|
|
| Pagina 21 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Dani schreef: Het officiële forum van Dender bruist voor deze derby !! Maar liefst 6 (zes !) reacties in de topic FC-E.A. !! En dan verkondigen dat er al 2.500 tickets verkocht zijn van de 4.000 thuisplaatsen...jeah, right ! http://www.fcvdendereh.be/event/362/215 ... orters.../ ![]() |
| 08 Dec 2011, 14:04 |
|
|
forumlegende
Amai, ze hebben 3 supporters kunnen vinden!! En dan nog 3 die kunnen praten!
|
| 08 Dec 2011, 14:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Amai, ze hebben 3 supporters kunnen vinden!! En dan nog 3 die kunnen praten! ![]() De Luc van Denderleeuw zie ik regelmatig in station en ... een toffe gast met wie je gezellig kan praten over Den Iendracht en FC We gaan zelfs zaterdag voor de match in restaurant 't Pleintje gaan eten , hij met zijn vrienden en ik samen met andere Iendrachters. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 15:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Madman schreef: Ze beseffen ginder blijkbaar al da ze op hun doos gaan krijgen, want ze zoeken 't al in ander dingen dan voetbal... Triest Citeer: Re: "Oilsjt" door jap » wo 07 dec 2011, 20:01 Relletje plassere ?? WOEHAHAHAHAHAAAA!!! me wie dan he? al wat daar gaat zitten zijn domme kinderen met idem pa en lelijke oude wijven met snor... omdat ze een gratis ticketje kregen bij aankoop van 2 drankbonnetjes...of eentje gewonnen bij radio pros en aan zijn foutloze spelling te zien zalt ook weer ne slimmen zijn..... |
| 08 Dec 2011, 15:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
supersossis schreef: Madman schreef: Ze beseffen ginder blijkbaar al da ze op hun doos gaan krijgen, want ze zoeken 't al in ander dingen dan voetbal... Triest Citeer: Re: "Oilsjt" door jap » wo 07 dec 2011, 20:01 Relletje plassere ?? WOEHAHAHAHAHAAAA!!! me wie dan he? al wat daar gaat zitten zijn domme kinderen met idem pa en lelijke oude wijven met snor... omdat ze een gratis ticketje kregen bij aankoop van 2 drankbonnetjes...of eentje gewonnen bij radio pros en aan zijn foutloze spelling te zien zalt ook weer ne slimmen zijn..... supersossis schreef: een beetje respect voor ne mens zou wel efkes mogen he.... ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Dec 2011, 16:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Met de groeten van Kanderniopkommen
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Verbechio schreef: zwawi schreef: Ik ben dinsdagavond 3 tickets gaan halen voor mezelf, mijn schoonbroer en diens vader. Mijn schoonbroer zijn zoontje gaat ook altijd mee maar vermits er vermeld was dat er voor kinderen onder de 12 jaar geen kaarten te verkrijgen waren in Aalst heb ik er dus ook niet naar gevraagd. Hoewel het schandalig duur is om 10 euro te vragen voor een ticket voor een kind konden we het nie over ons hart krijgen om tegen da manneke te zeggen da hij nie mee mocht. Mijn schoonbroer zijne pa gisteren dus naar Denderleeuw zoals het op onze site vermeld staat. Hij kreeg ginder echter doodleuk te horen dat hij zo geen ticket kon krijgen omdat hij er blijkbaar voor zichzelf ook geen kocht daar. Wa willen die nu feitelijk? Da ge voor uw kind ook een kaart van 20 euro koopt ofwa? Kvin tees toch ook een schande zelle. Een kind moet toch niet onder begeleiding binnen? En als ge zelf geen ticket hebt, geraakt gewoon niet binnen dus ik zie het probleem niet. Voor niets naar da boerendorp rijden PS is er nu al meer info ivm de veiligheidsmaatregelen? Risicomatch? Wat mag in het stadion? Geen bengaals vuur naar het schijnt ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Dec 2011, 16:28 |
|
|
Gio schreef: Verbechio schreef: zwawi schreef: Ik ben dinsdagavond 3 tickets gaan halen voor mezelf, mijn schoonbroer en diens vader. Mijn schoonbroer zijn zoontje gaat ook altijd mee maar vermits er vermeld was dat er voor kinderen onder de 12 jaar geen kaarten te verkrijgen waren in Aalst heb ik er dus ook niet naar gevraagd. Hoewel het schandalig duur is om 10 euro te vragen voor een ticket voor een kind konden we het nie over ons hart krijgen om tegen da manneke te zeggen da hij nie mee mocht. Mijn schoonbroer zijne pa gisteren dus naar Denderleeuw zoals het op onze site vermeld staat. Hij kreeg ginder echter doodleuk te horen dat hij zo geen ticket kon krijgen omdat hij er blijkbaar voor zichzelf ook geen kocht daar. Wa willen die nu feitelijk? Da ge voor uw kind ook een kaart van 20 euro koopt ofwa? Kvin tees toch ook een schande zelle. Een kind moet toch niet onder begeleiding binnen? En als ge zelf geen ticket hebt, geraakt gewoon niet binnen dus ik zie het probleem niet. Voor niets naar da boerendorp rijden PS is er nu al meer info ivm de veiligheidsmaatregelen? Risicomatch? Wat mag in het stadion? Geen bengaals vuur naar het schijnt ![]() Blijkbaar kreeg Antwerp FC hiervoor 22.000 euro boete voor bengaals vuur op Aalst. Gevolg