|
|
| Pagina 35 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Dender - Eendracht Aalst
Bon, net terug...even toch wat zaken te vertellen.
We waren beter dan Dender...die mannen zijn geen team en shotten de ballen maar op goed geluk naar voren. Aalst legde daarentegen mooie combinaties op de mat. Eerste helft verdiende voorsprong. Dender geen enkele kans gehad en zocht vooral naar zichzelf. Tweede helft, Dender beter in de match maar vooral omdat het risico moest en durfde nemen. Gevolg: twee ENORME kansen voor Verheyden maar één keer net naast en één keer onbesuisd over. 1-2 een gevolg van slecht uitkomen van de keeper. Spijtig dat BVR opteerde om Podevijn een rij terug te schuiven want net hij zorgde voor gevaar en snedigheid. Het laatste kwartier speelde we niet meer vanuit eigen sterkte... De 2-2 kon al veel langer op het bord hebben gestaan want de scheids miste een overduidelijks hands-bal van een Aalst verdediger. En dan het tikkeltje geluk dat wij ontbraken heeft Dender wel...bal alles of niets, paal en binnen. Het gelijkspel werd bij de buren gevierd als overwinning. Dansen op het veld, voorzitter het plein op, handjes schudden, always look on the brith side of life e.d. Terwijl je als thuisploeg niks, maar dan ook geen enkel mooie kans hebt bijeengevoetbald. Heb nog een paar keer naar het scorebord gekeken omdat ik dacht: 'tiens, hebben die mannen nu gewonnen, t'is toch 2-2 hein'?? Ze zeggen daar dat ze gekwetsten hebben...ik hoop het voor hen, want nu zijn er heel wat jongens die gewoon niet meekunnen bij Dender. Om thuis te spelen én een derby was dit voor hen een bedroevende match. We sluiten de heenronde af met een plaats die ik op voorhand zou willen voor tekenen. proficiat jongens! Thuis voetballen we die sukkels bijeen... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... Laatst gewijzigd door witzwet op 10 Dec 2011, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2011, 23:30 |
|
|
Nationale Ploeg
We waren op alle vlakken beter...
Laat die mannen dit puntje maar vieren, we zullen op het einde van het seizoen wel zien wie laatst lacht. |
| 10 Dec 2011, 23:32 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De Jean schreef: We waren op alle vlakken beter... Laat die mannen dit puntje maar vieren, we zullen op het einde van het seizoen wel zien wie laatst lacht. just nog afwerken...verheyden mist er nu twee, vorige week ook één open kans!! Maar geen kritiek hoor, de man speelt enorm goed! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Dec 2011, 23:41 |
|
|
Miniem
Ik vond onzen trainer zijn vervangingen vandaag niet goed.Waarom die match niet uitspelen met uw 11 basisspelers, zeker omdat TVR zeer goed in de match zat.Maar bon, nog ne keer of 3 winnen en ze zijn gered.
|
| 11 Dec 2011, 0:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat een teleurstelling, wat een teleurstelling. Tegen zo een slechte ploeg mag je nooit een 0-2 weggeven.
Verheyden had altijd de 0-3 moeten maken en bij die tweede tegengoal is het zoals zo dikwijls: ze denken aan offside, handjes in de lucht en stoppen met spelen. Speel dan toch gewoon door en ge zult het wel horen als hij effectief fluit ![]() |
| 11 Dec 2011, 0:09 |
|
|
Freak
vervangingen van onzen trainer BVR doen ons de das om.
Haal het gevaar eens maar zelf uit je ploeg. ref was ook nen teppen, gaf tweede helft glasheldere strafschop niet ! |
| 11 Dec 2011, 0:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik snap niet waarom we na de 1-2 zo terugkruipen. Blijf toch gewoon voetballen ipv je terug te trekken
|
| 11 Dec 2011, 0:13 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Terug thuis na wat een mooie avond bleek te worden, met de trein naar denderleeuw, veel sfeer en ambiance en dan een Aalst zien spelen die sterk op poten stond, dender daarentegen misschien wel de minst goede ploeg die ik al gezien heb dit jaar (vond wetteren zelf beter) perfecte ruststand zou je zeggen, maar dan valt die 1-2 en denk je tzal toch niet weer waar zijn. Tot in de allerlaatste seconden daar nog de 2-2 valt.
