|
|
| Pagina 32 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
jammen schreef: Gio schreef: Pfff al wakker, ben maar rond 10 uur ingedommeld dus 3 uurkes gemaft is ni genoeg ma kom. Eens gekeken aan mijne sjaal rek, uit symboliek neem ik den "Iendracht Forever" sjaal mee, tijdens mijne slaap zag ik een volledige H tribune met na de match honderden sjaals met den opdruk "100 % anti fusie" op in de lucht... Was misschien e gedacht geweest voor de actiegroep en/of OPC, ik ben zeker moest je vandaag daar staan met 400 zekken sjaals dat ze allemaal verkocht zouden zijn. Bon, op naar de orde van de dag, klaarmaken, broksken eten en al wa vroeger afzakken nor Oilsjt, kan mij ni meer aaven. ![]() Goi étj sjans, ik moen ier nog tot zeiven ieren zitten koekeloeren in Brissel. Oeik in de nacht gon gelek ik hein In elk geval sterkte! Dezen oaved drinken we toch ienen (of veel mier) op de oeverwinning! ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2011, 14:35 |
|
|
forumlegende |
Gio schreef: Dries schreef: Gio schreef: Pfff al wakker, ben maar rond 10 uur ingedommeld dus 3 uurkes gemaft is ni genoeg ma kom. Eens gekeken aan mijne sjaal rek, uit symboliek neem ik den "Iendracht Forever" sjaal mee, tijdens mijne slaap zag ik een volledige H tribune met na de match honderden sjaals met den opdruk "100 % anti fusie" op in de lucht... Was misschien e gedacht geweest voor de actiegroep en/of OPC, ik ben zeker moest je vandaag daar staan met 400 zekken sjaals dat ze allemaal verkocht zouden zijn. Bon, op naar de orde van de dag, klaarmaken, broksken eten en al wa vroeger afzakken nor Oilsjt, kan mij ni meer aaven. ![]() ben ik blij dat ik niet den enigen ben die de laatste dagen dergelijke dromen gehad heeft tijdens zijne slaap ik droomde van een regelrechte hel waar er langs alle kanten zo luid geschreeuwd werd dat mijn trommelvliezen bijna opnieuw sprongen en ze sprongen nog effectief ook toen we op het einde van de match de winning goal maakten in mijnen droom kortom beste menskes, ik ga het hier eens zeggen met woorden van een historisch figuur... I HAVE (had) A DREAM! ![]() Trommelvliezen sprongen en dat is dan uw excuus waarom je uwe wekker ni gehoord hebt zeker ![]() ik ben al veel te lang wakker, vannacht ook maar 2 uurkes ofzo geslapen, ben dan maar om een ticket nog gegaan voor een vriendin... nu maar hopen da ik sebiet niet door den trommel sla ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Dec 2011, 14:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2011, 14:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2011, 14:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Schepper schreef: Weir goan veiren de match nog "iet" drinken in cafei "Tunnel" oan achterkant van 't stoasje. Rond 18.45u-19u zemmen doar. Wie dat em geroepen voeltj.... weis welkom!! Schepper, wer zitten dor van rond 18u en tegen 18.45u gon we nor den andere kant nor die andere 2000 man |
| 10 Dec 2011, 14:56 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Ik dacht de slimmen uit te hangen door het geld van mijn inkomticket te schenken aan steuniendracht.be, wat ik dan ook gedaan heb.
