|
|
| Pagina 20 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken!
Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. |
| 08 Dec 2011, 11:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Is gewoon een must !! Afmaken die Kadavers !!!!! ![]() |
| 08 Dec 2011, 11:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Romario schreef: De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Is gewoon een must !! Afmaken die Kadavers !!!!! ![]() tes toepen dat 't stinkkot zen ventilateurs ni oongezetj eit, want nen stank gelèk as op Brussels : nie mersie ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Dec 2011, 11:32 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Ik keek er ook naar uit maar door de gesloten loketten zal het niet voor mij zijn want ik geraak niet op de voorverkoop. ![]() |
| 08 Dec 2011, 11:52 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Jean schreef: De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Ik keek er ook naar uit maar door de gesloten loketten zal het niet voor mij zijn want ik geraak niet op de voorverkoop. ![]() Er zijn nog mensen die naar de vvk moeten gaan veronderstel ik. Als je met iemand afsrpeekt, is dat toch te doen? Als je meegaat met de trein naar Denderleeuw mag je gerust contact opnemen met mij. |
| 08 Dec 2011, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Jean schreef: De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Ik keek er ook naar uit maar door de gesloten loketten zal het niet voor mij zijn want ik geraak niet op de voorverkoop. ![]() Ge kent toch zeker IEMAND dat naar vvk gaat zeker? (vraag anders aan meneer de conducteur - onderkroiper of hij 1tje extra wilt meebrenge voor u?) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Dec 2011, 11:55 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Ze schatten dat er 6000 man gaat aanwezig zijn, 2000 van ons, en 4000??? van da boerenderp.
Waar gaan ze die halen, hebben ze misschien gratis ticketten tss de reclamekes gestoken in Lieje. Man man man gisteren op TV OOST ook tam tam maken over de verhoogde veiligheid ! T'is te hopen dat de caf'es aan het station open zijn, of dat we er toegang gaan toe krijgen, want ik denk dat het station ook vol met playmobil gaat staan.....en dat er maar één route zal mogen gevolgd worden . _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 08 Dec 2011, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: De Jean schreef: Lang geleden dat ik nog zo naar een uitmatch heb uitgekeken! Hopelijk kan iedereen zich gedragen en komen we dit weekend enkel positief in het nieuws. Ah en winnen zou ook wel tof zijn eigenlijk. Ik keek er ook naar uit maar door de gesloten loketten zal het niet voor mij zijn want ik geraak niet op de voorverkoop. ![]() Een goede ziel heeft gelukkig voor mij een ticket kunnen afhalen op de voorverkoop, waarvoor mijn eeuwige dank. Zelf was ik er anders ook niet geraakt. |
| 08 Dec 2011, 12:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Citeer: Dender verwacht vol huis voor de derby tegen Aalst Zaterdag staat de geladen derby tussen Dender EH en Eendracht Aalst op het programma. De fans kijken al rijkhalzend uit naar de clash tussen de twee rivalen en de tickets vliegen dan ook de deur uit. Het Van Roystadion biedt plaats aan 6.000 toeschouwers waarvan Dender er zaterdag 4.000 aan de thuisfans bedeelt en 2.000 aan de uitfans. De voorverkoop loopt alvast als een trein. Van de 4.000 beschikbare thuistickets werden er al 2.500 aan de man gebracht. Bij Aalst gingen al een kleine duizend van de 2.000 tickets de deur uit. De komende dagen staan er nog enkele voorverkopen gepland. Verwacht wordt dat het stadion in Denderleeuw voor het eerst volledig uitverkocht zal zijn. Opmerkelijk is dat de bezoekende Aalsterse fans naast het bezoekersvak ook de volledige tribune achter het doel toegewezen krijgen. Op deze tribune staat meestal de spionkop van Dender, maar die moeten nu éénmalig plaats maken voor hun grote rivalen. Fans die geen ticketje meer kunnen bemachtigen kunnen natuurlijk terecht bij onze livestream (vanaf 19.50u). (JS) Uit welke stal hebben ze die 2500 gehaald ![]() |
| 08 Dec 2011, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ze gooien weer met gratis ticketten... Des te beter, hebben we toch iets van weerstand
![]() |
| 08 Dec 2011, 12:19 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Ze gooien weer met gratis ticketten... Des te beter, hebben we toch iets van weerstand ![]() Hehe das just ![]() |
| 08 Dec 2011, 12:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Madman schreef: ajoin54 schreef: witzwet schreef: Dan moet ge de treinchef opzoeken en hem op de hoogte brengen dat je geen ticket hebt. Als hij bij jou komt, is het eigenlijk te laat... begint er maar aan hé zeg, op een bomvolle trein diene sjef goon zoeken , terwijl hij zich ergens in een kotteken heeft weggestopt uit schrik voor die hooligans, deze treinrit duurt amper 5 minuten, tegen de tijd da ge em gevonden hebt zit ge in Brussel ! Toch slimme gasten op de NMBS, allemaal nen dikken diplom zekerst ! Da goot den onderkroiper ni geren hoeiren... Jaloeziederij Da goat doar nie me diploms moar me exoames en ten mag aven diplom nog zo dik zen Zemmer nog ienen vandoen ver noaste joar, as ek men skip afkois _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 13:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
zwawi schreef: Ik ben dinsdagavond 3 tickets gaan halen voor mezelf, mijn schoonbroer en diens vader. Mijn schoonbroer zijn zoontje gaat ook altijd mee maar vermits er vermeld was dat er voor kinderen onder de 12 jaar geen kaarten te verkrijgen waren in Aalst heb ik er dus ook niet naar gevraagd. Hoewel het schandalig duur is om 10 euro te vragen voor een ticket voor een kind konden we het nie over ons hart krijgen om tegen da manneke te zeggen da hij nie mee mocht. Mijn schoonbroer zijne pa gisteren dus naar Denderleeuw zoals het op onze site vermeld staat. Hij kreeg ginder echter doodleuk te horen dat hij zo geen ticket kon krijgen omdat hij er blijkbaar voor zichzelf ook geen kocht daar. Wa willen die nu feitelijk? Da ge voor uw kind ook een kaart van 20 euro koopt ofwa? Kvin tees toch ook een schande zelle. Een kind moet toch niet onder begeleiding binnen? En als ge zelf geen ticket hebt, geraakt gewoon niet binnen dus ik zie het probleem niet. Voor niets naar da boerendorp rijden PS is er nu al meer info ivm de veiligheidsmaatregelen? Risicomatch? Wat mag in het stadion? _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Dec 2011, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 13:31 |
|
|
forumlegende
Het officiële forum van Dender bruist voor deze derby !! Maar liefst 6 (zes !) reacties in de topic FC-E.A. !!
En dan verkondigen dat er al 2.500 tickets verkocht zijn van de 4.000 thuisplaatsen...jeah, right ! |
| 08 Dec 2011, 14:01 |
|
| Pagina 20 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 47 Volgende |