Pijnlijke afloop voor heel wat supporters. TVR speelde goed, proud to be iendrachter!! _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 11 Dec 2011, 0:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Wat een enorme teleurstelling. Den avond begon nochtans schitterend met een feestje aan het station en dat café daar, nog maar weinig meegemaakt. De corteo mocht er ook wezen.
Dan de match zelf, relatief simpel op 0-2 gekomen en tot de 70ste minuut was er geen vuiltje aan de lucht. Dit dender moet zowat de zwakste ploeg zijn die ik dit seizoen al zien spelen heb. Maar dan de 70ste minuut de 1-2 en de ploeg kruipt terug. Dan valt die 2-2 met veel geluk in de allerlaatste seconde en krijg je een dreun van jewelste. 2 kansen, 2 doelpunten en de fcvdendereh-marginalen aan het feest alsof ze net kampioen geworden zijn... _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 11 Dec 2011, 0:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
1)depoitre zat dood na 70minuten wisseltem dan voor crispyn
2)de keeper gat in de fout bij de 1-2staat te ver uit zen goal en 3) laat potjes godverdomme is staan alstem goe bezig is ipv hem achteruit te trekken Ma soit 27punten na de heenronde,mooie prestatie |
| 11 Dec 2011, 0:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Nog nooit zo op mijn gemak geweest bij een voorsprong, die mannen waren echt slecht had het gevoel dat die in nog geen honderd jaar een goal gingen scoren en dan geven we het toch nog domweg uit handen.
Op Van Renterghem zijn inzet viel niks aan te merken en zat er daar in de eerste helft ook eens heel gepast tussen maar dan zeggen dat die een goede match gespeeld heeft, zeker niet mijn mening. Dan vind ik een Ringoot op die positie toch een beter alternatief. TVR is gewoon te licht voor tweede klasse. En de vervangingen snapte ik ook al niet maar soit 't zal aan mij liggen zeker. |
| 11 Dec 2011, 0:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
In mijn ogen was er net voor de eerste goal een handsbal he!
Doen moet diene van dender rood krijgen en ist penalty. Tegen tien man ist een gans andere match he. Dan die ref laat minuten lang naspelen terwijl de wedstrijd geen second heeft stilgelegen... _________________ Anti fusieclub! |
| 11 Dec 2011, 0:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Pauter schreef: In mijn ogen was er net voor de eerste goal een handsbal he! Doen moet diene van dender rood krijgen en ist penalty. Tegen tien man ist een gans andere match he. Dan die ref laat minuten lang naspelen terwijl de wedstrijd geen second heeft stilgelegen... Gewoon hand in eigen boezem steken,we moeten ni op de ref vitten veel te gemakkelijk ![]() |
| 11 Dec 2011, 1:03 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Pauter schreef: In mijn ogen was er net voor de eerste goal een handsbal he! Doen moet diene van dender rood krijgen en ist penalty. Tegen tien man ist een gans andere match he. Dan die ref laat minuten lang naspelen terwijl de wedstrijd geen second heeft stilgelegen... Gewoon hand in eigen boezem steken,we moeten ni op de ref vitten veel te gemakkelijk ![]() ja da weetek aja, ma toch, tdoet zeer he _________________ Anti fusieclub! |
| 11 Dec 2011, 1:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pauter schreef: Iendrachter90 schreef: Pauter schreef: In mijn ogen was er net voor de eerste goal een handsbal he! Doen moet diene van dender rood krijgen en ist penalty. Tegen tien man ist een gans andere match he. Dan die ref laat minuten lang naspelen terwijl de wedstrijd geen second heeft stilgelegen... Gewoon hand in eigen boezem steken,we moeten ni op de ref vitten veel te gemakkelijk ![]() ja da weetek aja, ma toch, tdoet zeer he Ik heb één troost, de corteo leverde mooie foto's op ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Dec 2011, 1:09 |
|
| Pagina 35 van 47 |
[ 702 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 47 Volgende |