|
|
| Pagina 11 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
kanderniopkommen schreef: Hoeveel kaarten per persoon kan je bestellen in de voorverkoop dinsdag ? , max 2 om iedereen een kans te geven een kaart te kopen ? ![]() Nog niets van gehoord van beperking, wie eerst maalt die eerst baalt zeker ? Er kunnen 2.000 supporters een kaart krijgen dus ik vrees wel dat die allemaal wel niet aan de man zullen gebracht worden. Zelfde probleem als match tegen Antwerp FC is voorverkoop en hoge inkomprijs. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 10:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: kanderniopkommen schreef: Hoeveel kaarten per persoon kan je bestellen in de voorverkoop dinsdag ? , max 2 om iedereen een kans te geven een kaart te kopen ? ![]() Nog niets van gehoord van beperking, wie eerst maalt die eerst baalt zeker ? Er kunnen 2.000 supporters een kaart krijgen dus ik vrees wel dat die allemaal wel niet aan de man zullen gebracht worden. Zelfde probleem als match tegen Antwerp FC is voorverkoop en hoge inkomprijs. ![]() Khoop dat ze nimeer met een beperking afkomen, kheb voorlopig een bestelling van 19 kaarten... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 05 Dec 2011, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Onderkroiper schreef: kanderniopkommen schreef: Hoeveel kaarten per persoon kan je bestellen in de voorverkoop dinsdag ? , max 2 om iedereen een kans te geven een kaart te kopen ? ![]() Nog niets van gehoord van beperking, wie eerst maalt die eerst baalt zeker ? Er kunnen 2.000 supporters een kaart krijgen dus ik vrees wel dat die allemaal wel niet aan de man zullen gebracht worden. Zelfde probleem als match tegen Antwerp FC is voorverkoop en hoge inkomprijs. ![]() Khoop dat ze nimeer met een beperking afkomen, kheb voorlopig een bestelling van 19 kaarten... Ik heb er 5 nodig en kan zelfs niet naar de eerste voorverkopen gaan omdat ik op dat moment aan het werken ben ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 11:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
via via in contact gekomen met supporters van RKC
ze waren nogal onder de indruk van de corteo in Oostende op de "boulevard" zoals zij dat noemen ze komen zaterdag ook naar Dender om te sfeer op te snuiven het zijn er van het OSW,vergelijkbaar met ons OPC als er het zien zitten om ook eens een matchke van hun te gaan bekijken laat iets weten,ik wil wel rijden |
| 05 Dec 2011, 12:36 |
|
|
forumlegende
Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren.
|
| 05 Dec 2011, 12:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Dani schreef: Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren. yeah right, daarmee dat gisteren de K nog niet eens vol stond... Niet overdrijven he zeg, 2000 man meenemen naar Dender? |
| 05 Dec 2011, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ace schreef: Dani schreef: Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren. yeah right, daarmee dat gisteren de K nog niet eens vol stond... Niet overdrijven he zeg, 2000 man meenemen naar Dender? Ik zie ons zeker 2,000 man meepakken. Zeker na de goeie prestaties van de laatste weken. |
| 05 Dec 2011, 12:52 |
|
|
Reserve
ik hoopte voor gisteren op een 4/6 maar nu moeten we gewoon dender pakken en ze hopelijk wat lager in de ranglijst te duwen ze staan op amper 5 punten van de danger zone!
|
| 05 Dec 2011, 12:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat vak gaat nooit vol zitten hoor als je enkel kaarten in VVK aanbiedt tegen de schandalige prijs van 20 euro.
|
| 05 Dec 2011, 13:08 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Onderkroiper schreef: Nog niets van gehoord van beperking, wie eerst maalt die eerst baalt zeker ? Er kunnen 2.000 supporters een kaart krijgen dus ik vrees wel dat die allemaal wel niet aan de man zullen gebracht worden. Zelfde probleem als match tegen Antwerp FC is voorverkoop en hoge inkomprijs. ![]() Khoop dat ze nimeer met een beperking afkomen, kheb voorlopig een bestelling van 19 kaarten... Ik heb er 5 nodig en kan zelfs niet naar de eerste voorverkopen gaan omdat ik op dat moment aan het werken ben ![]() Er is geen beperking voorzien bij de ticketverkoop! |
| 05 Dec 2011, 13:12 |
|
|
forumlegende |
parol schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Khoop dat ze nimeer met een beperking afkomen, kheb voorlopig een bestelling van 19 kaarten... Ik heb er 5 nodig en kan zelfs niet naar de eerste voorverkopen gaan omdat ik op dat moment aan het werken ben ![]() Er is geen beperking voorzien bij de ticketverkoop! iendrachtzot, ge weet het e... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Dec 2011, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jup Dries
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 05 Dec 2011, 13:20 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
acrid schreef: via via in contact gekomen met supporters van RKC ze waren nogal onder de indruk van de corteo in Oostende op de "boulevard" zoals zij dat noemen ze komen zaterdag ook naar Dender om te sfeer op te snuiven het zijn er van het OSW,vergelijkbaar met ons OPC als er het zien zitten om ook eens een matchke van hun te gaan bekijken laat iets weten,ik wil wel rijden Gisteren mannen van Cambuur, zaterdag RKC...zijn we aan het verbroederen met Nederland? Wij dachten sowieso dit seizoen met de bus eens een match naar Nederlandse ploeg te gaan zien...NAC, Roda,...waren de opties want niet zo ver. RKC...geen idee of daar wat sfeer is? |
| 05 Dec 2011, 13:29 |
|
|
Jules Bocandé schreef: acrid schreef: via via in contact gekomen met supporters van RKC ze waren nogal onder de indruk van de corteo in Oostende op de "boulevard" zoals zij dat noemen ze komen zaterdag ook naar Dender om te sfeer op te snuiven het zijn er van het OSW,vergelijkbaar met ons OPC als er het zien zitten om ook eens een matchke van hun te gaan bekijken laat iets weten,ik wil wel rijden Gisteren mannen van Cambuur, zaterdag RKC...zijn we aan het verbroederen met Nederland? Wij dachten sowieso dit seizoen met de bus eens een match naar Nederlandse ploeg te gaan zien...NAC, Roda,...waren de opties want niet zo ver. RKC...geen idee of daar wat sfeer is? Dan vergeet je een tijdje geleden Genny die van Fejenoord (Rotterdam) kwam kijken. Drie maal Nederlands bezoek en driemaal een gewonnen thuismatch met veel beleving ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Dec 2011, 13:44 |
|
|
forumlegende
Ace schreef: Dani schreef: Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren. yeah right, daarmee dat gisteren de K nog niet eens vol stond... Niet overdrijven he zeg, 2000 man meenemen naar Dender? Met hoeveel waren we daar de vorige keer ? |
| 05 Dec 2011, 14:11 |
|
| Pagina 11 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 47 Volgende |