van vele eerdere verwittigingen in het verleden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 16:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: Voor de mannen die met den tjoekentrein gaan zaterdag !!! Je kan nu reeds in voorverkoop je ticket aan loket aanschaffen. Wel vermelden dat vertrekdatum 10 december is Voor de kandidaat zwartrijders Onmiddellijke inning is de boete 12,50 Eurokes, maar indien met uitgestelde betaling wordt dit 60 Euro Steek het niet op Den Onderkroiper hé Een verwittigd man is er twee waard ![]() ![]() en als ge op de trein stapt in Erembodegem, waar ge geen tickets kunt kopen en waar ook geen automaat staat, wat dan ? ... Simpel, ge stapt op in Erembodegem, en stapt af in Denderleeuw. Ik zelf heb kan ook niet achter een TREINticket in voorverkoop, ik kom naar Aalst en ga mee met den trein, willen/kunnen ze geen ticket verkopen op de moment zelf dan is dat pech, mee ben ik toch... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Dec 2011, 16:31 |
|
|
Onderkroiper schreef: Gio schreef: Verbechio schreef: Kvin tees toch ook een schande zelle. Een kind moet toch niet onder begeleiding binnen? En als ge zelf geen ticket hebt, geraakt gewoon niet binnen dus ik zie het probleem niet. Voor niets naar da boerendorp rijden PS is er nu al meer info ivm de veiligheidsmaatregelen? Risicomatch? Wat mag in het stadion? Geen bengaals vuur naar het schijnt ![]() Blijkbaar kreeg Antwerp FC hiervoor 22.000 euro boete voor bengaals vuur op Aalst. Gevolg van vele eerdere verwittigingen in het verleden ![]() Bwa ze hebben er meer dan 80.000 te goed van den Beerschot dus kan gene kwaad zeker? _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Dec 2011, 16:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: Madman schreef: ajoin54 schreef: begint er maar aan hé zeg, op een bomvolle trein diene sjef goon zoeken , terwijl hij zich ergens in een kotteken heeft weggestopt uit schrik voor die hooligans, deze treinrit duurt amper 5 minuten, tegen de tijd da ge em gevonden hebt zit ge in Brussel ! Toch slimme gasten op de NMBS, allemaal nen dikken diplom zekerst ! Da goot den onderkroiper ni geren hoeiren... Jaloeziederij Da goat doar nie me diploms moar me exoames en ten mag aven diplom nog zo dik zen Zemmer nog ienen vandoen ver noaste joar, as ek men skip afkois ik kem et wel ni op aa hé Onderkroiper, mor op die maanen die dergeloike regels opstellen: azzek ik in Eiremboedegem op den troin stap moenne kik dus ZELF dienen kontroleur gon zoeken ? Es da woor ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 08 Dec 2011, 16:37 |
|
|
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: Madman schreef: Da goot den onderkroiper ni geren hoeiren... Jaloeziederij Da goat doar nie me diploms moar me exoames en ten mag aven diplom nog zo dik zen Zemmer nog ienen vandoen ver noaste joar, as ek men skip afkois ik kem et wel ni op aa hé Onderkroiper, mor op die maanen die dergeloike regels opstellen: azzek ik in Eiremboedegem op den troin stap moenne kik dus ZELF dienen kontroleur gon zoeken ? Es da woor ? Meestal met van die kleine stations/haltes staat er op het perron een plakske met het opschrift: "Hier opstappen indien geen ticket" of zo iets, dan ziet de treinbegeleider dat en komt hij u een ticketje verkopen... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Dec 2011, 16:42 |
|
|
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: Madman schreef: Da goot den onderkroiper ni geren hoeiren... Jaloeziederij Da goat doar nie me diploms moar me exoames en ten mag aven diplom nog zo dik zen Zemmer nog ienen vandoen ver noaste joar, as ek men skip afkois ik kem et wel ni op aa hé Onderkroiper, mor op die maanen die dergeloike regels opstellen: azzek ik in Eiremboedegem op den troin stap moenne kik dus ZELF dienen kontroleur gon zoeken ? Es da woor ? Inderdaad gewoon bij het opstappen je arm omhoog steken en teken doen. Ook opstappen in omgeving waar plaatje staat indien je nog geen ticket hebt Indien je dit niet zou gedaan hebben, kan volgens de letter van het reglement een boete van 12,50 Euro aangerekend worden bij onmiddellijke betaling, indien je dit niet doet wordt dat achteraf rit + 60,00 Eur boete. Ik pas dat zeer zelden toe, tenzij ik deze uit het toilet moet vissen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 16:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Ik pas dat zeer zelden toe, tenzij ik deze uit het toilet moet vissen ![]() En daar kan wat inliggen eh. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Dec 2011, 16:56 |
|
|
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: Ik pas dat zeer zelden toe, tenzij ik deze uit het toilet moet vissen ![]() En daar kan wat inliggen eh. Ge zejt precies ne kenner ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 16:58 |
|
| Pagina 21 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 47 Volgende |