|
|
| Pagina 30 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Davy schreef: voorbijganger schreef: Wat voor belachelijke zaken zijn dat nu weer? Er wordt hier fier gepronkt met het feit dat de lonen uiteindelijk zijn betaald. Nen dag nadien worden er al winstpremies beloofd voor een match die - op sportief vlak - geen enkele waarde heeft. Moest ik een speler zijn, ik zou razend zijn. ik vind dat op die premie overdreven gereageerd wordt. dat heeft toch niet rechtstreeks met de redding van de club te maken? dat staat daar toch volledig los van? ik zou als ik al sponsor zou zijn (en dus per definitie al een heel klein beetje zotjes zijn) zelf nooit zo overdreven zot zijn om een premie te beloven gewoon voor zo'n symbolische 'vete' op kleine schaal. maar als die mens dat zo belangrijk vindt, dat die match wordt gewonnen, dan is het zijn recht om daar zijn geld aan uit te geven. Ik zou ook niet echt weten waarom ik als speler of werknemer razend zou zijn als ik een extra premie zou krijgen. als ik daar al razend zou om zijn, dan vrees ik da'k nooit rijk ga worden. Maar goed, als er in onze kern spelers zouden zijn die bij een goeie afloop morgen, ook razend zouden zijn dat zij plots ongewild een premie in de maag gesplits krijgen, dan kunnen zij die nog altijd kwijt op het rekeningnummer van steuniendracht.be he. kben eens benieuwd. morgen gewoon genieten van de sfeer. den iendracht gaat morgen tonen waarom het een zeer bijzondere club is, door de intense beleving. al de rest is wat mij betreft morgen eventjes minder belangrijk. en da's maar goed ook. want ik geef daarvoor 20 euro af aan de afbetaling van een duur en zinloos vastgoedprojectjen annex ruime parking, eigenlijk is dàt iets om razend over te zijn. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ajoin54 schreef: ajoin54 schreef: Petroe69 schreef: Kunnen we hier alle anti-Rendac songs oplijsten om morgen te zingen? Kwestie van allen goed voorbereid aan de de aftrap te komen. "Fuck off Dender FC !!! You ain't got no...." "Ik ben van Dender, k'em gien verstand..." "If you hate the fucking Dender clap your hands..." "We all agree... Dender supporters are wankers..." Wie vult aan ? tesnustilaanterjeunwellekes en we zwaaien met zen allen naar Moustache En als we gààn... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2011, 10:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
jammen schreef: De Pie schreef: Ik ben wakker !!!!!!!!! Da ze ginder in Lié al mor beginnen in eir broek te schoiten, iéndracht komt ter oon ![]() Loat et oit ein, 't stinkt ginjer al genoeg. ![]() Tzal Brussels uit dit jaar int kwadraat zen peisk ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 10 Dec 2011, 10:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
wakker wakker wakkerrrr!!! whoplaaaaaaaaaa it's fucking football day!!!
Mag ik nog eens vragen om met zoveel mogelijk volk, rond 18.45 a 19.00 te verzamelen aan de voorkant van het station van denderleeuw? We gaan daar ne corteo proberen te doen die nog veel grootser en beter is dan dieje van in oostende! 250 a 300 man moet te doen zijn! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Dec 2011, 10:28 |
|
|
Ancien
hansken schreef: wakker wakker wakkerrrr!!! whoplaaaaaaaaaa it's fucking football day!!! Mag ik nog eens vragen om met zoveel mogelijk volk, rond 18.45 a 19.00 te verzamelen aan de voorkant van het station van denderleeuw? We gaan daar ne corteo proberen te doen die nog veel grootser en beter is dan dieje van in oostende! 250 a 300 man moet te doen zijn! ![]() Zal er zijn!! Keel gesmeerd, en opgenaaid. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2011, 10:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zouden ze ginder in Denderleeuw ook al zo'n zenuwen hebben?
Of valt dat onder de noemer 'schrik' ? Oilsjt on tour! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Dec 2011, 10:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
veiligheidsverantwoordelijke FCV Dender EH schreef: Beste, Gelieve duidelijk te vermelden op jullie site dat de bezoekers hun wagen kunnen parkeren op het walleken ! Daar is eveneens de ingang bezoekers. Alvast bedankt _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2011, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
hansken schreef: wakker wakker wakkerrrr!!! whoplaaaaaaaaaa it's fucking football day!!! Mag ik nog eens vragen om met zoveel mogelijk volk, rond 18.45 a 19.00 te verzamelen aan de voorkant van het station van denderleeuw? We gaan daar ne corteo proberen te doen die nog veel grootser en beter is dan dieje van in oostende! 250 a 300 man moet te doen zijn! ![]() aanwezig ![]() _________________ MCMXIX |
| 10 Dec 2011, 11:07 |
|
|
Ancien
Zie ginds komt de trein uit Aalst er reeds aan,
hij brengt ons supporters ze zullen ervoor gaan. Ze zijn al met honderden en er komen er nog meer, ze zwaaien met hun sjaals al heen en al weer. Wij gaan dender pakken, en roepen ze toe: "Weir zen dé ploeg, doetj eir boeken moar toe!! Niks van aantrekken, das enkel van de zenuwen ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Dec 2011, 11:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Kameraad van mij heeft zonet zijn ticket voor de G aangeschaft... hij zou echter in de 'H' willen zitten (alé, staan)
is er iemand die zijn ticket wilt wisselen? PM ME greetz! _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Dec 2011, 11:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Zie ginds komt de trein uit Aalst er reeds aan, hij brengt ons supporters ze zullen ervoor gaan. Ze zijn al met honderden en er komen er nog meer, ze zwaaien met hun sjaals al heen en al weer. Wij gaan dender pakken, en roepen ze toe: "Weir zen dé ploeg, doetj eir boeken moar toe!! Niks van aantrekken, das enkel van de zenuwen . ;D Zalig ;D _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Dec 2011, 11:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik krijg via sms dat de ref in ziekenhuis zou opgenomen zijn en dat Nzolovervanger is. Iemand bevestiging?
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Dec 2011, 11:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
The Blackwans schreef: Ik krijg via sms dat de ref in ziekenhuis zou opgenomen zijn en dat Nzolovervanger is. Iemand bevestiging? ik weet anders wel e stuk of 1500 kandidaten.... ![]() |
| 10 Dec 2011, 12:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Zie ginds komt de trein uit Aalst er reeds aan, hij brengt ons supporters ze zullen ervoor gaan. Ze zijn al met honderden en er komen er nog meer, ze zwaaien met hun sjaals al heen en al weer. Wij gaan dender pakken, en roepen ze toe: "Weir zen dé ploeg, doetj eir boeken moar toe!! Niks van aantrekken, das enkel van de zenuwen .En om in dezelfde trend door te gaan: Denjerbrol en Koentje. Hij schijt al in zijn schoentje. Hij schijt al in zijn laarsje. En veegt het af met zijn Dender-sjaaltje. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Dec 2011, 12:25 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
vlag(genstok) toegelaten voor de match ?
![]() |
| 10 Dec 2011, 12:32 |
|
| Pagina 30 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 47 Volgende |