|
|
| Pagina 29 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Verbechio schreef: Onderkroiper schreef: Verbechio schreef: Het is en blijft geld dat volgens mij beter besteed kan worden. De spelers gaan er ook nix aan hebben als ze binnen x aantal maanden op zoek moeten naar een andere club. Ik kan mij voorstellen uit welke hoek deze sponsoring komt, en dan is dat zeker goed bedoeld, maar zoiets hoeft niet in de krant te komen. EA staat alle weken in de krant met onheilspellende berichten, maar een extra winstpremie kan wel. Komt weer over als financieel wanbeleid. Natuurlijk moest dat niet in de pers komen Het heeft hen toch iemand verteld Misschien zijn er alsook aan Denjerkant premies beloofd ? Ne pistolet met préparé vd rendac? ![]() Die mogen ze hun VOOR de match reeds geven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Dec 2011, 23:20 |
|
|
forumlegende |
als er nog mensen zijn die hun ticket voor vak H willen ruilen voor een ticket voor vak G laat mij iets weten aub
of mensen die nog een ticket voor vak H willen doorverkopen mogen ook iets laten weten uiteraard _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Dec 2011, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zag vandaag in het station een bericht dat er dit weekend werken zijn op het spoor tussen denderleeuw en brussel en dat er daardoor aanpassingen zijn aan de treinen.
@onderkroiper: dit heeft toch geen invloed op de treinen die wij willen nemen? Want die rijden ook door naar Brussel zeker. |
| 10 Dec 2011, 0:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
voorbijganger schreef: Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer? Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. ik vind dat op die premie overdreven gereageerd wordt. dat heeft toch niet rechtstreeks met de redding van de club te maken? dat staat daar toch volledig los van? ik zou als ik al sponsor zou zijn (en dus per definitie al een heel klein beetje zotjes zijn) zelf nooit zo overdreven zot zijn om een premie te beloven gewoon voor zo'n symbolische 'vete' op kleine schaal. maar als die mens dat zo belangrijk vindt, dat die match wordt gewonnen, dan is het zijn recht om daar zijn geld aan uit te geven. Ik zou ook niet echt weten waarom ik als speler of werknemer razend zou zijn als ik een extra premie zou krijgen. als ik daar al razend zou om zijn, dan vrees ik da'k nooit rijk ga worden. Maar goed, als er in onze kern spelers zouden zijn die bij een goeie afloop morgen, ook razend zouden zijn dat zij plots ongewild een premie in de maag gesplits krijgen, dan kunnen zij die nog altijd kwijt op het rekeningnummer van steuniendracht.be he. kben eens benieuwd. morgen gewoon genieten van de sfeer. den iendracht gaat morgen tonen waarom het een zeer bijzondere club is, door de intense beleving. al de rest is wat mij betreft morgen eventjes minder belangrijk. en da's maar goed ook. want ik geef daarvoor 20 euro af aan de afbetaling van een duur en zinloos vastgoedprojectjen annex ruime parking, eigenlijk is dàt iets om razend over te zijn. |
| 10 Dec 2011, 0:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb gehoord dat het morgen opendeurdag is bij Rendac.
Ze willen nl. met die stank de bezoekende spitsen van hun doel weghouden. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 10 Dec 2011, 0:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Gruunwit schreef: Ik heb gehoord dat het morgen opendeurdag is bij Rendac. Ze willen nl. met die stank de bezoekende spitsen van hun doel weghouden. zal ni lukken, Lolo zwicht voor niets, Iendrachters weten waarom ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 10 Dec 2011, 1:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2011, 1:41 |
|
|
Smetje schreef: Ik zag vandaag in het station een bericht dat er dit weekend werken zijn op het spoor tussen denderleeuw en brussel en dat er daardoor aanpassingen zijn aan de treinen. @onderkroiper: dit heeft toch geen invloed op de treinen die wij willen nemen? Want die rijden ook door naar Brussel zeker. Neen giene paniek ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2011, 1:42 |
|
|
Reserve
los van wat de uitslag is vandaag, bekijk gewoon de interesse , op dit forum 30 paginas op het forum van dender 6 reacties en wss hebben ze nog geen 30 mensen die op hun forum reageren, vandaag gaat, winnen of niet, het "sfeervak" van dender zich eens vullen en gaan de spelers van dender eens weten wat het betekend voor een echte sfeergroep te spelen
ik hoop dat de 100den kindertjes die ons gaan uitdagen+de gelegenheidssupporters echt gaan beseffen dat de liefde voor je club niet afhangt van tegen wie je speelt, in welke reeks je speelt+of je kans maakt om te winnen. en als die voorzitter echt zit te dromen van een fusie, het zal dan toch zonder DEZE supporter zijn ![]() |
| 10 Dec 2011, 3:46 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
ajoin54 schreef: Sammeken schreef: ticketjen op zak! ik ga het mij toch nie laten om daar een pint te drinken! en zeker nie als we gewonnen hebben.. F*** O** Dender FC, you ain't got no.... ![]() balls ? ook.. _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 10 Dec 2011, 5:53 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ik zag vandaag in het station een bericht dat er dit weekend werken zijn op het spoor tussen denderleeuw en brussel en dat er daardoor aanpassingen zijn aan de treinen. @onderkroiper: dit heeft toch geen invloed op de treinen die wij willen nemen? Want die rijden ook door naar Brussel zeker. Neen giene paniek ![]() kunnen we straks nog kaartjes kopen ah station? of moeten we ons aanmelden? ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 10 Dec 2011, 6:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Voila se, binnen tien minuutjes eindelijk naar huis, e klein dodoken doen en afzakken nor Oilsjt! Derbykoorts zit er goed in!
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2011, 7:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Zen der ier nog al wakker hein?
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 10 Dec 2011, 9:45 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Ik ben wakker !!!!!!!!!
Da ze ginder in Lié al mor beginnen in eir broek te schoiten, iéndracht komt ter oon ![]() |
| 10 Dec 2011, 9:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De Pie schreef: Ik ben wakker !!!!!!!!! Da ze ginder in Lié al mor beginnen in eir broek te schoiten, iéndracht komt ter oon ![]() Loat et oit ein, 't stinkt ginjer al genoeg. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Dec 2011, 9:58 |
|
| Pagina 29 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 47 Volgende |