Vandaag matchdag... niemand een ticket over? Ik betaal ticket en leg nog eens 20euro extra in de kas van steuniendracht. ![]() |
| 10 Dec 2011, 14:57 |
|
|
shagual schreef: Ik dacht de slimmen uit te hangen door het geld van mijn inkomticket te schenken aan steuniendracht.be, wat ik dan ook gedaan heb. Vandaag matchdag... niemand een ticket over? Ik betaal ticket en leg nog eens 20euro extra in de kas van steuniendracht. ![]() Mijn hart bloedt , had je iets vroeger geweest dan was het geen probleem ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2011, 15:01 |
|
|
Freak
Schepper schreef: waly 2 schreef: Schepper schreef: Weir goan veiren de match nog "iet" drinken in cafei "Tunnel" oan achterkant van 't stoasje. Rond 18.45u-19u zemmen doar. Wie dat em geroepen voeltj.... weis welkom!! doet de complementen on nuri ein. ![]() Mé mèn voist of mé mèn elleboeg? ![]() e fellainiken es goet. ![]() |
| 10 Dec 2011, 15:02 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Gasten,
ik zit wel 6000km van Aalst, maar ook vanuit Afghanistan zal ik constant de stand volgen voor deze match die ik spijtig genoeg moet missen. Supporter voor mij mee he... Iendrachter to the bone!!!!!! ![]() _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 10 Dec 2011, 15:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Maessie schreef: Gasten, ik zit wel 6000km van Aalst, maar ook vanuit Afghanistan zal ik constant de stand volgen voor deze match die ik spijtig genoeg moet missen. Supporter voor mij mee he... Iendrachter to the bone!!!!!! ![]() 't zal ni mankeiren ! _________________ Iendracht 4ever. |
| 10 Dec 2011, 15:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Maessie schreef: Gasten, ik zit wel 6000km van Aalst, maar ook vanuit Afghanistan zal ik constant de stand volgen voor deze match die ik spijtig genoeg moet missen. Supporter voor mij mee he... Iendrachter to the bone!!!!!! ![]() en ge kon is ni res afkomen? Tzal idd ni mankeren! ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Dec 2011, 15:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bomber schreef: bwa, het feit dat ze worden beloofd door een sponsor werpt al een ander licht op de zaak. Vind ik niet... Heel leuk dat die sponsor een extra geste wilt doen, maar dat verandert niets aan het feit dat onze club financieel op de rand van de afgrond staat. Dan moet je zo'n sponsor toch overtuigen om te investeren in iets anders dan een winstpremie voor een match tegen de belachelijkste ploeg van't land... |
| 10 Dec 2011, 15:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Jeroen schreef: Bomber schreef: bwa, het feit dat ze worden beloofd door een sponsor werpt al een ander licht op de zaak. Vind ik niet... Heel leuk dat die sponsor een extra geste wilt doen, maar dat verandert niets aan het feit dat onze club financieel op de rand van de afgrond staat. Dan moet je zo'n sponsor toch overtuigen om te investeren in iets anders dan een winstpremie voor een match tegen de belachelijkste ploeg van't land... Bwa laat gans die affaire van het financiële alstublieft voor één dag langs de kant, vandaag laten we "me maan en macht" zien welke mooie club we zijn en de rest zal en moet wel volgen! Als je ziet wat deze match uitlokt qua beleving (toch al onze kant) moeten ex, huidige en toekomstige bestuurders en investeerders/sponsors wel inzien dat dit de mooiste club is van gans de streek en ver erbuiten en dat deze niet mag verdwijnen! Het is misschien naïef want heb bijna nooit anders geweten hier op den Iendracht maar het zal wel inorde komen zeker? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Dec 2011, 15:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Bomber schreef: bwa, het feit dat ze worden beloofd door een sponsor werpt al een ander licht op de zaak. Vind ik niet... Heel leuk dat die sponsor een extra geste wilt doen, maar dat verandert niets aan het feit dat onze club financieel op de rand van de afgrond staat. Dan moet je zo'n sponsor toch overtuigen om te investeren in iets anders dan een winstpremie voor een match tegen de belachelijkste ploeg van't land... Komaan man. Dat zou ik je zelf wel eens willen zien doen. Een sponsor proberen overtuigen om zijn geld te steken in iets waarvoor hij zelf niet verantwoordelijk is. En stel, je probeert wat jij voorstelt, maar de sponsor weigert (hij doet nog altijd met zijn geld wat hij wil he) en hij stelt 'ofwel een premie voor de spelers bij winst, ofwel hou ik mijn geld gewoon bij mij'. Wat doe je dan? Weigeren? Nog moord en brand schreeuwen? Ik vind de discussie ferm van de pot gerukt. |
| 10 Dec 2011, 15:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: shagual schreef: Ik dacht de slimmen uit te hangen door het geld van mijn inkomticket te schenken aan steuniendracht.be, wat ik dan ook gedaan heb. Vandaag matchdag... niemand een ticket over? Ik betaal ticket en leg nog eens 20euro extra in de kas van steuniendracht. ![]() Mijn hart bloedt , had je iets vroeger geweest dan was het geen probleem ![]() http://www.fcvdendereh.be/ er zijn nog kaarten ginder te verkrijgen , maar dan wel tussen de FCV sups loketten gaan open om 19 u !!! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 10 Dec 2011, 15:27 |
|
| Pagina 32 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 47 Volgende |