Dender - Eendracht Aalst - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 47
 Dender - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Als er nog iemand 2kaarten zoekt voor vak H geeft maar é pb'ke :D

09 Dec 2011, 0:59
forumlegende

WLM: [email protected]
complete boycot op drank en eten in hun stadion godverdomme!
schreeuw jullie allemaal schor tot en met en drink dan ofwel in een café aan het station een beetje ofwel in het stadion van den eendracht zelf (y)

09 Dec 2011, 4:47
Nationale Ploeg

Nog 1 keer slapen! :D

09 Dec 2011, 8:08
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:

Ik zit voor een weekend vast in de Ardennen miljaar. Heb u net pb'ke gestuurd. Als ik 2 kaarten op de kop kan tikken rijd ik wel efkes heen en terug naar dat dorp zaterdag. 't Zou niet den eerste keer zijn da'k dat uitsteek als we op weekend zijn :D .

09 Dec 2011, 9:55
Freak

de voorzitter van dender ziet het weer zitten voor een fusieken,niet met tw maar met eendracht-aalst.wij hebben het stadion en zij de supporters zegt hij in hln :crazy:

09 Dec 2011, 9:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Wat mij opvalt in deze denderderby is dat onze dendervrienden blijkbaar helemaal van de aardbol verdwenen zijn? Ik herinner mij dat ze in een nog niet zo kort verleden ons forum overspoelden.. Vroeger hoorde je ze nooit, maar die paar seizoenen dat ze beter presteerden als onze ploeg waren ze ineens alomtegenwoordig. Ze vonden zelfs de titel "Ploeg van de denderstreek" uit (wat een eer :wave: ).

De arrogantie droop er vanaf, maar nu, nu het toevallig een beetje slechter gaat met hun ploegske (uiteindelijk spelen ze 2 jaar op rij in de middenmoot van tweede, dat komt nog niet aan de enkels van de miserie die wij de laatste 10 jaar hebben meegemaakt), en zit er geen kat meer in't stadion.

FCV Denderfusie is m.a.w. een nieuw voorbeeld dat fusies geen oplossing zijn... Een ploegske zonder identiteit, volk en geschiedenis, dat om de x aantal jaar moet fusioneren om in leven te blijven. Lees vandaag trouwens maar eens HLN, waar die dikke snor openlijk avances maakt voor een fusie met E.Aalst (ik denk dat hij zelf beseft dat FCV Dender nooit volk zal trekken. Hopelijk brengt het iemand aan zijn verstand dat een fusie tussen onze fantastische club en Denderbrol ook géén volk zal trekken.)

Als je E.Aalst & FCV Dender EH vergelijkt zijn we op alle vlakken dé ploeg van de denderstreek, en het resultaat van morgenavond zal daar weinig aan veranderen.

Ik stel voor dat iedereen zich morgen inzet om EA nog eens in een positief daglicht naar voor te brengen. Morgen kunnen we bewijzen dat er maar één ploeg leeft in deze regio, en dat deze club zeker niet mag verdwijnen. Hopelijk zien de bestuursleden dat ook en beseffen ze wat een uniek potentieel er in E.Aalst zit. Nóg beter zou zijn dat er hierdoor zich een nieuwe overnemer aanbiedt (dromen mag zeker ;-) )

09 Dec 2011, 9:58
Freak

de wedstrijd moet enorm leven in denderleeuw.het is van woensdag geleden dat er nog iets over gepost is op hun forumken. :hmm:

09 Dec 2011, 10:01
Iendracht.be - beheer

waly 2 schreef:
de wedstrijd moet enorm leven in denderleeuw.het is van woensdag geleden dat er nog iets over gepost is op hun forumken. :hmm:

Gij zijt daar toch vaste klant op dat forum? De helft van uw berichten hier gaat over wat er op dat forum gepost wordt, precies of iemand zicht dat aantrekt...

09 Dec 2011, 10:04
Freak

ik wel.

09 Dec 2011, 10:09
forumlegende

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:

09 Dec 2011, 10:35
Vaste Waarde

Laurent Depoitre: "Alles geven om onze fans de zege te schenken"

Na de onwaarschijnlijke zege tegen Antwerp trekt Aalst vol vertrouwen naar het Van Roystadion van rivaal Dender. Steraanvaller Laurent Depoitre kijkt terug op vorige zondag en blikt vooruit op zaterdag.

Eendracht Aalst kan de trouwe aanhang twee keer binnen één week een delirium bezorgen. Vorige zondag was het al groot feest in de Ajuinenstad na de spektakelzege tegen Antwerp. Depoitre kijkt even terug. "Dat was echt een gekke match. Echt onwaarschijnlijk dat we alsnog wonnen. Na die late gelijkmaker was het moeilijk om nog in de zege te geloven, zeker omdat we voordien de kansen op een derde goal al vakkundig de nek omwrongen. Maar we toonden karakter en scoorden alsnog de winninggoal. Dat was geweldig natuurlijk! En dan die sfeer in het stadion... Aalst heeft natuurlijk altijd veel volk in de tribune zitten, maar voor één keer zat het uitvak ook eens bomvol. Dat is ook fijner voor onze fans, dan komen ze nog beter tot hun recht."

