wat tegen een hek te gaan duwen, terwijl hier A geen aanleiding voor is, en B verbaasd zijn dat je traangas in je ogen krijgt. Door zo'n mensen, woreden wij bijna 2 wekelijks als kuddedieren met combi vervoerd. Eindelijk konden de bussen vertrekken, mochten we van de politie niet meer langs E 17 maar verplicht via Brussel te rijden naar Antwerpen. Resultaat : taxi van Antwerpen moeten nemen naar Kruibeke voor de auto. Ik heb me goed geamuseerd, wil wel eens zien hoeveel ploegen na een 2-0 achterstand (met alle respect tegen een haalbare ploeg) nog zo blijven zingen. Dit kwam ook deels door jullie omdat je je als Antwerpfan niet mag laten wegzingen door eender wie. Proficiat met de 3 punten, maar benieuwd of jullie dit weer kunnen op de terugmatch. Grts red & white PS vlotte bediening en onthaal. Na Waasland-Beveren eindelijk nog eens een ploeg die het uitvak hebben gevuld. Ze zullen het graag gezien hebben daar bij het bestuur Antwerp heeft ons in de 2de helft op de eigen helft terug gedrukt en de 2-2 was idd ni echt onverdiend. Uit goede bron weet ik dat jullie het op verplaatsing normaal relatief rustig houden, tenzij de bereidheid er is bij de tegenstander. De koude douche en het gejen (tja wa had je anders verwacht) na de match hebben dit wat in de hand gewerkt. Dit herhalen op den Bosuil lijkt me iets teveel van het goede, but you never know. ’t Zal sowieso weer een fiestjen zijn en dan kunnen we ons wel neerleggen bij een nederlaag ook. Als de ploeg er maar voor geknokt heeft. Iedereen vreesde dit seizoen voor degradatievoetbal maar sportief is het voorlopig ne voltreffer…van mijn part mag dit een never ending story zijn |
| 05 Dec 2011, 12:46 |
|
| Pagina 16 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 20 Volgende |