|
|
| Pagina 12 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Jules Bocandé schreef: acrid schreef: via via in contact gekomen met supporters van RKC ze waren nogal onder de indruk van de corteo in Oostende op de "boulevard" zoals zij dat noemen ze komen zaterdag ook naar Dender om te sfeer op te snuiven het zijn er van het OSW,vergelijkbaar met ons OPC als er het zien zitten om ook eens een matchke van hun te gaan bekijken laat iets weten,ik wil wel rijden Gisteren mannen van Cambuur, zaterdag RKC...zijn we aan het verbroederen met Nederland? Wij dachten sowieso dit seizoen met de bus eens een match naar Nederlandse ploeg te gaan zien...NAC, Roda,...waren de opties want niet zo ver. RKC...geen idee of daar wat sfeer is? Dan vergeet je een tijdje geleden Genny die van Fejenoord (Rotterdam) kwam kijken. Drie maal Nederlands bezoek en driemaal een gewonnen thuismatch met veel beleving ![]() Hopelijk werkt da op verplaatsing ook |
| 05 Dec 2011, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Dani schreef: Ace schreef: Dani schreef: Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren. yeah right, daarmee dat gisteren de K nog niet eens vol stond... Niet overdrijven he zeg, 2000 man meenemen naar Dender? Met hoeveel waren we daar de vorige keer ? Bekerwedstrijd dacht ik met de Munyaneza historie? Ik weet het niet meer, maar het kan dat we dan met 2000 waren. Wel niet vergeten dat dan ook alle jeugdspelers (of een groot deel althans) zijn afgezakt. |
| 05 Dec 2011, 16:42 |
|
|
forumlegende
Ik hoop in ieder geval op een massa bezoekers !
Nu, het is niet omdat we tegen Antwerp gewonnen hebben dat we daar met de vingers in de neus zullen gaan winnen. Zijt maar zeker dat ze ginder ook al een tijd uitkijken naar deze derby. Dus niet onderschatten, niks wijzigen aan de tactiek en hopen dat we Wouter en Ken kunnen uitspelen als jokers ! |
| 05 Dec 2011, 16:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: Ik hoop in ieder geval op een massa bezoekers ! Nu, het is niet omdat we tegen Antwerp gewonnen hebben dat we daar met de vingers in de neus zullen gaan winnen. Zijt maar zeker dat ze ginder ook al een tijd uitkijken naar deze derby. Dus niet onderschatten, niks wijzigen aan de tactiek en hopen dat we Wouter en Ken kunnen uitspelen als jokers ! Ken gaat uitgespeeld worden als joker ma da zal pas maandagavond zijn wss(wedstrijd tegen beloften van dender) ![]() |
| 05 Dec 2011, 16:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ben schreef:
We zullen volgende zaterdag alert moeten zijn wan aalst is in de winningmood tegewoordig. ze komen niet zoveel in de 16 maar als ze er komen is het dikwijls bingo. ze hebben niet veel nodig om te scoren. tzal zwaar worden en ik hoop dat onze jonge gasten het hoofd koel gaan houden. hun supps zijn er van overtuigd dat ze ons gaan opeten. maar zaterdag willen we bloed... zweet en tranen zien. het veld opkomen met het mes tussen de tanden. want tzal nodig zijn Deze week krijgen onze spelers een cursus : 'Hoe pel ik een ajuin ?' En hun supporters........... laat ze maar dromen. Dat ze maar met heel veel komen. Hoe meer ze er meebrengen, des te beter voor ons kas.celtichuddle Berichten: 31 Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 16:21 Ze zijn in denjerlie heel orgineel... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Dec 2011, 17:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Ace schreef: Dani schreef: Ik vermoed dat die 2.000 kaarten eerder snel aan de man zullen worden gebracht na onze goede wedstrijd van gisteren. yeah right, daarmee dat gisteren de K nog niet eens vol stond... Niet overdrijven he zeg, 2000 man meenemen naar Dender? dat ze de loketten nog eens dicht houden , er is nog minder volk....das enkel en alleen daardoor dat er minder volk is .... doe dat dan enkel voor de bezoekers maar laat de thuissupporters eens met rust zodat die op hun gemak naar de match kunnen komen....t is godver tweede klasse , een match waar eindelijk een iets van sensatie kan zijn en dan pesten ze ne mens weer op die manier , wat gaan ze doen als ea vanzeleven nog eens in eerste kan spelen?? iedere match gesloten loketten en/of combiregeling? ik versta de mensen die om die reden niet ( willen) komen.... |
| 05 Dec 2011, 19:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
2000 man zie ik ons ook ni direct halen maar da volledige vak achter de goal (1400 plaatsen) moet toch mogelijk zijn.
hopelijk gaan er veel met den trein en zit de sfeer er weer goed in ![]() |
| 05 Dec 2011, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
BIJ DEZE NOG IS ONZE DAGINDELING VOOR ZATERDAG TEGEN FC SAMENRAUPSEL
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 05 Dec 2011, 20:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Komt die spandoek er nu?? Overleven Door Anderen = FCVDEHSKTW ??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Dec 2011, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
witzwet schreef: Komt die spandoek er nu?? Overleven Door Anderen = FCVDEHSKTW ?? Als jij die wil maken wel hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2011, 20:43 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
vraagske vo de VVK van morgen. Staat er een limiet op het aantal tickets per persoon?
_________________ Anti fusieclub! |
| 05 Dec 2011, 21:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
parol schreef: Er is geen beperking voorzien bij de ticketverkoop! @ Pauter, nee dus ![]() |
| 05 Dec 2011, 21:12 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: parol schreef: Er is geen beperking voorzien bij de ticketverkoop! @ Pauter, nee dus ![]() ej bartjen, kalm he ![]() _________________ Anti fusieclub! |
| 05 Dec 2011, 21:15 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Denjer de schaam van 2de klasse!!
oops na riskeer ek oeik een boete van 600€ |
| 05 Dec 2011, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Pauter schreef: vraagske vo de VVK van morgen. Staat er een limiet op het aantal tickets per persoon? INderdaad geen limiet (sjans voor mij) ebde ook zo'n hoog aantal tickets nodig mss ;p? ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 05 Dec 2011, 21:17 |
|
| Pagina 12 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 47 Volgende |