Allemaal goed en wel, maar de euforie na de mooie zege tegen Antwerp kan als sneeuw voor de zon verdwijnen als grote rivaal Dender zaterdag met de drie punten gaat lopen. "We beseffen maar al te goed dat dit dé match van het jaar is voor onze fans en we gaan er dan ook alles aan doen om hen de zege te schenken. Voor ons is het eigenlijk een match als een andere, maar voor onze fans gaan we zeker tot het uiterste gaan. We zijn hen dat verplicht, ze verwachten dat van ons."

Derbywinst zou de knappe heenronde van Aalst nog een extra cachet geven. Maar het hoofddoel, de redding, lijkt al bewerkstelligd. "Ja, ons doel was om het behoud te verzekeren en ik denk dat we tot nu toe heel goed bezig zijn. Nu mogen we in principe niet meer in de problemen komen. Winst tegen Dender zou een mooie kers op de taart zijn."

Depoitre zal voor de Aalsterse doelpunten moeten zorgen. Wil de spits, als hij scoort, een extraatje doen voor de trouwe bezoekers van nr10.be? "Goh, ik ben niet zo'n kerel die een show weggeeft als hij scoort, maar als ik scoor dan zal ik de Aalsterse fans zeker gaan groeten.

09 Dec 2011, 11:41
Vaste Waarde

eendrachter'80 schreef:
Laurent Depoitre: "Alles geven om onze fans de zege te schenken"

Na de onwaarschijnlijke zege tegen Antwerp trekt Aalst vol vertrouwen naar het Van Roystadion van rivaal Dender. Steraanvaller Laurent Depoitre kijkt terug op vorige zondag en blikt vooruit op zaterdag.

Eendracht Aalst kan de trouwe aanhang twee keer binnen één week een delirium bezorgen. Vorige zondag was het al groot feest in de Ajuinenstad na de spektakelzege tegen Antwerp. Depoitre kijkt even terug. "Dat was echt een gekke match. Echt onwaarschijnlijk dat we alsnog wonnen. Na die late gelijkmaker was het moeilijk om nog in de zege te geloven, zeker omdat we voordien de kansen op een derde goal al vakkundig de nek omwrongen. Maar we toonden karakter en scoorden alsnog de winninggoal. Dat was geweldig natuurlijk! En dan die sfeer in het stadion... Aalst heeft natuurlijk altijd veel volk in de tribune zitten, maar voor één keer zat het uitvak ook eens bomvol. Dat is ook fijner voor onze fans, dan komen ze nog beter tot hun recht."

Allemaal goed en wel, maar de euforie na de mooie zege tegen Antwerp kan als sneeuw voor de zon verdwijnen als grote rivaal Dender zaterdag met de drie punten gaat lopen. "We beseffen maar al te goed dat dit dé match van het jaar is voor onze fans en we gaan er dan ook alles aan doen om hen de zege te schenken. Voor ons is het eigenlijk een match als een andere, maar voor onze fans gaan we zeker tot het uiterste gaan. We zijn hen dat verplicht, ze verwachten dat van ons."

Derbywinst zou de knappe heenronde van Aalst nog een extra cachet geven. Maar het hoofddoel, de redding, lijkt al bewerkstelligd. "Ja, ons doel was om het behoud te verzekeren en ik denk dat we tot nu toe heel goed bezig zijn. Nu mogen we in principe niet meer in de problemen komen. Winst tegen Dender zou een mooie kers op de taart zijn."

Depoitre zal voor de Aalsterse doelpunten moeten zorgen. Wil de spits, als hij scoort, een extraatje doen voor de trouwe bezoekers van nr10.be? "Goh, ik ben niet zo'n kerel die een show weggeeft als hij scoort, maar als ik scoor dan zal ik de Aalsterse fans zeker gaan groeten.

Come on Laurent, come on Iendracht! :EA:

09 Dec 2011, 12:11
Iendracht.be - beheer

Blijkbaar staat in Het Nieuwsblad dat er een extra winstpremie wordt uitgekeerd voor de wedstrijd tegen Dender.

Is dit een efficiënt beleid? Waarom in godsnaam is dit nodig?

Ik zou graag eens weten hoeveel die extra premie bedraagt... Hopelijk is dat niet evenveel als wat het actiecomité na weken werk heeft binnengehaald...

Amateurisme ten top! :kots:

09 Dec 2011, 12:13
Ancien

Leeftijd: 38
Jeroen schreef:
Blijkbaar staat in Het Nieuwsblad dat er een extra winstpremie wordt uitgekeerd voor de wedstrijd tegen Dender.

Ik zou graag eens weten hoeveel die extra premie bedraagt... Hopelijk is dat niet evenveel als wat het actiecomité na weken werk heeft binnengehaald...

Ik geloof nu niet snel dat mensen achterlijk of dom zijn maar als dit klopt, dan komen ze toch aardig in de buurt hoor. :hmm:

09 Dec 2011, 12:18
Vaste Waarde

Jeroen schreef:

Ook niet alles geloven wat in de gazet staat he... :p

09 Dec 2011, 12:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 702 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 47